Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0043-C07
Наименование на проекта Център за ранно детско развитие в община Шумен
Бенефициент 000931721 ОБЩИНА ШУМЕН
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.09.2016
Дата на стартиране 01.09.2016
Дата на приключване 20.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Шумен

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда да се допълнят и развият успешно създадените в гр. Шумен услуги за ранно детско развитие по Проекта за социално включване, финансиран от Международната банка за възстановяване и развитие чрез създаване и функциониране на Център за ранно детско развитие. 
Целеви групи по проекта са деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства; семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания, както и деца от 0 до 7 години, включително с увреждания, настанени в специализирани институции и техните семейства. 
Проектът предвижда сформиране на Екип за управление на проекта, който ще организира, координира, изпълнява, контролира и отчита дейностите по проекта за постигане на заложените цели. Екипът за управление на проекта ще се състои от Ръководител, счетоводител и координатор, всеки от които има ясно определени отговорности.
За постигане целите на проектното предложение, ще се предоставят професионални услуги за ранна интервенция на уврежданията, пряка работа с децата с увреждания и техните родители, включително рехабилитация и дейности за консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом. Ще се оказва индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания. Проектът предвижда осигуряване на транспорт с цел достъп до услугите и мобилна работа на екипите.
Важна част от дейностите на проекта ще бъде създаването на група за консултиране процеса на предоставяне на услугите, в чийто състав ще бъдат включени на доброволен принцип професионалисти в различни сфери на дейност. По този начин ще се създаде мрежа за интегрирани услуги за ранно детско развитие и услугите, предвидени в проекта, ще се предоставят в координация с други развити в община Шумен услуги в общността за деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства. 
През целия период на проекта ще се извършват дейности по информиране и публичност с цел популяризиране възможностите за ползване на услугите и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта. Провеждане на процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността цели качествено и ефективно организиране, координиране, изпълнение, контрол и отчитане на цялостната дейност на проекта за постигане на заложените цели. Дейността включва подготовка и изпълнение на дейностите по проекта, съгласно план-графика, а именно: сформиране на екип за управление на проекта, подготовка на график за извършване на процедури по ЗОП, изготвяне на информационен материал с описание на обхвата на услугите, които ще се предоставят по проекта, както и условията и реда за тяхното предоставяне. Екипът за организация и управление на проекта ще провежда работни срещи, които се протоколират. Изготвя и процедура за вътрешен мониторинг. Екипът по проекта ще изработи документация и ще проведе тръжни процедури за избор на изпълнители в съответствие с българското законодателство в областта на обществените поръчки, което ще гарантира спазването на принципите на прозрачност и публичност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. Екипът по проекта ще се състои от: ръководител - 1, счетоводител - 1, координатор - 1. - Ръководител: отговорностите му са разписани в т. 9 от Формуляра. - Счетоводител: Извършва счетоводната дейност, необходима за осъществяването на проекта. Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените бюджетни разходи по проекта. Води точна и редовна счетоводна отчетност по изпълнението на договора, използвайки подходяща и адекватна електронна система. Участва в отчитането и приемането на извършваните дейности с контрол на финансовите разходи. Подготвя счетоводните документи, необходими за отчитането на изпълнените дейности, съгласно изискванията на ДО. Води счетоводна документация, въвежда и съхранява данни и документи, обезпечава организационно и технически дейностите по проекта и носи отговорност за получените и изразходваните средства. - Координатор: Отговаря за подготовката и изпълнението на дейностите в съответствие с плана за изпълнение на дейностите по проекта. Координира дейностите, обект на външни възлагания. Следи за правилното оформяне на документите по проекта в съответствие с изискванията за публичност. Пряко участва в комуникацията с договарящия орган. Подготвя документи за междинни плащания и заключителен доклад по договора. Организира и провежда извършването на вътрешен мониторинг и контрол по проекта. Участва при изготвяне на технически отчети. Изготвя справки и контролира приемането и изпращането на кореспонденцията, свързана с управлението и отчитането на дейностите по проекта; води входяща и изходяща кореспонденция; води протоколи от работните срещи на екипа. Възнаграждения екип и работно облекло екип: 107 112,71 лв., Договорена стойност: 107 112.71 , Отчетена стойност: 119 489.28
