Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-19.361-0007-C03
Наименование на проекта Перфектни условия в "Перфекта консулт" ЕООД
Бенефициент 200276787 Перфекта консулт ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 21.07.2021
Дата на стартиране 21.07.2021
Дата на приключване 30.06.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Павликени, гр.Павликени

Описание

Кратко описание на проекта
Фирма „Перфекта консулт” ЕООД кандидатства за закупуване на оборудване и обзавеждане  за увеличаване ефективността на предлаганите счетоводни услуги към МИГ „Павликени – Полски Тръмбеш”, мярка 6.4 „Инвестиции в неземеделски дейности” по Програма за развитие на селските райони 2014 -2020 г. Инвестиционните намерения на кандидата възлизат на 15 326,00 лв., като чрез настоящия проект се очаква финансовата помощ по програмата да е в размер на 75% от инвестиционните намерения.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на оборудване: В рамките на тази дейност се предвижда закупуване на оборудване, с което да се обезпечи работният процес. Предвидената техника ще се използва за повишаване на количествените и качествени показатели на компанията и ще се гарантира качествен "краен продукт" с цел задоволяване на потребността на населението от качествена услуга. При закупуване на техниката ще се търси последно поколение на пазара, с което ще се създаде възможност да се отговари на всички стандарти на ЕС за намаляване на отрицателното влияние върху околната среда, чрез намалено потребление на енергия. По проекта ще се закупи следната техника: - Ноутбук с ОС и офис пакет - 2 бр. - Network Storage - 1 бр. - Мултифункционално устройство - 1 бр. - Климатик - 1 бр. - Кафемашина - 1 бр. - Диспенсър за вода - 1 бр. - Създаване и поддържане на динамичен сайт - 1 бр. - Бюро - 2 бр. - Секция - 3 бр. - Офис стол - 2 бр., Договорена стойност: 12 826.00 , Отчетена стойност: 12 825.99

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЦВЕТМАРИ - ИГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 776.00 , Отчетена стойност**: 1 776.00
  • Изпълнител: АПРИКУС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 050.00 , Отчетена стойност**: 11 049.99
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Проектите имат устойчиви резултати до 2023 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 12 826.00 BGN
БФП 9 619.50 BGN
Собствено финансиране 3 206.50 BGN
Общо реално изплатени суми 9 619.49 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 90.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN