Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0144-C01
Наименование на проекта Развитие на управленския капацитет на АНДРЕА ДИЗАЙН ООД, чрез въвеждане на система за управление на ресурсите
Бенефициент 201961000 АНДРЕА ДИЗАЙН ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 19.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Вече повече от 20 години АНДРЕА ДИЗАЙН ООД произвежда рекламни изделия за българския и външни пазари. Към момента нейното портфолио съдържа повече от 600 авторски продукта, а числото на взаимодействията с български и чуждестранни партньори непрекъснато расте. Всичко това налага необходимостта от инвестиции в развитие и укрепване на управленския капацитет и растеж на фирмата. Настоящoто проектно предложение се разработва в отговор на тези идентифицирани потребности. Целта на проекта е подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността на предприятиeтo, чрез придобиване и въвеждане за първи път на ИКТ базирана система за управление на ресурсите на предприятието (ERP система).

Дейността, предвидена за изпълнение по проекта е: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ERP система.

В резултат на изпълнението на дейността по проекта се очаква увеличаване конкурентоспособността и подобряване на капацитета на АНДРЕА ДИЗАЙН ООД за по-успешното присъствие на фирмата на интензивно конкурентните външни пазари.
АНДРЕА ДИЗАЙН ООД оценява значимостта на отговорното управление с оглед опазване на околната среда и поради това проектът включва дейности за въвеждане на ERP система, включваща модул за управление на отпадъците от дейността. С въвеждането за първи път на ERP система в предприятието, ще бъдат въведени напрактика и следните организационни иновации:
- използване за първи път на система за управление на веригите на доставки
- използване за първи път на система за разпределяне на отговорностите на наетите
- въвеждане на нови методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти
- въвеждане на нов метод за организация на производството (Make-to-Stock)

Проектното предложение е в съответствие с принципите на хоризонталните политики на ЕС за насърчаване на развенството между мъжете и жените и на недискриминацията и устойчиво развитие.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и въвеждане на ERP система -1бр.: Основните задачи пред придобиването и въвеждането на ERP система в предприятието е осигуряване на ефективна информационна обезпеченост на всички нива и звена в организацията, както и осигуряване на възможност за оптимизиране на дейността й, с цел повишаване на конкурентоспособността и управленския капацитет на фирмата. След анализ на бизнес потребностите, управленският екип на АНДРЕА ДИЗАЙН ООД взе решение да се закупи ERP система, отговаряща на нуждите на предприятието и особеностите на дейността му, която да отразява в максимална степен установените бизнес и организационни процеси. Екипът взе решение и за въвеждане на организационни иновации в предприятието, които да бъдат интегрирани в работата на системата. ERP системата ще поддържа минимум следните модули: 1. Модул Продажби 2. Модул Склад, снабдяване и експедиция 3. Модул Производство 4. Модул Счетоводство и финанси 5. Модул за управление на отпадъците Внедрявайки ERP система включваща всички гореизброени модули, фирмата ще си осигури по-ефективна информационна обезпеченост на всички нива и звена, което ще допринесе за повишаване конкурентоспособността и подобряване на капацитета на АНДРЕА ДИЗАЙН ООД. ERP системата ще позволи на АНДРЕА ДИЗАЙН ООД да въведе и следните организационни иновации: - използване за първи път на система за управление на веригите на доставки - използване за първи път на система за разпределяне на отговорностите на наетите - въвеждане на нови методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти - въвеждане на нов метод за организация на производството (Make-to-Stock) За да осигури устойчиво развитие и за да допринесе за опазване на околната среда, управленския екип на АНДРЕА ДИЗАЙН ООД взе решение, внедрената ERP система да включва Модул за управление на отпадъците, който да предоставя следната функционалност: - Регистриране на възникване и съхранение на отпадъците - Отразяване на складови движения на отпадъците - Създаване на необходими справки и отчети - Анализи и справки Въвеждането на ERP системата се очаква да доведе до подобрения в следните процеси на управление и организация на дейността: - планиране и вземане на решения - организация на ресурсите - организация на производствения процес - реализация на продукта - интернационализация на продукта Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта) Изготвя се техническо задание и се провежда процедура за избор на изпълнител с публична покана, съгласно чл. 50, ал.2, т.2 от ЗУСЕСИФ. Избира се изпълнител на база „икономически най-изгодна оферта”. 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка на ERP системата (от 4-ти до 6-ти месец) 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на ERP системата (от 6-ти до 12-ти месец) 5. Подписване на приемо-предавателен протокол (12-ти месец), Договорена стойност: 190 000.00 , Отчетена стойност: 190 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АЙ ТИ СИ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 133 000.00 , Отчетена стойност**: 190 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 29 143.64 , Достигната стойност: 29 144.08
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 190 000.00 BGN
БФП 133 000.00 BGN
Собствено финансиране 57 000.00 BGN
Общо реално изплатени суми 133 000.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и внедряване на Софтуер за управление на ресурсите в предприятието - ERP система (1 брой), Прогнозна стойност: 190 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и внедряване на Софтуер за управление на ресурсите в предприятието - ERP система (1 брой)
    Изпълнител: АЙ ТИ СИ КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 133 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN