Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0029-C04
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Иваново
Бенефициент 000530536 ОБЩИНА ИВАНОВО
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 21.07.2016
Дата на стартиране 01.07.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Иваново

Описание

Кратко описание на проекта
Предоставяне на топъл обяд по домовете  на 90 потребители от целевата група  от Община Иваново  за периода 01.07.2016 г. до 31.12.2019 г.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Определянето на конкретните представители на целевите групи, ще се извършва на база списъци и информация, предоставена от Д”СП” гр. Две могили и подадени заявления от лица, които желаят да ползват услугата „Обществена трапезария”. Със заповед на кмета на община Иваново, ще се сформира комисия за подбор на потребители по проект „Осигуряване на топъл обяд в Община Иваново“. В състава на комисията, ще бъдат включени представители на община Иваново, както и ръководителят на Домашен социален патронаж – Иваново. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти Трапезария 1 Филиал Щръклево: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 46 потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни. от 01.05.2017 г. в рамките на общо 671 работни дни както следва: май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други., Договорена стойност: 99 390.02 , Отчетена стойност: 89 059.14
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти Трапезария 2 Филиал Пиргово: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 28 бр. потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни.май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други., Договорена стойност: 57 383.79 , Отчетена стойност: 51 784.02
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти Трапезария 3 Филиал Тръстеник: Предоставянето на услугата "Обществена трапезария" стартира от 01.07.2016 г. , приключването на дейностите по проекта - 31.12.2017 г. Социалната услуга, ще се предоставя на 16 бр. потребители през периода: юли 2016 г., 21 раб. дни; август 2016 г., 23 раб. дни; септември 2016 г., 20 раб. дни; октомври 2016 г., 21 раб. дни; ноември 2016 г., 22 раб. дни; декември 2016 г., 21 раб. дни; януари 2017 г., 22 раб. дни; февруари 2017 г., 20 раб. дни; март 2017 г., 22 раб. дни; април 2017 г. 18 раб. дни. : май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. 22 работни дни; ноември 2017 г. 22 работни дни; декември 2017 г. -18 работни дни; 2018 г. – 249 работни/календарни дни; 2019 г. – 252 работни/календарни дни Община Иваново има сключен договор за доставка на хранителни продукти до 17.07.2016 г. За реализиране на дейностите по проекта за останалия период, закупуването и доставка на хранителните продукти, ще се възложи на изпълнител чрез публично състезание по реда на чл. 178 във връзка със чл. 18 ал. 1 т.12 и чл. 20 ал. 2 т.2 , от закона за възлагане на обществени поръчки, поръчка с предмет „Доставка на хранителни продукти за Домашен социален патронаж и Обществена трапезария, която се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП през м.10-12.2016 г. и 01-04.2017 г. и от Оперативна програма за храни и / или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най – нуждаещите се лица в България за периода 2014 – 2020 г. по Операция BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд- 2016" , по обособени позиции през 2016 г. и 2017 г. Съдържанието на документацията за чрез публично състезание ще съдържа: І. Решение за откриване на процедурата. ІІ. Обявление за обществената поръчка. ІІІ. Пълно описание на обекта на поръчката и техническата спецификация. ІV. Методика за оценяване на офертите. V. Указания за подготовка на офертата. VІ. Приложения. VІІ. Проект на договора. Хранителни продукти по видове по обществената поръчка: Месни продукти; Захарни изделия; Тестени изделия; Млечни изделия; Плодове и зеленчуци; Подправки; Варива и други., Договорена стойност: 34 749.42 , Отчетена стойност: 31 549.24
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд.: Трите филиала на ДСП – Иваново обслужват 324 потребители на социалната услуга „Домашен социален патронаж и 90 потребители на услугата „Обществена трапезария”. Приготвената храна се доставя до потребителите в населените места с 5 лекотоварни автомобила. ДСП Филиал Щръклево Трапезария 1, с адрес: с. Щръклево, ул. "Христо Ботев" № 12, обхваща, с. Щръклево, с. Красен, с. Нисово, с. Сваленик и с. Церовец и доставя топлия обяд в тези населени места. ДСП Филиал Щръклево отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, 2 бр. умивалника, складово помещение, столова, тоалетна и 2 бр. автомобили. Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 5 бр. фурни, 1 бр. пържолник, 3 бр. хладилника със фризер и 1 бр. фризер. Към филиала са назначени - социален работник 1- щатна бройка, готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, санитар - 0,5 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка, работник кухня - 1 щатна бройка и шофьор - 1.5 щатна бройка. Считано от 01.11.2018 г. се променя адреса на ДСП Филиал Щръклево Трапезария 1 на ул. Христо Ботев № 40. Новият обект отговаря на съвременните изисквания и разполага с 5 бр. умивалника, подготвителни мивки за меса, риба, зеленчуци, айца, кът за опаковане, склад за сухи продукти и опаковки, склад за суровини, столова, съблекалня, тоалетна. ДСП Филиал Пиргово Трапезария 2, с адрес: с. Пиргово, ул." Никола Обретенов" № 6, обхваща, с. Мечка, с. Пиргово, с. Иваново, с. Кошов, с. Божичен, с. Червен и с. Табачка и доставя топлия обяд в тези населени места. ДСП Филиал Пиргово отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, 3 бр. умивалника, складово помещение, столова, тоалетна и 2 бр. автомобили. Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 4 бр. фурни, 1бр. пържолник, 3 бр. хладилника със фризер и 2 бр. фризера. Към филиала са назначени - социален работник 1- щатна бройка, готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, санитар - 0,5 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка, работник кухня - 1 щатна бройка и шофьор - 2 щатна бройка. ДСП Филиал Тръстеник Трапезария 3, с адрес: с.Тръстеник, ул." Св. Св. Кирил и Методий" № 2, обхваща с. Тръстеник и доставя топлия обяд в населеното място. ДСП Филиал Тръстеник отговаря на хасеп системата. Разполага със кухня, подготвителна, умивалник, 2 бр. складово помещение, баня, тоалетна и 1 автомобил . Оборудване - 2 бр. ел. печки със 6 бр. котлона, 3 бр. фурни, 1 бр. ел. тава, 1 бр. фритюрник, 3 бр. хладилника и 1 бр. фризера. Към филиала са назначени - готвач - 1 щатна бройка, помощник готвач - 1 щатна бройка, домакин - 0,5 щатна бройка и шофьор - 1 щатна бройка. Необходими средства за дейността: , Договорена стойност: 9 576.16 , Отчетена стойност: 31 393.51
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки.: Информиране на потребителите за възможностите, реда и условията за ползване на други услуги предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани по ОП”РЧР” - 2014 – 2020, както и проучване на потребностите на потребителите от нови социални услуги, ще се извършва от общинска администрация Иваново., Договорена стойност: 9 576.15 , Отчетена стойност: 7 780.40

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БОРОИМПЕКС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 90.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 150.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 210 675.54 BGN
БФП 210 675.54 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 210 675.54 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 467.77 0.00 467.77 Финансова корекция на ниво проект
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14.37 0.00 14.37 БОРОИМПЕКС АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN