1. Брой въведени съвместни учебни програми с партниращи български висши училища |
Брой |
0.00
|
2.00
|
2.00
|
2. Брой млади преподаватели (до 34 г. вкл.), завършили краткосрочни специализации в чужбина и/или обучения в България |
Брой |
0.00
|
7.00
|
11.00
|
3. Брой въведени съвместни учебни програми за обучение на чужд език с чуждестранни висши училища/чуждестранни научни организации/ чуждестранни специализирани клиники |
Брой |
0.00
|
1.00
|
0.00
|
4. Студенти включени в програми за мобилност |
Брой |
0.00
|
23.00
|
2.00
|
5. Висши училища, участващи в изграждането на обща информационна мрежа на кариерните центрове |
Брой |
0.00
|
3.00
|
3.00
|
6. Студенти, обучаващи се в технически специалности, от включените в дейности по ОП |
% |
0.00
|
84.00
|
84.00
|
7. Преподаватели във висши училища, включени в програми за повишаване на квалификацията |
Брой |
0.00
|
90.00
|
90.00
|
8. Дял на студентите, записани в курсове на чужд език, преподавани съвместно с чуждестранни висши училища, подкрепени по процедурата, които са преминали в по-горен курс |
% |
0.00
|
92.00
|
100.00
|
9. Кариерни центрове, които са получили подкрепа за проследяване на реализацията на завършилите в първата година след дипломирането |
Брой |
0.00
|
3.00
|
3.00
|
10. Повишен рейтинг по отношение на включените в операцията професионални направления за съответните висши училища кандидати и партньори, измерен при актуализация на рейтинга на висшите училища през годината, следваща годината на окончателно приключване на проекта |
% |
0.00
|
10.00
|
0.00
|
11. Брой студенти, получили подкрепа за развитие на предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност |
Брой |
0.00
|
100.00
|
48.00
|
12. Дял на преподавателите във висши училища от включените в дейности по ОП, получили удостоверение за успешно премината програма за повишаване на квалификацията |
% |
0.00
|
100.00
|
100.00
|
13. Брой студенти, записани в курсове на чужд език, преподавани съвместно с чуждестранни висши училища |
Брой |
0.00
|
14.00
|
2.00
|
14. Дял на признатите кредити за обучение, от общия брой придобити кредити от проведена мобилност за обучение по настоящата процедура |
% |
0.00
|
100.00
|
100.00
|
15. Дял на студентите, записани в курсове, преподавани съвместно от български висши училища, подкрепени по процедурата, които са преминали в по-горен курс |
% |
0.00
|
92.00
|
100.00
|
16. Брой преподаватели, успешно преминали програми за входяща мобилност |
Брой |
0.00
|
12.00
|
8.00
|
17. Дял на студентите, записани в курсове, преподавани чрез дигитално образователно съдържание, подкрепени по ОПНОИР, които са преминали в по-горен курс |
% |
0.00
|
92.00
|
100.00
|
18. Млади учени до 34 г. вкл., получили подкрепа по ОП за дейности в сферата на НИРД (GOVERD плюс HERD) |
Брой |
0.00
|
7.00
|
3.00
|
19. Дял на преподавателите, преминали краткосрочни специализации в асоциираните партньори в чужбина по настоящата процедура, които са останали на работа във висшето училище – кандидат/партньор 6 месеца след приключване на процедурата |
% |
0.00
|
95.00
|
74.00
|
20. Брой въведени нови програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение |
Брой |
0.00
|
3.00
|
2.00
|
21. Брой студенти, записани в курсове, преподавани съвместно от български висши училища |
Брой |
0.00
|
94.00
|
19.00
|
22. Дял на младите учени до 34 г. вкл., които участват в дейностите по ОП сред заетите в НИРД (GOVERD плюс HERD) |
% |
0.00
|
20.00
|
20.00
|
23. Студенти, записани в курсове, преподавани чрез дигитално образователно съдържание |
Брой |
0.00
|
108.00
|
31.00
|
24. Участници в различни форми на мобилност, които са с повишена квалификация и умения и по-добра реализация |
Брой |
0.00
|
45.00
|
18.00
|
25. Брой студенти в технически науки |
Брой |
0.00
|
17.00
|
0.00
|
26. Лица на възраст 25-64 години, участващи в продължаващо обучение и надграждане на знания, умения и компетентности по ОП |
Брой |
0.00
|
97.00
|
154.00
|
27. Висши училища, включени в инициативата HEInnovate |
Брой |
0.00
|
3.00
|
3.00
|
28. Висши училища, участващи в мерки за оптимизация на професионалните направления и на институционалната мрежа |
% |
0.00
|
100.00
|
100.00
|