Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Създаването на уникални по рода си,неповторими и единствени в света продукти,оставя за всяка държава културно и историческо наследство. Изработването на невероятни и безценни по рода си изделия, в които е вложена душата, красотата,неописуемата хармония и неподражаем стил със специфична идентичност и характер,е основната дейност на проекта.
Предприемачът разкрива възможността да увековечи своите умения в произведения на изкуството, които ще останат източник на ценен и иновативен потенциал. 
Изпълнението на предприемаческата идея е насочено към генерирането на продукти, които изразяват безценните заложби на креативността,съчетаването на дизайнерски умения със съвременна техника, която да пресъздаде в конкретни продукти изображения с неизмерима стойност.
Чрез изпълнението на проекта ще се постигне не само развитие на обществено значими и изключително редки по същността си дейности в областта както на културата,така и на изкуството,занаятите и нестандартните професии, посредством прилагане на личностни качества в съчетание с технологични решения. 
Открояват се няколко предпоставки-съществени за реализирането на проекта:
1.Уникалност по рода си;
2.Иновативни решения при реализирането на идеята;
3.Затвърждаване на позициите в областта на приоритетни сектори на икономиката;
4.Продуктивни и рационални решения за разработване на продукти по настоящия проект;
5.Въвеждане на специализирани технологии в производствения процес.

Предложението се характеризира с ясна насоченост,перспективни цели,ефективност,ефикасност и обоснованост на всяка една дейност, осигуряващо продукти с висока добавена стойност.
Дружеството е предвидило закупуване на дълготрайни активи и назначаване на квалифициран персонал за реализиране на предприемаческата идея,като всяка една от инвестицията е прецизно селектирана за да се постигне баланс при осъществяване на производствените дейности. 
Цялостната концепция на проекта е не само перспективна и конкурентоспособна, но и уникална по рода си.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея(Дейността ще бъде осъществена,чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал-3бр 2.Закупуване на ДМА 1)CNC рутер-1бр 2)3D Скенер-1бр 3)3D принтер-1бр 3.Закупуване на материали 1)Восъчен материал за 3D принтер-2бр 2)Резервоар за восъчен материал-1бр 4.Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея-1бр Част 1): За реализиране на предприемаческата идея ще бъде нает квалифициран персонал 3 бр.,като подборът на кадрите е съобразен със спецификата на производствения процес: 1.Скулптор(Предприемачът)-1бр 2.Реставратор(Експерт)-1бр 3.Оператор на машина(Експерт лице с ТЕЛК)-1бр Предвидените за назначаване лица ще бъдат ангажирани изцяло с производството на продукти от декоративни скални материали.Предприемачът е работил последните 3г. именно в областта на обработката на декоративни скални материали.Експерт1 член на екипа има над 7г. опит в работата с различни скални материали, като в допълнение има широк практически опит и завършено висше образование с областта на предприемаческата идея.Той ще отговаря за прецизното определяне начина на обработка за всеки един вид материал.От значение е познаването на структурата на обработвания материал,за да се получи качествено изделие,като съществено е и третирането на повърхността по най-правилния и ефективен начин,гарантиращ възможно най-малко количество отпадък.Скулпторът ще извършва дейности по извайване и идейно проектиране и оформяне на скалният блок/плоча,влагайки творческия си потенциал,на база на който е стартирана и предприемаческата идея.Работата със скални материали изисква не само първоначална подготовка и запознаване със структурата на всеки един материал,подлежащ на обработка,но и наличието на вроден талант и усет както към красотата,естетиката,така и към създаването на единствени по рода си произведения на изкуството.За тази цел допринасят възможностите на предприемача и в допълнение опитът на лице,което през целия си съзнателен живот е отделило усилията си за развиване в професионално направление напълно съвпадащо с настоящата предприемаческа идея са гаранция за успеха и просперитета на компанията на националния и международните пазари.Допълнително освен двамата експерта ще бъде назначено и лице с ТЕЛК с 2г. опит,което да подпомага производствения процес в довършителната му фаза,когато продуктите подлежат на опаковане в специални дървени палети и безопасното им транспортиране до клиента. Производствения процес на иновативни дизайнерски продукти обхваща следните етапи: 1.Сканиране на желаното за изработка изделие; 2.Обработване на файловете с цел извършване на конкретни корекции и получаване на прецизност при определяне на крайния изглед. 3.След експертната подготовка на файла,се преминава към обработката на CNC рутера,която е специализирана за обработка на скални материали, включително мрамор.На поставката в машината се подготвя за обработка мраморния блок/плоча,с което се преминава към изпълнение на зададения дизайн. Всеки един детайл ще бъде обработван с помощта на CNC рутер за обработка на скални материали.Машината разполага с 5 оси,които да извършват възможно най-широкият набор от действия и операции,както по ос "х", "у", "z",така и осъществяване на вътрешни обработки по ос "c" и съответно последната най-важна ос "b",чрез която се извършват операции под различни ъгли и наклони.Именно тази ос способства за постигане на максимално еднакво крайно продуктово решение със съвпадение на компютърната графика. 4.Следващият етап,който ще осигури и създаването на уникални изделия е създаването на конкретен дизайнерски модел на флорален мотив, шарка, надпис, форма или изображение,което ще бъде изградено посредством 3D принтера и ще бъде инкростирано в мраморното изделие.Дизайнерският модел на восъчната фигура е създаден чрез полимеризиране на восъка от 3D принтера в определената форма,след което се преминава към отливането й от метал-след което тази фигура се инкрустира или вгражда във вдлъбнатините на мрамора,предварително оформени от рутера.За да се постигне иновативен и единствен по рода си продукт на обикновената мраморна основа (плоча,плот) ще бъде поставен метален детайл в предварително издълбания от рутера участък.По този начин ще се създаде не само естетически издържан вид,но и ще се предложи иновативен продукт,който да се различава от стандартните мраморни изделия. 249 480.20 247 720.54
Реализиране на пазара на предприемаческата идея(Дейността ще бъде осъществена,чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал-3бр 2.Закупуване на ДМА 1)CNC рутер-1бр 2)3D Скенер-1бр 3)3D принтер-1бр 3.Закупуване на материали 1)Восъчен материал за 3D принтер-2бр 2)Резервоар за восъчен материал-1бр 4.Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея-1бр Част 2): Освен инкрустацията прилагането на метода с 3D принтер позволява и да се вгради цял метален елемент в обработвания детайл в зависимост от практическата насоченост и художествения замисъл. По този начин се разширява областта на иновативни решения и представяне на художествени дизайнерски модели (вграждане на надписи, лога, цели елементи от метал, флорални мотиви и най-разнообразни по вид детайли и рисунки), което от своя страна допринася за разпознаваемост и висок клас професионализъм при проектирането, изработването и предлагането на нестандартни и специфични по рода си изделия. Съчетаването на прецизност при подготовката, индивидуален подход и последно поколение на техниката в комбинация с креативен дизайн гарантира разпознаваемост на компанията. За да бъде реализиран описания производствен процес е необходимо закупуването на ДМА, посредством които да се изработват дизайнерски изделия - предмет на настоящото проектно предложение. Активите които ще способстват за създаването на качествени и уникални по рода си продукти от скални материали (главно мрамор) и съответстват на гореописаните 4 основни етапа са: 1.CNC рутер - 1 брой; 2.3D Скенер - 1брой; 3.3D принтер - 1 брой. Комбинацията от 3D скенер, 3D принтер и CNC рутер осигурява постигане на крайния продукт в дизайнерска форма и вид, съобразно творческите заложби на предприемача. Всеки един елемент от процеса ще бъде ресурсно обезпечен и това ще гарантира уникалността на крайното изделие, което няма аналог. По този начин ще бъде постигната конкурентоспособност и високо качество, на базата на таланта и художествените умения на заетите лица. Инкростирането на металните елементи в пригодените от рутера вдлъбнатини, съчетано с прецизната технология на скенера и рутера ще осигури използването именно на професионализма и гаранция, че окончателния вид съвпада с предварително зададения. Иновативността на производствения процес ще постави компанията на лидерска позиция, което е изключително необходимо за успешното реализиране на проекта и бъдещото развитие на "ГЛОРИЕС" ЕООД в дългосрочен план. Изпълнението на четвъртият етап от производствения процес изисква и наличието на материал с помощта на който да се изработват моделите на металните инкрустации. Чрез восъка получен в определена форма от 3D принтера ще се създадат уникалните по рода си продукти, които да се различават от масовите безлични, студени и непривлекателни мраморни изделия. С инкростирането на метал в мраморните продукти ще се създадат интериорни дизайнерски решения, които не само да се отличават от масата, но и да придават красив, приятен и нестандартен вид на изделието, което да го прави желан и ценен продукт пред останалите. Заложени са следните материали: 1.Восъчен материал за 3D принтера - 2 брой; 2.Резервоар за восъчен материал - 1 брой. Количествата са определени за използване само в рамките на изпълнение на проектното предложение и са в минимални стойности съобразно продължителността на проекта. - За реализацията на предприемаческата идея е предвиден разход за Изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр. Всяка една ново стартираща фирма има необходимост от професионално мнение по отношение на позиционирането на своите продукти. За да развива успешно един бизнес е важно начина и подхода на настъпване на пазара. Без маркетингов план за реализиране на идеята, фирмата няма ясно изградена представа за това къде е насочена, към кого е адресирана, с каква цел и по какъв начин да достигне максимално бързо и ефективно до крайния потребител. Следването на дългосрочна стратегия и визия, за постигане - съобразени с маркетинговия план, дава насоки към пътя на успешната реализация. По този начина ще се избегне хаотичното съществуване без цел и посока, което е пагубно за всяка нова, тепърва прохождаща на пазара фирма. Общата стойност на разхода за изработване на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемаческата идея възлиза на 3 300.00 лева 0.00 0.00
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. информационна табела и 3 бр. стикери): Дейността по осъществяване на визуализация - информиране и публичност е напълно съобразена с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Изцяло се спазват задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС. Предвидените мерки се основават на Регламент на (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за ЕФРР, ЕСФ, КФ, ЕЗФРСР, ЕФМДР и за определяне на общи разпоредби. При осъществяване на дейностите по проекта, бенефициентът ще съблюдава за поставяне на: -емблемата на ЕС в пълно съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; -упоменаване на фонда или фондовете оказващи подкрепа на проекта; -общото лого за програмния период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Компанията се задължава да информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: -включва на уеб-сайта си, кратко описание на проекта, включително новите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; -поставя обозначителни плакати; -информира всички участници в проекта за финансирането; -във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта или друг доказателствен материал, бенефициентът посочва финансиращата го оперативна програма и фонда или фондовете осъществяващи подкрепата; -не по-късно от три месеца, бенефициентът поема ангажимента да постави постоянна табела на видимо за обществеността място. В табелата посочват наименованието и основното предназначение на проекта. Те се изготвят в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия; -на всеки един актив закупен по проекта ще бъде поставен стикер съдържащ задължителните реквизити съгласно Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация; -логата и изискванията за тяхното използване ще бъдат изтеглени от сайта www.eufunds.bg като Емблемата на ЕС и логото на програмен период 2014-2020 г. ще се изобразят с еднакви размери. Предоставяне на информация относно изпълнението на дейностите по проекта е не само с цел популяризиране приноса на Европейските фондове, но и с цел създаване на достъпност на българските предприятия до предоставените им възможности за реализиране на инвестиционните им намерения. Чрез оповестяване на дейностите и участващите в процеса финансиращи институции, обществото се запознава с политиките и практиките на ЕС. По този начин всички желаещи и същевременно недостатъчно добре запознати с програмите финансирани от ЕС ще могат да добият представа и да разберат за истинското практическо приложение на структурните/кохезионните фондове. Ръководството на "ГЛОРИЕС" ЕООД ще води политика на явна, коректна, ясна и своевременна позиция към всеки един свой контрагент. Осведомеността за дейностите във фирмата, прозрачността при всяка една стъпка на инвестиции и развитие е отличителен белег, с който фирмата ще постига своето развитие. Информирайки обществеността за финансирането на проекта, придава добавена стойност не само на компанията, но и на нейните служители, на нейните контрагенти, показвайки изпълнението на всеки един поет ангажимент и надграждайки към следващия. Спазването на изискването за публичност и информиране е прието за постоянна практика на компанията, с което ще се цели дългогодишна реализация. Стъпките за изпълнение на всяка под дейност включват: 1.Избор на изпълнител за услугата по осигуряване на публичност и визуализация (1-3 месец); 2.Сключване на договор с избрания изпълнител и извършване на услугата по осигуряване на публичност и визуализация (4-месец); 3.Извършването на услугата по осигуряване на публичност и визуализация (5-12 месец). 500.00 61.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.