Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда изграждане на скейтборд площадка в гр. Каспичан. Дейностите, предвидени в проекта са следните:
o	Направа на настилка от унипавета на пясъчна основа.
o	Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "пикник маса".
o	Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "пирамида"
o	Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "Сплайн"
o	Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "рампа за отскок"
o	Преустройване на съществуващи трибуни в скейтборд атракция.
o	Репариране на трибуни
o	Доставка и полагане на армировка и бетон за настилка
Общата  площ на площадката е 500 кв.м.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Строително монтажни работи: Проектното предложение обхваща обект "Създаване на условия за активен спорт и отдих в община Каспичан - Ремонт и реконструкция на спортен комплекс - гр.Каспичан", ЕТАП 2: Площадка за скейтборд и преустройство на съществуваща трибуна в скейтборд атракция", съгласно разрешение за строеж № 38/06.08.2015 год., допълнено със Заповед № РД-25-183/19.04.2018 год. на главния архитект на община Каспичан. Проектът за втори етап надгражда вече финансирания и в процес на изпълнение първи етап, включващ изграждането на мултифункционално спортно игрище, ограда, детска площадка, площадка за фитнес на открито, прилежаща алейна мрежа. В обхвата на дейността се включват строително монтажни дейности във връзка с изграждане на скейтборд площадка в гр. Каспичан. Паралелно с изпълнението на строителството ще се осъществяват и дейности по упражняване на авторски и строителен надзор, изготвяне на съпътстващата документация и всички необходими дейности до окончателното приемане на строежите от Възложителя, по реда и при условията на Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и въвеждането в експлоатация на строежите. Предвижда реализацията на скейтборд площадката, като от дейностите по нея отпада стоманобетонната купа. Изпълнява се част от прилежащата унипаважна настилка около входа. Дейностите, предвидени в проекта са следните: o Направа на настилка от унипавета на пясъчна основа. o Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "пикник маса". o Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "пирамида" o Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "Сплайн" o Доставка и монтаж на скейтборд съоръжение - "рампа за отскок" o Преустройване на съществуващи трибуни в скейтборд атракция. o Репариране на трибуни o Доставка и полагане на армировка и бетон за настилка Общата площ на площадката е 500 кв.м, като 70 кв.м са от унипавета. След реализацията на инвестиционното предложение не се очакват вредни въздействия, унищожаване и нарушаване регенеративната способност на природните ресурси в района. Експлоатацията на обекта не предполага генерирането на емисии на парникови газови и замърсяване на околната среда. Изпълнителят на СМР ще бъдат избран по реда на ЗОП. Предвижда се СМР да бъдат изпълнени, съгласно предписанията на проектантите, спазвайки всички мерки за безопасност на труда и в пълно съответствие с нормативната уредба. 83 374.91 60 074.09
Организация и управление на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Община Каспичан ще се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на дейностите ще поеме екипът по проекта. Той ще осъществява постоянен мониторинг по възложените от Община Каспичан дейности на отделните изпълнители. Екипът за организация и управление ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнение на договорените срокове, за постигане на заложените индикатори, за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществява непосредствен мониторинг. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му, ще поддържа и съхранява необходимата документация, съгласно изискванията на Договарящия орган, като при поискване ще предоставя наличната документация на Договарящия орган и одитиращи органи. При изпълнение на проектните дейности ще се осъществява текущ мониторинг чрез: • периодични срещи на екипа на проекта ; • оценка на резултатите от изпълнените дейности. При отклонение от предвидения линеен график или от изискуемото качество, ще бъдат предприемани корективни мерки; • проверки за удостоверяване на административните, финансови, технически и физически аспекти на проекта; • проверки за стриктното спазване на правилата и процедурите за избор на изпълнители; • проверки за установяване на надлежното документиране на извършените дейности за изпълнение на проекта и за спазване на изискването за достъпността на документите при поискване от страна на националните и европейските контролни органи; • проверки за съблюдаване на изискванията за публичност и информиране. Предложеният механизъм за вътрешен мониторинг, контрол и оценка на дейностите по проекта ще допринесе за последователното, навременно и ефективно изпълнение на всички дейности, както и за прозрачното и адекватно разпределение на наличните ресурси съобразно заложения график на дейностите. Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител, който ще бъде избран по реда на ЗОП. 750.00 1 201.48
Подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Важно предусловие за изпълнение на проектните дейности е своевременното и качествено изготвяне и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. Изготвянето на документациите ще бъде извършено от екип от експерти от страна на Община Каспичан и ще е съобразено с всички нормативни актове. Планирането на обществените поръчки ще се осъществява въз основа на необходимостта от извършване на строителство, осъществяване на доставки на стоки, предоставяне на услуги и/или провеждане на конкурс за проект в съответствие с изискванията на ЗОП и свързаните с него подзаконови нормативни актове. Предвижда се да бъдат изготвени необходимите документи за обявяване на четири процедури по обществени поръчки: • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Изпълнение на строителни и монтажни работи"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълител на дейностите по строителен надзор "; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълител на дейностите по авторски надзор"; • документация за възлагане на обществена поръчка с предмет "Избор на изпълнител за дейностите по организация и управление на проекта"; 0.00 0.00
Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР: За всички строежи от първа до пета категория включително при осъществяване на строителството е задължително да се упражнява надзор от проектантите на всички части (проектантът може да е физичекко или юридическо лице). За това Възложителят (Инвеститорът) сключват договор с проектанта да упражнява авторски надзор по време на строителството. Целта на този надзор е да следи дали точно се изпълнява инвестиционния проект. Предписанията на проектанта се вписват в Заповедната книга по време на строителство и са задължителни за всички останали участници в строителния процес. Проектантът носи отговорност за съответствието на строежа с изискванията на закона и Подробния устройствен план. Задължителният авторски надзор на проектанта се осъществява чрез сключване на договор за авторски надзор. Дейността на проектанта при осъществяване на този надзор обезпечава успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Дейността по упражняване на авторски надзор се осъществява до получаване на Разрешение за ползване на обекта/Удостоверение за въвеждане в експлоатация. 750.00 600.00
Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проекта. : Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти по съответните части стриктно следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. Те изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и съставят необходимите актовете в съответствие с действащите нормативи. Той включва откриване на строителна площадка; заверка на заповедна книга; съставяне на актове по време на строителството (образци 5,6,7 и12); съставяне на акт 14 за изпълнената конструкция (груб строеж); издаване на технически паспорт на обекта, който се представя пред Агенцията по Кадастър и органа, издал разрешението за строеж; изготвяне на констативен акт 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежа); изготвяне на окончателен доклад (акт 16) до ДНСК (Дирекция за национален строителен контрол), РДНСК (Районна дирекция за национален строителен контрол) или съответната община по чл. 177 ЗУТ; издаване на необходимите становища от общински или държавни органи и институции за въвеждане на обекта в експлоатация – РЗИ (Регионална здравна инспекция), ВиК, електроразпределителните дружества; подготвяне на пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация. Освен това строителният надзор осигурява законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежа; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност; правилно изпълнение на строително – монтажните работи. 1 300.00 1 110.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.