Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.032-0002-C01
Наименование на проекта Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”
Бенефициент 000903533 ОБЩИНА ДИМИТРОВГРАД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 19.10.2016
Дата на стартиране 19.10.2016
Дата на приключване 03.05.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Димитровград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът включва обновяване на сградния фонд и прилежащите дворове в шест училища в община Димитровград–ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”. Проектът ще бъде изпълняван като обособен проект от Инвестиционната програма на община Димитровград в рамките на Процедура за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.032 - "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020"-Димитровград. Шестте училища се явяват едни от най-важните учебни заведения в общината и основни звена в образователната й инфраструктура. Комбинираното изпълнение на мерките за подобряване на амортизираната и неотговаряща на съвременните условия инфраструктура и доставка на съответното оборудване ще доведе до цялостно обновяване на материално-техническата база на училищата и до повишаване на качеството на възпитателния и образователен процес, като ще улесни въвеждането на нови методи на обучение, които да повишат и задържат интереса на младите хора.Чрез реализацията на проекта ще бъде обновен сградния фонд и прилежащите дворове на шестте училища; ще бъде осигурена достъпна архитектурна среда за хора с увреждания; ще бъдат оформени рекреационни и спортни зони в дворовете. Модернизацията на материалната база чрез придобиването на активите за обзавеждане и оборудване ще създаде оптимални условия за провеждане на спокоен и максимално ползотворен учебен и работен процес; условия за добра здравословна и естетическа среда в училищата. Проектът се очаква да предизвика интерес сред местното гражданство, което ще е база за бъдеща съпричастност от негова страна за разумно опазване и поддържане на подобни дейности.Шестте училища са с много висок потенциал за постигане на социално включване и постигане на целта за подобряване на условията за предоставяне на модерни образователни услуги в града като синергия между втори и трети стълб на устойчивия растеж – икономическия и социалния.
Дейности
  • Дейност: Дейност "Разходи за организация и управление (в т.ч. възнаграждения и командировъчни пари)": Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, в рамките на общината ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта, който да може изцяло да се фокусира върху ефективната организация, координация и управление на проекта. Екипът за изпълнение на проекта ще бъде сформиран със Заповед на Кмета на общината след одобрение на проектното предложение, с цел осъществяване управлението на проекта в съответствие с изискванията на процедурата за предоставяне на всички относими нормативни актове и ръководства на Управляващия орган на Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020 г.". Екипът за управление на проекта ще включва: -ръководител на проекта; -счетоводител (финансист) на проекта; -експерт по обществени поръчки/юрист на проекта; -координатор на проекта -експерт Инвеститорски контрол -технически сътрудник по проекта. Екипът за организация и управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейности по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови доклади, искания за плащане, докладване на нередности и др. Общината като бенефициент ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител., Договорена стойност: 98 800.00 , Отчетена стойност: 70 670.85
  • Дейност: Дейност "Разходи за инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор)": Тази дейност обхваща три поддейности – изготвяне на работен проект (проектиране), изпълнение на строителни и монтажни работи (СМР) и осъществяване на авторски надзор по време на строителството. Във връзка с дейностите по проектирането, Изпълнителят трябва да изготви пълна проекта документация във всички части съгласно условията на договора за изпълнение, техническото задание за изпълнение на СМР, ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на ЕО, включително специфичните изисквания в областта на опазване на околната среда и водите. Изискванията за качество от страна на Възложителя ще бъдат съгласно изискванията на действащите в Република България нормативни документи и техническото задание за проектиране. С работния проект следва да се изяснят конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на всички видове строителни и монтажни работи на обекта, които осигуряват съответствието на проектните решения с изискванията към строежите по чл.169 от ЗУТ. Между отделните части на проекта следва да има съответствие и съгласуваност. След представяне от изпълнителя и получаване на одобрение от Възложителя на идейната концепция за изпълнение на обекта, Изпълнителят започва проектирането в техническа фаза при спазване на всички получени изисквания и указания от страна на Възложителя и компетентните органи и експлоатационни дружества. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части, към които да се приложат анализи за ценообразуване на СМР. Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени съгласно условията на договора за изпълнение, изготвените, съгласувани и одобрени по обекти технически инвестиционни проекти, ведно с приложените към тях подробни количествено-стойностни сметки и анализи на единичните цени. Изпълнителят трябва да спазва всички законови и подзаконови изисквания на нормативните актове, както и всички приложими технически стандарти и норми и разпоредби на действащото българско законодателство и законодателството на Европейската общност, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество, както и да предложи гаранции за постигането му. Качеството на извършените строителни работи обхваща качество на използваните строителни материали и контрол и качеството на изпълнението на отделните видове работи. Техническото изпълнение на строителните дейности трябва да бъде извършено в съответствие с изискванията на българските нормативи. Изпълнителят на СМР трябва да се придържа стриктно към проектната документация, в т.ч. КСС и описаните в нея материали. Авторският надзор ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Авторският надзор се упражнява от проектанта, като предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното изпълнение на инвестиционния проект са задължителни за останалите участници в строителството. Целта на надзора е да се съблюдават процесите на извършване на СМР, да гарантира спазването на параметрите на работните проекти, както и да дава указания по време на изпълнението, както и решения при възникване на непредвидени обстоятелства при реализиране на проектите. Авторският надзор следва да се осъществява по всички части на инвестиционния проект., Договорена стойност: 3 892 100.00 , Отчетена стойност: 4 587 733.37
  • Дейност: Дейност "Разходи, свързани с оценка на съответствието инвестиционните проекти": Дейността предвижда изготвянето на комплексен доклад за всяка обособена позиция, където се прави заключение, дали съответния инвестиционен проект отговаря на съществените изисквания към строежите съгласно чл.169 от ЗУТ., Договорена стойност: 12 000.00 , Отчетена стойност: 5 760.00
  • Дейност: Дейност "Разходи за строителен надзор": Съгласно разпоредбите на националното законодателство за задължително упражняване на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя., Договорена стойност: 102 000.00 , Отчетена стойност: 32 712.00
  • Дейност: Дейност "Разходи, свързани с въвеждането на обектите в експлоатация": Разходи, необходими при изпълнение на дейностите по проекта, за въвеждане на обекта в експлоатация. По време на изпълнението на строително-монтажните дейности по проекта може да възникне необходимост от извършване на разходи, необходими за въвеждането на обекта в експлоатация (издаване на Разрешение за ползване). След подписване на Акт 15 (Констативен акт за установяване годността на строежа) и Окончателен доклад по чл. 168 от ЗУТ се окомплектова цялата строителна документация., Договорена стойност: 7 500.00 , Отчетена стойност: 3 000.00
  • Дейност: Дейност "Разходи за техническо обследване на обектите и съставяне на технически паспорти": Предмет на настоящата дейност е съставяне на технически паспорти и извършване на конструктивно обследване в съответствие с Наредба №5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите и чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ за всички обекти по отделните обособени позиции. За съставяне на технически паспорт на съществуващ строеж / сграда ще се извърши обследване за установяване на техническите му характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 – 3 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/. , Договорена стойност: 25 662.00 , Отчетена стойност: 32 334.12
  • Дейност: Дейност "Разходи за закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане за горепосочените сгради/ помещения, като част от цялостното им обновяване и модернизация" : Дейността предвижда да бъдат доставени и монтирани оборудване, съоръжения и обзавеждане според нуждите на училищата по отделните обособени позиции, което ще спомогне за повишаване на качеството на живот на хората чрез подобряване на състоянието и степента на изграденост на общинската образователна, културна и спортна инфраструктура съгласно Специфична цел 1.2.1. на ИПГВР и ще позволи предоставянето на съвременни условия и модерни методи за обучение, ще подобри качеството на образованието като фактор за подготовката на конкурентноспособна и адаптивна работна сила. В голяма част материално-техническата база на училищата е морално и физически остаряла, което налага обновяване на оборудването и обзавеждането в съответствие със съвременните изисквания, създаващи безопасна и комфортна образователна среда за повишаване качеството на придобитите знания и умения. За всеки обект на интервенция в настоящото проектно предложение е направено предварително проучване. Базирайки се на събраната информация са изготвени технически спецификации за отделните училища в съответствие с конкретните им нужди за постигането на оптимална работна и учебна среда. , Договорена стойност: 866 400.00 , Отчетена стойност: 691 351.04
  • Дейност: Дейност "Разходи за публичност и визуализация": Тази дейност е свързана с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и публичност на всеки проект, финансиран със средства от европейските структурни фондове, намерили отражение в съответните български и европейски нормативни актове. Дейността е изцяло съобразена и с изискванията на УО на ОПРР. Тя гарантира популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица, заинтересовани страни, органи на държавната власт, обществеността и медиите. Реализацията на тази дейност ще повиши информираността на всички заинтересовани страни относно значението на настоящия проект, както и относно възможността за финансиране на полезни проекти в рамките на ОПРР. , Договорена стойност: 15 838.00 , Отчетена стойност: 19 005.60
  • Дейност: Дейност "Разходи за одит": Одитът се извършва с цел да се гарантира правилното и коректно разходване на средствата по проекта и изпълнението на бюджета, както и да потвърди правомерността, целесъобразността и ефективността на разходваните средства. За изпълнение на тази дейност след сключване на договора за безвъзмездна помощ, Община Димитровград, в качеството си на бенефициент, ще сключи договор за извършване на одит на проекта с лицензиран одитор, който ще бъде подробно запознат с договора за безвъзмездна помощ, приложенията към него и всички изисквания на Договарящия орган. Общината ще съгласува с Одитора счетоводната система, която ще се прилага при изпълнението на проекта, ще уточни всички изисквания относно попълването на първичните счетоводни документи и ще му предостави достъп до счетоводната документация. На етапа на подготовка на искане за окончателно плащане одиторът ще провери дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с договора за безвъзмездна помощ и ще изготви доклад за одит по проекта, който ще бъде приложен към искането за окончателно плащане. Предвижда се дейността да се осъществява текущо, като в последния месец от изпълнението на проекта ще се изготви финалния доклад за фактически констатации.Основната задача на Одитора включва осигуряване на качествена услуга за своевременна и независима оценка на разходването на бюджетните средства по проекта. Одиторът ще следи за законосъобразността на съответните обществени поръчки; ще проверява дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление и по-конкретно дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно. Икономичността се изразява в използването на ресурсите, необходими за осъществяване на проекта навременно, в подходящи количества и с подходящо качество и на най-добрата възможна цена. Ефикасността се изразява в най-доброто съотношение между използваните ресурси и постигнатия резултат. Принципът на ефективността се изразява в постигането на поставените цели и резултати. С оглед постигане на увереност, че операциите се изпълняват съгласно изискванията, одиторът следва да оцени системата за вътрешен контрол на бенефициента в контекста на изпълняваните одиторски процедури. Одиторът следва да прецени доколко всички извършени към момента на одита разходи, свързани с изпълнението на проекта, са допустими съгласно изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007, ПМС № 245/2007, както и на други актове, определящи допустимост на разходите. За допустимите разходи одиторът следва да провери дали те действително са извършени. Извършва се и проверка за установяване на съответствието между отчитането от страна на Бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение, и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващият орган. Извършва се и проверка относно съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект. Одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават (съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване, и тези, посочени в счетоводните записи и разходооправдателни документи). Одиторът следва да направи проверка дали бенефициентът разполага с необходимите системи и организация, за да поддържа адекватна одитна пътека. За адекватна следва да се счита одитна пътека, която дава възможност за проследяване на всеки разход през детайлния счетоводен запис до първичния документ, пораждащ основание за съответния счетоводен запис, както и до съпътстващите го документи, в контекста на които са извършени разходите (одобрение на помощта и финансирането; документация, свързана с обществените поръчки; доклади за напредъка; доклади от верификации; доклади от проведени одити и пр.)., Договорена стойност: 22 000.00 , Отчетена стойност: 3 459.87

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 432.00 , Отчетена стойност**: 3 459.87
  • Изпълнител: ЕНИМЕН ТРЕЙДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 005.60 , Отчетена стойност**: 19 005.60
  • Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ , Договорена стойност по проекта*: 684 505.96 , Отчетена стойност**: 691 351.04
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 13 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: „АВГУСТА КОНСУЛТ” ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 280.00 , Отчетена стойност**: 11 280.00
  • Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 794.40 , Отчетена стойност**: 32 334.12
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 13 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕКО ТРАДЕКС ГРУП АД, Договорена стойност по проекта*: 1 649 947.80 , Отчетена стойност**: 1 649 679.19
  • Изпълнител: ТРАКИЯ СПОРТНИ ПЛОЩАДКИ ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 1 519 680.00 , Отчетена стойност**: 1 519 680.00
  • Изпълнител: ТИ-ВИ-БИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 379 040.00 , Отчетена стойност**: 1 418 374.18
  • Изпълнител: Клавдия, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Сийка, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Стефка, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Християна, Договорена стойност по проекта*: 13 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: К и М КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 27 192.00 , Отчетена стойност**: 27 192.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ГЕОландс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ИЗОГЛАС-2005 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СТОР ИНВЕСТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 736.00 , Достигната стойност: 4 743.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 113 449.64 BGN
БФП 5 113 449.64 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 113 449.64 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 539.72 0.00 1 539.72 МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68 952.00 0.00 68 952.00 ТИ-ВИ-БИ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 82 497.39 0.00 82 497.39 ЕКО ТРАДЕКС ГРУП АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 75 984.00 0.00 75 984.00 ТРАКИЯ СПОРТНИ ПЛОЩАДКИ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 921.35 0.00 15 921.35 ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 475.59 0.00 3 475.59 ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 828.36 0.00 14 828.36 ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 171.60 0.00 171.60 ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за реализацията на проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград, с обособени позиции., Прогнозна стойност: 866 400.00
  • Обособена позиция 1: ОП № 1: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград.
    Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 318 426.96
  • Обособена позиция 2: ОП № 2: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград.
    Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 511.87
  • Обособена позиция 3: ОП № 3: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград.
    Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 296 567.13
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор по време на строителството на обект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград, с обособени позиции., Прогнозна стойност: 114 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Изготвяне на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на строителен надзор върху СМР за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград.”
    Изпълнител: К и М КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 516.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Изготвяне на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на строителен надзор върху СМР за обекти - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград.”
    Изпълнител: К и М КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 676.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Изготвяне на оценка за съответствие на работните проекти и упражняване на строителен надзор върху СМР за обекти - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград.”
    Изпълнител: „АВГУСТА КОНСУЛТ” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 280.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на техническо обследване за установяване на техническите характеристики на сградата и технически паспорт на сгради: ОУ “Алеко Константинов” намиращ се ул. „Патриарх Евтимий” 12, ПМГ „Иван Вазов” намиращ се на ул. „Климент Охридски” № 1; Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров” намиращ се на бул. „Христо Ботев” № 45; СОУ „Васил Левски” намиращ се на ул. „Бузлуджа” № 7; СОУ „Любен Каравелов” № 27 намиращ се на ул. „Захари Зограф” № 27; ОУ „Пенчо Славейков” , намиращ се на ул.”Димитър Димов” № 2., Прогнозна стойност: 65 800.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на техническо обследване за установяване на техническите характеристики на сградата и технически паспорт на сгради: ОУ “Алеко Константинов” намиращ се ул. „Патриарх Евтимий” 12, ПМГ „Иван Вазов” намиращ се на ул. „Климент Охридски” № 1; Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров” намиращ се на бул. „Христо Ботев” № 45; СОУ „Васил Левски” намиращ се на ул. „Бузлуджа” № 7; СОУ „Любен Каравелов” № 27 намиращ се на ул. „Захари Зограф” № 27; ОУ „Пенчо Славейков” , намиращ се на ул.”Димитър Димов” № 2.
    Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 794.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР на обект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград, с обособени позиции., Прогнозна стойност: 3 892 100.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обекти: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград -ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград
    Изпълнител: ТИ-ВИ-БИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 379 040.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обекти: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград
    Изпълнител: ЕКО ТРАДЕКС ГРУП АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 649 947.80
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обекти: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград
    Изпълнител: ТРАКИЯ СПОРТНИ ПЛОЩАДКИ ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 519 680.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Одит на проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград., Прогнозна стойност: 22 000.00
  • Обособена позиция 1: Одит на проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков
    Изпълнител: ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 432.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Публичност и визуализация по проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 : „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Инвестиционен приоритет 5: „Образователна инфраструктура", Процедура: BG16RFOP001-1.032 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Димитровград., Прогнозна стойност: 15 838.00
  • Обособена позиция 1: Публичност и визуализация по проект: "Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков
    Изпълнител: ЕНИМЕН ТРЕЙДИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 005.60
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разходи за организация и управление (в т.ч. възнаграждения и командировъчни пари), Прогнозна стойност: 98 800.00
  • Обособена позиция 1: счетоводител (финансист) на проекта
    Изпълнител: Сийка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
  • Обособена позиция 2: ръководител на проекта
    Изпълнител: Клавдия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
  • Обособена позиция 3: координатор на проекта
    Изпълнител: Красимира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 000.00
  • Обособена позиция 4: Експерт Инвеститорски контролпо проекта
    Изпълнител: Християна
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 500.00
  • Обособена позиция 5: технически сътрудник по проекта
    Изпълнител: Пенка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 200.00
  • Обособена позиция 6: експерт по обществени поръчки/юрист на проекта
    Изпълнител: Стефка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN