Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

В обхвата на проекта са включени дейности за изпълнение на мерки енергийна ефективност на обект: "Подмяна на осветители и въвеждане на интелигентна система за управление и мониторинг на уличното осветление в гр. Средец, община Средец", в т.ч.:
1.СМР и доставка на оборудване за изпълнение на мерки за енергийни спестявания, съгласно Доклад за енергийно обследване на уличното осветление: Енергийно ефективни мерки за намаляване на разходите за енергия на уличното осветление: Подмяна на стари и амортизирани осветители от системата за улично осветление с нови; Доставка и монтаж на LED осветители за улично осветление; Внедряване на Система за управление и наблюдение на уличното осветление
2. Строителен надзор 
3. Авторски надзор 
4. Дейности за Обмяна на опит, знания и най-добри практики на управленско и експертно ниво - Провеждане на кръгла маса в община Средец; Провеждане на кръгла маса и учебно посещение в Норвегия 
5. Управление на проекта
6. Дейности за информираност и публичност
7. Одит на проекта
Всички планирани дейности и бюджета на проекта съответстват на изискванията на Условията за кандидастване и на Програмата. При изпълнението им ще бъдат спазвани основните принципи и ценности в рамките на ЕИП 2014-2021 г., вкл. добро управление, устойчиво развитие, равенство между половете и недискриминация, нулева толерантност към корупцията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта - Project management: ЦЕЛ: Oсигуряване на качествено изпълнение на проектните дейности, осъществяване на контрол и мониторинг относно ефективността и ефикасността при разходването на предоставената БФП и работа за постигане на желаните резултати съобразно идентифицираните нужди на община Средец. ОПИСАНИЕ: Изпълнението на дейността ще гарантира спазването на всички изисквания съгласно Договора за БФП, ефективно и в съответствие с принципите за добро финансово управление; прилагане на ЗОП при избора на изпълнители на дейностите по проекта и ще осигури изпълнението им в съответствие с целите, резултатите, индикаторите. За изпълнението на дейността е определен екип на Бенефициента - ръководител, технически и финансов експерт - служители на община Средец и външен експерт - юрист, който ще изготви необходимите документи за провеждане на възлаганията; ще проведе необходимите процедури; ще участва в срещите на екипа по проекта и ще отговаря за подписване на договори с избраните изпълнители, други - според длъжността. Отговорностите и задълженията на всеки член на екипа са описани в т.9.Екип и ще бъдат подробно разписани съответно в заповедите на кмета и договора с външния експерт. Кметът на община Средец ще осъществява мониторинг на всички етапи от изпълнение на проекта и ще вземе участие в кръглите маси и учебното посещение в България и Норвегия. Дейността ще бъде изпълнена от екипа на Бенефициента, които: ще подготвят необходимата документацията за възлагане на дейностите по проекта; извършват мониторинг и контрол по време на изпълнение на проектните дейности; осъществяват периодична комуникация с Бенефициента; участват в организацията и координират изпълнението на дейностите за обмяна на опит, знания и най-добри практики на управленско и експертно ниво, вкл. дейностите за информираност и публичност - предлагат и съгласуват съоветните материали, информацията за сайта на проекта, участват в пресконференциите; изготвят техническите и финансови отчети по проекта. Разходите по тази дейност са посочени в бюджетен ред: 1.Разходи за персонал на Бенефициента - GOAL: Ensuring quality implementation of the project activities, implementation of control and monitoring of the effective and efficient spending of the grant made available and work to achieve the desired results in accordance with the identified needs and limitations of the Sredets Municipality. DESCRIPTION: The implementation of the activities will ensure compliance with all the requirements under the Grant Contract, effective and consistent with the principles of sound financial management use of the grant; implementation of the Public Procurement Act in the selection of contractors for the project activities and will ensure their implementation in accordance with the objectives, results, indicators set. For the implementation of the activity a team has been appointed for the Beneficiary, consisting of: manager, technical and financial expert - employees of the Sredets municipality and an external expert - lawyer, who will prepare the procurement documents, will conduct the procurement procedures; participates in the team meetings; will be responsible for signing the contracts with the selected contractors and others according the position. The responsibilities and duties of each team member are described in item 9 „Team“ and will be detailed in the mayor's orders and civil contract respectively. The Mayor of Sredets Municipality will monitor all stages of the project implementation and will take part in round tables and study visit in Bulgaria and Norway. The activity will be carried out by the Beneficiary team, who will: prepare the necessary documentation for the assignment of the project activities; carry out monitoring and control during the implementation of the project activities; . . . - Преводът продължава в раздел "Резултат" под № 1 30 717.60 29 867.03
Информираност и публичност - Information and publicity: ЦЕЛИ: - Да се гарантира възможно най-широко разпространение на информацията за проекта; - Да се гарантира прозрачността на информацията за възможностите за финансиране, бенефициерите и постигнатите резултати; - Да се повиши осведомеността относно НФМ; - Да се гарантира видимостта на страните донори и техния принос за намаляване на икономическите и социалните неравенства и укрепване на двустранните отношения между държавите - донори и - бенефициери. ОПИСАНИЕ: Дейността предвижда: - дизайн, изработване и разпространение на информационни брошури - 600 бр. (х 300 бр. при стартиране и при приключване на проекта) - организиране и провеждане на 1 бр. откриваща и 1 бр. закриваща пресконференция със съдействието и участието на 3 експерти на Партньора - публикации в печатни медии - 2 бр. - публикации в електронни медии - 2 бр. - създаване на уебсайт на проекта (с връзка към сайта на община Средец и ФМ на ЕЕА), с информация на български и на английски език; на сайта периодично ще се публикува информация за напредъка по проекта, предстоящи събития и пр. - изработване и поставяне на 1 бр. билборд за срока на проекта - изработване и поставяне на 1 бр. постоянна информационна табела Всички информационни материали ще отговарят на изискванията, описани в Ръководството за комуникация и дизайн. При определянето на мерките, които ще бъдат изпълнени, и при разработването на стратегията и Плана за комуникация и управление на комуникационните дейности са взети предвид разпоредбите на Регламента за изпълнение на ФМ на ЕИП и НФМ 2014-2021 г. Мерките имат за цел да достигнат до възможно най-широка аудитория, вкл. ключови заинтересовани страни. ОБОСНОВКА: Дейността е задължителна с оглед осигуряване на широка обществена информираност за получената БФП и приноса на страна - донор. Разходите по тази дейност са посочени в бюджетни редове: - 2. Разходи за персонал на Партньора - ред 2.1. (10 часа), 2.2. (10 часа) и 2.3. (15 часа) - 4. Разходи за командировки на Партньора - редoве 4.1.; 4.2. и 4.3. - 9. Други разходи по договори с външни изпълнители на Бенефициента, ред 9.1. - - - - - - - - - - GOALS: - to ensure the widest possible dissemination of project information; - to raise awareness and ensure transparency of information on funding opportunities, beneficiaries and results achieved; - to raise public awareness of the capabilities of the NFM; - to ensure the visibility of donor countries and their contribution to reducing economic and social inequalities and strengthening bilateral relations between donor countries and beneficiary countries. DESCRIPTION: The activity provides for: - design, production and distribution of information brochures - 600 pcs (300 pcs per opening press conference and 300 pcs per closing press conference) - organization and holding of 1 opening and 1 closing press conferences, with the cooperation and participation of 3 Partner's experts - publications in print and electronic media - x 2 issues - creation of a project website with a link to the Sredets municipality website and the EEA (FM), in Bulgarian and English, where periodic information on project progress, upcoming events, etc. will be published. - production and installation of 1 pc billboard/ during the project implementation period - development and installation of 1 pc permanent information board In determining the measures to be carried out and in developing the Communication and Management Communication Strategy and Plan, the mandatory requirements laid down in the Implementing Regulations of EEA FM and NFM 2014-2021 and the Communication and Design Guide have been taken into account. The planned measures are intended to reach the widest possible audience, incl. key stakeholders. . . . - - - Преводът продължава в раздел Резултат под № 1 28 330.00 11 630.00
Изпълнение на мерки за енергийна ефективност съгласно Обледване за енергийна ефективност и Работен проект - Implementation of energy efficiency measures according to the Energy Efficiency Survey and the Work Design: Цел на дейността: изпълнение на мерки за постигане енергийна ефективност на уличното осветление в гр. Средец, община Средец, идентифицирани с енергийно обследване за установяване на потенциалните възможности за намаляване на разходите за енергия и постигане на висока степен на опазване на околната среда, и привеждане на системата за външно изкуствено осветление в съответствие с Европейските норми за улично осветление и стандарт БДС ЕN 13201-2:2016. Дейността предвижда изпълнение на следните мерки за намаляване на разходите за енергия, отнасящи се до: I. Подобряване енергийните характеристики на уличното осветление - подмяна на всички остарели компактни луминисцентни лампи с нови осветители с LED диодни осветители с модерен дизайн и високо качество с понижени загуби на ел.енергия, и повишен светлинен добив, спрямо категорията на улиците; - инсталиране на съществуващите стълбове на част от новите лампи, които са предвидени за пешеходни зони или зони за движение с ниски скорости - 10 броя 13,4 W ще са снабдени с комплект с укрепване, соларен панел, стойка, табло окомплектовано с акумулатор и захранващ блок; - използване на електронна пусково-регулираща апаратура - драйвер окомплектован, при подмяната на съществуващите осветителни тела за улично осветление с нови такива; - постигнане на технико-икономически показатели, които са чувствително по-добри от тези на съществуващото улично осветление; и др. II. Внедряване на Система за управление и наблюдение на уличното осветление - за светлинно счетоводство и контрол на консумираната електрическа енергия, както и за отчитане на типичното потребление на ел. енергия за всяко едно табло - индивидуален контролер за осветително тяло, сегментен контролер за табло и компютър с инсталиран софтуер за управление; - използването на софтуер, като услуга /SaaS/ с клиентско име и парола; - дистанционно и автоматично управление на включването, изключването и регулирането на всички елементи от системата; - възможност за генериране на различни отчети за определени периоди или елементи на системата за улично осветление; и др. III. Съпътстващи дейности към мерките за енергийна ефективност, които не са допустими за финансиране по Процедурата, но са необходими за изпълнението на предписаните в Обследването за енергийна ефективност мерки, с оглед осигуряване на 100 % експлоатационна годност и постигане на нормена яркост и осветеност съгласно стандарт БДС EN 13201- 2:2016, както и постигане на заложените индикатори за енергийни спестявания. Разходите за изпълнение на дейността са планирани в бюджетни редове: 5. (за мерки I. и II.) / Goal: implementation of measures for achieving energy efficiency of street lighting in the town of Sredets, Sredets Municipality, identified with Energy Efficiency Audit Report to identify potential opportunities for reducing energy costs and achieving a high level of environmental protection, and the outdoor artificial lighting system to be in accordance with the European standards for street lighting and the standard BSS EN 13201-2:2016. The activity envisages the implementation of the following measures for reducing the energy costs, related to: I. Improving the energy performance of street lighting - Replacement of all compact fluorescent lamps with new luminaires with LED diodes with modern design and high quality with reduced energy losses and increased light output compared to the street category; - Installation of existing posts of part of the new lamps intended for pedestrian or low speed traffic areas - 10 pieces 13,4 W will be provided with a mounting kit, a solar panel, a stand, a dashboard complete with a battery and a power supply block; - use of electronic start-up and adjustment equipment - driver complete, when replacing the existing street lighting fixtures with new ones; - - - Преводът продължава в раздел Резултат под № 1 363 791.42 356 235.12
Строителен надзор при изпълнение на мерки за енергийна ефективност съгласно Обледване за енергийна ефективност и Работен проект - Execution of construction supervision of the implementation of energy efficiency measures according to the Energy Efficiency Survey and the Work Design: ЦЕЛ: Да осигури и гарантира качественото и законосъобразно изпълнение на всички дейности за рехабилитация и модернизация на уличното осветление в гр. Средец. ОПИСАНИЕ: Дейността ще бъде осъществена при спазване разпоредбите на ЗУТ през целия период на изпълнение на дейност № 3, от лице, притежаващо лиценз за упражняване на строителен надзор и валидна Професионална застраховка. Изпълнителят носи отговорност за дейностите, регламентирани в чл. 168, ал. 1 ЗУТ и изпълнява всички други задължения, посочени в чл. 168, ал. 7 от ЗУТ и тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ, в т. ч. по искане на Възложителя: 1. Да съставя актове и протоколи извън фиксираните в Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Да участва при изготвянето на екзекутивната документация на строежа. 3. Да не допуска съществени отклонения от одобрените инвестиционни проекти по време на строителството, а при необходимост от такива да съблюдава за спазване на разпоредбата на чл. 154, ал. 5 от ЗУТ. 4. Да извършва контрол по качеството на влаганите материали и качеството на извършваните СМР Разходът по тази дейност в размер общо 8000 лв. с вкл. ДДС е посочен в бюджетен ред 7.Разходи за строителен надзор. / GOAL: To ensure and guarantee the quality and lawful execution of all the activities for the rehabilitation and modernization of street lighting included in the project. DESCRIPTION: The ICS activities will be carried out in compliance with the provisions of the Spatial Development Act. The ICS will be carried out throughout the performance of the activity by a person holding a building supervision license. The Contractor shall be responsible for the activities regulated in Art. 168, para. 1 of the Spatial Development Act (SDA) and fulfills all other obligations specified in art. 168, para. 7 SDA and those arising from Art. 178 SDA, in the mandatory scope in accordance with the requirements of the Spatial Development Act, including at the request of the Contracting Authority: 1. To draw up acts and protocols outside the ones specified in Ordinance 3 of 31.07.2003 for drafting acts and protocols during construction. 2. To participate in the preparation of the executive documentation related to the construction. 3. To prevent significant deviations from the approved investment project during construction and, if necessary, to observe compliance with the provision of Art. 154, para. 5 SDA. 4. To control the quality of the input materials and the quality of the construction works The costs of this activity 8000 lev incl. VAT is indicated in budget line 7. 8 000.00 7 786.80
Авторски надзор при изпълнение на мерки за енергийна ефективност съгласно Обледване за енергийна ефективност и Работен проект - Execution of design supervision of the implementation of energy efficiency measures according to the Energy Efficiency Survey and the Work Design: Авторския надзор ще се осъществява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ за СМР в обхвата на проекта. Цел на дейността: успешно изпълнение на инвестиционния проект и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството и съгласуване на екзекутивите. Проектантът, упражняващ авторски надзор ще има следните задължения: 1. Посещава обекта при направено искане от възложителя, строителя или надзорната фирма. 2. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно нормативната уредба в страната и упражнява дейността в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи извършваната дейност. 3. Следи за точното изпълнение на одобрения проект, съгласно разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове, имащи отношение към предмета на договора и за промените или допълненията на проекта, предписани по установения нормативен ред от проектантите по време на строителството. 4. Прави предписания и дава технически решения за точно спазване на инвестиционния проект и за необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. 5. Осигурява възможност на възложителя да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия. 6.Извършва експертни дейности и консултации. 7. Заверява екзекутивна документация при необходимост. 8. Вписва решенията и указанията в Заповедната книга на обекта, които са задължителни за всички участници в строителството. 9. Информира възложителя за възникнали проблеми при изпълнението на инвестиционния проект и за предприетите мерки за тяхното разрешаване. ОБОСНОВКА: Дейността е задължителна с оглед спазване разпоредбите на ЗУТ. Съгласно чл. 162 от ЗУТ авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от I. до V. категория, вкл. тъй като проектантът на обекта носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, изискванията на чл. 169, ал. 1-3, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Разходът по тази дейност е посочен в бюджетен ред 8. Разходи за авторски надзор. / The Design supervision will be carried out in the obligatory scope in accordance with the requirements of the Spatial Planning Act and within the scope of the project. Goal: successful implementation of the investment project and the lawful signing of all acts and protocols during the construction works and coordination of the executives. The designer who implement the Design supervision will have the following responsibilities: 1. To visit at the site at the request of the contracting authority, contractor or construction supervisor. 2. Signs all acts and protocols during construction, in accordance with the national regulations and carries out the activity in accordance with the requirements of the Spatial Planning Act and the by-laws regulating the performed activity. 3. Ensures the correct implementation of the approved design, in accordance with the provisions of the Spatial Planning Act and its by-laws, relevant to the subject of the contract and the changes or additions to the project, prescribed in the prescribed normative order by the designers during construction. 4. Make regulations and make technical decisions for exact adherence to the investment project and for the necessity of possible changes, which are entered in the order book of construction and are obligatory for the other participants in the construction. 5. Provides an opportunity for the client to monitor the work process and to coordinate with him in advance all decisions and actions. 6. Performs expert activities and consultations. 7. Validates executive documentation as needed. . . . - - - Преводът продължава в раздел Резултат под № 1 5 000.00 5 000.00
Обмяна на опит, знания и най-добри практики на управленско и експертно ниво - Провеждане на кръгла маса в община Средец. Провеждане на кръгла маса и учебно посещение в Норвегия - Exchange of experience, knowledge and best practices at management and expert level - Conducting a round table in Sredets Municipality. Conducting round table and study visit in Norway: Целта на дейността е да се намалят икономическите и социалните различия в ЕИП чрез обмяна на опит и добри практики в сферата на енергийната ефективност (ЕЕ) и засилване на двустранните отношения между страна-донор - Норвегия и община Средец. I. Организиране и провеждане на кръгла маса в гр. Средец, в която ще вземат участие представители на Бенефициента; двама експерти на Партньора - Експерт в областта на улично осветление, ВЕИ и управление на енергията и Експерт в областта на политиките на държавните и местните власти в EE; представители на местната власт, медии и заинтересовани лица. Основна тема: "Подходи и практики в дейността на местните власти за повишаване на EE, като важен фактор при реализацията на Зелената сделка на ЕС". Ще се споделят опита в Норвегия в областта на планирането и подготовката на средносрочни и дългосрочни планове за EE в съответствие с политиките на ЕС, и тенденциите по отношение на съвременни системи на улично осветление, добро управление и мениджмънт. Ще се създаде възможност за обсъждане на въпроси от двустранен интерес, обмен на ключови компетенции и споделяне на добри практики. Кръглата маса ще се проведе в рамките на 1 ден, а на втория ден ще се осигури пространство за срещи, дискусии и посещения на място и консултации за изпълнението на проектните дейности, с участието на експертите на Партньора. II.Организиране и провеждане на кръгла маса и учебно посещение в Норвегия - Отговорно лице-Партньор. 2 експерти на Партньора в Норвегия ще организират и координират и ще участват в кръглата маса и учебното посещение. Екипът на Бенефициента и кметът на община Средец ще присъстват. Ще бъдат поканени представители на местната власт, експерти в сферата на енергийната ефективност, ВЕИ и смарт управлението и заинтересовани страни. Основната тема на кръглата маса е: „Добри практики, политики и конкретни достижения в Норвегия в областта на ВЕИ и повишаване на ЕЕ“ и тя се ще проведе в рамките на един ден. Учебното посещение ще се проведе в рамките на два дни. Изпълнението на дейността ще допринесе за затвърждаване на двустранните отношения между Бенефициента и Партньора; споделяне на добри практики за подобряване на ЕЕ в община Средец и повишване експертния й капацитет в областта. Разходите са посочени в бюджетни редове: I. За Организация и провеждане на кръгла маса за обмяна на опит в гр. Средец (21 300,00 лв.): - 2. Разходи за персонал на Партньора - редове 2.2. (20 часа) и 2.3. (49 часа); - 4. Разходи за командировки на партньора - редове 4.4. и 4.5. II. За Организация и провеждане на кръгла маса и учебно посещение за обмяна на опит в Норвегия (36 583,26 лв.): - 2. Разходи за персонал на Партньора-ред: 2.1. (10 часа) и 2.2. (40 часа); - 3. Разходи за командировки на Бенефициента; - 10. Разходи на Партньора / The aim of the activity is to reduce the economic and social disparities in the EEA by exchanging experience and good practices in the field of energy efficiency (EE) and enhancing bilateral relations between the donor country - Norway and the Sredets municipality. The activity provides: I. Organization and holding of a round table in the town of Sredets, in which representatives of the Beneficiary will take part; two Partner Experts - Expert in Street Lighting, RES and Energy Management, and Expert in State and Local Government Policies on EE; local authorities, media and stakeholders. Main topic: "Approaches and practices in the work of local authorities to improve EE as an important factor in the implementation of the EU Green Deal". Norway's experience in the planning and preparation of medium and long-term EE plans in line with EU policies, and trends in current street lighting, good governance and management systems will be shared. It will create an opportunity to discuss issues of bilateral interest, exchange key competences and share good practices. ... - Преводът продължава в раздел Резултат - № 1 60 383.26 62 522.28
Одит на проекта - Financial audit of the project: ЦЕЛ: Да се провери и удостовери допустимостта на направените от Бенефициента и Партньора разходи и дали са извършени съгласно Договора за БФП и Регламента за изпълнение на ФМ на ЕИП 2014-2021, вкл. дали отговарят на следните условия: - Да бъдат реално извършени от Бенефициента и Партньора по време на изпълнението на проекта в рамките на договорения срок; - Да са възникнали между първата и последната дата на допустимост на разходите, съгласно Договора за БФП; - Да са пряко свързани с предмета на Договора за БФП и да съответстват на одобрения бюджет на проекта и на бюджетното разпределение за Партньора; - Да са необходими и пропорционални на изпълнението на допустимите по проекта дейности, а отчитането на дейностите да бъде документално обосновано; - Да са направени единствено и само с цел постигане на целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта по начин, съвместим с принципите на икономичност, ефикасност и ефективност; - Да са удостоверени с необходимите разходооправдателни документи, разплащателни документи съгласно приложимото законодателство, и документи, доказващи изпълнението на дейностите; - Да са отразени в счетоводните документи и регистри на Бенефициента и Партньора в съответствие със Закона за счетоводството и приложимите счетоводни стандарти и принципи; - Да отговарят на изискванията на данъчно-осигурителното законодателство; - Системата за счетоводна отчетност и вътрешен контрол на Бенефициента и Партньора да позволява директно идентифициране и проверка на декларираните приходи и разходи по проекта, и др. Одитът ще обхване направените разходи от Бенефициента и Партньора, предвид което за изпълнението на дейността ще му оказват съдействие Партньора и екипът на Бенефициента, като съберат, систематизират и му предоставят необходимите разходооправдателни документи, договори, приемо-предавателни протоколи и пр., въз основа на които ще бъде извършен одитът. ОБОСНОВКА: Дейността е задължителна съгласно Условията за кандидатстване и Общите условия към Договора за БФП. Разходът по тази дейност е посочен в бюджетен ред 9. Други разходи по договори с външни изпълнители на Бенефициента - 9.2. - GOAL: To verify and certify the eligibility of the costs incurred by the Beneficiary and the Partner under the terms of the Grant Contract and the EEA FM Implementation Regulation 2014-2021, incl. whether they satisfy the following conditions: - to be actually implemented by the Beneficiary and the Partner during the implementation of the project within the period agreed; - to be occurred between the first and last eligibility date of expenditure under the Grant Contract; - to be directly related to the subject matter of the Grant Contract and to correspond to the approved project budget and budget allocation for the Partner; - to be necessary and proportionate to the implementation of the eligible project activities, and the activities reporting to be documented; - to be made solely for the purpose of achieving the objectives and expected results of project's implementation in a manner compatible with the principles of economy, efficiency and effectiveness; - to be certified with the supporting and payment documents in accordance with applicable legislation, and documents proving the activities implementation; - to be reflected in the Beneficiary's and Partner's accounting documents and records in accordance with the Accounting Act and applicable accounting standards and principles; - to meet the requirements of the tax and social security legislation; - The accounting and internal control system of the Beneficiary and the Partner to allow direct identification and verification of the declared revenues and costs of the project, etc. . . . / Преводът продължава в раздел "Резултат" под № 1 14 400.00 14 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.