Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-2.001-0004-C11
Наименование на проекта Подобряване на ефективността на подбора на служители в държавната администрация
Бенефициент 000695025 Администрация на Министерския съвет
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 23.12.2016
Дата на стартиране 01.10.2016
Дата на приключване 04.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
В синхрон с добрите международни практики в нормативната уредба в Република България е възприет основополагащият принцип назначаването на държавна служба да се осъществява с конкурс. Този принцип в повечето случаи се компрометира от невъзможността чрез наличните инструменти и процедури да се оценяват качествено кандидатите на входа. Това води до невъзможност за ефективен и качествен подбор на най-подходящия кандидат. С приетите изменения и допълнения на Закона за държавния служител (ДВ, бр. 57 от 22 юли 2016 г.) се въвеждат два етапа на конкурса за постъпване на държавна служба, първият от които централизиран, чрез който се осигурява прозрачност и обективност при установяване на необходимите компетентности за заемане на държавна служба, както и стандартизираност при оценката на компетенции на входа. Чрез промените е разширен обхватът и е надграден съществуващият до момента централизиран конкурс за младши експерти. Настоящото проектно предложение цели както усъвършенстване на подбора на служители в държавната администрация, така и популяризиране на възможностите за работа в държавната администрация. В рамките на проекта ще бъдат разработени и/или закупени тестовете за централизирания етап на конкурса, ще бъде осигурена необходимата технологична платформа за електронното им провеждане. Ще бъде осъществена широка кампания за информиране на заинтересованите страни. С оглед привличането на висококвалифицирани кандидати за държавна служба ще бъде повишена информираността относно възможностите за работа в държавната администрация. Изграждането на модерен специализиран сайт за работа ще допринесе, от една страна за по-доброто позициониране на държавната администрация като работодател, а от друга за по-добра организация и координация при търсенето на кадри. Потребители на сайта ще бъдат както потенциалните кандидати за държавна служба, така и администрациите.
Дейности
  • Дейност: Проучване относно необходимите видове и елементи на тестовете за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация: Необходимостта от осъществяване на проучването по тази дейност е обусловена от факта, че преди разработването на тестовете по дейност 2 Възложителят трябва да разполага с необходимата информация кои са приложимите критерии за качество и психометрични стойности и характеристики (надеждност, валидност, норми/трудност и др.) на които следва да отговарят тестовете и приложимите стандарти за провеждането на тестовете. Критериите за качество следва да отговорят на спецификата и целта на оценяването и следва да определят анализите и детайлната информация, които изпълнителите по дейност 2 ще предоставят, за да удостоверят съответствието на тестовете с критериите за качество. Проучването ще бъде осъществено чрез събиране, обобщаване и анализиране на необходимата информация (добри практики и стандарти в областта на подбора на персонал), както и изготвяне на конкретни предложения. Проучването относно необходимите видове и елементи на тестовете за провеждане на централизиран подбор, осъществено от избрания изпълнител в рамките на тази дейност ще обезпечи Възложителя с информацията, която да даде необходимата степен на увереност, че в рамките на следващата дейност ще бъдат разработени най-ефективните, ефикасни и целесъобразни тестове. Изпълнителят ще направи и проучване за най-подходящото местоположение и зали за провеждане на тестовете (анализът ще включва, както приложимите стандарти, критерии и характеристики, така и конкретни предложения за залите). Проучването за залите е необходимо с оглед спазване на стандартите при провеждането на такъв тип тестове и осигуряване на ефективност и ефикасност при провеждане им. На база на предложенията от изпълнителя Възложителят ще направи окончателния избор на залите. Изпълнителят ще направи проучване за вида и елементите на тестовете, които ще обезпечат ефективното и ефикасно провеждане на централизирания подбор в държавната администрация. Проучването на изпълнителя ще включва информация, анализ и конкретни предложения за разработване на определени видове тестове, които да служат за определяне нивото на общите компетентности (описани в Наредбата за условията и реда за оценяване изпълнението на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129 от 26.06.2012 г.), основните познания, необходими за заемането на държавна служба и за определяне нивото на общите компетентности и познания, необходими за заемането на ръководни длъжности в българската държавна администрация. Проучването ще съдържа информация, анализ и конкретни предложения за: - най-подходящите видове и елементи на тестовете, които да бъдат разработени в рамките на следващата дейност съобразно законовата и подзаконовата нормативна уредба и действащия компетентностен модел; - стандартите, на които трябва да отговарят тестовете и стандартите за провеждането на тестовете (оптималният брой въпроси и време за решаване на теста, критерии за надеждност и стандартизираност, управление на базата данни с въпроси, валидиране на въпросите преди използването им в реална среда, използване на резултатите от теста, тестването на кандидати със специални потребности и трайни увреждания, условията на които трябва да отговарят компютрите, на които кандидатите ще решават теста, защитата на анонимността на кандидата, конфиденциалност на базата данни с въпросите, публичността при обявяване на резултатите, ролята и задълженията на квесторите, условията на които трябва да отговарят залите за провеждане на тестовете, ограниченията на които трябва да отговарят тестовете, за да се гарантира, че въпросите не са били публично достъпни и кандидатите не могат открият и достъпят тестовия материал и т.н); На база на одобреното от възложителя проучване, изпълнителят по тази дейност ще разработи техническото задание за избор на изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки за дейност 2 (Разработване на тестове за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация)., Договорена стойност: 35 400.00 , Отчетена стойност: 38 833.79
  • Дейност: Разработване на тестове за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация: В рамките на тази дейност ще бъдат разработени тестовете за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация, ще бъдат разработени правилата и процедурите за провеждането на тестовете и ще бъдат избрани квестори. Целта на тази дейност е реалното обезпечаване на централизирания етап на конкурса с необходимите инструменти за провеждането му. Дейност 2 ще включва четири поддейности: разработване на тестове за определяне нивото на общите компетентности и избор на квестори (поддейност 1); разработване на тестове за основни познания за администрацията (поддейност 2); разработване на тестове за компютърни умения (поддейност 3) и разработване на правила и процедури за провеждането на тестовете (поддейност 4). В рамките на поддейности 1, 2 и 3 изпълнителите ще разработят необходимите тестове, съгласно одобреното проучване по дейност 1. Тестовете ще отговорят на необходимите характеристики за надеждност, валидност и стандартизираност. Всички тестове ще бъдат адаптирани, нормирани и калибрирани за България и българската държавна администрация. Съобразно изготвеното проучване по дейност 1 изпълнителите ще предложат подходящия тип тестове, типове компоненти на тестовете, брой въпроси от всеки компонент, праговете за успешно преминаване на теста, както и конкретните въпроси. Тестовете ще отговарят на стандартите, съгласно проучването по дейност 1. Изпълнителите ще разработят механизъм за ограничен достъп до въпросите и базата данни, за анализ на резултатите от теста, за публикуването на статистика от проведените тестове, както и примерни тестове, които да бъдат качени на портала, който ще бъде разработен по дейност 3. Възложителят ще предостави на изпълнителя по поддейност 2 и поддейност 3 исторически данни за въпросите, които са били използвани в българската държавна администрация за тестване на основните познания, необходими за заемането на държавна служба и за тестване на компютърни умения. В рамките на поддейност 4 изпълнителят съобразно резултатите по предходните три поддейности ще разработи правилата и процедурите за провеждането на тестовете. Правилата и процедурите ще засягат всички организационни и логистични въпроси, които касаят ефективното и ефикасно провеждане на тестовете., Договорена стойност: 715 200.00 , Отчетена стойност: 726 587.28
  • Дейност: Разработване на платформа за провеждане на тестове и портал jobs.government.bg : В рамките на тази д-ст ще бъде разработена платформа за пров. на тестове и портал jobs.government.bg и ще бъде направено обучение на администратори. На основа на извършен анализ на използването и на обр. връзка от администрациите, ще се изв. надграждане на портал jobs.government.bg и платформа. В т. вр. ще е необх. да се доработят някои модули в портала и функционалности в платформата. Целта на тази Д е осигуряване на софт. продукти, чрез които ще бъде провеждан и популяризиран централизирания етап и възм. за работа в държ. администрация. Разработените по тази Д продукти ще отговарят на вс.условия по ОП и националното законодателство. В работата си по тази Д и поддейности, изпълнителят ще използва резултатите по проекти № K07-31-2/23.11.2007 „Създаване на модерна и унифицирана визия на българската д-на администрация в контекста на членството на страната в ЕС“ и № K07-21-1/23.11.2007 „Подобряване на политиката по УЧР в държавната адм-я“, финансирани по ОПАК с бенефициент МДААР. Платформата за провеждане на тестове и портал jobs.government.bg ще бъдат интегрирани с ИИСДА (Административен регистър) и ЕИСУЧРДА. Интеграцията ще позволява, както експорт и импорт на данни между с-мите, така и общи функционалности. Платформата и портала ще бъдат напълно интегрирани с Информационния портал за мобилност в ДА и Портала за студентски стажове в ДА. В рамките на тази Д порталите ще бъдат надградени съобразно необх.промени. Платформата и сайтът, създадени по тази Д, ще бъдат интегр. и със системата за ЕИД и ще бъдат разположени на ДХЧО. Изпълнителят ще представи подробна концепция за разработването им, включително с детайлно представени визуални елементи. Едва след одобрението от Възложителя на концепцията изпълнителят ще започне разработването на системите. Изпълнителят по тази Д може да предложи и допъл. функционалности за системите извън описаните по-долу съобразно резултатите по пред. дейности. Д3 ще включва сл. поддейности: разр. на платформа за пров. на тестове (поддейност 1); разработване на портал jobs.government.bg (поддейност 2); обуч. на администратори (поддейност 3), надграждане на портала и платформата (поддейност 4), надграждане на портала (поддейност 5). На основа на извършен анализ на използването и на обратна вр. от администрациите в рамките на поддейност 4 ще бъдат надгр. платформата и портала. По Поддейност 5 ще бъде надграден порталът jobs.government.bg. Порталът за студентски стажове в държавната администрация staj.government.bg е изграден през 2012 г. и вече не отговаря на съвременните изисквания за сигурност и удобство на ползване от потребителите, като дори не може да бъде достъпен през някои от най-често използваните браузъри. Въпреки че порталът staj.government.bg е интегриран с портала jobs.government.bg, самото му функциониране вече не може да бъде гарантирано, което ще направи съществуващата интеграция безпредметна. Необходимо е функционалностите от Портала за студентски стажове да се изпълняват от Портала jobs.government.bg, вкл. следва да се създаде възможност за кандидатстване за стаж чрез Портала за работа. Т.е. Порталът за студентски стажове следва да бъде консолидиран в портала jobs.government.bg. Практиката показа и необходимост от създаване на форма за подаване на документи и интеграция със ССЕВ, разширение на потребителския профил на портала с възможност да се виждат всички подадени кандидатури (независимо как са подадени) на кандидата, разширяване на профила на кандидатите с нови полета, включително с възможност за ъплоуд и съхранение на файлове и пр. Това консолидиране е наложително, защото се наблюдава ежегоден спад на кандидатите за стажове (от 1813 през 2016 г. до 452 през 2021 г.) предвид остарялата визия и трудния достъп до портала за стажове. Същевременно се наблюдава застаряване на държавните служители, като съгласно годишния Доклад за състоянието на администрацията към 31.12.2021 г. служителите във възрастова категория до 29 г. включително са само 5.97%. , Договорена стойност: 531 302.80 , Отчетена стойност: 572 255.51
  • Дейност: Популяризиране на новите инструменти за подбор на служители в държавната администрация : Целта на дейност 4 е свързана с получаването на обратна връзка от заинтересованите страни и целевите групи и популяризиране на новите инструменти за подбор на служители в държаваната администрация (новия портал jobs.government.bg и новата платформа за провеждане на тестове). В рамките на тази дейност ще бъде проведена информационна кампания, популяризираща новите инструменти за подбор на служители в държавната администрация и една конференция с международно участие и с участието на експерти по управление на човешките ресурси. Дейност 4 съдържа 2 поддейности: информационна кампания, популяризираща новите инструменти за подбор на служители в държавната администрация (поддейност 1) и провеждане на конференция с международно участие и с участието на експерти по управление на човешките ресурси за представяне на резултатите по проекта и получаване на обратна връзка (поддейност 2). В рамките на поддейност 1 ще бъде осъществена информационна кампания, насочена към кандидатите за работа и стаж. Информационната кампания ще стартира преди изпълнението на дейност 2 и 3 и в началния си етап ще бъде с цел повишаване на информираността за целите и очакваните резултати от въвеждането на централизираните тестове. След започване на изпълнението и по дейности 2 и 3 заинтересованите страни ще получат информация за новия портал и възможностите, които той предоставя. Кампанията ще включва публикуване на информация за проекта на интернет страницата на Министерския съвет и в групи в социалната мрежа Facebook, създаване на профил в LinkedIn, представяне на новия портал пред целеви групи, изготвяне на ПР публикация, изработка и поставяне на рекламни онлайн банери, рекламиращи новия портал на сайтове за търсене и предлагане на работа, изработка и онлайн разпространение на видео клип за новия портал, професионална фотография, изработка и разпространение на брошури. В рамките на поддейност 2 ще бъде проведена конференция с международно участие и с участието на експерти по управление на човешките ресурси за представяне на резултатите по проекта и получаване на обратна връзка. Ще бъдат поканени за участие представители на Европейската комисия (Службата по подбор на персонал) и на работната група по управление на човешките ресурси към Европейската комисия (ЕUPAN)., Договорена стойност: 48 672.00 , Отчетена стойност: 51 376.12
  • Дейност: Информация и комуникация: Дейността ще осигури популяризиране на проектните дейности, цели и постигнати резултати. Ще повиши информираността на гражданите за прозрачността на процеса на подбор на служители и възможностите за работа в държавната администрация. В рамките на дейността ще бъдат проведени две публични събития (встъпително и заключително) за популяризиране на целите и резултатите от проекта. За популяризиране ролята на ЕС, съфинансиращият фонд (ЕСФ) и Оперативна програма „Добро управление“ ще бъдат изработени информационни и рекламни материали (плакати, банери, преносими универсални зарядни). Промоционалните материали ще бъдат разпространявани по време на публичните събития. Тяхната изработка ще бъде изцяло съобразена с изискванията, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.”. , Договорена стойност: 7 332.00 , Отчетена стойност: 7 332.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ейч Ди Ченъл ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 500.00 , Отчетена стойност**: 39 000.00
  • Изпълнител: Консорциум "Психометрика", Договорена стойност по проекта*: 596 000.00 , Отчетена стойност**: 715 200.00
  • Изпълнител: ИНТЕРЛАНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 384.00 , Отчетена стойност**: 384.00
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 51 310.00 , Отчетена стойност**: 19 024.32
  • Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 288.00 , Отчетена стойност**: 9 288.00
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 660.00 , Отчетена стойност**: 1 660.00
  • Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 808.00 , Отчетена стойност**: 5 808.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ГФК-2016, Договорена стойност по проекта*: 35 400.00 , Отчетена стойност**: 35 400.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 12 600.00 , Отчетена стойност**: 5 488.00
  • Изпълнител: Тихомир, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 7 080.53
  • Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 498 262.80 , Отчетена стойност**: 529 642.80
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 270.00 , Отчетена стойност**: 1 524.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ОС БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПРОМЕТРИКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой проведени информационни кампании, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой подкрепени нови/ осъвременени обучителни модули за администрацията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 3 Брой разработени/надградени информационни системи или онлайн платформи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 394 811.26 BGN
БФП 1 394 811.26 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 394 811.26 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Популяризиране на новите инструменти за подбор на служители в държавната администрация , Прогнозна стойност: 43 333.33
  • Обособена позиция 1: Информационна кампания
    Изпълнител: Ейч Ди Ченъл ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 32 500.00
  • Обособена позиция 2: Провеждане на конференция с международно участие
    Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 808.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на рекламни материали, Прогнозна стойност: 1 524.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на рекламни материали
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 270.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография за Надграждане на портал и платформа., Прогнозна стойност: 1 788.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография за Надграждане на портал и платформа.
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 788.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография за Надграждане на портал и платформа., Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография за Надграждане на портал и платформа.
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 880.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография., Прогнозна стойност: 1 788.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография за Надграждане на портал и платформа.
    Изпълнител: Тихомир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография., Прогнозна стойност: 2 682.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография за Надграждане на портал и платформа.
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 682.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография., Прогнозна стойност: 28 960.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Експерт ИТ (Информационни технологии) по подадена автобиография.
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 960.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на Ключов експерт дейност 2 по подадена автобиография., Прогнозна стойност: 12 600.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ключов експерт дейност 2 по подадена автобиография.
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 600.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерския съвет
    Изпълнител: ИНТЕРЛАНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 384.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Надграждане на Платформа за провеждане на тестове и портал за работа в държавната администрация jobs.government.bg, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Надграждане на Платформа за провеждане на тестове и портал за работа в държавната администрация jobs.government.bg
    Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 842.80
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Надграждане на порталa jobs.government.bg, Прогнозна стойност: 257 520.00
  • Обособена позиция 1: „Надграждане на порталa jobs.government.bg“
    Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 257 520.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната
    Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 288.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Проучване относно необходимите видове и елементи на тестовете за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация, Прогнозна стойност: 69 600.00
  • Обособена позиция 1: Проучване относно необходимите видове и елементи на тестовете за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация
    Изпълнител: ДЗЗД ГФК-2016
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 400.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Разработване на платформа за провеждане на тестове и портал jobs.government.bg, Прогнозна стойност: 208 800.00
  • Обособена позиция 1: „Разработване на платформа за провеждане на тестове и портал jobs.government.bg”
    Изпълнител: ИНДЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 156 900.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Разработване на тестове за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация, Прогнозна стойност: 966 000.00
  • Обособена позиция 1: „Разработване на тестове за провеждане на централизиран подбор в държавната администрация“
    Изпълнител: Консорциум "Психометрика"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 596 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN