Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектните дейности ще стартират на 01.02.2017 г. като ще се предоставя топъл обяд на 100 потребители на социалната услуга. Ще бъдат обхванати лица от три целеви трупи, съгласно условията на програмата:
 - лица и семейства на месечно подпомаган по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
- лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;
- самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудовата дейност.
Пилотно ще стартира реализацията в три населени места от Община Златарица, а именно: гр. Златарица, с. Горско Ново село и с. Родина. 
Мотивите ни за избора на определени населени места са следните:
1.Община Златарица е в планински район и достъпът до останалите населени места е труден, особено в зимните месеци.
2.Съгласно направените предварителни проучвания най - голям брой лица, попадащи в обхвата на целевите групи е концентриран на територията на цитираните населени места.
Услугата ще бъде предоставяна от външна фирма - доставчик, като изборът ще се реализира по реда на чл. 20, ал.4, т. 2 от ЗОП. Към момента Община Златарица има сключен договор № ФСД-36-102 от 29.03.2016 г. с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД, която ежедневно приготвя храна по утвърдено меню и количество за нуждите на ЦДГ, ЦНСТ за деца и младежи без увреждания, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж. Договорът е със срок 36 месеца, като изборът на изпълнител е проведен по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП /отменен/. Същият изпълнител е заявил намерение за включване в проектните дейности, като е заявил възможност да приготвя храна под формата на услугата "Кетъринг".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Определяне на целевите групи : Целта на дейността е да се определят лицата които ще имат право да получат топъл обяд. Дейността включва изискване на информация от Дирекция „Социално подпомагане“ гр.Елена за лицата отговарящи на следните целеви групи: - лица и семейства на месечно подпомаган по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; - самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудовата дейност. Ще се разработи критерии за подбор на потребители, която ще бъде база за подбор и класиране на кандидат потребители. Със Заповед на Кмета на Община Златарица ще се сформира комисия за подбор на лицата, която да класира кандидат потребителите на услугата „Осигуряване на топъл обяд в Община Златарица”. Предвижда се подбор на 100 лица от целевите групи, в рамките от следните населени места: гр. Златарица, с.Горско Ново село и с. Родина. 0.00 690.00
Закупуване на хранителни продукти: Целта на тази дейност е да се закупят хранителни продукти необходими за приготвянето на топъл обяд. Община Златарица има сключен договор с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД№ ФСД-36-102 от 29.03.2016 г. с фирма "Хрансервиз БГ" ЕООД, която ежедневно приготвя храна по утвърдено меню и количество за нуждите на ЦДГ, ЦНСТ за деца и младежи без увреждания, Дом за стари хора и Домашен социален патронаж. Договорът е със срок 36 месеца, като изборът на изпълнител е проведен по реда на чл. 16, ал. 8 от ЗОП /отменен/. Същият изпълнител е заявил намерение за включване в проектните дейности, като е заявил възможност да приготвя храна под формата на услугата "Кетъринг". За целите на проекта ще се сключи нов договор по реда на чл. 20, ал. 4 т. 2 от ЗОП за доставка и приготвяне на храната. Община Златарица стриктно ще съблюдава и прилага нормите и стандартите, касаещи безопасността на храните, както и здравословното и балансирано хранене. По договора за предоставяне на топъл обяд е определена цената на един храноден за едно лице в размер на 2,30 лв. за периода до 30.04.2017г. и 2,50лв за периода след 01.05.2017г. съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата схема. Определения брой потребители е 100 лица, като на същите ще бъде предоставена услугата в рамките на роботните дни в периода 01.02.2017г. - 31.12.2019г. или 725 работни дни, както следва: Февруари 2017 г.- 20 работни дни Март 2017 г.-22 работни дни Април 2017 г.-18 работни дни Май 2017 г. -20 работни дни Юни 2017 г. -22 работни дни Юли 2017 г.- 21 работни дни Август 2017 г.-23 работни дни Септември 2017г.- 19 работни дни Октомври 2017 г.- 22 работни дни Ноември 2017 г. - 22 работни дни Декември 2017г. - 18 работни дни През 2018г. топъл обяд ще се предоставя целогодишно, 12 месеца през всички 249 работни дни. През 2019г. топъл обяс ще се предоставя целогодишно, 12 месеца през всички 249 работни дни. Общо за целия период на изпълнение - 725 работни дни Стойността на дейността е определена както следва: 13800,00 лв. за периода до 30.04.2017г. и 166220,00лв за периода след 01.05.2017г. Общ финансов ресурс за осигуряване на топъл обяд - 180 020,00лв. Съгласно представена от партньорската организация декларация--Приложение IIа - проведена е процедура по ЗОП с уникален номер на обществената поръчка в РОП-00954-2017-0003 и подписан договор с изпълнител ФСД-36-174/01.12.2017г. 179 975.00 133 300.00
Осигуряване на топъл обяд: Тази дейност цели да осигури топъл обяд за определените лица от целевата група и да се постигне преодоляване на основно материално лишение. Доставчика на топлия обяд разполага с добре оборудвана кухня и добре квалифициран персонал, който се състои от готвачи, работници кухня и шофьори.Приготвянето на храната се извършва при спазване на мерки за безопасност, като в обекта е въведена система по НАССР и добри производствени практики. 8 998.75 8 310.25
Предоставяне на съпътстващи мерки : Реализирането на съпътстващите мерки е специфична мярка на подпомагането от фонда за Европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Предвижда се реализирането на съпътстващите мерки да се извърши от служители на община Златарица. Ежемесечно според индивидуалните нужди и потребности потребителите ще бъдат консултирани относно ползването на други социални услуги предоставени на територията на община Златарица, здравословно и безопасно хранене, предпазване от измами, юридически консултации, ще се оказва съдействие пред други институции, а също така ще се предоставят и други форми на подкрепа в отговор на конкретни нужди и проблеми на представителите на целевата група. 8 998.75 8 500.25

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.