Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект е насочен към подобряване на общинската публична инфраструктура на Община Приморско, което напълно съответства на формулираните приоритети и мерки на общината за настоящият програмен период
Целта на изготвения проект е извършване на строително ремонтни дейности по ремонт и реконструкция на Детска градина „Русалка“, гр. Приморско. 
Проектното предложение включва следните дейности и съответните им стойности:
1. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Обща стойност- 839 871,59 лв., който включва:
- 1.1 Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, СМР дейности- сграда (без дейности по Вертикална планировка и изграждане на ограда) на обща стойност 244 272,27 лв.
- 1.2 Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Обзавеждане и оборудване, сграда (без оборудване на Вертикална планировка) на обща стойност 523 310,91 лв.
- 1.3 Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Вертикална планировка- ОБОРУДВАНЕ на обща стойност 6 668,48 лв.
- 1.4 Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Вертикална планировка, СМР на обща стойност 38 896,78 лв.
- 1.5 Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Изграждане на ограда- СМР на обща стойност 26 723,15 лв.
2. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част ВиК на обща стойност 11 146,60 лв.
3. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Електро на обща стойност 22 217,65 лв.
Общата стойност на инвестиционното намерение е 873 235,84 лв.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Ремонт и реконструкция на детска градина „Русалка“ в гр. Приморско- СМР дейности: Дейността е насочена към подобряване на общинската публична инфраструктура на Община Приморско, което напълно съответства на формулираните приоритети и мерки на общината за настоящият програмен период Целта на изготвения проект е извършване на строително ремонтни дейности по ремонт и реконструкция на Детска градина „Русалка“, гр. Приморско. Дейността включва следните поддейности и съответните им стойности: 1. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, СМР дейности- сграда (без дейности по Вертикална планировка и изграждане на ограда) на обща стойност 244 272,27 лв. 2. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Вертикална планировка, СМР на обща стойност 38 896,78 лв. 3. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Изграждане на ограда- СМР на обща стойност 26 723,15 лв. 4. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част ВиК на обща стойност 11 146,60 лв. 5. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Електро на обща стойност 22 217,65 лв. Предвиждат се и непредвидени разходи в размер на 15 494.61 лв. 358 751.06 297 583.88
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за детска градина „Русалка“ в гр. Приморско: Дейността е насочена към подобряване на общинската публична инфраструктура на Община Приморско, което напълно съответства на формулираните приоритети и мерки на общината за настоящият програмен период Дейността включва следните поддейности и съответните им стойности: 1. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Обзавеждане и оборудване, сграда (без оборудване на Вертикална планировка) на обща стойност 523 310,91 лв. 2. Ремонт и реконструкция на ДГ "Русалка- част Архитектура, Вертикална планировка- ОБОРУДВАНЕ на обща стойност 6 668,48 лв. 529 979.39 317 825.92
Извършване на дейности по управление и отчитане на проекта: Консултантските услуги ще обхващат:  Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта  Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта  Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта;  Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта;  Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки;  Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта;  Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции;  Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки;  Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта;  Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях;  Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта;  Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта;  Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи;  Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания до ДФЗ за сключването им;  Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината;  Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им;  Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината;  Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект. 8 500.00 17 000.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения от Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор 17 450.00 6 865.13
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно изискванията на ЗУТ, ЗКАИИП и поднормативните актове по прилагането им. Следва да бъдат извършвани дейности по осъществяване на авторски надзор за съответствие на изпълнението на строително-монтажните работи с изготвените инвестиционни проекти по части: Геодезия; Пътна; План за безопасност и здраве /ПБЗ/; Организация и безопасност на движението /ОБД/ във връзка с реконструкция и рехабилитация на обекта, предмет на инвестицията. Дейностите по упражняване на авторски надзор включват: Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; Изработване на допълнителни чертежи на детайли; Извършване на допустими от закона промени в проекта, при необходимост; Присъствие/Участие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и в случаите на установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др. 8 730.00 21 032.56

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.