Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0452-C02
Наименование на проекта Осигурена заетост за безработни и неактивни в ЗИ ЗИ – ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД
Бенефициент 124523421 ЗИ ЗИ - ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 13.09.2016
Дата на стартиране 13.09.2016
Дата на приключване 13.09.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич-град, гр.Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Увеличения обем поръчки за топлофикационни съоръжения през последната година доведе до основната потребност на ЗИ ЗИ - ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД към момента - разкриването на нови устойчиви работни места и назначаване на служители, които да спомогнат за покриване на увеличения обем работа.
Удовлетворяването на тази потребност е и една от основните цели на проекта.
Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности:
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца
2. Закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства свързани със създаването на новите работни места
3. Дейности за организация и управление на проекта
4. Дейности по информиране и публичност
ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта.
Като резултати от изпълнението на дейностите се очаква разкриването на 6 нови устойчиви работни места и сключване на трудови договори; запазване на минимум 3 от новоразкритите работни места за срок от минимум 12 месеца след приключване на проекта; закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства (ЛПС) пряко необходими и свързани със създаването на новите работни места и предвидени за използване от новоназнaчените служители; създаване на екип за управление на проекта; доставени визуализационни материали.
Целевата група, която ще бъде включена в проекта е Безработни и неактивни лица (6 човека), като 50% от тях (3 човека) ще бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29г. включително.
По време на изпълнение на проекта и включените в него дейности ЗИ ЗИ - ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД ще използва натрупания през годините опит в изпълнението на подобни дейности и проекти и ще следи за стриктното спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР - равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на дейността е разкриване на 6 нови работни места и назначаване на служители за тях от целева група безработни и неактивни лица, като от тях 3 лица ще бъдат от специфична категория Безработни младежи до 29г. включително. По проекта се предвижда разкриването на 6 нови работни места за длъжност Монтьор, топлофикационни съоръжения (код съгласно НКПД 7127 2004). Дейността ще включва подбор и наемане на кадри за новоразкритите работни места. Основните етапи за осъществяването ѝ са: изготвяне на списък с изисквания към длъжността, събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор на кадри, наемане на работа на избраните лица, сключване на трудови договори на пълен работен ден и съблюдаване за изпълнението на работните задължения. Етапите за изпълнението на дейността ще са съобразени с изискванията на УО описани в Ръководството на бенефициента, законодателството на Република България и ще съблюдават спазването на принципите за равни възможности и недопускане на дискриминация, равенство между половете и устойчиво развитие. В случай, че някое от наетите лица по проекта напусне или бъде правомерно освободено преди да са изтекли месеците, предвидени за субсидирана заетост, то ще бъде заменено от друго лице от целевата група следвайки установените критерии за подбор. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 24 месеца, от които 12 месеца ще се осигурява субсидирана заетост за новоразкритите работни места, а останалите са предвидени за подбор на кадри (събиране на автобиографии, провеждане на интервюта, подбор, сключване на трудови договори). Фирмата предвижда да създаде устойчивост на резултатите след приключване на проекта като осигури запазване на 3 от новоразкритите работни места за минимум 12 месеца след приключване на дейностите по проекта., Договорена стойност: 48 974.54 , Отчетена стойност: 41 954.61
