Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение включва дейности за закупуване на оборудване за предоставяне на висококачествена услуга - химическо чистене в ателие за химическо чистене "Дефи Клийн", гр. Момчилград.
Предвидената за изпълнение инвеститция включва:
- машина за химическо чистене - 1 бр.
- гладачна маса - 1 бр.
- манекен - 1 бр.
- деташорна маса - 1 бр.
- опаковъчна настенна машина за дрехи - 1 бр.
- конвейр за дрехи - 1 бр.
- щендер - 1 бр.
В резултат на изпълнение на планираната инвестиция по проекта, ще се осигури на растеж на местната икономика, ще се развие дейността на кандидата и ще се повиши конкурентноспособността му.

Целите на проекта са в съответствие и покриват Стратегическата цел на процедурата -  а именно „Постигане на устойчив икономически растеж, развитие на предприемаческия дух на населението и укрепване на МСП“. Мярка 6.4.1 „Инвестиции в подкрепа на неземеделскидейности“ е в обхвата на Приоритетна област 1: „Развитие на земеделските стопанства и насърчаване на местния бизнес“, Специфична цел 1.2: „Подкрепа за значими неземеделски дейности“. Изпълнението на инвестиционните дейности ще спомогне за създаването на допълнителна заетост, насърчаване на предприемаческия дух на местните жители и за диверсификация на приходите от различните дейности в региона. Подпомагането на инвестиционните дейности по проекта ще спомогне и за създаването на допълнителна заетост, насърчаване на предприемаческия дух на местните жители и за диверсификация на приходите от различните дейности в региона. 
Проектът предвижда при изпълнетито ан планираните дейност да бъдат създадени 2 бр. работни места.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Развитие на услуги: Целта на проектното предложение е създаване на ателие за химическо чистене "Дефи Клийн" в гр. Момчилград и създаване на усточива заетост в предприятието, чрез назначаване на 2 лица. Настоящето проектно предложение и дейността за развитите на услуги планира да бъдат изпълнени чрез закупуване на дълготрайни материални активи, които ще обезпечат производствения процес в ателието. Изпълнението на инвестиционните дейности ще спомогне за създаването на допълнителна заетост, насърчаване на предприемаческия дух на местните жители и за диверсификация на приходите от различните дейности в региона. Стъпките за изпълнението на Дейност 1 са: 1) Провеждане на процедура за избор на изпълнител/и (от 1ви до 3ти м.) 3) Сключване на договор/и с избрания/ите изпълнител/и (от 3ти до 5ти м.); 4) Доставка на ДМА (от6ти до 11ти м.); 5) Монтаж и въвеждане в експлоатация, подписване на финален ППП(от 11ти до 15ти м.). 6) Назначаване на трудови договори на планираните за наемане 2 бр. лица. (15ти-18ти м.). Изпълнението на проектната дейност ще бъде реализирано посредством външно възлагане избор на изпълнител от страна на Бенефициента в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и ПМС 160/01.07.2016 г. Кандидатът планира да приложи процедурата за определяне на изпълнител „Избор с публична покана“ съгласно ЗУСЕСИФ, с оглед на обстоятелството, че размерът на БФП по настоящия проект е по - голям от 50 на сто от общата сума на проекта и предвидената стойност за услугата и доставката, в т.ч. съфинансирането от страна на кандидата, без ДДС, е по-висока от 30 000 лв. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител дружеството ще се придържа стриктно към указанията на Управляващия орган. При провеждане на процедурата за избора на изпълнител, бенефициентът ще спазва стриктно принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация. С избрания изпълнител на настоящата проектна дейност ще бъде сключен договор, съдържащ като минимум страни по договора, предмет, спецификации, цена, начин на плащане, срок на договора, начин на приемане на доставката, гаранции и срок, други специфични условия, както и задължителните клаузи, произтичащи от изискванията на Общите условия към ДБФП. Договорът с избрания изпълнител ще бъде основан на добро финансово управление, като Бенефициентътще следи стриктно за изпълнението на всички задължения, произтичащи от договора с изпълнителя, като ще: следи внимателно за качественото изпълнение, в т.ч. за спазването на крайните срокове; следи стриктното изпълнение на клаузите, в т.ч. спазването на плащанията към изпълнителя съгласно предвиденото; подпише с изпълнителя приемо-предавателен протокол по образец, удостоверяващ получаването на доставката, инсталирането, тестването и пускането в експлоатация на машината. Представени са три съпоставими оферти за планираното за закупуване оборудване и декларации от оферентите за липса на предимство при провеждане на процедурата за избор на изпълнител. 98 012.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.