Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.002-0074-C04
Наименование на проекта Нова възможност за социална подкрепа и независим живот на хората в неравностойно положение от община Своге
Бенефициент 000776502 ОБЩИНА СВОГЕ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 18.09.2015
Дата на стартиране 18.09.2015
Дата на приключване 20.08.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Своге

Описание

Кратко описание на проекта
Над 10% от населението на община Своге са хора с установена различна степен на увреждане. Те търпят редица ограничения в личен и социален план. Настоящето проектно предложение предвижда разкриване на нова социална услуга:  Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, който ще осигурява комплексна подкрепа за хората с увреждания и хора над 65 г. с невъзможност за самообслужване. Към Центъра ще бъде назначен персонал/ръководител, технически секретар, лични и здравни асистенти, домашни помощници, социални работници/, за  който се предвижда  придобиване на допълнителна квалификация чрез въвеждащо и поддържащо обучение, както и психологическа подкрепа и супервизия. Психологическо консултиране от специалисти, индивидуална и групова  терапия са заложени и за потребителите, в зависимост от техните идентифицирани нужди. Материалното обезпечаване дейността на Центъра включва ремонт, обзавеждане и оборудване  с необходимите материали, мебели и техника, а методическото: разработването на правила, осигуряващи нов  подход при планиране на услугите, ефикасност и ефективност, с възможност за обхващане на най-голям  брой потребители.
С реализирането на предвидените дейности се цели подобряване качеството и разширяване възможностите за самостоятелен живот на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване от община Своге, чрез предоставяне на иновативна социална услуга в общността и в домашна среда. Специфични цели: 
1.Осигуряване на  дългосрочна здравно-социална грижа за хората в неравностойно положение в община Своге  чрез създаване на  Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. 
2. Връщане на реалния  пазар на труда на безработни лица от общината  и хората, които полагат грижи за близките си с увреждания и повишаване на тяхната квалификация.
3. Даване на възможност на лицата в неравностойно положение да участват активно при планиране на услугата.
Дейности
  • Дейност: Сформиране на екип по проекта. Организация и управление на проекта: Цел на дейността: Осигуряване на добро управление на проекта по отношение на реализиране на дейностите, целесъобразното и законосъобразно изразходване на средствата и постигане на заложените в проекта цели, резултати и индикатори. Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от назначен със заповед на кмета на община Своге екип от 3 члена: ръководител, координатор и счетоводител. На етап кандидатстване е определен само ръководител на проекта. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели, резултати и индикатори за изпълнение. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на Управляващия орган и нормативната уредба на Република България. Функционирането на екипа ще бъде подчинено изцяло на план-графика на дейностите по проекта и в съответствие с отговорностите и задълженията на всеки един член от екипа, разписани в длъжностните характеристики, които ще бъдат изготвени на етап назначение. Екипът ще провежда регулярни работни срещи, на които ще планира предстоящите задачи, начина на изпълнението им и ще изготвя протоколи от своята работа. Настоящата дейност включва: 1. Организация на всички останали дейности, в съответствие с плана за изпълнение на проекта, контрол за спазване на необходимите процедури и срокове, координиране на действията с избраните изпълнители, текуща комуникация с всички заинтересовани страни, подреждане и съхраняване на документацията по проекта. 2. Комуникация с Управляващия орган: Изготвяне на искания за плащания, технически доклади и финансови отчети, доклади за напредък. Представяне на УО на Искания за верифициране на разходи и плащания за период не по-късно от шест месеца, подкрепени с представяне на междинни и окончателни отчети, направени на базата на действително изпълнени дейности, извършени и верифицирани разходи и след представяне на първични разходооправдателни документи. След приключавне на дейностите по проекта, екипът ще подготви окончателно искане за плащане, придружено от съответните документи, съгласно изискванията на финансиращата организация. Функционирането на екипа ще бъде подчинено на всички изисквания и указания на УО на ОПРЧР, както и с изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ. 3. Мониторинг. По проекта ще се осъществява мониторинг и постоянен контрол върху качеството на предоставянето на услугите за социално включване. Екипът за управление на проекта ще ръководи, контролира и наблюдава процеса по изпълнение на дейностите по проекта, като при констатиране на отклонения от предварително заложените параметри по проекта, своевременно ще бъдат предприемани коригиращи мерки., Договорена стойност: 20 900.00 , Отчетена стойност: 25 892.52
  • Дейност: Информиране и публичност : Цели: Информиране на заинтересованите страни за целите, дейностите и резултатите от проекта. Популяризиране на дейностите по проекта и постигнатите резултати сред широката общественост. Информиране на обществеността за съфинансирането, предоставено от Европейския съюз, чрез Европейски социален фонд и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Гарантиране на прозрачност в процеса по усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта. Настоящата дейност ще бъде организирана при спазване задължителните изисквания на мерките за информация и комуникация на ЕС и описани подробно в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейностите по информиране и публичност са насочени и към повишаване заинтересоваността на обществото от проблемите на хората с увреждания и засилване на социалната толерантност. В срок от два дни след сключване на договора за БФП на уеб-сайта на община Своге ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, неговите цели и очаквани резултати, обхват, целеви групи,открояване финансовата подкрепа на ЕС, което задължително включва: емблемата на ЕС, упоменаването "Европейския съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 с наименованието на съфинансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представено в български лева. За осигуряване на визуализация по проекта са предвидени следните материали за информация и публичност: • Плакати • Брошури, съдържащи информация за целите, дейностите, целевите групи, срокове и очаквани резултати по проекта • Постоянна обяснителна табела на входа на сградата, в която се помещава Центъра за почасово предоставяне на услеги за социално включване в общността или в домашна среда. За отразяване стартирането на проекта, изпълнението на дейностите и представяне на резултатите от проекта ще бъдат организирани и проведени две конференции: пресконференция за представяне на проекта, предварително анонсирана чрез съобщение на сайта на община Своге и местните медии и след приключване на събитието - публикуване на прессъобщение по местната кабелна телевизия и в бюлетина на общината; ще бъдат поканени 30 участника - представители на Община Своге, други институции на местно и национално ниво, медии и всички заинтересовани страни, на които ще се раздадат информационни материали/изготвените брошури, плакати, папки, презентационни материали, химикалки/. Тя ще осигури присъствие на основната информация за проекта и неговите възможности сред целевите групи и в медиите. По този начин информацията ще достигне до максимален брой хора – преки и косвени бенефициенти. Заключителна пресконференция - представяне на постигнатите резултати, извършените дейности, начина по който ще се осигури устойчивост на услугата; ще бъдат поканени представители на медиите, неправителствени организации, на целевите групи, социални институции. Във всеки документ, който се използва за обществеността или участниците, включително присъствен списък или доказателствен материал изрично ще се посочва, че финансиращата го Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. се осъществява с подкрепата на ЕСФ. През целия период:разгласяване на дейностите от проекта и неговите резултати в разработените документи, материали, отчети и доклади. Всички печатни материали - брошури, плакати, сертификати от проведени обучения, както и покани, папки, тетрадки - дневници, блок-листа ще съдържат: емблемата на ЕС, упоменаването "Европейския съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 с наименованието на съфинансиращата програма, наименованието на проекта, адреса на Единния информационен портал., Договорена стойност: 4 380.00 , Отчетена стойност: 3 650.00
  • Дейност: Организиране и предоставяне на комплексни социални услуги в общността или в домашна среда, отговарящи на потребностите на целевата група: Цел на дейността: Създаване на иновативна социална услуга, която предоставя комплексен набор от услуги на лица с трайни увреждания и възрастни хора над 65 г.с невъзможност за самообслужване, живущи на територията на общината, в зависимост от оценката на нуждите на съответния потребител, с активното му участие при планирането им. Центърът за почасово предоставяне на услуги по същество има институционален характер, собствено административно управление, но без юридическа самостоятелност, назначен персонал, правила за организиране на дейността, вътрешен ред, документация и всички присъщи на дадена организация свойства, задължения и отговорности. Стартирането на Центъра, като услуга се предхожда от материално/ремонт, обзавеждане, оборудване/ и методическо /правила, процедури и документи/ обезпечаване. Предоставянето на комплексни социални услуги се изразява в следното: 1. Предоставяне на почасови услуги за лична помощ на нуждаещите се лица: помощ за поддържане на лична хигиена, хигиена на жилището, помощ при хранене, приготвяне на храна с продукти на потребителя. 2. Битови услуги: закупуване на хранителни продукти, хигиенни материали, лекарства и др. 3. Медицински услуги: измерване на кръвно налягане, кръвна захар, поставяне на инсулин, рехабилитационни услуги, съдействие при настаняване в болница, проследяване приема на лекарства и др. 4.Административни услуги - съдействие при изготвяне и подаване на документи в институции, при снабдяване с помощни средства, куриерска работа и др. 5.Помощ при общуването и поддържането на социални контакти, занимания в центъра, организиране на срещи и др. Вида и продължителността на услугите се осъществяват съгласно ежемесечен индивидуален план за всеки потребител. Предоставянето на социални услуги в Центъра се осъществява въз основата на договор подписан между кмета на общината и потребителя на социалната услуга или неговия законен представител. За предоставянето на почасовите услуги в рамките на проекта, потребителите няма да заплащат месечни такси. Екипът на общинско ниво организира приема на документи от кандидат-потребители и организира оценка на техните потребности за почасово ползване на услуги за социално включване, във времеви период: първи и втори месец от стартиране на проекта. Лицата, които желаят да бъдат включени в социалната услуга подават заявление и изискващите се документи – лично, чрез законния си представител или изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Оценката на индивидуалните потребности на кандидатите се извършва от специалисти, наети на граждански договор с необходимата квалификация. Определянето на индивидуален месечен бюджет за всеки оценен кандидат и класиране е функция на Комисията за оценка и подбор. Комисията извършва оценка на заявения от кандидата индивидуален месечен бюджет, като водещ източник за информация е оценката на потребностите за предоставяне на социалната услуга, извършена от специалистите и желанието на потребителя. Предоставянето на социалната услуга се осъществява по разработен индивидуален план за всеки потребител, съобразно определения индивидуален месечен бюджет – в брой часове. Срокът за предоставянето на услугите в Центъра, в рамките на проекта е 18 месеца. Включването на нови потребители става при: наличие на свободни часове и направена вече социална оценка при първоначалното набиране на потребители и класиране. Кметът на общината или упълномощено от него лице, назначава персонал на Центъра. Персоналът на центъра ще се назначава след извършване на подбор и ще включва предимно безработни лица в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия. Кандидатите подават заявление и изискващите се документи – лично, или чрез изрично упълномощено лице, по настоящ адрес в общината. Обучението на лицата за предоставяне на социални услуги се извършва преди назначаването им., Договорена стойност: 434 590.00 , Отчетена стойност: 426 684.14
  • Дейност: Текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на помещенията, предвидени за предоставяне на социалната услуга: Цел на дейността: Създаване на добра материална база, осигуряваща функционирането на новата социална услуга Разкриването на нова социална услуга с капацитет от над 130 потребители и персонал над 80 човека изисква обезпечаване откъм материален ресурс - помещения, техника, обзавеждане. За персонала, обслужващ Центъра /ръководител и техн.сътрудник/ е необходим най-малкото офис, в който да извършват задълженията си и съхраняват текущата документация, както и да осъществяват комуникация с останалитет назначени лица - предоставящи услугите на потребителите. От друга страна в Своге няма помещение, в което хората с увреждания биха могли да осъществяват социални контакти, групови или индивидуални занимания, както и да получат компетентна помощ. В рамките на проекта се предвиждат дейности за социална подкрепа включващи: административни услуги, социално включване, медицински услуги, психологическа подкрепа. Съществуването на Център в материален, а не само в институционален аспект ще даде възможност за извършване на тези дейности на едно място, както и на потребителите и техните близки да разполагат със сигурност, че могат на определено място да се срещнат със специалисти, на разположение да съдействат и предоставят необходимата услуга или просто ще има място, на което да осъществяват социални контакти, да излязат от домашната обстановка. На етап кандидатстване е приложено решение на Общински съвет за предоставяне на помещения, намиращи се на първи етаж в сградата на читалището, която е общинска собственост за нуждите на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, както и за запазване на предназначението им за срок не по-малък от три години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. Това допринася за устойчивостта на резултатите от проектните дейности. Прилагаме становище на главния архитект на община Своге за вида на ремонта. В рамките на тази дейност се предвижда ремонт на следните помещения: основно помещение, с предвидени работни места /за административния персонал на Центъра, както и за социалните работници, които освен в домашни условия ще осъществяват помощ на потребителите и на място, в Центъра/, обособено място за провеждане на занимания, срещи и др., санитарен възел, входно антре, помощно помещение за подреждане и съхраняване на материали, документи и др., предверие към него; обособен отделен вход, пространството около входа. Обзавеждането и оборудването обезпечава извършването на отделните дейности заложени по проекта: бюра и работни столове, компютърна техника, МФУ и цветен принтер, маси и столове за потребителите, обособен кът за срещи и контакти - диван, масичка; шкафове за документи, климатик за отопление, телефон.Компютърната и копирна техника е необходима, както за административното обслужване на новосъздадения Център/ за изпълнение на задълженията на администратор и технически сътрудник/, изготвяне в електронен и хартиен вариант на документацията, свързана с организиране и отчитане дейността на персонала; с потребителите – индивидуални планове, графици, отчетна документация; правилници, процедури и др. свързани с работата на Центъра като институция, осъществяване на комуникация и интернет-връзка с други институции – община, екип по проекта, Дирекция „Социално подпомагане“ и др.; също за: дейността на социалните работници/2 бр./ – административни услуги: попълване на формуляри, осигурен достъп до информационна система на НОИ, АСП и др. институции; съдействие при изготвяне и подаване на документи в институции, при снабдяване с помощни средства и др.; дейности за социално включване: помощ при общуването и поддържането на социални контакти, занимания в центъра, организиране на срещи с презентации и др.; разпространение на презентационни материали, листовки и различна информация, която е в интерес на потребителите. Техническата обезпеченост е предпоставка и за осигуряване устойчивостта на иновативната социалната услуга., Договорена стойност: 24 720.00 , Отчетена стойност: 21 730.09
  • Дейност: Разработване на правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Цел на дейността: Разписване на детайлни правила за цялостното функциониране на Центъра и превръщането му в работещ модел за социална подкрепа в общността или в домашна среда. Центърът за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда е нова социална услута, специализирана за предоставяне на различни, комплексни, според нуждите на потребителя услуги, а от страна на доставчика трябва да се създаде такъв ред и график, че с наличния персонал да се подкрепят възможно най-голям брой хора с увреждания и хора със затруднения или невъзможност за самообслужване. Ефективността и ефикасността на социалната услуга ще се постигне цялостно, ако съществуват ясно разписани правила, процедури, права и задължения. Методологията ще регламентира процеса на предоставяне на социалната услуга в общността или в домашна среда в съответствие с изискванията на нормативните документи в тази област. Тъй като на практика Центърът за предоставяне на услуги за социално включване обединява различни услуги „Личен асистент“, „Домашен помощник“, „Социален асистент“, „Здравен асистент“ , неговата дейност трябва да бъде в съобразена с изискванията, отнасящи се минималните стандарти за качество на тези услуги, разписани в Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане, Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето и Наредбата за критериите и стандартите за социални услуги за деца. Целта на методологията е да даде указания на доставчиците на услугата за нейното качествено предоставяне в практиката, както и да предложи на всички ангажирани институции на местно и национално ниво инструментариум за проследяване, регулиране и подобряване на нейната ефективност. Разписването на правилата ще подпомогне специалистите да развият уменията си за предоставяне на социални услуги в общността, спазвайки основните принципи на зачитане на човешките права и достойнство. Методологията трябва да съдържа подробно описание на различните дейности при предоставянето на социалната услуга Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване, като същевременно формулира специфичните права и отговорности на всички участници в този процес: доставчик –община Своге, персонала за организация и управление на Центъра, персонала, предоставящ услугите, потребителите. В методологията трябва подробно да бъдат разписани: ръководните принципи в процеса на предоставяне на социалната услуга, правила и процедури, организация и управление на социалната услуга, управление на основните рискове, вид и брой персонал, видове услуги, място на извършване на услугите - в дома на потребителя, в Центъра или друго., начин на оценяване на потребителите, образци на документи - дневници, регистри, карта за оценка на потребностите, графици, индивидуален план, длъжностни характеристики на персонала, финансово обезпечаване на дейността., Договорена стойност: 1 500.00 , Отчетена стойност: 1 250.00
  • Дейност: Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Цел на дейността: Да се формират подходящи компетентности на одобрените кандидатите за назначаване, като им се предложат по-общи теоретични познания за социалните услуги в общността и в домашна среда и за методите на тяхното приложение в пряката работа с лица в неравностойно социално положение Да получат знания за удовлетворяване на основни потребности, на хората с трайни увреждания. Да се повиши компетентността, свързана с изготвянето и изпълнението на индивидуалните планове. Преди да започнат работа в Центъра, одобрените за назначаване кандидати, които не са преминали идентични обучения в рамките на други проекти с европейско или национално финансиране, преминават въвеждащо обучение. Всички назначени служители преминават поддържащо обучение в периода на предоставяне на услугата. За реализиране на обученията екипът по проекта подготвя формуляри: Списък на лицата, съответно за въвеждащо и поддържащо обучение, график на провеждане, присъствена форма, списък на получилите удостоверение. Задължение на екипа по проекта е проверката за двойно финансиране – дали одобрените кандидати не са преминали идентично обучение. Обучението се провежда в рамките на два дни по 4 часа, в групи по 25 човека. Екипа по проекта осигурява зала/място за провеждане на обучението и материали. Обучението задължително включва следните теми: потребности и права на потребителите на социални услуги; професионална роля и основни задължения, общи познания за необходимите грижи в домашна среда и извън нея, оценка на риска, първа помощ и справяне в кризисна ситуация. Участниците в обучението попълват Карта за участие. Обучителят предава списък на успешно преминалите обучението и им се издава удостоверение. В периода на изпълнение на дейността всички назначени служители преминават поддържащото обучение в рамките на 4 часа., Договорена стойност: 1 660.00 , Отчетена стойност: 1 390.09
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: 1.Психологическата подкрепа е насочена към членовете на персонала, която се изразява в консултиране при трудни и специфични ситуации, както и подкрепа и посредничество при разрешаването на конфликти. Нейна цел е изграждането на модел за обективно и емоционално устойчиво професионално поведение, както и поддържане на професионалното самочувствие на специалистите. 2.Персоналът получава групова и индивидуална супервизия. Психологическата подкрепа на персонала се осъществява от наети с договор за услуга двама психолози, които извършват групови и индивидуални консултации във връзка с: изграждането на доверие между потребителя и предоставящия услугата, възможността да се прогнозират действията на потребителите, способността да разбират емоционалното им състояние, умения за самопознание и самоконтрол /способността да се анализират, разпознават и приемат собствените настроения, емоции и движещи сили, както и тяхното влияние върху своите действия и тези на околните/, как да постъпят в кризисна ситуация, запазване на самообладание и умение за вземане на решение. Практиката на предоставящите социални усулги на лица с тежки увреждания изисква да се взимат решения в редица ситуации, включително и рискови. Персоналът трябва да притежава умение за поставяне на професионални граници. С понятието „професионални граници“ се обозначава сферата на професионални действия, отговорности и емоционална ангажираност от страна на личните асистенти, домашните помощници и др. назначен персонал към проблемите на потребителите (докъде стигат те и откъде започват отговорностите на други лица и институции). Психолозите оказват консултиране по предварително обявени теми, при необходимост и при поискване от страна на назначеното лице. Супервизия на персонала ще бъде извършена на два пъти, главно в методическа подкрепа, във връзка с цялостната дейност на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда., Договорена стойност: 2 250.00 , Отчетена стойност: 2 242.67
  • Дейност: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Цели на дейността: Подобряване на психическото състояние и стимулиране пълноценното развитие и изява на потребителя; Психологическата подкрепа е насочена към развитие на уменията за общуване, създаване на социални контакти и социално включване. Психологическата подкрепа се осъществява на базата на оценка на потребностите и индивидуалния план за грижа на потребителя, които са разработени и се актуализират периодично и при необходимост. Ще се използват тестови методики за психологическо изследване от специалиста. Дейности, свързани с психологическа работа с потребители: 1.Индивидуално психологическо консултиране –консултации, специфициране на проблема; работа върху личностни бариери за преодоляване и определяне на критерии за постигане на удовлетворителен резултат; работа с методики, използване на специфични психологически техники за снижаване на напрежението у потребителя за преодоляване на трудности, свързани с неговото физическо и психо-емоционално състояние. Цели - консултирането е ориентирано към здравите страни на личността; консултирането е насочено към настоящето и бъдещето; консултирането обикновено е краткосрочна помощ; ориентирано е към проблеми, обикновено възникващи при взаимодействието на личността към средата; насочено е към изменение на поведението на потребителя, възникнало в резултат на физическото му състояние/увреждане/ 2.Групово психологическо консултиране- работа с методики, консултации за справяне със стреса и повишаване на самооценката, изграждане на основни умения за общуване, формиране на социални умения и контакти в общността - при необходимост се включват лица от близкото социално обкръжение на потребителя. Цели - Групите помагат на хората да споделят открито своите проблеми, да научат повече за себе си като получат полезна информация от водещия и от другите участници. Груповата работа мотивира хората да променят своите обичайни модели на реагиране и да пренесат наученото в реални ситуации. Дискусиите в групата са от значение за потребителя. При участието в група се забелязва, че и други хора преживяват подобни на неговите проблеми. Това спомага да развие интерес и доверие в груповата работа и да почувства релаксиращите ефекти от нея . Използват се различни тестови методики за психологически изследвания от специалиста. 3.Групова Арт-терапия – психотерапия, която използва материали от изобразителното изкуство. Комбинира традиционни психотерапевтични техники с психологичните аспекти на творческия процес. Цели - В арт-групите потребителите имат пълната свобода да творят, да развиват талант, което ги избавя от негативните емоции, имат възможност да се дистанцират от заобикалящите ги обстоятелства чрез творческа дейност, която доказано помага за освобождаване на стреса. Средства – използват се материали от изобразителното изкуство. 4.Индивидуална Арт-терапия – психотерапия, която използва материали от изобразителното изкуство. Комбинира традиционни психотерапевтични техники с психологичните аспекти на творческия процес Цели -Предлага специфични възможности за общуване. Арт-терапията създава възможност за една форма на невербална „аналогова” комуникация, което е особено ценно терапевтично средство при лица с по-изразени разстройства в общуването, затруднения в словесната експресия, бедни социални контакти, нарушения във възприятията и др. Включването в една непозната до този момент форма на комуникация способства за премахването на множество бариери. Обратната информация, която човек получава от творческия продукт е много богата. Произведението дава много нова и синтезирана информация, увеличаваща широтата на неговото себепознание и възприемането на собствената личност като единна цялост., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 9 590.45

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Народно читалище "Градище 1907", Договорена стойност по проекта*: 2 880.00 , Отчетена стойност**: 1 325.04
  • Изпълнител: Наталина, Договорена стойност по проекта*: 298.71 , Отчетена стойност**: 298.71
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 200.01 , Отчетена стойност**: 400.02
  • Изпълнител: Цветомира, Договорена стойност по проекта*: 267.27 , Отчетена стойност**: 267.27
  • Изпълнител: Снежанка, Договорена стойност по проекта*: 306.56 , Отчетена стойност**: 306.56
  • Изпълнител: Елвира, Договорена стойност по проекта*: 420.00 , Отчетена стойност**: 280.00
  • Изпълнител: Сашка, Договорена стойност по проекта*: 290.84 , Отчетена стойност**: 290.84
  • Изпълнител: КОПИКАН ООД, Договорена стойност по проекта*: 781.20 , Отчетена стойност**: 781.20
  • Изпълнител: ГИГА БАЙТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 579.14 , Отчетена стойност**: 1 573.45
  • Изпълнител: Евгения, Договорена стойност по проекта*: 308.00 , Отчетена стойност**: 616.00
  • Изпълнител: Елвира, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 2 220.48
  • Изпълнител: ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 825.16 , Отчетена стойност**: 3 825.17
  • Изпълнител: Людмила, Договорена стойност по проекта*: 126.10 , Отчетена стойност**: 140.39
  • Изпълнител: Снежанка, Договорена стойност по проекта*: 336.02 , Отчетена стойност**: 672.04
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 275.12 , Отчетена стойност**: 275.12
  • Изпълнител: Людмила, Договорена стойност по проекта*: 1 750.00 , Отчетена стойност**: 2 506.44
  • Изпълнител: ДИ АЙ 76 КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 650.00 , Отчетена стойност**: 3 650.00
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 200.07 , Отчетена стойност**: 990.07
  • Изпълнител: Наталия, Договорена стойност по проекта*: 570.00 , Отчетена стойност**: 571.10
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 290.84 , Отчетена стойност**: 290.84
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 1 260.00 , Отчетена стойност**: 1 251.18
  • Изпълнител: ДАНИ КЛИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 079.99 , Отчетена стойност**: 2 080.00
  • Изпълнител: АДОЛА 11 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 052.40 , Отчетена стойност**: 624.00
  • Изпълнител: Евгения, Договорена стойност по проекта*: 157.21 , Отчетена стойност**: 157.21
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 4 863.53
  • Изпълнител: ГИГА БАЙТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 433.44 , Отчетена стойност**: 433.44
  • Изпълнител: Валя, Договорена стойност по проекта*: 267.27 , Отчетена стойност**: 267.27
  • Изпълнител: КА ЕЛ ОФИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 987.26 , Отчетена стойност**: 1 987.26
  • Изпълнител: РАДОСТИНА ТАСКОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 7 199.16 , Отчетена стойност**: 7 199.16
  • Изпълнител: "НИКИ - М 2008" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 250.00 , Отчетена стойност**: 1 250.00
  • Изпълнител: Н.К.В.Д. ЮНИОН ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 637.99 , Отчетена стойност**: 2 638.00
  • Изпълнител: "КЛ БИЛД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 186.92 , Отчетена стойност**: 13 186.92
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания и участници над 65г. в невъзможност за самообслужване, с подобрен достъп до услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 110.00 , Целева стойност: 110.00 , Достигната стойност: 143.00
Индикатор 2 Лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 110.00 , Целева стойност: 130.00 , Достигната стойност: 271.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 500 000.00 BGN
БФП 500 000.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 488 042.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация гр. Своге, Прогнозна стойност: 30 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали по обособени позиции за нуждите на Община Своге., Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1
    Изпълнител: КА ЕЛ ОФИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 987.26
  • Обособена позиция 2: ОП 2
    Изпълнител: КОПИКАН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 781.20
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на материали за информиране и публичност(брошури, плакати, постоянна информационна табела), организиране на пресконференции и публикации в местни или национални медии., Прогнозна стойност: 4 380.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Изработка на работно облекло на домашни помощници, работещи по проекта, Прогнозна стойност: 6 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Комплексна индивидуална оценка на потребностите за ползване на улугата "Домашен помощник", Прогнозна стойност: 2 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност, Прогнозна стойност: 10 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Обзавеждане и оборудване на помещенията в "ЦППУСВОДС", Прогнозна стойност: 4 800.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обучение на одобрени за назначаване кандидати като персонал за предоставяне на услугите, Прогнозна стойност: 1 300.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на офис - консумативи за принтери и копирни машини, Прогнозна стойност: 30 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Психологическа подкрепа, консултиране и супервизия на персонала, предоставящ социалните услуги, Прогнозна стойност: 2 250.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Разработване на правила/методология за дейността на "ЦППУСВОДС", Прогнозна стойност: 1 500.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Ремонт на помещение, предвидено за Център за предоставяне на услуги за социално включване в общноста и в домашна среда, Прогнозна стойност: 18 960.00
  • Обособена позиция 1: Ремонт на помещение, предвидено за Център за предоставяне на услуги за социално включване в общноста и в домашна среда
    Изпълнител: "КЛ БИЛД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 186.92

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN