Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност "Патронажна грижа" по Направление 1: Основната цел на дейността е утвърждаване на модел за патронажни грижи на територията на община Мъглиж за възрастни хора и лица с увреждания, други уязвими групи, включително лица, поставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19, чрез предоставяне на качествени мобилни, интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги. Лицата, на които ще бъде предоставена услугата са минимум 30 човека от община Мъглиж. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Подбор на целевата група; 2. Подбор на персонал за предоставяне услуги по патронажна грижа; 3. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по настоящата операция). 4. Предоставяне на психологическа подкрепа, консултиране. Дейностите по доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги и предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда ще се осъществяват в рамките на 12 месеца от мобилен екип, който включва следните специалисти: - 5 домашни помощници до 4-часов работен ден; - 1 медицинско лице до 4-часов работен ден; - 1 психолог до 8-часов работен ден; - 2 шофьори до 4-часов работен ден; - 2 хигиениста до 4-часов работен ден. Първите два месеца от дейността са подготвителни. През тях ще се извърши подбор на персонала, който ще бъда нает за предоставяне на патронажните услуги. За целта ще бъде проведена информационна кампания на територията общината. При необходимост ще се потърси съдействието на Бюрото по труда за насочване на подходящи кандидати. Предвижда се да се подготвят и разпространят обяви на територията на община Мъглиж, вкл. публикуването на официалната интернет страница на общината информация за кандидатстване, както от страна на потребителите, така и за наемане на персонал. Предвидено е да бъде проведено въвеждащо обучение на лицата, които не са преминали обучение, на което ще се очертаят основните права, задължения и отговорности на всеки участник в предоставянето на здравно-социалните услуги в домашна среда. С цел оказване на организационно-методическа подкрепа и супервизия на персонала, ангажиран с предоставянето на услугите, се предвижда провеждането на супервизии. Психологическа подкрепа и консултиране ще бъде оказана и на потребителите, и на персонала, ангажиран с предоставянето на услугите. Предоставянето на почасовите мобилни интегрирани здравно-социално услуги в община Мъглиж ще се осъществява съобразно разработената от Министерство на здравеопазването Методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура BG05M9OP001-2.028 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 1". За осигуряване на безопасен и навременен транспорт на експертите, предоставящи патронажна грижа, е предвидено да бъдат използвани два автомобила на община Мъглиж, които ще бъдат управлявани от наетите по проекта шофьори. 0.00 62 612.11
Дейност "Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности" по Направление 2: Целта на дейността е предприемане на мерки по превенция от заразяване с COVID-19 и оказване на подкрепа на социалните услуги, делегирани от държавата дейности в извънредната обстановка в отговор на актуалните нужди, свързани с разпространението на коронавируса. Пандемията от Covid-19 неминуемо се отразява негативно на всички и ни постави пред сложни предизвикателства в множество направления. Това доведе до възникването на допълнителни разходи, които община Мъглиж няма възможност да поеме в рамките на стандарта за финансиране на социалните услуги, делегирани от държавата дейности. Първите два месеца от дейността са подготвителни. През тях ще се извърши подбор на персонала, който ще подпомага експертите, предоставящи социални услуги, както и ще отговаря за дезинфекцията и спазването на противоепидемичните мерки. Етапите за изпълнение на дейността са: 1. Публикуване на сайта на общината обява за наемане на персонал по проекта. 2. Избор и подбор на персонал. 3. Дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейности, чрез наетия персонал и спазване на противоепидемичните мерки. 4. Закупуване на лични предпазни средства и комуникационна техника. Във връзка с предприемане на мерки по опазване на здравето, както на ползвателите на социалните услуги делегирани от държавата дейности, така и на служителите, които предоставят тези услуги, община Мъглиж планира да наеме допълнителен обслужващ персонал, който да подпомага дейностите по разделяне/изолиране на потребителите на услугите да не се струпват едновременно, дезинфекция на сградния фонд и др. Предоставянето на социални услуги, държавно делегирани дейности в община Мъглиж се осъществява в Дневен център за възрастни хора "Зорница", към който ще бъдат разпределени допълнително наети 3 лица за 12 месеца на длъжностите "Хигиенист" и "Организатор пропускателен режим / Охрана" с цел гарантиране спазването на противоепидемичните мерки. Предвижда се да се подготвят и разпространят обяви на територията на община Мъглиж, вкл. публикуването на официалната интернет страница на общината информация за кандидатстване за наемане на обслужващ персонал. В рамките на първите два месеца ще се извърши подбор на персонала, който ще бъде нает. За целта ще бъде проведена информационна кампания на територията общината. При необходимост ще се потърси съдействието на Бюрото по труда за насочване на подходящи кандидати. Във връзка с реализиране на дейностите по превенция на COVID 19 в социални услуги, държавно делегирани дейности е предвидено да бъдат осигурени лични предпазни средства (ЛПС) за заетия персонал и допълнително наетия обслужващ персонал, закупуване на дезинфектанти. По проекта ще бъде доставено оборудване за адаптиране на социалните услуги към въведените в резултат от епидемичната обстановка ограничения и дистанционното им предоставяне. Дейността е насочена към 30 потребителите на социални услуги, държавно делегирани дейности в община Мъглиж, 3 заети лица към настоящия момент в Дневен център за възрастни хора "Зорница" и минимум 3 допълнително заети лица по проекта. 0.00 22 301.40

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.