Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 331 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към реализиране на целите и приоритетите на ТУ София, основаващи се на установените образователни традиции, потребностите на пазара на труда и европейските интеграционни процеси за развитие на „икономика, основана на знание“, при доказана необходимост от инженерни кадри с високо качество на знания, умения и компетентности. Стратегическа задача за развитие на университета е повишаване на качеството на обучението и изследванията, което да го затвърди като водещ център за инженерно образование и изследвания в региона и да осигури конкурентоспособността му в европейски мащаб. В този процес значима роля има университетската образователна инфраструктура, която се нуждае от качествена промяна.  Проектът е ключова инициатива за обновяване и модернизация на материално-техническата база и на образователната среда на водещите професионални направления 5.3"Комуникационна и компютърна техника" и 5.13"Общ инженерство" (провеждащи учебен процес в блок 3 и блок 1) чрез: 
1.Въвеждане на високотехнологични средства за обучение: компютъризирани работни места, свързани във високоскоростни комуникационни мрежи за достъп до учебни материали и цифрово съдържание, иновативни устройства и системи за презентиране на технологии в реално време, съвременни мултимедийни комуникационни и роботизирани комплекси; 
2.Ремонт и обзавеждане на учебни зали: цялостно обновяване на интериора на 9 учебни зали и 2 аули в бл.3 и 4 аули в бл.1; 
3.Осигуряване на високо качество на микроклимата и намаляване на разходите за енергия: изпълнение на енергоспестяващи мерки в блок 3 за постигане на нормите за енергийна ефективност и климатизиране на най-големите 2 аули в блок 3 и 4 аули в блок 1* по стандартите  за микроклимат в сградите за образование и наука.
*Блок 1 има напълно обновени ограждащи елементи по предходен проект по ОПРР 2007-2013 и с предвиденото климатизиране на 4-те лекционни аули се постига цялостното му обновяване в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: За цялостната организация и управление на проекта ще се формира екип в състав: ръководител, технически експерт в областта на инвестиционните проекти в строителството, технически експерт в областта на системите за климатизиране на въздуха, финансов експерт и технически сътрудник. Надзорни функции по дейността на екипа са предвидени да се осъществяват от специална за целта комисия, включваща деканите/предстаители на факултетите от приоритетните направления и назначена от Ректора на ТУ-София, както и от Ректорския съвет на ТУ-София. Организацията и управлението на проекта включва следните основни направления: - Проучване, планиране и иницииране на конкретни действия. Създаване на организация и планиране на дейностите по финансиране и реализиране на проекта. Осигуряване на условия за ритмичност на процесите на строителство, доставка на оборудването, ремонт и обзавеждане, както и на финансовия процес. - Управление, координация и непрекъснат комплексен контрол (технически, финансов и административен) по време на целия проект, - Непрекъсната координация между действията на всички участници в инвестиционния проект и постигнатите резултати, - Координиране на дейностите с отдел „Финансово-счетоводен”, който ще осигури финансово-счетоводното обслужване на проекта, и Дирекция „Обществени поръчки”, съвместно с която ще се осъществят обществените поръчки по проекта, - Изготвяне на технически доклади, финансови отчети и всички съпътстващи ги и изисвани от УО документи, - Документиране и съхранение на архива в съответствие с Регламент 1303/2013 г. 36 960.00 33 388.63
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители : Тази дейност предвижда подготовка, организиране и провеждане на процедури в съответствие с изискванията на ЗОП за избор на изпълнители за: 1. Оценка за съответствие на инвестиционния проект 2. Изпълнение на СМР 3. Консултант по смисъла на ЗУТ (за строителен надзор) 4. Обзавеждане на учебни зали, 5. Доставка и инсталиране на оборудване, 6. Доставка на средства за публичност (билбордове,табели,банери). Процедурите са планирани за реализиране от първия до деветия месец след започване на проекта. 0.00 133 970.40
Изпълнение на строителните и монтажните работи: Тази дейност включва изпълнението на същинските строителни работи от избраните изпълнители в съответствие с клаузите на сключените договори за външно обновяване на блок 3, вътрешен ремонт на 9 учебни зали и 2 аули в блок 3 и 4 аули в блок 1, и изграждане на съвременни системи за климатизиране на въздуха в 2 аули на блок 3 и 4 аули на блок 1. Дейността е планирана да се осъществи за 13 месеца (от 10-я до 22-я месец). 2 006 863.34 2 295 909.31
Доставка на оборудване/обзавеждане: Предвижда се доставка и инсталиране на високотехнологично информационно и комуникационно оборудване за учебния процес, включващо: Интерактивни дъски, Телеконферентни роботи, Laser Cutter Engraver Laser, Arduino kit , Маси за презентации /Android/42‘‘ , Маса за Презентации /Windows . Autocad Support , 3D Printer space 225 x 150 x 150 mm, 3D Printer 145 x 225 x 150 mm, Изграждане на LAN Мрежа 100 работни места, Изграждане на LAN Мрежи за 30 работни места, Компютърни конфигурации. Подробната спецификация на оборудването е показана в приложение Б, а специфичните особености и функции на отделните компоненти на оборудването са пояснени в раздел 11 на формуляра. Обзавеждане на 9 учебни зали и 2 лекционни аули в блок 3 и четири лекционни аули в блок 1, включващо: подмяна на плотовете и седалките на студентските банки, столове, нови маси за по 2 и 4 работни места. 761 503.33 804 331.73
Подготовка за завършване на строителството и въвеждане на обектите в експлоатация: Реализиране на необходимите процедури за подписване на акт Образец 15 и контрол върху строителната документация за подготовка за Държавна приемателна комисия. 2 500.00 2 500.00
Разпространение на резултатите и публичност: Дейностите по визуализация и публичност са важна част от настоящия проект. За ефективния старт на проекта ще се организира официална церемония "Първа копка". Ще се изработят и монтират два билборда – по един за всяка сграда, всеки с размер 4х3 м, които съгласно правилата за информация и комуникация ще бъдат монтирани преди официалната церемония "Първа копка". Със стартирането на проекта ще се изготви рубрика на сайта на Техническия университет (www.tu-sofia.bg) за информация по проекта. Там ще бъде публикувана периодично информация за напредъка и резултатите по проекта. На специална пресконференция, организирана от ТУ-София ще се анонсира стартирането на проекта пред журналисти от традиционните и електронните медии в София. Два банера ще бъдат изложени на фасадите на блоковете по време на строителните работи. Резултатите от проекта ще се представят на две конференции – през септември 2017 и септември 2018 г., когато се провеждат традиционните Дни на науката в гр. Созопол. Конференциите са посветени на проблемите на енергийната ефективност и използването на възобновяемите енергийни източници. Ръководителят на проекта ще представи междинни резултати от развитието на проекта в края на първата година в интервю по Националната телевизия. Ще се използват форумите на вестник „Строителство и градът” за публикация относно постигнатите резултати по проекта в областта на енергийната ефективност, оползотворяването на енергия от възобновяеми източници и намаляване на емисиите СО2, както и в списание "Инженеринг ревю" за популяризиране на резултатите от модернизираната образователна инфраструктура за съвременно инженерно обучение. След приключване на проекта на входа на всяка сграда ще се поставят обяснителни табели. Всички дейности ще бъдат изпълнени по правилата за информация и комуникация на ОПРР 2014-2020. 6 000.00 7 200.00
Вътрешен мониторинг и контрол: Предвижда се осъществяване на постоянен качествен контрол (супервизия), който обхваща: - контрол за съответствие на изпълняваните работи с одобрената проектна документация; - контрол за съответствие на влаганите продукти и материали предвидените в одобрената проектна документация; - осигуряване на необходимата документация, проследяваща изпълнението на строителството, доставките и обзавеждането, доказващи съответствие с одобрената проектна документация; - постоянен количествен контрол на извършваните работи, а едновременно с него и на контрол върху плащанията към изпълнителите, - ревизиране на архива на проекта. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.