Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 170 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

По Проекта ще бъде надградена дейността на съществуващото и функциониращо "Звено за социални услуги в домашна среда". Ще се предоставят три почасови услуги в домашна среда-личен асистент,социален асистент и домашенпомощник.Чрез дейностите ще постигнем общата цел на проекта за надграждане и устойчивост на резултатите по проект "Развитие на социалната икономика в община Ловеч", финансиран по операция "Помощ в дома" на  ОП РЧР 2007-2013. Целевите групи: Безработни лица, в трудоспособна възраст, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст-100 лица; Лица и деца с трайни увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване-60 лица и деца; Възрастни хора над 65 год. с граничения или невъзможност за самообслужване-20 лица. Потребители на услуги по процедура "Нови алтернативи"-120 лица и деца с увреждания и възрастни с ограничения или невъзможност за самообслужване, които ползват услуги по тази процедура и одобрени и оценени кандидат потребители, но не включени в проекта поради недостиг на финансов ресурс. За постигане на целите ще се изпълняват следните основни дейности: Дейност 1: Организация и управление на проекта, провеждане на процедури по ЗОП; Дейност 2: Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания; Дейност 3: Набиране на заявления, извършване на оценка на потребностите, подбор на потребители и персонал за „Звеното за социални услуги в домашна среда“ и провеждане на въвеждащо обучение; Дейност 4: Разработване на Методология за дейността на Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда; Дейност 5: Функциониране на „Звено за социални услуги в домашна среда“  към Домашен социален патронаж- Ловеч и предоставяне почасови социални услуги на лица с трайни увреждания /включително деца/ и на възрасти хора с ограничения или невъзможност за самообслужване; Дейност 6: Предоставяне на здравни услуги, психологическа и мотивационна подкрепа на персонала и потребителите на услугите.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление на проекта, провеждане на процедури по ЗОП: Целта на дейност 1 е обезпечаване добро управление на проекта на принципа на законност и прозрачност при вземането на решения и гарантиране ефикасност и ефективност при постигане на заложените цели. Екипът за организация и управление ще отговаря за организиране дейности за подбор и наемане на персонал на „Звеното за социални услуги“ към Домашен социален патронаж, оборудване и обзавеждане на работните места на персонала на Звеното; координиране дейностите по провеждане на процедури по ЗОП и обезпечаване с материали и консумативи останалите дейности по проекта; организиране дейности за извършване на вътрешен мониторинг по проекта. Екипът за организация и управление ще извършва ежемесечен вътрешен мониторинг за недопускане на двойно финансиране- чрез попълване на чек- листове и протоколи за резултатите от проверката. Членовете на екипа ще извършват 3 пъти в годината посещения в домовете на потребителите. Екипът за организация и управление осигурява възможност за подаване на жалби и сигнали, като същите ще се приемат от координатор проект и ще се завеждат в Дневник за жалби и сигнали по проекта. Комисия за жалби и сигнали ще разглежда всяка постъпила жалба в 7 дневен срок от постъпването й. За резултатите от заседанието на Комисията, жалбоподателя ще бъде уведомяван писмено. За обезпечаване работата на екипа е предвидено закупуването на следните канцеларски материали по реда на ЗОП: - Класьори А4 - 20 бр.; - папки пластмасови с машинка А4 - 50 бр.; - папка "джоб" А4 - 5 опаковки по 100 бр.; -DVD - 20 бр.; - флаш памет 4 ГБ -5 бр.; - тонер касета - 1 бр.; - хартия А4 - 5 бр. кашони; - химикалки - 5 бр. 33 607.24 31 432.02
Дейност 2:Осигуряване на публичност и провеждане на информационна кампания: Целта на дейност 2 е: - Информиране на крайните потребители, заинтересованите страни и обществеността за Програмата, донора, проекта - целите му, дейностите, които ще се развиват, очакваните и постигнатите резултати, местоположението на офиса - Осигуряване на прозрачност в процеса на реализация на етапите и дейностите по Проекта. - Постигане на поетапна промяна в обществените нагласи, относно същността на социалните услуги, предоставяни в домашна среда и извеждането им от тесния кръг на семейството 3 672.00 2 582.00
Набиране на заявления, извършване на оценка на потребностите, подбор на потребители и персонал за „Звеното за социални услуги в домашна среда“ и провеждане на въвеждащо обучение: Целта на Дейност 3 е идентифициране на конкретни кандидат- потребители и кандидати за персонал на „Звеното“ , оценяване на индивидуални нужди от социални услуги и провеждане на въвеждащо обучение на персонала. 2 338.00 2 054.34
Дейност 4 предвижда разработване на Методология за дейността на Звеното за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.: Целта на Дейност 4 е да се разработят детайлни правила и изисквания за комплекса от услуги, които се предоставят в Звеното. По този начин, ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. 1 485.30 1 485.15
Функциониране на „Звено за социални услуги в домашна среда“ към Домашен социален патронаж- Ловеч и предоставяне почасови социални услуги на лица с трайни увреждания /включително деца/ и на възрасти хора с ограничения или невъзможност за самообслужване: Целта на Дейност 5 е надграждане на дейността на Домашен социален патронаж- Ловеч, чрез функциониране на Звено за социални услуги в домашна среда с цел задоволяване потребностите на целевата група посредством предоставяне на почасови дейности за лична помощ, социална подкрепа и за помощ при комунално-битови дейности в домашна среда. Дейността ще бъде извършена от лицата, подбрани и назначени за следните услуги: - ръководител звено за социални услуги в домашна среда - 1 бр. за период от 20 месеца; - социален работник - 1 бр. за период от 19 месеца; - личен асистент - 19 бр. за период от 18 месеца и личен асистент - 23 бр. за период от 10 месеца; - социален асистент - 17 бр. за период от 18 месеца - домашен помощник - 29 бр. за период от 18 месеца и домашен помощник - 10 бр. за период от 10 месеца;“ За обезпечаване работата на наетите лица са предвидени разходи за материали и консумативи както следва: - канцеларски материали - 3634,55 лв.; - работно облекло и лични предпазни средства - 6671,95 лв.; - командировки - 3000,00 лв. 742 403.62 720 863.22
Предоставяне на здравни услуги, психологическа и мотивационна подкрепа на персонала и потребителите на услугите: Целта на Дейност 6 е осигуряване на достъп до интегрирани услуги според специфичните потребности на потребителите въз основа на тяхната индивидуална оценка на потребностите. По този начин ще се подобри качеството на живот на възрастните и лицата с увреждания, чрез създаване на условия и подкрепа за ефективно упражняване правото им на независим живот и социално включване, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности и специфични потребности. 3 960.60 4 098.81

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.