Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.038-0002-C02
Наименование на проекта Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали
Бенефициент 000471365 ОБЩИНА КАРЛОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 18.11.2016
Дата на стартиране 18.11.2016
Дата на приключване 23.08.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Карлово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда да бъдат модернизирани 4 училища и 6 детски градини и ясли в община Карлово. Ще бъдат модернизирани следните обекти:  СОУ "Васил Левски", ОУ "Св. Св. Кирил и Методий",  СОУ "Христо Проданов", ОУ "Райно Попович", ЦДГ "Първи юни", ЦДГ "Гина Кунчева",  ОДЗ "Васил Левски", ЦДГ "Слънце", ОДЗ "Зорница", ЦДГ "Ана Козинарова" в с. Розино. Основните дейности в проекта са свързани с изграждане или възстановяване на спортни и игрални площадки в дворовете на учебните заведения. Предвижда се в СОУ "Васил Левски" да бъде  извършена реконструкция на съществуващия корпус, разширен съществуващия физкултурен салон, чрез преструктуриране на съществуващите помещения в помощни такива и изграждане на нови помещения даващи възможности за практикуване на множество спортове и обновено дворното му пространство. Ще бъде възстановен плувният басейн в СОУ "Христо Проданов", като ще бъде подобрена енергийната ефективност на сградата в която е ситуиран. Предвижда се разширяване на материалната базата на ЦДГ "Ана Козинарова" в с. Розино с оглед създаването на две нови детски групи, които да обхванат всички деца в населеното място. За останалите обекти на интервенция се предвижда облагородяване на прилежащите дворни пространства  и площадки за игра.
Проектът предвижда дейности за строителен и авторски надзор, дейности за популяризиране на приноса на ОПРР за осъществяването му и независим финансов одит на изпълнението. 
След реализирането на проекта ще бъдат създадени по-добри условия за обучение за 3877 деца в община Карлово, от които 644 представители на маргинализирани групи.
Дейности
  • Дейност: Управление и изпълнение на проекта: За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екипът за изпълнение на проекта, в който са включени следните позиции: - Ръководител проект; - Координатор; - Счетоводител; - Инвеститорски контрол. За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат:  - оптимално използване на наличните човешки ресурси;  - ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане;  - ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта;  - ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето;  - ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа;  - равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. За гарантиране спазването на тези принципи и с цел качественото, в рамките на заложените времеви и финансови параметри за изпълнение на проекта, след стартирането на му екипът:  - ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта;  - ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности;  - ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптирането му, към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; - ще приеме разработените описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта;  - ще обсъди графика за провеждане на обществени поръчки и съществуващите рискове за изпълнението му; - ще се запознае с изискванията за отчитане и работа в системата ИСУН, като администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от Ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ; - ще бъде докладва своевременно за възникнали нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности; - ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности.  - ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на представители на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, други одитиращи органи и органи на Европейската Комисия. За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи за целевите групи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат: - ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето; - ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа; - оптимално използване на наличните човешки ресурси; - ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане; - ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта; - равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. Ролите и задачите на всеки един член на екипа са посочени в т.9 от формуляра., Договорена стойност: 61 317.12 , Отчетена стойност: 31 384.77
  • Дейност: Организиране и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Бенефициентът на проекта община Карлово е публична организация, която не разполага с необходимите ресурси да изпълни предвидените дейности самостоятелно е необходимо те да бъдат възложени на външни изпълнители. За целта е необходимо да бъдат подготвени и проведени процедури за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на закона за обществените поръчки. Подготовката на качествена тръжна документация и провеждането на последващата процедура за избор на изпълнител са от изключително значение както за навременното стартиране на всички дейности по проекта, така и за минимизирането на рисковете от последващи финансови корекции наложени за грешки при провеждането на процедурите за избор на изпълнител. Предвижда се да бъдат подготвени тръжни документации за провеждане на следните процедури: 1) изпълнение на СМР ; 2) строителен надзор; 3) авторски надзор; 4) одит; 5) дейности за публичност и визуализация; При подготовката на проекта е проведена процедура за проектиране на обектите: Изготвяне на работни инвестиционни проекти в рамките на Инвестиционна програма за изпълнение на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Карлово, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 – 2020 г.”., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на строително монтажни работи: Предвижда се да бъдат изпълнение следните СМР: Изпълнение на предвидените в енергийното обследване мерки за енергийна ефективност, разширяване чрез добавяне на нов обем към съществуващата сграда на основното застрояване, включително фитнес зала и игрище за тенис, изграждането в съществуващия салон на съблекални, санитарни възли, кабинет за учителите и склад за инвентар във физкултурния салон на СОУ "Васил Левски" и реновиране на съществуващата спортна площадка и околното пространство на училището, включително това към сградата за начален етап на обучение. Изграждане на двуетажна сграда, с еднотипно разпределение на етажите, в свързано застрояване със съществуващата сграда за разширяване на материалната база на филиал на ЦДГ "Ана Козинарова" в с. Розино и изпълнение на предвидените в енергийното обследване мерки за енергийна ефективност на старата сграда. В ново изградената сграда ще бъдат доставени и монтирани необходимото за пускане в експлоатация и нормалното функциониране на обекта оборудване. Ще бъде монтирано кухненско оборудване (стелажи, печки и др.), оборудване за осигуряване на целодневна грижа за децата (легла, шкафчета и др.), оборудване за санитарни възли и др. Площадките за игра и спорт и прилежащите дворни пространства в учебните заведения обект на интервенция (с изключение на СОУ "Христо Проданов" са в лошо състояние и се нуждаят от реновиране. Предвижда се демонтиране на съществуващите съоръжения за игра или изграждане на нови такива и организиране на детските площадки в детските заведения обект на интервенция със съоръжения, които са сертифицирани и съобразени с развиването на различни умения в децата в градинска възраст чрез основни видове игри и/или занимания: люлеене, пързаляне, въртене, експериментиране, учене, общуване – колективни игри и др. Предвижда се реконструкция, модернизация и възстановяване на детските площадки и околно пространство в детската градина така, че за осигурят възможност за развитие на децата в подходяща естетическа среда и гаранция за сигурност. За обновяване на пространството ще бъдат доставени и монтирани необходимите уреди за игра, съгласно проектното решение. Изграждането на нови площадки съобразно възрастта и броя на децата в детските заведения ще осигури максимален брой занимания с висока игрова стойност и ново обемно-пространствено решение на дворните пространства. С изпълнението на предвидените дейности спортните площадки ще бъдат приведени в съответствие с изискванията на Предвижда се да бъде извършена реконструкция и модернизация на плувен басейн в СОУ "Христо Проданов" в съответствие с одобрения работен проект: осигуряване на достъп на лица в неравностойно положение, реновиране на сградата и на самият басейн, реновиране на съблекални, въвеждане на мерки за подобряване на енергийната ефективност. С ремонта на басейна ще бъде завършена цялостната модернизация на учебното заведение. Сградите на всички детски и учебни заведения обекти на интервенция в настоящия проект (с изключение на СОУ Васил Левски и ЦДГ "Ана Козинарова“ (град Клисура) в село Розино) са реновирани и в тях са изпълнени необходимите мерки за енергийна ефективност, предписани в обследванията за енергийна ефективност. Предвидените в проектното предложение мерки са продължение на вече предприетите такива за подобряване на образователната услуга предоставена от учебните заведения. Те ще доведат до завършване на цялостна реконструкция на сградите обект на интервенция и прилежащите им дворни пространства и до качествено подобряване на учебния процес. С финансирането на тези частични дейности включени в проектното предложение ще бъде завършена цялостна реконструкция на съответните сгради и прилежащите дворни пространства. Описаните СМР се извършват от избрания по реда на ЗОП изпълнител съгласно одобрения инвестиционен проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. , Договорена стойност: 6 334 348.00 , Отчетена стойност: 6 507 713.24
  • Дейност: Строителен надзор: При извършване на строително-монтажните работи ще бъде избран консултант, който ще бъде отговорен за: - законосъобразното стартиране на строителните работи; - съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; - контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; - пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. , Договорена стойност: 316 117.40 , Отчетена стойност: 260 638.56
  • Дейност: Авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил работния проект, съгласно сключен договор за проектиране на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството, съгласно Закона за устройство на територията и действащите подзаконови нормативни актове. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: • При подписване на протоколи и актове; • При обсъждане и промяна на конструктивните решения; • При одобряване на конструктивни решения; • При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; • При изменение на проектни части по време на работа; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); • Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ; • Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; • При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа;, Договорена стойност: 35 998.80 , Отчетена стойност: 35 998.80
  • Дейност: Информация и публичност на проекта: В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него, постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на единния наръчни на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат: - проведени начална и заключителна пресконференция за представяне на проекта; - проведени две събития "първа копка" по проекта и две събития "откриване на обекта" по едно в гр. Карлово и в с. Розино; - закупени и разпространени 3300 комплекта рекламни материали (тефтер, химикал, брошура); - закупени 2 вътрешни банера със стойка и калъф; - в съответствие с изискванията за информация и публичност ще бъдат поставени 11 временни билборда (4/3 м) по време на изпълнение на проекта, които ще бъдат заменени с 11 постоянни табели (50/70 см) оповестяващи финансовия принос на ЕФРР; - публикувани 6 платени прессъобщения в регионални медии. В съответствие с единния наръчник бенефициентът ще публикува редовни прессъобщения за напредъка по проекта на интернет страницата си., Договорена стойност: 69 805.20 , Отчетена стойност: 37 776.00
  • Дейност: Независим финансов одит на проекта: Извършването на независим одит на проекта е задължително изискване съгласно изискванията за кандидатстване. Освен това, изразяването на независимо одиторско мнение по всички съществени аспекти на финалния финансов отчет на проекта ще удостовери допустимостта, целесъобразността и законосъобразността на разходите, както и отчитането им с релевантни разходооправдателни документи. Независимият одиторски доклад е и своеобразна оценка за качественото и финансово отговорното управление на проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане., Договорена стойност: 36 000.00 , Отчетена стойност: 35 280.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТРОЙИНВЕСТКОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 998.80 , Отчетена стойност**: 35 998.80
  • Изпълнител: ДЗЗД "НОВ ГРАД", Договорена стойност по проекта*: 273 360.00 , Отчетена стойност**: 300 141.68
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 778.46
  • Изпълнител: ПРО СИСТЕМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 088.00 , Отчетена стойност**: 11 088.00
  • Изпълнител: "Ламбаджиев Стандарт" ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 748.00 , Отчетена стойност**: 20 748.00
  • Изпълнител: Зорница, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 211.20
  • Изпълнител: Велина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 552.27
  • Изпълнител: Павлена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 404.24
  • Изпълнител: РОУЗ ВАЛЕЙ ГРУП - ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 148 376.72 , Отчетена стойност**: 2 209 984.03
  • Изпълнител: Бисер, Договорена стойност по проекта*: 14 949.12 , Отчетена стойност**: 10 438.60
  • Изпълнител: ХЕРМЕС МЕДИА АДВЕРТАЙЗИНГ АНД КОНСУЛТИНГС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 940.00 , Отчетена стойност**: 5 940.00
  • Изпълнител: АДВАЙС ФОРТИС ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 35 280.00 , Отчетена стойност**: 35 280.00
  • Изпълнител: АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 180 218.29 , Отчетена стойност**: 4 297 729.21
  • Изпълнител: "РТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 255 528.00 , Отчетена стойност**: 260 638.56
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: "ВАМОС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "БГ ПРОЕКТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СЕМПЕР ФОРТИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АЛФА АДВАЙС ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 917.00 , Достигната стойност: 4 169.00
Индикатор 2 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 3 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 644.00 , Достигната стойност: 661.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 6 295 251.61 BGN
БФП 6 295 251.61 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 6 610 824.15 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 12 776.40 0.00 12 776.40 "РТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 209 010.91 0.00 209 010.91 АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 107 418.84 0.00 107 418.84 РОУЗ ВАЛЕЙ ГРУП - ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 27 336.00 0.00 27 336.00 ДЗЗД "НОВ ГРАД"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 594.00 0.00 594.00 ХЕРМЕС МЕДИА АДВЕРТАЙЗИНГ АНД КОНСУЛТИНГС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 074.80 0.00 2 074.80 "Ламбаджиев Стандарт" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 108.80 0.00 1 108.80 ПРО СИСТЕМ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 528.00 0.00 3 528.00 АДВАЙС ФОРТИС ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 799.94 0.00 1 799.94 СТРОЙИНВЕСТКОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД
Липса на добро финансово управление 5.00 208 499.64 0.00 208 499.64 АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Липса на добро финансово управление 5.00 107 072.90 0.00 107 072.90 РОУЗ ВАЛЕЙ ГРУП - ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на консултант за изпълнение на дейностите по разпространение на информация и публичност за проект: "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали", Прогнозна стойност: 58 171.00
  • Обособена позиция 1: „Организиране и провеждане на публични събития и публикации в медии по проекти „Благоустроена градска среда на град Карлово“ и „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали“
    Изпълнител: ХЕРМЕС МЕДИА АДВЕРТАЙЗИНГ АНД КОНСУЛТИНГС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 940.00
  • Обособена позиция 2: „Изработване на билборди, информационни табели, банери и химикалки” по проекти „Благоустроена градска среда на град Карлово“ и „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали“
    Изпълнител: "Ламбаджиев Стандарт" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 748.00
  • Обособена позиция 3: „Изработване на печатни информационни материали” по проекти „Благоустроена градска среда на град Карлово“ и „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали“
    Изпълнител: ПРО СИСТЕМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 088.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по проект: "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали", Прогнозна стойност: 87 723.88
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2: „Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекти включени в проект „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали―.
    Изпълнител: "РТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 255 528.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Авторски надзор на дейностите свързани с изпълнение на строително монтажните работи по проект: "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали", Прогнозна стойност: 29 999.00
  • Обособена позиция 1: Авторски надзор на дейностите свързани с изпълнение на строително монтажните работи по проект: "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали"
    Изпълнител: СТРОЙИНВЕСТКОНСУЛТ СОФИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 998.80
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на член на екипа на проект "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали" за позиция инвеститорски контрол, Прогнозна стойност: 14 949.12
  • Обособена позиция 1: Избор на член на екипа на проект "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали" за позиция инвеститорски контрол
    Изпълнител: Бисер
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 949.12
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали", Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2: Извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали“
    Изпълнител: АДВАЙС ФОРТИС ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 280.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на работни инвестиционни проекти в рамките на Инвестиционна програма за изпълнение на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Карлово, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж" 2014 – 2020 г., Прогнозна стойност: 377 175.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на работни инвестиционни проекти в рамките на Инвестиционна програма за изпълнение на Интегриран план за градско възстановяване и развитие (ИПГВР) на град Карлово, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж" 2014 – 2020 г.
    Изпълнител: ДЗЗД "НОВ ГРАД"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 273 360.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строително монтажни работи по проект "Мерки за повишаване качеството на средата на обучение в общински училища и детски градини в гр. Карлово и филиали", Прогнозна стойност: 5 278 623.35
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Реконструкция и модернизация на образователни сгради
    Изпълнител: АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 180 218.29
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Реконструкция и модернизация на плувен басейн, детски площадки и прилежащи терени
    Изпълнител: РОУЗ ВАЛЕЙ ГРУП - ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 148 376.72

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN