Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда извършване на рехабилитация на съществуващи улици и принадлежностите към тях в две населени места в община Мирково: с. Мирково и с. Смолско. В с. Мирково ще се рехабилитират 5 подобекта, а в с. Смолско - един. Поне една улица във всяко от населените места осигурява свързаност на съответното населено място с по-висок клас път.  
Ще бъдат извършени строително-ремонтни дейности, съгласно приложените технически проекти и количествено-стойностни сметки. На обектите ще бъде извършен строителен и авторски надзор; ще се използват и консултантски услуги за управлението на проекта. 
Всички проектни дейности ще бъдат съпроводени задължително със заложени мероприятия по информираност и публичност, които да дадат гласност на получената от кандидата подкрепа и безвъзмездна финансова помощ от ЕС чрез ПРСР 2014-2020 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на процедури за избор на изпълнител и сключване на договори: Община Мирково е възложител съгласно Закона за обществените поръчки и след сключване на административния договор ще проведе обществените поръчки за избор на изпълнител, произтичащи от дейностите по настоящия проект. Ще бъдат проведени поръчки за възлагане на "Рехабилитация на съществуващи уличи и принадлежности към тях", за извършване на строителен надзор и авторски надзор и за консултантски услуги по управлението на проекта. При провеждането на обществените поръчки ще бъдат спазени основните принципи на ДФЕС, а именно: 1. равнопоставеност и недопускане на дискриминация; 2. свободна конкуренция; 3. пропорционалност; 4. публичност и прозрачност. Възложителят няма да ограничава конкуренцията чрез включване на условия или изисквания, които дават необосновано предимство или необосновано ограничават участието на стопански субекти в обществените поръчки и които не са съобразени с предмета, стойността, сложността, количеството или обема на обществената поръчка. 0.00 0.00
Рехабилитация на съществуващи улици и принадлежности към тях: Ще се извърши рехабилитация на съществуващи улици и принадлежности към тях, като се предвижда пренастилане на съществуваща настилка с 4 см плътен асфалтобетон тип А с минимална степен на уплътняване 97%, като стремежа е тези 4 см да бъдат върху съществуващата настилка, за да се повиши носимоспособността на настилката. Целта е да се осигурят минимални напречни наклони от 2,5%, като същите наклони да бъдат съобразени с хоризонталните криви, т.е. в зоната на кривите да бъдат едностранно ориентирани спрямо хоризонталната крива. Предвидено е да не се получи по-голямо задигане на бордюрите от 15 см. В ситуационно отношение осите на улиците са подбрани така, че новите бордюри да максимално близо до старите и да са на равно разстояние до оста. Предвидено е изпълнение и на бордюри. Ще се рехабилитират следните обекти: В село Мирково: 1. ул. „Неделю Кюлафлиев“ - 418м., ул. "Васил Левски" - 198м. Обща дъжина - 616 метра 2. ул. „Неделю Кюлафлиев“ - 252 м., ул. „Акация“ - 118м. Обща дъжина -370 метра 3. ул. „Здравец“ - 130м. Обща дъжина - 130 метра 4. ул. „Градище“ - 533м., Обща дъжина - 533 метра 5. ул. „Гоце Делчев“ - 101м., ул. „Васил Левски“ - 191м., ул. „Димитър Стоянов“ - 288м., ул. „Бачо Киро“ -225м. Обща дъжина - 805 метра В село Смолско: 1. улица с дължина- 665 метра. Общата дължина на улиците, които ще се рехабилитират е 3119 метра. 1 118 390.60 0.00
Въвеждане на обекта в експлоатация: При строежите от четвърта и пета категория след завършването на процеса с акт образец 15 и приключване на приемните изпитвания, когато те са необходими, възложителят трябва да регистрира пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация. Той трябва да представи окончателния доклад на лицето, упражняващо строителен надзор (това лице носи отговорност за годността на строежа за въвеждането му в експлоатация), договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър (АГКК), че е изпълнено изискването цялата екзекутивна документация да бъде представена за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж. В 7-дневен срок от постъпване на искането на възложителя за регистрация на строеж от четвърта или пета категория органът, издал разрешението за строеж, след проверка на окомплектоваността на документите следва да регистрира въвеждането на строежа в експлоатация и да издаде удостоверение за въвеждане в експлоатация. По смисъла на чл. 168 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, лицето упражняващо строителен надзор носи отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация; оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; оценката за енергийна ефективност. Лицензирания строителен консултант следи за правилното и точно изпълнение на работите, посочени в техническите описания към договорите с Възложителя и инвестиционните проекти, спазването на нормативните разпоредби за изпълняваните работи, изпълнените количества, изпълнението на договорните условия, спазването на приетия график за изпълнение, за дефекти, появили се по време на гаранционния срок. При установяване на нередности и некачествени работи същите се констатират своевременно в заповедната книга на строежа и следва да се отстранят. Авторски надзор по всички части от инвестиционния проект е необходим за всички строежи от първа до пета категория, като предписанията на проектанта са задължителни за останалите участници в строителството. Проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план (ПУП), законовите изисквания към строежите, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Той има право на достъп до строежа, строителните книжа, заповедната книга и актовете и протоколите, съставени по време на строителството. 33 000.00 0.00
Управление и отчитане на проекта: Дейностите по управление и отчитане на проекта имат за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. Съгласно разработения план на дейностите по проекта, още в първи проектен месец ще бъде сформиран екип за управление на проекта, чийто членове разполагат с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. В рамките на тази дейност ще бъдат организирани и проведени срещи на екипа за управление, за разпределяне на конкретните задачи и отговорности, както и за разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта. По време на изпълнението на проекта ще бъде провеждан текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременен анализ на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. Екипът на изпълнителя с особено внимание ще се следи правилното попълване и поддържане на документацията на проекта. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Дейността ще създаде условия за успешната и навременна реализация на проекта, ще гарантира и отчита ефективното и целесъобразно разходване на средства, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати на конкретния проект и ще допринесе като цяло за изпълнението на заложените по процедурата цели и индикатори. Фазите на изпълнение на проекта са съобразени със стандартните изисквания за дейността по отношение на управлението на проекти за отпускане на безвъзмездна финансова помощ от Европейските фондове, а именно: - Фаза 1 Идентифициране на проекта – определяне на целта и обхвата на проекта: наименование, местоположение, размер на инвестицията, основни задачи, алтернативи за изпълнение и приложение, готовност и др. - Фаза 2 Планиране на проекта –дефиниране на основните фази/дейности/и задачи; определяне на “ключовите” моменти към всяка от дефинираните фази от изпълнението; идентифициране на необходимите ресурси за изпълнение на съответната дейност / задача; изготвяне на график за изпълнение; определяне на рискове при изпълнение на всеки един от етапите. - Фаза 3 Изпълнение на проекта – мониторинг и контрол посредством управление на: времето, бюджета, качеството, промяната, риска, проблемите, комуникациите, процеса по приемане на резултатите. - Фаза 4 Приключване на проекта - оценяване дали критериите за приключване на проекта са изпълнени; идентифициране на всякакви неуредени въпроси (дейности, рискове или проблеми); изготвяне на план за предаване на резултатите на Възложителя; обявяване на края на проекта на всички заинтересовани страни и участници. 11 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.