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: Дейността цели да се гарантира, че подготовката, управлението и изпълнението на дейностите ще протече съобразно заложеното в проекта, за постигане на планираните цели. За качественото управление и функциониране на услугите, дейността включва подбор и назначаване на квалифициран персонал на Центъра за ранно детско развитие. Дейността ще се реализира в следните етапи: 1: В първия проектен месец ще се стартира с подбор и назначаване на Ръководител на Центъра, който ще участва в дейностите по подбор и назначаване на останалия персонал за функциониране и предоставяне на услугите. Подбора на ръководителя е от изключителна важност по отношение на цялостното изпълнение на дейностите по проекта и ще се извърши от комисия, в която ще бъдат включени представители на екипа и общинска администрация. Подборът ще се осъществи на база предварително разработена писмена процедура, която включва изисквания за длъжността, критериите за подбор и неговите етапи: подбор по документи (заявление, диплом, автобиография, свидетелство за съдимост) и интервю. С одобрения кандидат ще се сключи трудов договор, съгласно разпоредбите на Кодекса на труда за срок: до приключване на дейностите по проекта във втори проектен месец. През първия месец от назначаването си, Ръководителя ще разработи Процедура за подбор на персонала за функциониране и предоставяне на услугите; Длъжностни характеристики; Правилник за вътрешния ред; задължителна документация, съгласно Методическите ръководства за предоставяне на услугите и действащото законодателство. 2: Във втория проектен месец ще стартира подбора на персонал за функциониране и предоставяне на услугите, а именно: счетоводител/касиер/домакин; шофьор и хигиенист. Подборът ще се извърши по критерии, определени съобразно длъжността /квалификация, опит, мотивация/. За целта ще бъде публикувана обява на електронната страница на Община Шумен и подадена Заявка за свободни работни места в Дирекция „Бюро по труда” - Шумен за насочване на безработни лица - кандидати за работа. Подборът ще се осъществи в два етапа: подбор по документи и интервю с цел установяване на мотивацията и нагласи за работа от Комисия, сформирана със Заповед на Кмета на Община Шумен или упълномощено лице и ще включва представители на екипа за управление на проекта, общинска администрация и Ръководителя на Центъра. Всички кандидати ще бъдат информирани за решението на комисията. Одобрените кандидати се канят за сключване на трудови договори от трети проектен месец за срок до приключване дейностите по проекта. Процедурата за подбор на персонал ще се използва през целия период от реализиране на проекта, с цел гарантиране на ефективни и адекватни действия в случай, че възникне необходимост от назначаване на нов служител в центъра. 3: Управление и функциониране на услугите: От третия проектен месец ще стартира предоставянето на планираните услуги по проекта, което ще продължи 83 месеца. Ръководителят на Центъра ще участва в цялостното предоставяне на услугите в периода на проекта, като организира, управлява и мониторира изпълнението на всички дейности по предоставяне на услугите; назначава персонала за функциониране на услугите; изготвя и контролира спазването на график на движение на транспортното средство за мобилна работа и посещения в центъра; възлага и контролира извършването на задълженията на счетоводител/касиер/домакин и хигиениста в центъра; ръководи, оказва контрол и мониторинг на изпълнението на Услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания"; организира създаването на групата за консултиране процеса на предоставяне на услугите, организира и координира дейността и участва в срещите на групата, създадена по проекта; участва при извършване на супервизия на предоставяне на услугите., Договорена стойност: 292 531.64 , Отчетена стойност: 281 631.90
  • Дейност: Предоставяне на услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Услугата "Ранна интервенция на уврежданията" цели подобряване развитието на детето, живота на семейството, предотвратяване изоставянето на деца чрез предоставяне на подкрепа на семейства на бебета и малки деца и осигуряване на достъп до наличните ресурси. Ранната интервенция е система от професионални услуги за малки деца с изоставане в развитието, увреждания, социални и емоционални затруднения. Тя е мултидисциплинарна, координирана услуга, която допринася за ранно идентифициране на рисковете за здравето и развитието на децата и ранна намеса, а също така оказва значително влияние върху семейството на детето със специални нужди. Целта на услугата "Индивидуална педагогическа подкрепа" е оказване на помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за успешна интеграция в първи клас в масовото училище на деца с увреждания. Проектното предложение предвижда предоставянето на услугите да бъде реализирано от Община Шумен –юридическо лице с опит в предоставянето на социални услуги за деца с увреждания и/или услуги за ранно детско развитие. Общината е бенефициент по проекта и лицензиран доставчик на соицални услуги. Същата се ангажира с управлението на услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" поради тяхната социалната значимост и идентифицираната нужда от предоставянето им на територията на община Шумен. Екипът за организация и управление на проекта и ръководителят на центъра ще изготвят програма за развитие на социалните услуги. Ще организират дейността, ще следят за броя на персонала, квалификацията и опита му, за да се осигуряват качествено и навременно предоставяне на услугите. Ще организират, мотивират и постоянно усъвършенстват екипа за ефективно предоставяне на услугите. Екипът за организация и управление на проекта в сътрудничество с Ръководителя на Центъра за ранно детско развитие ще организира и водене на задължителната документация, съгласно Методическото ръководство за предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданията" и Описание на услугите за ранно детско развитие, изготвяне и представяне на ежемесечни технически и финансови отчети, с приложени документи, които доказват изпълнение на планираните дейности Двете услуги ще се предоставят в изградените за целта помещения по Проекта за социално включване, които разполагат със: стая за кинезитерапия/рехабилитация; стая за психомоторни дейности и групи за игра; стая за групова работа с деца; терапевтичен кабинети кабинет за педиатър; офис стая за екипа; стая за работа с родители. Услугите по ранна интервенция ще се предоставят и в дома на семейството като мобилна услуга, с цел използване на наличните ресурси на средата, оборудване, играчки и съобразено с дневния режим на детето, културата и навиците на семейството и с цел усвоените умения от детето и семейството да се използват функционално и да бъдат прилагани в ежедневието. Екипът на услугата "Ранна интервенция на уврежданията" ще извършва и мобилна работа в отделението за новородени в МБАЛ - Шумен с цел оказване на подкрепа на родителите за намаляване на емоционалния стрес от новината, че детето им е с увреждане, а така също и с цел превенция на изоставянето. Екипът по проекта ще предоставя регулярна супервизия на екипите на двете услуги с цел подкрепа при предоставянето на услугите, повишаване на компетентността, както и осигуряване на добра грижа за потребителите. Супервизията ще се извършва от професионалист, с опит в провеждането на супервизия, за обсъждане на работа по случаи и собствени преживявания във връзка с това Предвидени са разходи за обезпечаване предоставянето на услугите "Ранна интервенция на уврежданията" и "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" в размер: 713 037,00лв. и разходи за дидактически и обучителни материали за потребителите на услугите /описани в Дейност 2/., Договорена стойност: 713 037.00 , Отчетена стойност: 710 129.35
  • Дейност: Създаване на група за консултиране процеса на предоставяне на услугите: За качественото изпълнение на услугите, а и с цел осигуряване на междуинституционално сътрудничество при работата с децата и техните семейства, проектът предвижда да се създаде група за консултиране процеса на предоставяне на услугите. В състава на групата ще бъдат включени на доброволен принцип професионалисти в различни сфери на дейност, свързани с ранното детско развитие. Ще бъдат разработени и приети от участниците Правила за организацията и дейността на групата, в които ще се разпише механизмът за провеждане на срещите, правата и задълженията на участниците. Ще бъдат привлечени за участие представители на: - общинска администрация - Шумен; - Отдел "Закрила на детето" - Шумен; - Комплекс за социални услуги за деца и семейства; - Семейно-консултативен център - Шумен; - Център за майчино и детско здраве; - Неонатологично отделение към МБАЛ - Шумен; - родители на деца с увреждания. Групата за консултиране ще бъде отворена за включване на заинтересовани лица и организации, имащи отношение към ранното детско развитие, проблемите на децата с увреждания и техните семейства. Групата за консултиране процеса на предоставяне на услугите ще мониторира процеса на предоставяне на услугите по Проект "Център за ранно детско развитие в община Шумен", като: - подпомага и наблюдава предоставяните услуги; - обсъжда прилаганите методи на работа и постигнатите резултати; - обсъжда случаи и дава становища по отделни казуси в процеса на работа; - получава регулярно информация по отношение на постигане на целите на услугите; - обобщава резултатите от работата си в писмен вид и дава предложения въз основа на направените изводи. Важна част от дейността на групата ще е обсъждането на конкретни случаи, при което ще се сформира междуинституционален екип, ще се изготвя общ план за работа по случая, в който се записват отговорностите на всяка институция, ще се планират и провеждат екипни срещи за проследяване изпълнението на плана и постигнатите резултати. Целта на групата ще е да окаже подкрепа при предоставяне на услугите, както на професионалистите, така и на лицата от целевите групи. Участието на представител на Община Шумен ще е гарант, че кандидатът отговаря пряко за подготовката, управлението и изпълнението на дейностите по проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Информиране и публичност: Цел на дейността е популяризиране възможностите за ползване на услуги за ранно детско развитие и информиране на обществеността за финансовия принос на ЕС. При изпълнение на дейността ще се съблюдават изискванията на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020". Информирането на обществеността ще се осъществи чрез: - Организиране и провеждане на пресконференции при стартиране и приключване на проекта. На пресконференциите ще бъдат предоставени информационни материали на участниците. - Изготвяне на съобщения с информация за напредъка на проекта и поместването им на електронната страница на Община Шумен; - Платени публикации в местната преса; - Изготвяне и разпространение на брошури; - Изготвяне и разпространение на плакати; - Поставяне на информационна табела; - Стикер за оборудването; - Изготвяне на баджове на персонала и екипа за организация и управление; - Надпис върху транспортното средство, което ще се използва за мобилна работа и посещения в центъра., Договорена стойност: 3 916.98 , Отчетена стойност: 3 922.68

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 3 469.42 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БАРС АД, Договорена стойност по проекта*: 196.00 , Отчетена стойност**: 196.00
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 959.08 , Отчетена стойност**: 959.08
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 522.49 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Милакс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 852.51 , Отчетена стойност**: 1 852.51
  • Изпълнител: ХЕВИ ХРИСТО ХРИСТОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 231.40 , Отчетена стойност**: 231.40
  • Изпълнител: ЕГЕ КОМПЮТРИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 454.80 , Отчетена стойност**: 454.80
  • Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 57.60 , Отчетена стойност**: 57.60
  • Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 5 397.41 , Отчетена стойност**: 5 256.81
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 320.41 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ШУМЕН - ПЪТНИЧЕСКИ АВТОТРАНСПОРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 276.48 , Отчетена стойност**: 276.48
  • Изпълнител: РО И НИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 657.00 , Отчетена стойност**: 513.00
  • Изпълнител: "А1 България" ЕАД , Договорена стойност по проекта*: 2 029.71 , Отчетена стойност**: 1 987.29
  • Изпълнител: ЧЕРНОМОРСКА ТЕХНОЛОГИЧНА КОМПАНИЯ АД /АРЕС ГАЗ АД/, Договорена стойност по проекта*: 4 917.45 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СКОРПИОН БРОКЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕЛФИ РЕКЛАМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 357.60 , Отчетена стойност**: 357.60
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 32.39
  • Изпълнител: ЕЛЗА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 50.08 , Отчетена стойност**: 50.08
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНТЕРНЕТ СЪРВИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 242.00 , Отчетена стойност**: 260.00
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 829.92 , Отчетена стойност**: 5 587.46
  • Изпълнител: ИВАН КОСТОВ - ИВКО ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 342.20 , Отчетена стойност**: 2 518.26
  • Изпълнител: АЛ И КО АД, Договорена стойност по проекта*: 3 141.44 , Отчетена стойност**: 3 141.44
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 078.20 , Отчетена стойност**: 1 078.20
  • Изпълнител: ЕЛИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 30.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 840.92 , Отчетена стойност**: 758.41
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 1 796.29 , Отчетена стойност**: 1 763.90
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 442.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 115 348.00 BGN
БФП 1 115 348.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 115 327.70 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на интернет за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена по шест обособени позиции“, Прогнозна стойност: 43 050.00
  • Обособена позиция 1: Номер на обособената позиция: [ 6 ] Наименование: [Доставка на интернет за нуждите на Проект „Център за ранно детско развитие в Община Шумен“]
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на община Шумен, Прогнозна стойност: 58 300.00
  • Обособена позиция 1: предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на община Шумен
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.50
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Шумен”, Прогнозна стойност: 1 400 400.00
  • Обособена позиция 1: доставка на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Шумен
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 628.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Периодични доставки на канцеларски материали (принадлежности за офиса) за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена“, Прогнозна стойност: 48 750.50
  • Обособена позиция 1: „Периодични доставки на канцеларски материали (принадлежности за офиса) за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена“
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 399.28
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Да доставя срещу заплащане и на свой риск, по писмени заявки, хигиенни материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури, конкретизирани по вид, технически данни, количество и качество, подробно описани в приложение №1, Прогнозна стойност: 29 242.30
  • Обособена позиция 1: Да доставя срещу заплащане и на свой риск, по писмени заявки, хигиенни материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури, конкретизирани по вид, технически данни, количество и качество, подробно описани в приложение №1
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Да изгради свързаност /при необходимост/ и да предостави интернет за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена за обектите за настоящата обособена позиция, описани в Приложение 1 към Договора - Техническа спецификация /наричани за краткост в Договора - "Услугата", Прогнозна стойност: 45 610.00
  • Обособена позиция 1: ОП 6 - Услуга по предоставяне на интернет за нуждите на проект "Център за ранно детско развитие в Община Шумен", проект BG05M9OP001-2.040-00-C03 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен, компонент 2, проект BG05M9OP001-2.101-0098-C01,Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен, компонент 3 и Областен информазионен център
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 115.20
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива, Прогнозна стойност: 1 135 760.00
  • Обособена позиция 1: Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции
    Изпълнител: БЕНТ ОИЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 397.41
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: доставка на горива - автомобилен бензин А98Н, автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан за зареждане на автомобилите, собственост на община Шумен и нейните подразделения през 2016 година, Прогнозна стойност: 257 479.00
