Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът ще се реализира на територията на община  Радомир и е насочен към задоволяване на потребностите от храна на уязвими граждани, които не могат да си я подсигурят сами, както и  поради условията на обявената извънредна ситуация в страната.
С настоящето проектно предложение община  Радомир цели да подпомогне най-нуждаещите се хора от общината, чрез предоставяне на топъл обяд в рамките на 21 месеца за 120 човека, стъпвайки на опита си от реализиране на проекти от такъв вид, както и да доразвие социалната услуга.  От услугата ще се възползват, потребители които отговарят на условията за целевите групи на програма „Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане“, като за целта ще се потърси съдействие от дирекция "Социално подпомагане"- Радомир.
Лицата, които ще бъдат включени като потребители на услугата ще получават приготвения и доставен топъл обяд до дома си.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи по проекта: Целта на дейност "Определяне на целевите групи" е да се определят коректно най- нуждаещите се групи от населението на община Радомир, да се постигне максимална информираност на същите за възможността, която предлага проекта и да се изготви и одобри процедура за подбор на потребителите. Процесът на избор на целевата група ще се извърши на няколко етапа: 1. Определяне на комисия за подбор на целева група 2. Подбор на целеви групи 3. Включване в проекта на избраните кандидати. Жителите на общината ще бъдат информирани за стартирането на проект " Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19в община Радомир". Сформираната комисия за подбор на бенефициенти, ще следи за недопускане на двойно финансиране. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Осигуряването на топъл обяд ще се извършва от Домашен социален патронаж (ДСП) гр. Радомир. ДСП представлява общинска дейност, която се финансира от общинския бюджет, намира се в сграда на ДГ "Слънце", която е общинска собственост на адрес-гр. Радомир, ул"Шар" № 7. Патронажът разполагат с необходимите документи от Агенция по храните даваща му възможност да функционира, като трапезария - Рег. № 142500161 . Обектът разполага с материално -техническа база от Кухненски блок с необходимата техника и оборудване за приготвяне на храна - 6бр. електрически и 6 бр. газови котлони, 3 бр. двойни фурни за 6 тави, зелечукорезачки, картофобелачка, тестомесачка, пасатори и др. и 4 склада: склад “плодове ,зеленчуци", "консерви”, хладилен склад оборудван с хладилници и фризери; сух склад - за пакетирани продукти. В обекта за изпълнение на дейностите по проекта ще бъде ангажиран следният персонал: Домакин 1 бр.; Главен готвач 2 бр.; помощник готвач 1 бр.,социален асистент- 2 бр.,санитар1бр.,шофьор 3бр. Проектът предвижда да се приготвя и предоставя храна от 04.01.2021г. до 30.09.2022 г. за 120 потребителя. 143 887.80 0.00
Предоставяне на топъл обяд.: Храната ще се доставя до домовете на потребителите в еднократни кутии. Ще бъде нает персонал, който ще е ангажирани в изпълнението на дейността, ще бъде създадена организация за раздаване на храната на потребителите при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи. Храната ще се разнася с автомобили на Домашен социален патронаж, както и допълнително наети автомобили на лицата, които ще се включат в разнасянето. 7 194.39 151 099.20
Реализиране на съпътстващи мерки: Община Радомир в своята структура има обособен отдел, който разполга с експерти, които се занимават с подготовката и реализирането на проекти и програми. Останалите отдели на общината също ще бъдат включени при изразена необходимост . Община Радомир ще изпълнява функциите на посредник с другите институции имащи отношение към осигуряване на заетост, социални услуги и подпомагане на територията на общината. 7 194.39 7 195.20

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.