Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение „Устойчива заетост чрез подобряване организацията и условията на труд в "Майнинг инвест" ЕООД е изцяло насочен към решаване проблемите на служителите на компанията - 57 лица, представители на целевата група и обхваща следните дейности:
1.Въвеждане на система за развитие на човешките ресурси, насочена към подобряване на условията на труд на заетите в предприятието лица, повишаване на производителността и въвеждане на мерки за опазване на околната среда, съставляваща следните елементи:
- оптимизация на съществуващата организационна структура;
- оптимизация на работните процеси чрез  адаптиране и внедряване  в предприятието на софтуер за управление на човешките ресурси.
 2.Насърчаване на географската мобилност, чрез осигуряването на организиран транспорт на служителите, живеещи извън населеното място на месторабота.
3. Модернизация на личните предпазни средства и специалното работно облекло за повишаване на личната защита за здравето на работниците в предприятието.
4. Подобряване условията за колективна защита и безопасност на труда.
5. Подобряване на условията за краткотраен отдих на работниците в предприятието и осигуряване на социални придобивки.
6. Информиране и публичност за популяризиране на проекта и приноса на Европейския социален фонд.
7. Управление и отчитане на проекта.
Предвидените дейности, способстващи за подобряване работната среда в предприятието, чрез модернизиране на системи за управление на човешките ресурси и осигуряването на добри и безопасни условия на труд, ще допринесе за постигането на стратегическите цели на Оперативна програма за развитие на човешките ресурси (ОП „РЧР“) при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост, борбата с бедността и социалното изключване. Всички дейности по проекта са организирани, по начин, който гарантира ефикасно и ефективно използване на финансовите и човешките ресурси.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление и организация на проекта: Дейността "Управление и организация на проекта" цели да се организира ефективното, качествено и акуратно изпълнение на дейностите, заложени в настоящето проектното предложение. Дейността ще се осъществява в пълно съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба, Договора за БФП, Насоките за кандидатстване по схемата, Ръководство за бенефициента за управление и прилежащите пояснителни документи. Дейноста „Управление и организация на проекта“ обхваща следните етапи на изпълнение: 1. Разпределяне на всички отговорности, задължения и функции, както и сключване на граждански договор с ръководителя на проект "Устойчива заетост чрез подобряване организацията и условията на труд в "Майнинг инвест" ЕООД". 2.Планиране, разработване и провеждане на тръжна процедура за избор на външен изпълнител на услуга „Осъществяване на дейността за управление и организация на проекта “ по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. Избраният външен изпълнител, заедно с ръководителя на проекта ще: - разработи актуален график за изпълнение на дейностите по проекта, които да осигури навременното изпълнение на всички дейности. - планира, разработи и проведе тръжни процедури за избор на външни изпълнители на услуги по проекта по реда на ПМС 118 на МС от 20. 05. 2014 г. Ръководителят на проекта ще изпълнява следните задълженията по проекта: - ръководи, организира, планира и контролира цялостния процес по управление на проекта; - следи за навременното, качествено и законосъобразно провеждане на процедурите за избор на външни изпълнители; - организира, отговаря и следи за административно и финансовото управление и отчитане на всеки един етап от изпълнението на дейностите по проекта; - незабавно оповестява, докладва и сигнализира бенефициента при наличието на установени нарушения и нередности свързани с изпълнението и отчитането на проекта; - обсъжда, предлага и изготвя предложения и решения за предотвратяването или минимизиране на последиците вследствие на възникнали проблеми при реализацията на проекта. След провеждането на процедурата с избрания изпълнител на услугата „ Управление и организация на проекта“ ще бъде подписан договор, с който ще бъдат включени следните задължения: -Осъществяване на кореспонденцията, оперативните комуникации с физически и юридически лица, имащи отношение за реализирането на проекта. -Осъществяване на своевременното и точно свеждане на информацията до ръководителя на проекта, бенефициента и заинтересованите страни по проекта. -Отчитане пред ръководителя на проекта за текущото изпълнение на планираните задачи. -Осъществяване на координация и контрол върху качеството на изпълнение на дейностите. -Изготвяне на технически и финансови отчети и документацията за авансово, междинни и окончателно искания за плащане. -Изготвяне на заданията, организирането и провеждането на процедури за избор на външни изпълнители по проекта. -Осъществяване взаимодействието и координацията между кандидата и доставчиците на външни услуги и с други външните организации, имащи отношение за реализирането на проекта. -Проследяване качественото и своевременно изпълнение на услугите и доставките, извършвани от външни доставчици. -Проследяване спазването на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. -Управление и координация на всички платежни процедури, планиране и контрол на разходите. -Изготвяне на всички работни и отчетни документи по проекта. Съвместно с ръководителя по проекта извършва планиране на изразходването на средства и следи за тяхната законосъобразност. -Завеждане и съхраняване на цялостната документация по проекта. Стриктното изпълнение на тази дейност е основата, от която ще зависи качеството на работата по проекта във всяка една фаза от управлението му и е основна предпоставка за постигане на общата и специфични цели на проектното предложение. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта. 21 787.50 20 397.00
Информиране и публичност на проекта и ОП "Развитие на човешките ресурси": Дейността „Информиране и публичност на проекта и ОП “Развитие на човешките ресурси“ цели популяризирането на осигурения финансов принос от Европейския социален фонд и в частност ОП "Развитие на човешките ресурси". Основната цел, която следва да бъде постигната в процеса на осъществяване на дейността, е повишаване на информираността на обществото за значимостта и важността на помощта и солидарността на Европейския социален фонд като основен инструмент за подпомагане на областта на трудовата заетост и борбата с бедността, и социалното изключване. Освен това изпълнението на дейността за информиране на обществото и постигане на публичност на ОП ”РЧР” и на проектното предложение има и следните специфични цели: - популяризиране на дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване; - популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ; - популяризиране на важността от инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като успешна практика в бъдеще; - популяризиране на мерките за гарантиране на всеки, пълноценно участие в обществото и право на достоен труд. В процеса на изпълнение на дейността ще се извърши информационна кампания за запознаване на широката общественост с целите на проекта, реализацията на дейностите, включени в неговия обхват и постигнатите резултати. Изпълнението на дейността ще доведе до изработването, доставянето и разпространението на следните материали за информиране и публичност: - Изработени и поставени 10 броя плакати с размер А3. - Изработване и поставяне на информационен банер/транспарант -1бр. - Изработени и разпространени 150 бр. диплянки. - Изработени и доставени 70 бр. информационни стикери. - Реализирани 3 бр. публикации в интернет. - Изработване на 50 бр. химикалки - Изработване на 50 бр. тефтери Информационните материали ще бъдат поставяни на видно място и разпространени сред широк кръг потенциални бенефициенти и обществеността. Предвижда се във всички документи, изготвени от Бенефициента и външните изпълнители по проекта да се поставя емблемата на ЕС, да се упомене ЕСФ, общото лого за програмен период 2014-2020 и ОП РЧР, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, заложени в Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За осигуряване на качеството се предвижда изготвяне на коректни по отношение съдържанието и атрактивно оформени рекламни материали – диплянки, плакати, стикери, и публикации при спазване на правилата, стандартите и техническите характеристики за изпълнение на дейностите за информиране и публичност при визуализацията на подкрепата от ЕСФ и ОП „РЧР”, съгласно правилата на Регламент (ЕС) №1303/2013 на Европейския парламент и на съвета от 17 декември 2013 г. и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще се изпълнява през целия срок на изпълнение на проекта като във всеки документ, свързан с изпълнението на дейностите, който се използва за информиране на обществеността или на участниците, договор или друг доказателствен материал, се посочва, че финансиращата го Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020” се осъществява с подкрепа на ЕСФ. Финансовият ресурс необходим за изпълнението на дейността включва и предвижда разходи свързани единствено с обезпечаване на изискванията за популяризиране на финансовия принос на ЕСФ и ОП „РЧР“ и залагането му е от изключителна важност, за да може проектното предложение да отговори в максимална степен на изискванията за кандидатстване по настоящата схема. 2 350.00 2 350.00
Въвеждане на система за развитие на човешките ресурси: Развитието и ефикасното управлението на човешкия фактор е една от основните и най-трудни задачи, с която е необходимо да се справя всеки работодател. Разбирайки важността на този фактор и анализирайки възникващите проблеми при осъществяване на своята дейност, ръководството на „Майнинг инвест“ ЕООД е поставило за една от основните си цели постоянното развитие, модернизиране и организиране на процесите за управление на персонала. Ръководството на компанията отчита пропуски и недостатъци в системата на организацията на трудовата дейност, в това число комуникационните връзки между отделните отдели, отчитането на свършената работа, липсата на адекватна атестационна политика за стимулирането на персонала, липса на стратегия за кариерно развитие, политика за използването на гъвкаво работно време и др., което рефлектира неблагоприятно върху заетите лица в предприятието, целева група по настоящата схема - 57 лица, в т.ч. 24 лица над 54г. и 3 лица с увреждания. Един от методите за справяне с възникващите предизвикателства за управление на служители и намаляване на субективния фактор за оценка, правилно координиране и ориентиране в работния процес, отчитане и развитие е използването на софтуер за управление на човешките ресурси. Без да бъдат дефинирани и решени проблемите в организационната структура, въвеждането на подобен софтуер би имал по-скоро незадоволителен ефект, поради което дейността ще се извърши на два основни етапа: - оптимизация на организационната структура. В това число коригиране на вътрешната нормативна база, определяща правилата и методите за работа, което ще е предпоставка за ефективното внедряване на софтуера за управление на човешките ресурси. - въвеждане на софтуер за оптимизация на работно време, атестиране, кариерно развитие, стимулиране и мотивиране, разглеждане на мерки към всеки един служител, съобразно неговите специфични качества, използване на сигурна междуличностна кореспонденция за осъществяване на служебните задължения и др. Тези системи подпомагат мениджмънта да се взимат бързи и точни управленски решения, които от своя страна ще доведат до намаляване на стреса на работното място и създаване на сигурна работна среда. Чрез системата се контролира и отразява информационния поток, което е съществена предпоставка за избягване на критични ситуации, вземане на бързи и ефективни решения, надеждност, контрол и сигурност на данните. Динамичното развитие на пазарните отношения, агресивната конкуренция, прогресивното развитие на организационните структури са малка част от аргументите, които карат стратегическия мениджмънта се замисли за информационни решения, които да оптимизират дейността и сведат до минимум риска от неефективно управление на човешките ресурсите. Информацията за служителите се съхранява в добре подреден и удобен за работа архив, в т.ч. автобиографии, договори, данни за контакт, договорено заплащане, допълнително стимулиране, модели на атестиране и др. Всички данни за служителя са събрани на едно място и се управляват централизирано, което осигурява мерки за напомняния, текуща информация за степента на изпълнение на задачите, както и насочва отговорния служител към поставилия задачата. Електронното управление на процесите и съхраняване на информацията на електронен, а не на хартиен носител ще доведе пряко до намаляване на потребяваната хартия и консумативи за съхранение, което е важна мярка за опазването на околната среда. Чрез системата ще бъде обърнато специално внимание към моделите за развитие, оценяване и съответно стимулиране, изготвянето на планове за кариерно развитие, методи на работа за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот, чрез възможността за въвеждането на гъвкаво работно време, което от своя страна ще позволи задържането на служители с увреждания, насърчаване на лицата над 54 г. възраст и удължаване на професионалния им живот. 22 300.00 22 300.00
Осигуряване на организиран транспорт за служителите: Настоящата дейност и възможностите, които предлага, спомага за решаването на един от проблемите поставени пред компанията – осигуряването на организиран транспорт от и до работното място на служители, живеещи в населени места, различни от това, в което е разположено работното им място – фабриката до с. Елшица, община Панагюрище, област Пазарджик. Отдалечеността на работното място от населените места е един от основните проблеми на служителите, поради високите разходи за транспорт, които трябва да заплащат, наличието на смени на работа, включително нощни и липсата на обществен транспорт. Възможността да се осигури организиран транспорт на служителите е възможност, която пряко ще подобри условията на труд на заетите лица и респективно нивата на устойчива заетост. Изпълнението на дейността ще отговори пряко на нуждите на 21 лица от заетите в „Майнинг инвест“ ЕООД лица, които пътуват ежедневно от и до работното си място, за да изпълняват служебните си задължения. Фактическото изпълнение на дейността по осигуряване на транспорт ще се осъществи от лицензиран превозвач, при спазване на разпоредбите на Закона за автомобилните превози/17.09.1999 г. Избора на специализирана фирма за транспортни услуги се обуславя от липсата на собствени транспортни средства, които да превозват големия брой служители, както и невъзможността същите да бъдат закупени от компанията. Изборът на специализирана транспортна компания предполага и разполагането със сериозен технически, административен капацитет и опит в изпълнението на подобни дейности, , което ще намали рисковете от нарушаване на работния процес, вследствие на непредвидими обстоятелства. Маршрутите, по които ще се реализира транспортната схема за 21 представителя на част от целевата група по проекта, са общо 3, разделени по направления , съобразени с местоживеенето на служителите, адреса на работното им място – фабриката в землището на с. Елшица, община Панагюрище , област Пазарджик. , както и с работните смени – първа, втора и нощна. Маршрут 1: гр. Панагюрище – с. Елшица – гр. Панагюрище (общо 60 км. ). По него ежедневно пътуват двама служители. Месечно ще бъдат изминати общо 1260 км. по маршрута. Маршрут 2: гр. Пазарджик – с. Елшица – гр. Пазарджик (общо 58 км). По него ежедневно пътуват четирима служители. Месечно ще бъдат изминати общо 1218 км. по маршрута. Маршрут 3: с. Попинци – с. Левски – с. Елшица – с. Левски - Попинци (37 км по 3 курса общо 111 км). По него ежедневно пътуват общо петнадесет служители, по пет лица на три работни смени. Месечно ще бъдат изминати общо 2331 км. по маршрута. Осигуряването на организиран транспорт ще се осъществи за срок от 12 месеца, което ще даде възможност за пряк ефект върху представителите на целевата група. Изброените маршрути са проектирани по оптимален начин, така че да отговарят на всички изисквания за ефективност и икономичност от гледна точка на разходите. Километрите са изчислени на база местоживеене на служителите и местоположение на фабриката, в която работят. В населените места, ще има по няколко точки за качване/слизане с цел максимално удобство на служителите. Чрез избора за включване на настоящата дейност в проектното предложение не само ще се предостави подобряване на условията на труд на работещите, тази дейност ще даде възможност за осигуряването на устойчива заетост. Не на последно място, наличието на организиран транспорт извършван на смени ще позволи въвеждането на правила и възможности за гъвкаво работно време според възможностите на заетите лица. Това от своя страна ще позволи удължаване на професионалния живот на служителите в т.ч. и лицата над 54 год. Възраст. 28 854.00 0.00
Модернизация на личните предпазни средства и специалното работно облекло: Основната цел на дейността е подобряване на условията на труд и осигуряване на по-високи нива на лична защита на работното място, чрез осигуряването на ново, по-качествено специално работно облекло и по - модерни ЛПС, спомагащи за запазване на здравето при извършване на специфичните дейности на служителите, в отделните етапи по преработка на клинкер. Производственият процес е със следните етапи: -Разтоварване на земна маса в специализирани приемни бункери,откъдето се разпределя към трошачните площадки за раздробяване; -Натрошеният материал преминава през няколко пресипник за отделяне по големина на масата, след което преминава през автогенни мелници, които отделят скалната маса от постъпилата вода; -След получаването на хомогенен материал,суровината се изпраща към флотационно отделение, където по химичен път се отделя суровината за направата на клинкер. Вземайки в предвид високо рисковия технологичен процес, коефициента за трудов травматизъм е един от най-високите -"7" и свързаните с него редица вредни фактори, които влияят на служителите като силно запрашена среда, наднормен шум, досег с химични материали, работа на открито независимо от сезона, рискове от наранявания, травми и професионални заболявания е необходимо постоянното подобряване и осигуряване на най-висок клас ЛПС на служителите, както и редица мерки за подобряването на тяхното здравословно състояние и ограничаване на възможностите за професионални травми и рискове. Вземайки под внимание рисковете, на които са изложени работниците и програмата за минимизиране на риска в предприятието, настоящата дейност ще доведе до още по-висока лична защита на работещите, чрез закупуване на съвременни, по-модерни и имащи по-добри качества от наличните ЛПС, и специално работно облекло.По този начин компанията ще продължи да поддържа най-високо ниво на безопасност при работа за служителите, което ще спомогне за цялостния процес на изпълнение на задачите поставени пред тях. Съобразявайки се с предписаните мерки за минимизиране на професионалния риск, списъка на длъжностите и съответстващите им ЛПС, в рамките на дейността ще бъдат осигурени: -Удароустойчива каскаEN 397-57бр. -Защитни очила с устойчиво на удар поликарбонатно стъкло, неограничено зрително поле; възможност за носене върху очила за корекция-114 бр. -Обувки ударозащитни-летни.Лицева част-обработена срещу механични и химични въздействия. Ходило-противоплъзгащо, маслоустойчиво.Предпазно метално бомбе и пластина-57бр. -Обувки ударозащитни-зимни.Лицева част-обработена срещу механични и химични въздействие. Ходило-противоплъзгащо, маслоустойчиво.Подплата-студо-топлозащитна, нетъкан текстил. Предпазно метално бомбе и пластина–57бр. -Защитна маска EN140–57бр. -Антифони-57бр. -Защитни ръкавици покритие от естествен латекс с релефен профил–114бр. -Зашитен светлоотразителен елек–55бр. -Гумени ботуши дълбок грайфер,водозащитни–55бр. -Гумени ботуши, термични–55бр. -Гумена престилка–55бр. -Защитни ръкавици, топени в нитрил, противосрезни–110бр. -Шапка, термо плетена–54бр. -Защитно работно облекло-зимно. Комплект с гащиризон, блуза и яке от дишаща материя,топло и водозащитен, сигнални елементи-55бр. -Защитно работно облекло-лятно.Комплект с гащиризон, тениска, яке, дишаща материя, сигнални елемент-55бр. -Ръкавици за химична защита масло-киселиноустойчиви–2бр. -Защитни очила (тип маска) с поликарбонатен визор, индиректна вентилация-2бр. -Ръкавици,антивибрационни EN 420, EN 388-12бр. -Шлем за заваряване /регулиране на затъмнението 9-13/-12бр. -Диелектрични боти, каучук–3бр. -Диелектрични ръкавици,естествен латекс–3бр. -Ръкавели,при заваряване от цепена телешка кожа–12бр. -Качулка,при заваряване–12бр. Изпълнението на дейността ще доведе до намаляване на травматизма, риска за здравето на работното място, запазване и подобряване на здравния статус, мотивацията за труд на работещите. Това ще се осъществи чрез по-добра защита от професионалните рискове и заболявания на работното място. 64 474.10 64 867.15
Подобряване условията за колективна защита и безопасност на труда: Дейността „Подобряване условията за колективна защита и безопасност на труда“ се обуславя от необходимостта за подобряване на условията на труд, поради наличието на множество рискови фактори за здравето на служителите по време на работа, посредством внедряване на по-сигурно и ефективно оборудване за колективна защита на работниците и служителите в „Майнинг Инвест“ ЕООД. Към момент в предприятието работят 57 служители в т.ч. 24 лица над 54 годишна възраст и 3 лица с увреждания и едно лице на граждански договор, които ежедневно са подложени на агресивните въздействия на средата, в която се извършва преработката, обогатяването и подготовката за транспортиране на руди, цветни метали, клинкер и др. Производствената база на фирмата е стара и е разделена в няколко различни работни площадки, на които се извършват дейностите.: - Разтоварване на земна маса в специализирани приемни бункери, откъдето се разпределя към трошачните площадки за раздробяване на материала; - Натрошеният материал преминава през няколко пресипника за отделяне по големина на масата, след което преминава през автогенни мелници, които отделят скалната маса от постъпилата вода; - След получаването на хомогенен материал, суровината се изпраща към флотационно отделение, където по химичен път се отделят необходимите частици за направата на клинкер. Поради риск произтичащ от работа в силно запрашена среда, силен шум, работа на височина, както и на въздействието на температурата на околната среда, във фабриката е необходимо внедряването на следните колективни предпазни средства: - Осигурителни въжета /3 бр./ и защитно устройство за тяло с предпазени колани /3 бр./ Закупуването на осигурителни въжета ще спомогне за намаляване на рисковете при работа на височина и предпоставките за трудови злополуки, обслужвайки транспортните линии, машините и бункерите. Заложената в бюджета единичната цена на осигурителни въжета е 137 лв. без ДДС, а на защитно устройство за тяло с предпазен колан - 198 лв. без ДДС. - Подвижен уред за пречистване на въздуха от прах и замърсявания, в едно със скрубер и центробежен прахоуловител /4 бр/. Уредът предпазва служителите от увреждане на здравето вследствие на отделящите се твърди частици и димни газове от вдигащия се прах по време на производствения процес по раздробяване, пресипване и транспортиране на земната маса. Същевременно спомага за опазване на околната среда, като значително намалява изхвърлянето на вредни вещества в атмосферата, чрез улавянето на частиците и отделянето им от въздуха в отделни обособени контейнери. Уредът е подвижен и ще се премества в зависимост от локацията и източника на замърсяване. Заложената в бюджета единичната цена на подвижния уред за пречистване на въздуха от замърсявания, в едно със скрубер и центробежен прахоуловител е 7 450лв. без ДДС. - Мобилна осветителна система с презареждаща батерия /3 бр./. Това оборудване ще позволи да бъдат добре осветявани различни работни зони в зависимост от текущата дейност (ремонт на машини, транспортни линии), където има слаба осветеност или по време на нощни смени. Производствените площадки са на доста голяма площ и разделени в отделни обекти, а осветеността не достатъчно ефективна, което е предпоставка за злополуки. Закупуването на мобилната осветителна система ще доведе до намаляването на риска от механично нараняване и травматизъм . Заложената в бюджета единичната цена на мобилна осветителна система е 430 лв. без ДДС. Индустриален мобилен регулируем вентилатор /4 бр./ Вентилаторът подобрява микроклимата в предприятието /температура, влажност и скорост на въздушното течение/ при повишен производствен капацитет, осигурявайки на служителите благоприятни условия и безопасност при работа. Разполагайки го в определени области ще осигури проветрение при запрашеност, охлаждане при високи температури. Всички производствени площадки са отворени и са изложени на влиянието на климатичните условия. Заложената в бюджета единичната цена е 2500 лв. без ДДС. 42 095.00 36 160.28
Осигуряване на социални придобивки за работещите: Дейността „Осигуряване на социални придобивки за работещите в „Майнинг инвест“ ЕООД“ цели да предостави на заетите в предприятието лица, които към момента са 57 в т.ч. 24 лица над 54 годишна възраст и 3 лица с увреждания, комфортни места за краткотраен отдих, което ще спомогне за повишаване на мотивацията за работа, намаляване на стреса по време на работа и подобряване качеството на живот на служителите. Фабриката, собственост на „Майнинг инвест“ ЕООД е разделена на производствени площадки и сгради, една от които е административно-битов комплекс, в който са разположени и помещенията за отдих на служителите. Сградите са построени през 1961г. като от тогава са извършвани единствено дребни козметични ремонти, които към днешна дата са крайно незадоволителни. Това, в комбинация с тежките условия на труд в предприятието при високи нива на физическа умора, трудов травматизъм, запрашеност и шум, създава предпоставки за влошаване на психологическия климат за работещите в предприятието. Помещенията за отдих са разделени за мъже и жени. Те са оборудвани единствено със стари столове, пейки, маси и шкафчета, които към момента не са годни за употреба. Прилежащи те към тях санитарни възли също са в лошо състояние и се нуждаят от подобрение. Настоящата дейност предвижда оборудване и текущ освежителен ремонт на помещенията за отдих, в които заетите лица да имат условия за пълноценна и приятна краткотрайна почивка. Текущото състояние на двете обособени, съответно за мъже и жени, помещения не е добро, тъй като част от плочките по пода и стените липсват или са счупени, таванът се руши, няма дори минимално нужното оборудване за отдих. Дейността включва: 1.Подмяна на плочките на пода и стените в помещенията за краткотраен отдих, в това число и санитарните помещения към тях с обща площ 280 квадратни метра. Това ще подобри общата атмосферата в помещенията, условията, възможностите и желания ефект от пълноценен отдих при ползване, както и нивото на хигиена. 2.Изграждане на окачен таван с топло изолационни свойства с общ размер от 140 квадратни метра за същите помещения. В резултат ще се намали обема на помещението и респективно подобряване на микроклимата /повишаване на температурата и по-добра вентилация/. 3.Подмяна на старите изгнили врати с алуминиеви / 5 бр./ за изолация. 4.Закупуване и доставка на следното оборудване за посочените по-горе помещения за отдих /за мъже и жени/: - 2 бр. диспенсъри за вода; - 2бр. кафе машини; - 2 бр. кани за подгряване на вода; - 2 бр. телевизори; - 8 бр. ергономичен столове за почивка ; - 54 бр. шкафчета за дрехи със заключващ механизъм, - 2 бр. пейки. 5. Изграждане на желязна рампа с парапет /1 бр./ за лесен достъп до помещенията за отдих за хората с увреждания, заети в предприятието и намаляване на рисковете от падане. 81 770.00 78 300.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.