Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2969-C03
Наименование на проекта Транссигнал - сигурните работни места
Бенефициент 831038583 "Транссигнал" ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 02.05.2017
Дата на стартиране 02.05.2017
Дата на приключване 02.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Транссигнал" ЕООД е строителна компания с дългогодишна история, която цели чрез проекта да създаде 20 нови качествени и устойчиви работни места за безработни и/или неактивни лица. Това ще бъде постигнато чрез реализация на комплекс от дейности в рамките на проекта. Подборът на хората, на които ще бъде осигурена заетост по проекта ще се реализира в сътрудничество с представителите на териториалните структури на Агенция по заетостта (ДБТ), като ще се бъде осигурено и взаимодействие с местната власт и професионалните училища в гр. София за идентифициране и привличане на подходящи кандидати за работа, които към момента са неактивни на пазара на труда. На подбраните лица ще бъде осигурена заетост за най-малко 12 месеца при условията на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а на най-малко 50 % от тях ще бъде гарантирана трайна заетост във фирмата. Целта на Кандидата е поне 50% от новонаетите лица да бъдат от следните специфични категории:
- Безработни лица с ниска степен на образование; 
- Продължително безработни и неактивни лица; 
- Безработни или неактивни лица с увреждания; 
- Безработни лица на възраст над 54 г.; 
- Безработни младежи до 29 г. вкл.
Намеренията на „Транссигнал“ ЕООД са да задържи на работа всички новонаети лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията на фирмата относно качеството на работа. За осигуряване на качеството на новите работни места ще бъде закупено съвременно оборудване съотносимо към длъжностите, на които ще бъдат назначени лицата. Кандидатът очаква постигане на дългосрочен ефект върху целевата група и цялостно в дейността на фирмата след реализиране на дейностите по проекта. Във фирмата ще получат възможност мотивирани за работа хора, които да се утвърдят като ценни кадри в сферата на строителството. Получавайки не само възможност за заетост, но и натрупали трудов опит, те ще продължат да работят като опитен персонал, на който фирмата да разчита. 
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 812 часа, двамата координатори за по 798 часа, а счетоводителят за 742 часа, които ще бъдат разпределени за 14 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Двамата координатори ще бъдат ангажирани с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. , Договорена стойност: 25 340.00 , Отчетена стойност: 24 728.37
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени, поставени и разпространени: - 2 бр. информационни табели за местата, на които ще бъдат изпълнявани дейностите; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата, в която е разположен офиса на фирмата; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 15 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. - В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“, Договорена стойност: 2 424.50 , Отчетена стойност: 2 924.00
  • Дейност: Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 20 лица със следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Асистент, офис" - 2 лица на длъжност "Работник, монтиране на радио-съоръжение" - 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1 лице на длъжност "Бояджия, сгради" - 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 лице на длъжност "Арматурист" - 1 лице на длъжност "Склададжия" - 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни лица с ниска степен на образование, продължително безработни и неактивни лица, безработни или неактивни лица с увреждания, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл., като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат от тези специфични категории. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт, както и с професионалните училища в гр. София, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени и в проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на заетост на лицата от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 20 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 20 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Асистент, офис" - 2 лица на длъжност "Работник, монтиране на радио-съоръжение" - 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1 лице на длъжност "Бояджия, сгради" - 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 лице на длъжност "Арматурист" - 1 лице на длъжност "Склададжия" - 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 10 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички 20 лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата., Договорена стойност: 150 447.60 , Отчетена стойност: 151 502.66
  • Дейност: Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури подобри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1бр. Моторен верижен трион - за 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 бр. Ротационен лазер, 1 бр. Мобилна почистваща система - за 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 1 бр. Акумулаторен ъглошлаф, 1 бр. Количка с инструменти - за 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 бр. Количка с инструменти - за 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 бр. Перфоратор, 1 бр. акумулаторен перфоратор, 1бр. Нереверсивна Трамбовка – плоча - за 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)"- 1 бр. къртач, 1 бр. Пробивна машина със стойка - за 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 – бр. Шлайфаща машина с дълго рамо в колплект с прохосмукачка - за 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 бр. къртач, 1 бр. Трамбовка "пачи крак" - за 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 бр. акумулаторен винтоверт - за 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" - 1 бр. товарен автомобил /2+1/, който ще служи за транспортирането на служителите и необходимото им оборудване на съответен обект. Също така ще служи за разнасяне на строителни материали като бои, лакове, инструменти, шпакловки и други по съответните обекти, когато има нужда или когато дадения материал е бил изразходван на обекта. За останалите длъжности, които са предвидени по проекта, компанията вече притежава висококачествено и технологично оборудване. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено., Договорена стойност: 75 720.00 , Отчетена стойност: 67 839.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КАММАРТОН РЕНТАЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 36 662.00 , Отчетена стойност**: 36 662.00
  • Изпълнител: "Крис Бранд" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 424.00 , Отчетена стойност**: 2 924.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 8 111.88 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Боряна, Договорена стойност по проекта*: 6 384.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Станислав, Договорена стойност по проекта*: 6 384.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Галин, Договорена стойност по проекта*: 4 452.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АВТОМОТОР ВАРНА АД, Договорена стойност по проекта*: 31 177.50 , Отчетена стойност**: 31 177.50
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 21.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 10.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 253 932.10 BGN
БФП 253 932.10 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 247 106.16 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на професионално оборудване и инструменти за служещи в строителството“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01., Прогнозна стойност: 42 418.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на професионално оборудване и инструменти за служещи в строителството“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01.
    Изпълнител: КАММАРТОН РЕНТАЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 662.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на товарен автомобил /2+1/“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01, Прогнозна стойност: 33 302.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на товарен автомобил /2+1/“ във връзка с изпълнението на проект "Транссигнал - сигурните работни места", по договор № BG05M9OP001-1.003-2969-C01
    Изпълнител: АВТОМОТОР ВАРНА АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 177.50
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на двама Координатори по проект „Транссигнал - сигурните работни места“., Прогнозна стойност: 12 768.00
  • Обособена позиция 1: Избор на двама Координатори по проект „Транссигнал - сигурните работни места“.
    Изпълнител: Станислав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 384.00
  • Обособена позиция 2: Избор на двама Координатори по проект „Транссигнал - сигурните работни места“.
    Изпълнител: Боряна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 384.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на Ръководител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“, Прогнозна стойност: 8 120.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 111.88
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на Счетоводител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“, Прогнозна стойност: 4 452.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител по проект „Транссигнал - сигурните работни места“
    Изпълнител: Галин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 452.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Материали за визуализация и публичност по проект „Транссигнал - сигурните работни места“, Прогнозна стойност: 2 424.50
  • Обособена позиция 1: Материали за визуализация и публичност по проект „Транссигнал - сигурните работни места“
    Изпълнител: "Крис Бранд" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 424.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN