Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 498 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

"ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД е дружество управляващо Частна детска кухня „ВИП БЕБЕ“, която, с производството си на храни за бебета, е алтернатива на общинската услуга „Детска кухня“. През 2014 г. дружеството започна разширение на бизнеса, включвайки нов производствен процес - приготовление на храна за частни детски градини и центрове. Разширението на дейността, увеличението на времето, нужно за техническа поддръжка на оборудването, както и фактът, че производствените процеси се различават като технология и изисквания на РЗИ, налагат наемането на допълнителен персонал. В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в съзвучие с целите на ОПРЧР, дружеството ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 14 безработни или неактивни лица от целевите групи (7 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 7 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "Готвач", "Главен готвач", "Помощник готвач", "Мияч на съдове", "Работник, изпълняващ доставки по домовете", "Технолог", "Техник-механик, хранително-вкусова промишленост", "Техник-механик, двигатели с вътрешно горене" и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“, осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца и създаването на подходящи условия за извършването на професионалните задължения на новонаетите лица чрез оборудването на 14 нови работни места. След приключването на изпълнението на проекта "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД ще поеме ангажимент да запази най-малко 7 работни места за минимален срок от още 12 месеца, като по този начин осигури заетост за срок от 24 месеца. Реализацията на проектното предложение ще има изцяло положително въздействие върху представителите на целевата група. В резултат на професионалния опит, който ще получат, наетите лица ще придобият нови умения, които ще ги направят по-адаптивни към пазара на труда и в дългосрочен план ще бъдат полезни за по-активното им участие на него.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за организация и управление на проекта: Екип от 3 души (ръководител, координатор и счетоводител) ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. С оглед точното и своевременно изпълнение на всички дейности предвидени за осъществяване по проекта, екипът по управление включва лица, които са теоретично и практически подготвени в областта на управление на проекти. Основните под-дейности включват: 1.1. Подготовка на индивидуалните ангажименти на членовете на екипа. 1.2. Провеждане на регулярни месечни срещи на екипа с цел разпределение на текущите за месеца задачи, решаване на оперативни въпроси, планиране на предстоящото и отчитане на направеното. 1.3. Провеждане на разширени екипни срещи с участието на всички заинтересовани и пряко ангажирани с изпълнението на проекта лица. 1.4. Непрекъсната комуникация между представителите на екипа с цел ефективно планиране, организация и управление на проектните дейности. 1.5. Избор на изпълнители съгласно ПМС 118 ОТ 20 май 2014 г. 1.6. Текущо обработване и поддържане на документацията. 17 000.00 15 240.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: С цел постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване и работно облекло, изцяло съобразени със спецификата на конкретната трудова дейност на новонаетите служители и пряко необходими за изпълнение на задълженията им. За всяка позиция ще бъде закупено съответното работно облекло и лични предпазни средства, които са абсолютно необходими за извършване на професионалните задължения при безопасни условия на труд и съгласно санитарните норми. За 10 бр. от служителите, на които се налага да се преобличат преди да започнат работа ще бъде закупен по един гардероб за съхранение на работното облекло. Ще бъдат закупени и следните уреди и инструменти, които са съобразени със спецификата на всяко работно място и без които новонаетите лица не биха могли да изпълняват пълноценно професионалните си задължения при наличната техническа обезпеченост в предприятието: За Главен готвач: конвектомат работна маса хладилник среднотемпературен тенджера 50л. – 2бр. тава – 10 бр. готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна термосонда термоказан за пренасяне на храна 20л. – 4бр. За Готвач 1 работна маса хладилник среднотемпературен тенджера 50л. – 2бр. готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна термосонда термоказан за пренасяне на храна 20л. – 4бр. За Готвач 2 работна маса скара професионален пасатор обръщателен тиган готварски нож - 2 бр. черпак – 2бр. кухненска везна кухненска количка термосонда тестомесачка За Помощник Готвач работна маса хладилник среднотемпературен зеленчукорезачка картофобелачка готварски нож - 2 бр. кухненска везна отварачка за косерви кухненска количка За Мияч, съдове количка за пренос на инвентар стирка с кофа перо за подсушаване на под Работник изпълняващ доставка – 5 бр. термокутия – 3бр. количка за превоз на термокутии За Технолог бюро стол компютър принтер шкаф за документи За Техник-механик, хранително-вкусова промишленост куфар за инструменти комплект инструменти ъглошлайф акумулаторна бормашина стълба За Техник-механик, двигатели с вътрешно горене куфар за инструменти комплект инструменти 49 982.00 49 932.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: "ПРОСПЕРИТИ ВАРНА - 1" ООД е дружеството управляващо Частна детска кухня „ВИП БЕБЕ“, която, с производството си на храни за бебета, е алтернатива на общинската услуга „Детска кухня“. През 2014 г. дружеството започна разширение на бизнеса си, включвайки нов производствен процес на приготовление на храна за детски столове и училища. Разширението на дейността, увеличението на времето, нужно за техническа поддръжка на оборудването, както и фактът, че производствените процеси се различават като технология и изисквания на РЗИ, налагат наемането на допълнителен персонал. В изпълнение на стратегическите си бизнес цели и в съзвучие с целите на ОПРЧР, дружеството ще реализира настоящия проект, който предвижда наемането на 14 безработни или неактивни лица от целевите групи (7 бр. младежи на възраст до 29 г., със завършено средно или висше образование, търсещи работа или неактивни и 7 бр. безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г.) на позициите "Готвач", "Главен готвач", "Помощник готвач", "Мияч на съдове", "Работник, изпълняващ доставки по домовете", "Технолог", "Техник-механик, хранително-вкусова промишленост", "Техник-механик, двигатели с вътрешно горене" и „Шофьор на лек автомобил до 9 места“, осигуряването на заетост и трудови възнаграждения за срок от 12 месеца. Ще бъдат подбрани най-подходящите кандидати, представители на целевата група на проекта, ще бъдат назначени на трудови договори, за което ще получават възнаграждение за периода на изпълнение на проекта (12 месеца). 107 292.24 104 877.38
Дейности по информиране и публичност: Общата цел на дейността е повишаване на прозрачността при изпълнението на проекта. Специфичните й цели са информиране на обществеността за ролята на ОПРЧР за съфинансирането на проекта и повишаване на информираността на широката общественост и медиите относно проекта, дейностите и резултатите от него и голямата социална полза от изпълнението му. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат стриктно изпълнени съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността ще бъде ръководена от Кандидата в лицето на екипа за управление и възложена на външен изпълнител. 2 000.00 2 000.00
Застраховане на закупеното оборудване: Оборудването, закупено със средства по проекта, ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта. 999.64 452.21

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.