  • Дейност: Закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства свързани със създаването на новите работни места: По проекта е предвидено разкриването на 6 нови работни места за служители на длъжност Монтьор, топлофикационни съоръжения. Те ще са разделени в 3 групи от по двама служителя и ще са отговорни за извършването на монтажа на топлофикационни съоръжения на място при клиента. Основните задължения за служителите на тази длъжност са свързани с: монтаж на различни елементи, направа на заварки и спойки, пробиване на отвори за закрепване на различни видове елементи, разкъртване на замазки, рязане на тръби. Целта на дейността е закупуване на оборудване, стопански инвентар, работно облекло и ЛПС, които са пряко необходими за създаването на новите работни места: 1. Оборудване: - комплект за заваряване до 2000 градуса - 3 бр. - перфоратор голям - 3 бр. - инструмент за пресфитинги - 3 бр. - електрически трион - 3 бр. 2. Стопански инвентар: - многостъпален ключ - 6 бр. - поялник за полипропиленови тръби - 3 бр. - перфоратор малък - 3 бр. - куфар с инструменти - 6 бр. 3. Работно облекло: - работно облекло лятно (полугащеризон и яке) - 6 бр. - работно облекло зимно (полугащеризон и яке) - 6 бр. 4. Лични предпазни средства включващи: - обувки - 6 чифта - каски - 6 бр. - наколенки - 6 комплекта - предпазни очила - 6 чифта - осигурителен колан - 6 бр. - въже с абсорбер - 6 бр. Описаните по-горе работно облекло и ЛПС са определени на база утвърден от Управителя на фирмата списъка на професиите, длъжностите и работните места, при които се изисква ползването на работно облекло и ЛПС. Дейността ще включва провеждане на процедура по външно възлагане съгласно ПМС 160/01.07.2016г. и насоките на УО описани в Ръководството на бенефициента. Предвиденото за закупуване оборудване, стопански инвентар, работно облекло и ЛПС попада в случаите на чл. 2(7), където бенефициента избира изпълнител след публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения. При избора на изпълнител бенефициента ще спазва принципите за равнопоставеност и недопускане на дискриминация, пропорционалност, публичност и прозрачност. Екипът по проекта ще разработи техническа спецификация на необходимото оборудване, стопански инвентар, работно облекло и лични предпазни средства като включи минимални изисквания към тях, ще направи проучване на пазара и ще избере изпълнители на база „най-ниска предложена цена“. След доставка на оборудването, стопанския инвентар, работното облекло и ЛПС ще се подпише приемо-предавателен протокол. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад.. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 3 месеца. През първия проектен месец ще се събират оферти. След доставката на оборудването, стопанския инвентар, работно облекло и лични предпазни средства което ще следва да се осъществи преди започване на работа на новоназначените служители те ще могат да изпълняват пълноценно служебните си задължения през 12 месеца на субсидирана заетост., Договорена стойност: 21 216.00 , Отчетена стойност: 21 147.00
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъде сформирано екипно ядро от специалисти, които да отговарят за цялостното изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от следните позиции: Ръководител и Счетоводител на проекта. Изпълнението на дейността ще премине през няколко основни етапа – сформиране на екипа, изпълнение на ангажиментите му, осигуряване на предпоставки за успешно приключване на проекта. Дейността ще бъде осъществена чрез сформирането на екип състоящ се от следните лица имащи определени задължения: 1. Ръководителят на проекта е пряко отговорен за цялостно му управление, ръководене на екипа, планиране, ресурсно обезпечаване, изпълнение на проектните дейности и осигуряване изпълнението на целите на проекта. Подробно описание на задълженията на ръководителя на проекта е описано в т.10 Екип. В допълнение ръководителят на проекта ще осъществява пряка връзка с отговорните служители по процедурата на УО и изготвя официална кореспонденция с УО и договарящия орган, координира работата със служители и подизпълнители. В допълнение към задълженията описани в т.10 Екип, Ръководителят ще: - Осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта за изпълняването на дейностите - Следи за съответствие на проектните дейности с изискванията на документите по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, нормативните документи и стандарти в актуално издание - Отговаря за визуализацията на проекта: следи за правилното визуализиране на проектната документация и организира изработване и монтиране на информационна табела и стикери - Разработва документи и организира провеждането на процедурите за избор на служители и доставчици. Поддържа оперативните връзки с подизпълнителите и с други контрагенти по всички въпроси, свързани с проекта - Отговаря за техническото отчитане по проекта - Осъществява техническото обслужване на дейностите по проекта - Отговаря за съхраняването на документацията по проекта - Координира връзките между всички участници в проекта - Подпомага текущото отчитане на активите, свързани с реализацията на проекта 2. Счетоводител на проекта Счетоводителя на проекта ще отговаря за систематичното, законосъобразно и навременно отразяване в счетоводната документация на предприятието на всички имащи финансово изражение дейности по проекта и ще изготвя финансовите отчети във връзка с междинни и окончателно искане по проекта. Основни задължения: - Създаване и поддържане контакти с банкови институции във връзка с банковата