Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение ще удовлетвори потребността  от внедряването на интегрирана информационна система за управление на предприятието. Това е обусловено от подобряване на пазарните позиции на Аспазия-92 ООД през последните години-увеличаване на количеството произведена продукция, увеличаване на продажбите на българския и чуждия пазар, разширяване на дистрибуторската мрежа  и привличането на нови клиенти, по-голям брой наети лица. Натрупването на този голям обем данни затруднява тяхната обработка. Това  води до липса на интегрирана и навременна информация, слаб текущ контрол, бавно и не-гъвкаво адаптиране към постоянно променящите се външни фактори, респективно правилното планиране и контрол на производствените и бизнес процеси, ефективното използване на ресурсите. 
Проектът предвижда дейност за придобиване и внедряване на ИКТ базиран софтуер за оптимизиране на бизнес процесите в предприятието, което ще подобри  ефективността и контрола над разходите, ще канализира операциите, консолидира информацията и нейния анализ, ще могат да се взимат адекватни управленски решения. Ще бъде закупено ново оборудване и специализиран софтуер, необходими за функционирането на системата за управление.
-Обща цел на проектното предложение:
Повишаване конкурентоспособността на Аспазия -92 ООД, чрез използване на информационните и комуникационни технологии за оптимизация на производствените и бизнес процеси в предприятието, за ефективно планиране и използване на ресурсите.
-Специфична цел, която ще допринесе за по-добри конкурентни позиции на предприятието на българския и чуждия пазар и постигане на общата цел :
Въвеждане и прилагане на ИКТ базирана система за управление и организация на ресурсите, производствената дейност и основните бизнес процеси
-Очаквани резултати:
По-ниски разходи за суровини, материали, труд
Увеличена производителност,
Увеличен експортен потенциал,
Удовлетворени клиенти
Освободен финансов ресурс от оптимизиране на складовите запаси

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базирани софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Дейността ще се осъществи, чрез закупуването и внедряването на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието. Ще бъдат инсталирани лицензи за 20 работни места. Базата данни , ще се съхранява на нает сървър. Предвидените разходи за инвестицията включват освен самия продукт, разходи за внедряване, хостинг и техническа поддръжка за срока на изпълнение на проекта. Ще бъдат внедрени следните подсистеми с всички приложими към тях допълнителни модули: 1.Управление връзки с клиенти (CRM)-модулът служи за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. Системата е предназначена за автоматизиране на продажбите, подобряване качеството на взаимодействие с клиентите и консолидиране на данните с цел анализ. Има възможност за следене и прогнозиране на целия търговски процес, поддържане на единна база данни, управление и оценка на възвръщаемостта на маркетингови кампании.Ползи от продукта-клиентска удовлетвореност. 2. Логистика Наличието на специализиран модул в това направление е предпоставка за ефективно управление на материалните запаси, минимизиране на излишните складови наличности, брак и фира в компанията. Наличието на възможност за поддържане на информация за взаимоотношенията с доставчиците ще даде възможност на мениджърите да анализират качеството на доставените материали и оборудване, съответно да преразглеждат решенията си за избор на доставчици и по-този начин да се влагат и използват най-качествените материали и оборудване. Това от своя страна е една от предпоставките за намаляване на производствените разходи, съответно себестойността на произвежданата продукция и в крайна сметка повишаване на клиентската удоволетвореност. Полза от внедряването на модула за компанията е ефективното планиране на разходите на суровини и материали. Предвижда се използването на мобилно приложение за търговците, което ще улесни поръчките в реално време- на място, при клиента ще могат да се проверят складовите наличности, да се генерират задачи за доставка и производство. 3. Производство Внедряването на специализирано софтуерно решение в сферата на производството ще доведе до възможност за ефективен и лесен контрол върху основния процес на компанията. Наличието на структурирана информация дава възможност за извеждане на справки за разходите за производство в реално време, съответно осигурява възможност на мениджмънта да взема информирани решения за промяна/ оптимизация на производствения процес, чрез актуализиране на разходните норми, закупуване на нови/ подмяна на използваните машини, оборудване и технологии. Наличието на информация за вложеното време за производство е предпоставка за вземане на адекватни управленски решения за повишаване квалификацията на персонала и намаляване на разхода на труд. Резултативно следва понижаване себестойността на произвежданите продукти, без компромис в качеството им. Оптимизирането на бизнес процесите ще доведе до произвеждането на повече продукция за единица време, това от своя страна е предпоставка за по-добър експортен потенциал на предприятието. Основна роля за успешно позициониране на компанията на външния пазар има възможността за осигуряване на големи количества продукция за кратко време 4. Финанси Внедряването на интегриран финансов модул води до безспорни ползи за компанията по отношения на възможността за получаване на информация в реално време за финансовото състояние на компанията в момента на възникване на разхода чрез регистрирането му в системата през този или през някой от останалите модули. 5. Модул за управление на отпадъците Модулът ще бъде интегриран в модул Производство, ще анализира и отчита количеството отпадъци от брак и фира, ще генерира производствени задачи за тяхното минимизиране, опаковане, складиране и извозване Етапи на изпълнение : 1. Избор на изпълнител (от 1 ­ви ­до 2­ри месец).  2. Сключване на договор ( 2­ри до 3­ти месец).  3. Доставка на актива,внедряване (3ти до 18 месец) 4. Финален приемопредавателен протокол(18­ти месец).  150 000.00 150 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. : Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на настолни компютри- 12 броя и мобилни компютри-6 броя. Дейността има за цел да осигури необходимото оборудване за правилното функциониране на ИКТ базираният софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието. За успешното внедряване и експлоатация на продукта са необходими настолни компютри и мобилни компютри. Наличната техника е морално остаряла, нейните технически параметри не позволяват инсталацията на съвременните операционни системи и това налага необходимосттта от закупуване на нова такава. За целта се предвиждат инвестиции за 12 броя настолни компютри - за отдел Счетоводство, Производство, Склад и Експедиция и 6 броя мобилни компютри за Управители и търговци. Развитието на информационните и комуникационните технологии дава възможност за оптимизиране на процесите по веригите за доставка в едно предприятие. Предвиденият за закупуване ИКТ базиран софтуер предлага на търговците мобилно приложение, с което могат да проверят в реално време, независимо от своето местоположение, складовите наличности, да генерират поръчки и производствени задачи, с което да удовлетворят в най-висока степен нуждите на клиента. Тъй като закупените лицензи предполагат едновременното ползване на 20 работни места, търговците ще могат да работят на мобилната версия, докато са при клиента и няма да ползват стационарните компютри. Стъпки за реализация на дейността:  1. Избор на изпълнител (от 1­ви­ до 2­ри месец).  2. Сключване на договори (2­ри до 3­ти месец).  3. Доставка на активите и подписване на приемо­предавателен протокол (от 4­ти до 5ти) месец.  4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемопредавателен протокол -6­ми месец 41 460.00 25 620.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.