  • Обособена позиция 1: доставка на горива - автомобилен бензин А98Н, автомобилен бензин А95Н, дизелово гориво и газ пропан-бутан за зареждане на автомобилите, собственост на община Шумен и нейните подразделения през 2016 година
    Изпълнител: СКОРПИОН БРОКЕРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: доставка на дидактически и обучителни материали за нуждите на ЦРДР, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на интернет за нуждите на община Шумен и нейните структурни звена по седем обявени позиции, Прогнозна стойност: 42 320.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на интернет за нуждите на Проект „Център за ранно детско развитие”, Проект BG05M9OP001-2.040-00-C03 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен” – Компонент 2, Проект BG05M9OP001-2.101-0098-C01 “Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Шумен” – Компонент 3 и Областен информационен център в Община Шумен
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 345.60
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: доставка на информационни материали - постоянна обяснителна табела, брошури, плакати, баджове, стикери за залепяне, стикери за превозно средство, Прогнозна стойност: 2 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: доставка на мултифункционално устройство и консумативи, Прогнозна стойност: 0.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна електрическа енергия за община Шумен и нейните структури, Прогнозна стойност: 3 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Настоящата поръчка не е разделена на обособени позиции
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 894.49
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални и съвместими консумативи за принтери, Прогнозна стойност: 19 990.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1 - Доставка на оригинални консумативи за принтери за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Позиция 2 - Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери за нуждите на Община Шумен и нейните структурни звена
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери за нуждите на община Шумен и нейните структурни звена по 2 обособени позиции;, Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на съвместими /заместители/ консумативи за принтери за нуждите на община Шумен и нейните структурни звена
    Изпълнител: РО И НИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 432.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни, миещи, почистващи и хигиенни за детски, здравни и социални заведения в Община Шумен по обособени позиции, Прогнозна стойност: 69 990.00
  • Обособена позиция 1: Перилни и почистващи препарати
    Изпълнител: ИВАН КОСТОВ - ИВКО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 292.40
  • Обособена позиция 2: Сапуни
    Изпълнител: ИВАН КОСТОВ - ИВКО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72.00
  • Обособена позиция 3: Салфетки
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 109.20
  • Обособена позиция 4: Почистващи препарати за подове
    Изпълнител: ИВАН КОСТОВ - ИВКО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 216.50
  • Обособена позиция 5: Други
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 431.72
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на пластмасови кофи и чували и торби за смет на Община Шумен и нейните структури по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на чували и торби за смет на Община Шумен и нейните структури, конкретизирани по вид /търговска номенклатура/,технически данни , количество и качество, описани в Приложение №1 - Техническа спецификация
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52.56
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: доставка на природен газ за обекти на община Шумен, Прогнозна стойност: 1 148 875.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на природен газ за обекти на община Шумен
    Изпълнител: ЧЕРНОМОРСКА ТЕХНОЛОГИЧНА КОМПАНИЯ АД /АРЕС ГАЗ АД/
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 917.45
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Доставка на природен газ на обекти в Община Шумен, съгласно приложен към поръчката списък. Предметът на поръчката включва доставка на природен газ за обекти на община Шумен за период от 36 месеца. /от решение за откриване на обществена поръчка от АОП/, Прогнозна стойност: 2 000 000.00
  • Обособена позиция 1: доставка на природен газ
    Изпълнител: ЧЕРНОМОРСКА ТЕХНОЛОГИЧНА КОМПАНИЯ АД /АРЕС ГАЗ АД/
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работни обувки за служителите на община Шумен и структурните й звена, Прогнозна стойност: 69 500.00
  • Обособена позиция 1: 1 позиция - Доставка на работни обувки за служителите на община Шумен и структурните й звена
    Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 288.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Доставка на работно облекло, Прогнозна стойност: 4 620.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: доставка на работно облекло за нуждите на община Шумен и нейните структури, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: 1 позиция - Доставка на работно облекло за служителите на община Шумен и структурните й звена
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 078.20
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 35 364.92
  • Обособена позиция 1: хигиенни материали
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 195.73
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: зимно техническо обслужване на автобус, марка " isuzu"модел "turkuaz", Прогнозна стойност: 3 141.44
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Шумен и нейните структури, за нуждите на детските градини на територията на община Шумен и за нуждите на Диагностично-консултативен център 1 Шумен ЕООД, Прогнозна стойност: 4 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на доставчик на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Шумен и нейните структури, за нуждите на детските градини на територията на община Шумен и за нуждите на Диагностично-консултативен център 1 Шумен ЕООД
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №1 Застраховане на МПС по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилиста" и застраховка "Автокаско", всички рискове и частично, Прогнозна стойност: 29 122.44
  • Обособена позиция 1: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №1 Застраховане на МПС по застраховка "Гражданска отговорност на автомобилиста" и застраховка "Автокаско", всички рискове и частично
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 510.02
  • Обособена позиция 2: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №2 - застраховка "Злополука на местата в МПС" и застраховка "Злополука на пътниците",
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 98.10
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на община Шумен по обособени позиции, в частта за обособена позиция №2 - застраховка "Злополука на местата в МПС" и застраховка "Злополука на пътниците", съгласно приложение №5, Прогнозна стойност: 2 201.18
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на застрахователни услуги за нуждите на Община Шумен по обособини позиции., Прогнозна стойност: 50 368.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1: Гражданска отговорност на автомобилиста
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 763.20
  • Обособена позиция 2: Позиция 2: "Злополука на местата в МПС" и "Злополука на пътниците"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 98.10
  • Обособена позиция 3: Позиция 3: "Застраховка "Имущество" на сгради и съоръжения"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Позиция 4:"Злополука", "Трудова злополука", "Живот, заболяване и злополука"
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: извършване на периодичен технически преглед за техническа изправност на пътни превозни средства на община Шумен, Прогнозна стойност: 3 400.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Изпълнителят приема да изгради свързаност /при необходимост/ и предоставя интернет за община Шумен и нейните структурни звена, за обектите, описани за настоящата обявена позиция., Прогнозна стойност: 44 020.00
  • Обособена позиция 1: доставка на интернет за община Шумен и нейните структурни звена по седем обявени позиции
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19.20
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Обсужване на училищни автобуси, гаражни услуги на училищни автобуси, състоящи се в предоставяне на паркинг, предпътен технически преглед, предпътен медицински преглед на водачите и сервизни услуги - технически прегледи, експлоатационно техническо обслужване, текущ ремонт и предоставяне на автобуси за извършване на превози при необходимост., Прогнозна стойност: 26 000.00
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на достъп до глобална мрежа интернет, Прогнозна стойност: 7 080.00
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по обособени позиции, Прогнозна стойност: 51 219.00
  • Обособена позиция 1: Позиция 1: Канцеларски материали
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 130.06
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по обособени позиции, Прогнозна стойност: 63 762.16
  • Обособена позиция 1: позиция 2: Габърчета
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.14
  • Обособена позиция 2: позиция 3: Кламери
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64.08
  • Обособена позиция 3: позиция 4: Кутии - класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и други подобни изделия
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 230.04
  • Обособена позиция 4: позиция 5: Папки
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 109.08
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Шумен и нейните структури по пет обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: ОП 5 Канцеларски материали
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.01
  • Обособена позиция 2: ОП 4 Папки за досиета
    Изпълнител: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57.60
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие., Прогнозна стойност: 17 531.42
  • Обособена позиция 1: Няма обособени позиции
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 38 Предмет на предвидената процедура: предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие, Прогнозна стойност: 34 312.50
  • Обособена позиция 1: предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие - мобилни телефони група
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16.68
Процедура 39 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на Община Шумен, Прогнозна стойност: 21 822.60
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени фиксирани мрежи с национално покритие за нуждите на Община Шумен
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 183.23
Процедура 40 Предмет на предвидената процедура: Техническо обслужване, презареждане и хидростатично изпитване и устойчивост на прахови пожарогасители CO2, Прогнозна стойност: 6 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN