Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 728 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

"ИНСКЕЙЛ" ЕООД е млада технологична и консултантска компания. С изпълнението на настоящия проект искаме да повишим производствения си капацитет чрез подобряването на една от нашите услуги за генериране на специфична база данни. Това ще стане чрез инвестиция във високотехнологично оборудване, разработването на софтуер и изпълнение на дейността на проекта: "Подобряване на производствения капацитет на "ИНСКЕЙЛ" ЕООД". В резултат ще изпълним основната цел на проекта "Подобряване на производствения капацитет на "ИНСКЕЙЛ" ЕООД с цел повишаване на конкурентоспособността и засилване на експортния потенциал" и ще подобрим производствения капацитет на фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подобряване на производствения капацитет на "ИНСКЕЙЛ" ЕООД: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез инвестиция в Хардуерна платформа за измерване и събиране на данни от пациенти и изследвания 1 бр. и Разработване на софтуер 1 бр. Активите са необходими, за да подобрят производствения капацитет на дружеството чрез подобряване на една от основните му услуги: база данни от показатели на пациенти след извършване на профилактични прегледи, диагностициране, болничен престой и т.н. Услугата се извършва на два етапа: събиране на данни за базата данни и предоставяне на достъп до базата данни на различни клиенти: болници, фирми, които провеждат клинични изпитвания, фирми за добавки и др. Към момента тази услуга е неавтоматизирана, данните се събират и въвеждат ръчно в таблична база данни, базата данни е достъпна в клауд базирани места за съхранение и се представя на клиенти при поискване. Тези проблеми водят до ниска производителност и малко количество предлагани услуги. С инвестицията по проекта ще придобием Хардуерна платформа за измерване и събиране на данни от пациенти и изследвания 1 бр.- тя ще бъде мобилна и ще позволи на екипа на фирмата да събира данни едновременно от множество лица. Платформата ще комуникира с няколко утройства едновременно като данните се конвертират и изпращат автоматично от базовата станция в облачна софтуерна платформа, която автоматично ще генерира базата данни. Хардуерната платформа драстично ще ускори процеса по събиране на данни и ще повиши производителността на фирмата. Разработване на софтуер 1 бр. е необходимо тъй като чрез него ще се създаде софтуерно приложение, което ще позволи обработката на събраните данни от хардуерната платформа. Базовата хардуерна станция ще изпраща данните към централизиран сървър, където те ще се съхраняват и анализират. Базата данни в този си формат ще позволи много по-бързи, лесни и задълбочени анализи в сравнение с настоящия подход. На клиентите ще бъде осигурен достъп до онлайн система за достъп до данните, които са заявили. Автоматизацията на този процес ще спести огромно количество ръчна и механична работа и ще позволи достигането до много повече клиенти и предлагането на много повече услуги. Комбинацията на хардуерната платформа със софтуерното приложение ще автоматизира и подобри услугата, ще намали нейната себестойност и ще подобри производствения процес на фирмата. Услугата е специфична: базата данни се генерира извън стопанския обект на фирмата. В тази връзка хардуерната платформа ще се използва на местата за събиране на данни: болници, центрове за клинични изпитвания и др. от екипа на фирмата и след това ще се връща в стопанския ни обект в гр. Пазарджик. 312 000.00 311 300.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.