Организация и управление на проекта: Дейността се състои от 4 специфични поддейности:
1. Текущо управление и администриране на проекта;
2. Подготовка на технически и финансов финален доклад;
3. Избор на изпълнители за съответните дейности
4. Закупуване на канцеларски материали и консумативи, необходими за администрирането на проекта: хартия, папки, класьори, химикали, коректори и др. |
42 000.00
|
41 821.55
|
Информиране и публичност: Тази дейност е ориентирана към привличане и ангажиране на общественото внимание към проекта като цяло - неговите цели, реализация и резултати. Конкретни дейности ще бъдат насочени към популяризиране на новите услуги чрез:
1. Използване на електронната страница на общината;
2. Изготвяне на рекламни материали (дипляни, папки, тефтери, химикали, торбички, магнити и др.);
3. Предоставяне на информация от проектния екип и ръководството на общината при важни събития в хода на проекта. |
3 500.00
|
3 500.00
|
Текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Центърът за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда ще се създаде в помещение частна общинска собственост, намиращо се на втория етаж в южната част на двуетажна сграда - бивша зъбопротезна лаборатория. С Решение №14 от 24.01.2000 г. на Общински съвет-Долна баня имотът се предоставя за стопанисване на Средищна поликлиника, която с ПМС №205/29.09.2000 г. е закрита и към днешна дата съгласно АОС №420/27.05.2004 г. е собственост на община Долна баня.
Това помещение се нуждае от текущ ремонт, който включва: смяна на дограма ( в момента е дървена и се намира в окаяно състояние), вътрешна изолация и облицовка по стени; смяна на врати, на осветителни тела, на подова настилка, ел.-захранване, разделяне на помещението на две с помощта на "леки" преградни стени, смяна на плочките на стълбите (защото повечето са счупени), които водят до помещението, шпакловане и боядисване на коридорното пространство, поставяне на парапети.
Помещението ще бъде обзаведено и оборудвано с компютърни конфигурации, копирна машина, бюра, маси, столове, шкафове, етажерки.
В това помещение ще работи персоналът, който ще бъде нает в Центъра, ще се извърши обучението на персонала за предоставянето на услуги - Дейност 5. Предоставянето на психологическа подкрепа и супервизия - Дейност 7, както и мотивационната и/или психологическа или друг вид подкрепа за потребителите на услугите - Дейност 8 също ще се извършват в това помещение.
Ремонтът е задължително да бъде извършен, тъй като в сегашния си вид сградата е негодна за ползване. Предвид факта, че това ще бъде социална услуга, ползвана от възрастни хора и самотно живеещи е необходимо да се създадат условия , които да бъдат достъпни за потребителите. В сегашния си вид сградата е опасна и нейното ползване би могло да застраши живота на потребителите. От друга страна тази сграда е в непосредствена близост до кабинетите на частно практикуващите лекари, рентгеновата лаборатория , медицинската лаборатория, общината и други социални заведения, което я прави стратегически удобна за потребители на новата услуга. |
45 000.00
|
92 020.00
|
Разработване на правила за дейността на Центъра и изготвяне на социални оценки на потребителите: За дейността на Центъра ще се разработят правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра.
Предоставянето на услуги в Центъра ще се основава на идентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка на всеки от тях. След приключване предоставянето на услуги те по "Нови алтернативи" ще се направи нова оценка на потребностите на ползвателите, за да бъдат включени в дейностите по настоящия проект. |
5 000.00
|
4 991.17
|
Обучение на персонала за предоставяне на услугите: Тази дейност включва въвеждащо обучение на кандидатите за предоставяне на услуги, които не са били обучавани за извършване на подобни на предвидените предвидените в проекта услуги.
Целта е услугите, които ще се предоставят по проекта, да се предоставят качествено от лица с необходимите знания. |
500.00
|
499.61
|
Осигуряване на достъп до интегрирани услуги в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Дейността включва четири поддейности:
1. Извършване на подбор на потребителите - 2 и 3 месец от стартиране на проекта;
2. Извършване на подбор на персонал - 2 месец от стартиране на проекта;
3. Предоставяне на интегрирани услуги - от 4 до 21 месец вкл. - общо 18 месеца;
4. Мониторинг на предоставяните услуги.
5. Закупуване на канцеларски материали и консумативи: копирна хартия, папки, класьори, перфоратор, телбод, химикали, джобове, разделители, тонер-касети. |
388 600.00
|
348 361.36
|
Предоставяне на психологическа подкрепа и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Предоставянето на психологическа подкрепа и супервизия на персонала, предоставящ социални услуги, ще се провежда два пъти месечно и ще помогне да бъдат решавани навреме възникнали въпроси, проблеми, казуси. |
4 000.00
|
27 563.57
|
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Възрастните хора и лицата с увреждания трябва да имат гарантирана възможност за избор на услуги и да бъдат подпомагани при вземане на решение коя е услугата, която в максимална степен отговаря на техните потребности.
По тази дейност е предвидено на потребителите да бъдат предоставяни рекламни материали, описващи предоставяните услуги в общината. Към Центъра на граждански договор ще бъде назначена медицинска сестра, която ще се грижи за предоставяне на здравни услуги на нуждаещите се лица. |
7 000.00
|
3 705.80
|