Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът ще надгради досега действащия "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19 в община Карлово".  Предвижда се със заповед на кмета да се определи комисия, която да приема подадените заявления, да ги предоставя за оценка на Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Карлово, като на база изготвените оценки да извършва класиране на лицата, попадащи в целевите групи по проекта за предоставяне на социалната услуга. Класирането и определяне на потребители на услугата "предоставяне на топъл обяд" ще се извършва съгласно Процедура за подбор на кандидатите за потребители, утвърдена от Кмета на Община Карлово. За закупуване на хранителните продукти и предоставяне на топъл обяд е сключен договор с изпълнител, съгласно Закона за обществени поръчки. Готовата храна ще се доставя до определени за това пунктове в населените места на община Карлово. Предоставеният топъл обяд ще се приготвя от фирмата изпълнител под пряк контрол от страна на Община Карлово и при спазване на изискванията за противоепидемични мерки, безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене и изискването за принос към балансирания режим на хранене. Предоставянето на топъл обяд ще започне от 01.10.2022 г., като ще бъдат обхванати до 371 потребители от общината и ще е със краен срок до 30.09.2025 г. В настоящото проектно предложение са заложени съпътстващи мерки под формата на ежемесечни консултации за възможности за ползване на други социални услуги, ползване на административни общински услуги, опазване на околната среда и използавенто на енергийни източници в домакинството, както и подкрепа при нужди на представители на целевата група от служители на община Карлово и ще се реализира през целия период на изпълнение на проектът.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Приготвяне на топъл обяд: Приготвянето на топлия обяд ще започне от 01.10.22 г. и е със срок на изпълнение до 30.09.25 г. Първоначално ще се извършва от избрания изпълнител „Кей Енд Ви“ ООД, като договорът ще приключи на 08.12.22 г. Храната се приготвя в кухнятя-майка в гр. Сливен и се доставя в пунктове на населени места на територията на Общината. Фирмата разполага с кухня-майка в гр. Сливен ул. "Д. Пехливанов" № 2, състояща се от складова част, кухня, ситничаро-сладкарски цех и административна част. Складовата част има помещения, отговарящи на изискванията за съхранение на отделните видове суровини-пакетирани стоки, варива, брашна и консерви, както и хладилни помещения за съхранение на плодове и зеленчуци, млечни продукти, месо и риба. Кухненския блок има подготвителни за плодове и зеленчуци, за месо, риба, млечни продукти, яйца; топла и студена кухня; разливно помещение. Оборудване: 1. Зеленчукорезачка -3 бр.; 2. Зеленчукорезачка Robot 1 бр.; 3. Машина за белене и измиване на зеленчуци 1 бр.; 4. Картофобелачка 4 бр.; 5. Месомелачка 2 бр.; 6. Машина за формиране на мляно месо-1 бр.; 7. Тестобъркачка 1 бр.; 8. Тестобъркачка 2 бр.; 9. Планетарен миксер 2 бр.; 10. Тесто-отделителна машина 1 бр.; 11. Тесто-окръглителна машина 1 бр.; 12. Втасална камера 6 бр.; 13. Ел. пекарна с 3 амери х 2 тави8 бр.; 14. Конвекторна фурна 2 бр.; 15. Газов парен казан 6 бр.; 16. Обръщателен тиган 1 бр.; 17. Готварски плот с 2 котлона - газ 1 бр.; 25. Готварски плот с 4 котлона - газ 1 бр.; 26. Фритюрник 10 л. 2 бр.; 27. Скара 60x40 - 2 бр.; 28. Колбасо-резачка 1 бр.; 29. Пасатор -2 бр.; 30. Професионален хладилен шкаф, -18º С / -15º С Robusta 2 бр.; 31. Професионален хладилен шкаф, 0º С / +4º С Robusta 4 бр.; 32. Професионален хладилен шкаф, +10º С (Яйца) Robusta 1 бр.; 33. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 10 м3 Изградена на място 3 бр.; 34. Хладилна камера, -18º С, 12 м3 изградена на място 2 бр.; 35. Хладилна камера, 0º С / +4º С, 25 м3 Изградена на място 2 бр.; 36. Тунел за шоково охлаждане Перфект Фриготехник 1 бр.; 37. Различни по вид ел. Везни, 6-300 кг. BIMCO 5 бр.; и др. Търговското дружество разполага със 119 служители, включително: гл. готвач, готвач - 2 бр., дегустатор и окачествител на храни и напитки, диетолог, консултант здравословно хранене, майстор производство на тестени изделия, общ работник - 4 бр., помощник-сладкар, работник кухня - 20 бр., сладкар, чистач - хигиенист - 2 бр., Шофьор лекотоварен автомобил - 29 бр., и др. След изтичане на договорирания срок, на 09.12 стартира Договор № 269/28.11.22 г. с „Общински стол“ ЕООД, който влиза в сила на 09.12.22 г. и е със срок на изпълнение на изпълнение 24.03.23 г. Сключен нов договор № 71/17.03.2023 г. Изпълнителят разполага със следната материална база и оборудване: кухня за приготвяне на храна с обособени подготвителна за зеленчук, оборудвана с картофобелачка и зеленчукорезачка и подготвителна месо, птици и риба, зала за хранене, разливно помещение, пункт за раздаване на храна, санитарен възел, склад сухи продукти, склад зеленчуци, фризер за замразени продукти – 2 бр., хладилна камера, ел. скара, ел. тигани - 2 бр., ел. пекарни – 5 бр., конвектомат, газови котлони – 5 бр., ел. бойлери – 2 бр., ел. печка, Удостоверение за регистрация № 05383 от 11.07.2012 г. Търговското дружество разполага със 7 щатни бройки, включващи: управител, главен готвач, готвач, помощник готвач, работник кухня – 2 бр., касиер. След проведена обществена поръчка с уникален номер: 00072-2022-0034 е избран изпълнител „М-Брадърс“ ООД, с който се сключи договор № 141 от 09.05.2023 г. Изпълнителят разполага със следната материална база и оборудване: кухня майка с дейност кетъринг, с удостоверение № 101-31413 от 18.10.2019 г., с адрес: гр. Казанлък, ул. Капитан Петко Войвода № 31. 887 760.00 289 632.00
Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на услугата "топъл обяд" ще се осъществява в определени пунктове в населените места на територията на община Карлово, като за същите се предвижда издаване на Удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене от БАБХ. В допълнение се предвижда храната да бъде доставяна до адресите на потребителите, като е предвидена възможност за осъществяване на транспорт - в специализиран за превоз на храни и хранителни продукти автомобил. Предоставянето на услугата ще се осъществява в работните дни на периода 01.10.2022 г. до 30.09.2025 г. (751 работни дни). Услугата ще бъде предоставяна на 371 потребители, принадлежащи към целевите групи по проекта. 62 143.20 20 274.24
Реализиране на съпътстващи мерки: Дейността се реализира от определени за целта служители от „Общинска администрация“ - Карлово, отдел "Планиране и разработка на проекти програми". Самото предоставяне на съпътстващите мерки ще бъде осъществено след анализиране и установяване на специфичните и индивидуални потребности на уждаещите се от прилагане на съпътстващи мерки лица, ползващи услугата услугата. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията продължителната социална изолация. Изпълнението на тези мерки ще се осъществява при спазване на всички противоепидемични предписания. Целта на тази дейност е да се окаже допълнителен ефект по отношение на услугата "предоставяне на топъл обяд". 62 143.20 20 274.24
Определяне на целевите групи: При изпълнение на дейността ще се определи принадлежността на лицата кандидати на социалната услуга "топъл обяд" към следните целеви групи по проекта: 1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. скитащи и бездомни лица; 6. лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. Подкрепата може да се предоставя и на хора, изпаднали в затруднено положение в резултат на природни бедствия, пандемии и др. форсмажорни обстоятелства, с оглед овладяване на възникнали извънредни ситуация в страната. Водещ критерий е степента на уязвимост и лишения, установени от органа по социално подпомагане на местно ниво. Неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията за съхранение, може да бъде разпределян на лица от целевите групи, посочени в чл. 4, ал. 1 и 2, чл. 6, ал. 1 от Наредбата, както и на лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.