„ВЕЛИНА ХМ” ООД е създадена през 1994 г. под името ЕТ ”Велина-Христо Маринчев”. През 2005 г. ЕТ ”Велина-Христо Маринчев” е преобразувана в „Велина ХМ” ООД. Дейността си извършва в собствен производствен цех в гр. Плевен. Фирмата е основана от Христо Маринчев в град Плевен, динамично се развива и стъпка след стъпка затвърждава своя авторитет и позиции.
С проект: "ПОВИШАВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИЯ КАПАЦИТЕТ ВЪВ ВЕЛИНА-ХМ" във фирмата ще бъдат въведени международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността.
Въвеждането на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001, ще позволи на фирмата да повиши качеството на подлаганите продукти и услуги, с което да отговори на изискванията на чуждестранните клиенти, както и ще даде възможност да се участва в редица обществени поръчки за изготвяне на облекла по поръчка, както и до участие в международни конкурси. Това основно се отнася и към участието на дружеството в поръчки за чужбина, тъй като чуждестранните клиенти задължително изискват наличието на международно признат стандарт гарантиращ, че предлаганите продукти и услуги ще отговарят на необходимото качество.
Въвеждането на работеща Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - софтуерна система за управление на бизнес процесите в реално време, ще позволи да се повиши управленския капацитет на дружеството, тъй като същата ще обхване в цялост управлението на дружеството, в следствие на което ще се предприемат своевременни и качествени управленски решения.
След въвеждането ISO 9001 и ERP система , дейността на дружеството ще бъде улеснена, подобрена и допълнена с възможността за изработването на по-голям обем продукти (с 25% - 30% годишно), за които в дружеството са постъпвали множество запитвания от клиенти.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015: Изпълнението на дейността включва следното: Въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти.
Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършено въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015.
Определяне на екип по проекта - ръководител на проект ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК, също така той ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни
процедури.
С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 9001 - Система за управление на качеството). Въвеждането на системата ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация.
ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН:
Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма, която да извърши въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 във „ВЕЛИНА-ХМ“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното
предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик съгласно националното законодателство и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на „ВЕЛИНА-ХМ“ ООД . Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на изпълнение на дейността, визуализацията и др., което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация по проекта.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (1-2 месец)
3. Подписване на договор за въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015с избран изпълнител (2 месец)
4. Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 (2-9 месец)
5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
6 500.00
6 400.00
Оценка и сертификация по ISO 9001:2015: Изпълнението на дейността включва следното: Сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти.
Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършена оценка и сертифициране на фирмата по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015.
След приключването на Дейност 1 по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление, ще се подаде заявка за сертификация до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведената Стандартизирана система за управление съответства на изискванията на стандарта. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификат. Сертификатът е официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатът е доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (9 месец)
3. Подписване на договор за оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015с избран изпълнител (10 месец)
4. Оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 (10-12 месец)
5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
3 500.00
3 500.00
Въвеждане на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията.
Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците от дейността.
С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА:
1. Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - 1 бр. (с неограничен брой лицензни права). ERP системата ще е с Интернет-базиран интерфейс, без необходимост за инсталиране на специални приложения върху отделните работни станции.
Системата ще бъде съставена от следните модули и компоненти:
- Модул за управление на потребители: регистрация, активиране и деактивиране на потребители, справки за активността на отделните потребители.
- Модул за управление на проекти. Дефиниране на проекти и задачи по тях на базата на йерархична организация на информацията. Справка за текущото състояние на отделните проекти, както и цялостното развитие на даден проект. Модулът ще да бъде гъвкав по отношение на използваната методология за управление на проектите.
- Модул за управление на файлове. Проследяване историята на промените на даден файл (потребители, дейности и т.н.). Възможност за неограничено възстановяване на предишно състояние, ще има връзка с модула за проекти.
- Модул за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци.
Управлението на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността ще се осъществява от настолни и преносими компютри , които не се предвижда да бъде придобит и въведен в експлоатация с настоящия проект. Системата ще бъде инсталирана на налични в предприятието сървъри.
Стъпки за изпълнение на дейността:
1. Сформиране на екип по проекта (1 месец)
2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец)
3. Подписване на договор за разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността с избран изпълнител (4 месец)
4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността (4-18 месец)
5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец)
540 000.00
540 000.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN