Закупуване на хранителни продукти.
: Съществуващ договор №235 /12.05.2017г. за възлагане на обществена поръчка с предмет: Комплексна доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини /ОДЗ и ЦДГ/, Домашен социален патронаж, Обществена трапезария, Ученическо столово храненена територията на Община Своге, ДВПР Гара Лакатник, Защитено жилище с. Дружево по особени позиции - за изпълнение на Обособена позиция №2: "Доставка на други хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж и Обществена трапезария" . Доставчикът разполага със специализирани хладилни автомобили за транспорт на продукти от растителен и животински произход, оборудвани с устройство за измерване на теглото хранителни продукти. За доказване на изпълнението на изискванията е представил документи за регистрация на автомобилите. Избраният доставчик разполага с регистрирани обекти по чл. 12 от Закона за храните и търговия с храни, обхващащи всички групи, които ще се доставят. За доказване изпълнението на това изискване участникът е представил актуални удостоверения за регистрация на обектите по чл. 12 от Закона за храните, издадени от компетентните органи, съгласно нормативните изисквания към момента на издаването им / РВМС, РИОКОЗ, ОДБХ, РЗИ/ за търговия с храни, обхващащи всички групи, които ще се доставят.
Изисквания към хранителните продукти: Хпанителните продукти да отговарят на изискванията на нормативната уредба. Пресните зеленчуци не трябва да съдържат остатъчни количества пестицидии нитрати над максимално допустимите стойности. Консервираните продукти, не трябва да съдържат кансерванти, оцветители и овкусители. Предлаганите продукти да не съдържат генетично модифицирани организми, съгласно чл. 196, ал. 2, и чл. 4а, ал. 4 от Закона за храните.Всеки доставен продукт да остатъчен срок на годност не по-малко от 50%/петдесет процента/към датата на доставка. Пакетираните хранителни продукти, да бъдат с етикети на български език, които да съдържат информация за вида на стоката , съставките на храната и тяхното съдържание, производителя, качеството, датата на производство и срока на годност, маркировката за обозначаване на партидата, към която принадлежи стоката, указания за употреба /ако е необходимо/. Опаковките на храните не трябва да създават възможности за замърсяването им или за преминаването в тях на чужди и опасни за здравето на потребителя вещества. Опаковките на предварително пакетираните храни трябва да са изпълнени така, че да не позволяват промяна в храната. Храните при доставката трябва да се придружават от документи, доказващи техния произход и безопасност, приемо-предавателен протокол и складови разписки.Документът за произход, придружаващ храните при всяка доставка трябва да съдържа информация за вида, количеството, партидата към която принадлежи храната / партиден номер/, обект/фирмата производител на храната. При храни с произход предприятия от ЕС или внос, в документа се вписва и страната на проихода на храната.
Топъл обяд ще бъде предоставян в работни дни за период от 01.11.2017 г. до 30.11.2018 г. / 6 месеца / на 100 лица, представители на основната целева група /Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии / за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност/.
Проектът ще стартира на 01.11.2017г. с краен срок 30.04.2018г.
Работни дни:
Ноември 2017г. - 22 дни
Декември 2017г. - 18 дни
Януари, 2018г. - 21 дни
Февруари 2018г. - 21 дни
Март 2018г. - 21 дни
Април 2018г. - 21 дни
Общо:124 хранодни
|
31 000.00
|
30 500.00
|
Осигуряване на топъл обяд.: Приготвянето на обяда се осъществява в кухня-майка с дейност кетъринг, която се намира в сградата на СОУ "Иван Вазов" , ул. "Звънче" № 5/общинска собственост/. Изцяло е ремонтирана, обзаведена и оборудвана кухня, която е регистрирана по чл. 12 от Закона за храните, като "Кухня-майка с дейност кетъринг". Кухнята разполага с много добра материална база:
- помещения / складове, подготвителни помещения, помещение за приготвяне на тестени изделия, основно помещение, в което се приготвя храната/, хладилници и фризери за разделно съхранение на хранителните продукти, съобразно изискванията на нормативните документи.
- оборудване / печки, фурни, конвектор, тестобъркачка, картофобелачка, миална машина и др./ позволяващи бързото и качествено приготвяне на храната
- закупени са необходимият брой съдове за разнасяне и директното предоставяне на готовата храна до потребителя.
Готовата храна се разпределя в съдове/за супа и основно/, които са плътно затворени и се придвижва до определените пунктове за раздаване с един автомобил. Раздаването се осъществява от служители на кухнята. Обществената трапезария обслужва не само живеещи в гр. Своге потребители, но и в селата: Реброво, Луково, Томпсън, Свидня, Искрец, Зимевица, Заселе, Церово, гара Бов, Владо Тричков. Транспортните маршрути на автомобилите са съобразени с броя потребители, отдалечеността от общинския център и др., така че да може възможно най-бързо храната да стигне до крайните потребители. Пунктовете за раздаване са определени,заедно с кметовете /кметските наместници/ на населените места. За гр. Своге - на място в самата кухня. На болните, възрастните хора и хората, които по различни причини не могат да се придвижват до определените пунктове, храната се доставя на място - в дома на лицето.
Кухнята разполага с 9 броя персонал: касиер-домакин, готвач и 2 помощник готвачи, 3 работници кухня, 1специалист, 1 шофьор, назначени на постоянен трудов договор на 8-часов работен ден.
|
1 550.00
|
1 525.00
|
Предоставяне на съпътстващи мерки.: За периода на изпълнение на дейностите по процедурата, ще бъде поставен плакат на мястото, където се извършват дейностите: отговарящ на изискванията за информиране и публичност, заложени в Насоките за кандидатстване: в размер не по-малък от А3, указва името на операцията, включва името на бенефициента - Община Своге, посочва, че операцията се извършва с финансовата подкрепа на ФЕПНЛ и подкрепата на ЕС, да посочва начална /01.11.2017г./ и крайна дата 30.04.2018г./ на изпълнението на договора. Информацията за старта на проекта, начина на кандидатстване, ще бъде разпространена чрез сайта на община Своге и местния вестник. Във фактурите издавани от доставчика на хранителни продукти, ще бъде упоменато, че разходът извършен по Операция тип 3: BG05FMOP001-03.02 "Осигуряване на топъл обяд", по ОП ФЕПНЛ.Предоставянето на съпътстващи мерки за лицата от целевата група ще се осъществяват в зависимост от индивидуалните потребности на лицата ползващи социалната услуга "Топъл обяд", а именно:Ще бъдат извършени индивидуални и групови консултации за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Своге, включително и такива финансирани от ЕСФ;Ще бъде оказвана помощ при попълване на документи за ползване на административни услуги при поискване.Ще бъдат извършвани консултации и съдействане за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др.Запознаване на потребителите с дейността на социалните институции на територията на Община Своге, с основните им социални права, насочване към други услуги чрез оказване на съдействие при попълване на документи при необходимост. От проведените срещи и консултации ще бъдат изготвени протоколи. Планираните съпътстващите мерки ще се предоставят не по-малко от веднъж месечно от конкретен специалист. При необходимост ще бъдат включени и други експерти.
Разходите за осигуряване на топъл обяд, предприети и декларирани от Община Своге, са под формата на единна ставка в размер на 5 % от разходите за закупуване на хранителни продукти или 1550,00 лв. Начина, по който се изчислява сумата за закупуване на хранителни продукти 31,000лв. х 5%, което прави 1550,00 лв. Механизма за образуване на стойността на разходите за административните разходи и разходите за транспорт и съхранение и на стойността на разходите за осигуряване на топъл обяд. Информация за качеството и ефективността на предоставяната услуга се получава ежедневно при директните срещи и разговори с потребителите. Обратна връзка ще се получи и чрез попълването от всички потребители на: Формуляр за обратна връзка и обобщаване на резултатите. Периода за предоставяне на съпътстващите мерки ще бъде на два етапа: първият – при старта на проекта, а вторият – в края на проекта. Първият етап ще включва: Подготовка наматериал за медиите относно встъпителната кампания; Издаване и разпространение на 100 броя брошури.Провеждане на встъпителна кампания за информиране на заинтересованите страни за началото на проекта с най-малко 50 участника. Изработване на 30 бр. плакати.
Вторият етап ще включва: Подготовка на материал за медиите относно заключителната кампания;
|
1 550.00
|
1 525.00
|
Определяне на целевите групи: Община Своге е подала писмено искане до Дирекция "Социално подпомагане" за изготвяне на списък, съдържащ имената и адресите на лицата, представители на целевите групи:Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии, несвързани с трудова дейност.
Лицата желаещи да се възползват от социалната услуга ще подадат заявления в деловодството на Община Своге, които ще бъдат регистрирани в регистър на заявленията за предоставяне на социалната услуга "Топъл обяд". Заявленията и придружаващите документи се разглеждат от специално създадена комисия, която има за цел да: - установи истинността на обстоятелствата,декларирани в подаденото заявление; - идентифицира специфичните потребности на лицето - социално битови, здравословни и медико-социални; - състави списък на лицата, които ще се възползват от предоставяните социални услуги в рамките на проекта - състави списък на чакащи, които да се включат в проекта, в случай на отпадане на потребител. Конкретни представители от целевата група по т.1., които не са включени в
основната целева група на съответната трапезария.
|
0.00
|
0.00
|