сметка на проекта - Планиране и контрол върху навременни плащания и отчитания на счетоводните операции по проекта - Поддържане и отчитане на счетоводната документация по изпълнение на проекта - Проследява за ясното идентифициране на счетоводните отчети и правилното разходване на средствата, свързани с проекта - Изготвяне на счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на проекта в съответствие с националното законодателство - Изготвя финансовите отчети по проекта - Следи за управлението на бюджета на проекта - Отговаря за изпълнението на всички финансови операции на проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби Ангажиментите по проекта на ръководителя ще бъдат определени след сключване на граждански договор, а тези на счетоводителя ще бъдат определени след сключване на договор за услуга. , Договорена стойност: 4 618.26 , Отчетена стойност: 4 618.25
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Основната цел на дейността е информиране на ползвателите и обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Дейността включва закупуването на 1 бр. информационна табела и 30 бр. стикери за новозакупеното оборудване и стопански инвентар. Изпълнението на доставката попада в случаите на чл. 9 (1) и чл. 9 (3) от ПМС 118/20.05.2014г., изменено с ПМС 159/26.06.2015 където се допуска доказване на разхода само с първични платежни документи, без да е необходимо сключването на писмен договор. Фирмата ще съблюдава спазването на принципите за публичност и прозрачност, пропорционалност, равнопоставеност и недопускане на дискриминация и ще възложи изпълнението на изпълнител след направено предварително проучване на пазара. След доставката на визуализационните материали ще се подпише приемо-предавателен протокол.. Дейността е планирана да бъде изпълнявана 24 месеца. През първите проектни месеци ще бъде избран изпълнител, след което ще бъдат доставени визуализационните материали. Дейността ще продължи до приключване на проекта, а закупените визуализационни материали ще бъдат поддържани при бенефициента съгласно разпоредбите на общите условия на договора за БФП., Договорена стойност: 650.00 , Отчетена стойност: 650.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДИ ЕМ КОНСУЛТ 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 738.00 , Отчетена стойност**: 1 738.00
  • Изпълнител: МЕЛА 05 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 547.00
  • Изпълнител: Лилия, Договорена стойност по проекта*: 3 300.00 , Отчетена стойност**: 2 880.25
  • Изпълнител: АртПринт ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 650.00
  • Изпълнител: ПРОСОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 18 600.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 10.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 75 458.80 BGN
БФП 75 458.80 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 68 173.42 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: 1. Информационна табела – 1 бр. 2. Стикери – 30 бр. , Прогнозна стойност: 650.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали за информиране и публичност както следва: Информационна табела – 1 бр.; Стикери – 30 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване както следва: 1. Комплект за заваряване до 2000 градуса – 3 бр.; 2. Перфоратор голям – 3 бр.; 3. Инструмент за пресфитинги – 3 бр.; 4. Електрически трион – 3 бр.; 5. Многостъпален ключ – 6 бр.; 6. Поялник за полипропиленови тръби – 3 бр.; 7. Перфоратор малък – 3 бр.; 8. Куфар с инструменти – 6 бр. , Прогнозна стойност: 18 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване както следва: 1. Комплект за заваряване до 2000 градуса – 3 бр.; 2. Перфоратор голям – 3 бр.; 3. Инструмент за пресфитинги – 3 бр.; 4. Електрически трион – 3 бр.; 5. Многостъпален ключ – 6 бр.; 6. Поялник за полипропиленови тръби – 3 бр.; 7. Перфоратор малък – 3 бр.; 8. Куфар с инструменти – 6 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства (ЛПС), Прогнозна стойност: 2 616.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло и лични предпазни средства (ЛПС)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител, заемащ позиция Счетоводител на проект „Осигурена заетост за безработни и неактивни в ЗИ ЗИ – ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД”, Прогнозна стойност: 1 740.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител, заемащ позиция Счетоводител на проект „Осигурена заетост за безработни и неактивни в ЗИ ЗИ – ЗЕЛЕНЧЕНКО ЕООД”
    Изпълнител: ДИ ЕМ КОНСУЛТ 2016 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 738.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Ръководител на проект, Прогнозна стойност: 3 300.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проект
    Изпълнител: Лилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 300.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN