Номер от ИСУН | BG06RDNP001-4.012-1551-C02 |
Наименование на проекта | „Модернизиране на животвовъдната ферма на „ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ“ ЕООД“ |
Бенефициент | 202484662 ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ ЕООД |
Източник на финансиране | ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП) |
Дата на сключване на договора/заповедта | 11.12.2023 |
Дата на стартиране | 11.12.2023 |
Дата на приключване | 15.06.2025 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Сключен |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Настоящият проект ще бъде реализиран от „ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ” ЕООД – „Земеделски производител”, регистриран в Областна Дирекция „Земеделие и гори” гр. Монтана. Кандидатът развива дейност в областта на животновъдството – месно говедовъдство. През настоящата година, в стопанството се отглеждат около 380 говеда от породата „Абърдийн Ангус“ в различни възрастови групи. Настоящият проект се фокусира върху дейностите по изхранване на животните в стопанството, като създава възможност за собствено производство на царевичен силаж с висока хранителна стойност. Предвижда се закупуването на следната земеделска техника: • Силажокомбайн CLAAS JAGUAR 840 – 1 бр.; • Силажиращ адаптер CLAAS, модел Orbis 450 – 1 бр.; • Подбирач CLAAS, модел PICK UP 300 – 1 бр.; Техниката има капацитет за обработка на около 400 декара дневно при 8 часов режим на работа. Така, планираните за закупуване активи ще обработват включените в проекта площи от 2000 декара царевица за силаж. Тези площи ще бъдат обработвани за около 5-6 дни. Това е от изключителна важност за използване на периоди с оптимални агро – климатични условия. За закупуване на техниката е сключен договор с фирма „РАПИД КБ” ЕООД – гр. София. Общият размер на средствата, необходими за извършване на планираните инвестиционните дейности по проекта възлиза на 819 845,00 лв., без ДДС. С настоящия бизнес план „ТРЕЙС АНГЪС ФАРМ ” ЕООД кандидатства за финансова помощ по Мярка 4.1 „Инвестиции в земеделските стопанство” от „Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020г.” в размер 50 % от общата сума на проекта. Планира се продължителността на проекта да бъде 24 месеца. Въпреки, че в сключения с избрания доставчик договор, срокът за доставка е значително по – кратък, добрата управленска и проектна практика изисква осигуряването на достатъчен аванс от време, в случай на възникване на непредвидено събитие, което би забавило изпълнението на проекта. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители | Няма |
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Няма |
Обща стойност на проекта | 493 839.50 BGN |
БФП | 246 919.74 BGN |
Собствено финансиране | 246 919.76 BGN |
Общо реално изплатени суми | 0.00 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 88.05 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Няма намерени тръжни процедури |
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN