Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.230-0007-C03
Наименование на проекта РАЗВИТИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА „ЕЛЕНА ГЕНЕВА“ ЕООД
Бенефициент 126502954 „ЕЛЕНА ГЕНЕВА“ ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 02.02.2022
Дата на стартиране 02.02.2022
Дата на приключване 30.06.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Свиленград

Описание

Кратко описание на проекта
„ЕЛЕНА ГЕНЕВА“ ЕООД е основана през 1999 г. и осъществява дейност като медико-диагностична лаборатория на територията на община Свиленград. Meдико-диагностичната лаборатория е лицензирано лечебно заведение и през годините се налага на пазара благодарение на висококвалифицирания си персонал, прецизност и бързина при изработване на медико-диагностичните изследвания, коректност и добро отношение към своите пациенти.
Изпълнението на проекта ще доведе до постигане на заложените цели в одобрената СТРАТЕГИЯ ЗА ВОДЕНО ОТ ОБЩНОСТИТЕ МЕСТНО РАЗВИТИЕ (СВОМР) НА СДРУЖЕНИЕ „МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА – СВИЛЕНГРАД АРЕАЛ” и постигане на положителен ефект посредством разнообразяване на икономиката към неземеделски дейности чрез подкрепа за дейности в областта на развитието на услуги.
Планираните дейности по проекта са:
1.	Дейност за развитие на здравни услуги на територията на Община Свиленград чрез закупуване на високотехнологично лабораторно оборудване, с което се допринася за въвеждане на иновативност в предприятието.
2.	Дейност за информация и публичност.
Очакваните резултати са: изграждане на разнообразни възможности за заетост извън земеделието чрез създаване на работни места в дейности, базирани на местните ресурси - услуги в областта на здравеопазването; осигурено развитие на високоспециализирани услуги в областта на медицината, вкл. водещо до внедряването на иновации; постигнат положителен ефект по отношение на подкрепата за заетостта на работната сила и повишаване на доходите на населението чрез дейности, насочени към осигуряване на развитието на неземеделски дейности – различни видове услуги, подпомагане на предприемачеството и малкия бизнес на територията на МИГ.
Дейности
  • Дейност: Дейност за развитие на здравни услуги на територията на Община Свиленград чрез закупуване на високотехнологично лабораторно оборудване, с което се допринася за въвеждане на иновативност в предприятието (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на специализирана лабораторна апаратура, представляваща ДМА): Целите на дейността са разнообразяване на икономическите дейности и увеличаване на заетостта чрез подкрепа за дейности в областта на развитието на услуги на територията на МИГ и конкретно в сектора на здравеопазването, които ще се позитивират посредством развитие на дейността на „ЕЛЕНА ГЕНЕВА“ ЕООД като медико-диагностична лаборатория (МДЛ). Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1. Биохимичен анализатор - 1 брой 2. Хематологичен анализатор - 1 брой 3. Система за дейонизирана вода - 1 брой Дейността ще допринесе за разнообразяване към неземеделски дейности, насърчаване на предприемачеството на територията на МИГ, създаване на възможности за заетост и повишаване на качеството на живот, създаване на условия за развитие на „зелена икономика“ и иновации посредством закупуване и въвеждане в експлоатация на иновативни лабораторни уреди за диагностичните дейности на медико-диагностична лаборатория „ЕЛЕНА ГЕНЕВА“ ЕООД. Дейността ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ и ще премине през следните етапи: • Разработване на тръжна документация за провеждане на процедура за определяне на изпълнител по реда на ПМС 160/2016 • Публикуване на „публична покана“ за предвиденото за закупуване лабораторно оборудване • Сформиране на оценителна комисия за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти • Провеждане на заседание по отваряне и оценка на получените оферти и изготвяне на доклад от проведена оценка • Утвърждаване на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти и представяне на изискуемите документи за сключване на договор от страна на класирания/те на първо място кандидат/и • Сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и • Доставка и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на приемо-предавателен протокол за доставки Използването на предвиденото лабораторно оборудване ще позволи да се развие дейността на МДЛ „ЕЛЕНА ГЕНЕВА“ ЕООД, като самите лабораторни уреди представляват иновация съгласно дефинициите от Наръчника от Осло (Manuel d’Oslo 3e édition © OECD/EUROPEAN COMMUNITIES 2005), като за иновация следва да се приема: „разработване на някакъв нов или значително подобрен продукт (стока или услуга) или производствен процес, на нов метод за маркетинг или на нов организационен метод в търговската практика, организацията на работните места или външните връзки“. В рамките на тази дейност ще се финализират и дейностите за консултантски услуги, като една част от тях са реализирани преди подаването на проектното предложение (Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта - разработване на бизнес-план и окомплектоване на пакета документи, проучване за техническа осъществимост), а друга ще приключат след края на проекта (Консултантски услуги, свързани с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта). За тези услуги са подписани предварителни договори с избраните доставчици, като е извършено пазарно проучване за гарантиране на пазарна цена на съответните услуги, което включва осигуряването на най-малко три съпоставими независими индикативни независими оферти., Договорена стойност: 290 100.00 , Отчетена стойност: 289 130.00
  • Дейност: Дейност за информация и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде изготвена информационна табела и плакати по проекта. На закупените активи по проекта, ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Управителя. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Управителя. Дейностите за информиране и публичност (визуализация) представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ЕВРОПЕЙСКИ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ, ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ 2014 – 2020 г. и МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА СВИЛЕНГРАД АРЕАЛ. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички заинтересовани страни. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КОРДИС ЧЕЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: ПРОМООР ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 147.50 , Отчетена стойност**: 13 530.00
  • Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 405 900.00 , Отчетена стойност**: 270 600.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой проекти свързани с иновации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой на създадените нови работни места или запазени съществуващи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 8.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 290 100.00 BGN
БФП 216 847.50 BGN
Собствено финансиране 73 252.50 BGN
Общо реално изплатени суми 216 847.50 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги - проучване за техническа осъществимост , Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на консултантски услуги по проучване за техническа осъществимост
    Изпълнител: КОРДИС ЧЕЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта - разработване на бизнес-план и окомплектоване на пакета документи, и с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта, Прогнозна стойност: 14 500.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги, свързани с подготовката на проекта - разработване на бизнес-план и окомплектоване на пакета документи, и с изпълнението, и отчитане на дейностите по проекта до изплащане на помощта
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 147.50
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Биохимичен анализатор- 1 брой. Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Хематологичен анализатор - 1 брой. Об. позиция 3. Доставка и въвеждане в експлоатация на Система за дейонизирана вода- 1 брой., Прогнозна стойност: 270 600.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Биохимичен анализатор- 1 брой
    Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 950.00
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Хематологичен анализатор - 1 брой
    Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 950.00
  • Обособена позиция 3: Об. позиция 3. Доставка и въвеждане в експлоатация на Система за дейонизирана вода- 1 брой
    Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 950.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Биохимичен анализатор- 1 брой. Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Хематологичен анализатор - 1 брой. Об. позиция 3. Доставка и въвеждане в експлоатация на Система за дейонизирана вода- 1 брой., Прогнозна стойност: 270 600.00
  • Обособена позиция 1: Об. позиция 1. Доставка и въвеждане в експлоатация на Биохимичен анализатор- 1 брой
    Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 950.00
  • Обособена позиция 2: Об. позиция 2. Доставка и въвеждане в експлоатация на Хематологичен анализатор - 1 брой
    Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 950.00
  • Обособена позиция 3: Об. позиция 3. Доставка и въвеждане в експлоатация на Система за дейонизирана вода- 1 брой
    Изпълнител: АКВАХИМ 2020 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 202 950.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN