Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 779 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение „Нов шанс за работа“   е насочено към създаване на устойчиви работни места в  Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД  и закупуване на оборудване, пряко свързано с новосъздадените работни места. В рамките на проекта ще бъдат разкрити четири нови работни места и ще бъде закупено необходимото оборудване, пряко свързано с новооткритите места, с цел да се гарантира безпроблемната работа на новоназначените лица. Целевата група по проекта са  4 безработни и/или неактивни лица, от които най-малко 2 безработни  младежи до 29 години включително. Основната цел на настоящото проектно предложение е: създаване на 4 устойчиви работни места, от които най-малко 2 безработни  младежи до 29 години включително, в  Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД. 
В рамките на настоящото проектно предложение ще бъдат реализирани следните основни дейности: 
1. Наемане на безработни младежи, от които най-малко 2 безработни до 29 г. включително за период до 12 месеца . 
2. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места. 
3. Информация и публичност на проекта. 
4. Организация и управление на проекта.
Дейностите са подбрани така, че да гарантират в максимална степен постигането на целите, резултатите и индикаторите, заложени в проекта, респективно да допринесат за постигане на целите на настоящата процедура. 
В следствие на реализиране на проекта ще бъдат постигнати следните резултати: 
- Ще бъдат създадени четири нови работни места;
- Ще бъде закупено оборудване за целите на функционирането на работните места; 
- Ще се създадат и усъвършенстват трудови навици у новоназначените лица; 
- Ще се подобри социално-икономическия статус на лица, на които е осигурена заетост; 
- Ще се повиши конкурентноспосбността на дружеството.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица, от които най-малко 2 безработни младежи до 29 г. включително за период до 12 месеца: В рамките на дейност 1 ще бъде извършен подбор и ще бъдат наети четири лица, представители на целевата група по проекта - безработни и/или неактивни лица, от които най-малко 2 безработни младежи до 29г.вкл. Изборът на лицата ще бъде съобразен със спецификата на дейността на дружеството, както и с необходимите знания и умения за съответната длъжност, за която ще бъдат наети. Също така в процеса на подбор ще се съобразим с изникванията на УО и ръководството за управление на проекти по настоящата схема. В рамките на дейността всяко едно от наетите лица ще получи възнаграждение по проекта в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, на която е назначен за период до 12 месеца. Дейността е разписана за 14 месеца, тъй като в периода на същата ще се осъществи и подбора на лицата, които ще бъдат наети. Наемането на лицата може да се извърши едновременно и/или последователно, с оглед на това дали има налични лица, представители на целевата група, които имат желание да започнат работа и отговарят на изискванията на бенефициента. Успешното развитие на Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД към момента и направеното проучване на управителя за положителните тенденциите на пазара и бъдещия потенциал за развитие на дейността свързана с разработване, управление и изпълнение на проекти по различни програми, както и провеждане на обучения, разработване на стратегически и аналитични документи са основната предпоставка за необходимостта от създаване на нови работни места. Предвид настоящата дейност и в съответствие с средносрочната стратегия за развитие на Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД , дружеството има необходимост от разкриването на четири нови работни места и наемането на 4 човека на следните длъжности: • Сътрудник по управление на европейски проекти и програми – 2 броя • Експерт, програми и проекти - 1бр. • Организатор обучения – 1 броя Длъжностите са определени, така че откриването на новите работни места да гарантира успешното развитие на дружеството, повишаване на неговата конкурентноспособност и производителност, удовлетворяване на нуждите на настоящите и бъдещи клиенти и осигуряване на устойчива заетост на новоназначените лица. Необходимостта от персонал, който следва да бъде назначен на посочените длъжности е продиктувана от успешното развитие на Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД и тенденциите на пазара в сектора. 35 500.00 0.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаване на нови работни места: За целите на проекта в рамките на настоящата дейност ще бъде закупено следното оборудване: Лап Топ (Преносим компютър) - 4 броя Офис бюро - 4 броя Офис стол - 4 броя Комод - 4 броя Мултифункционално устойство - 1 бр. Флипчарт - 1 бр. Бяла магнитна дъска - 1бр. Необходимостта от закупуването на предвиденото по настоящия проект оборудване е пряко свързано с работата на лицата, които ще бъдат наети. За всички длъжности са необходими създаването на работни места, оборудвани със следното: лап топ (преносим компютър), офис бюро, офис стол и комод. Тъй като работата на посочените лица е свързана с командировки и посещения на клиенти, най-подходящи за изпълнението на техните ангажименти са преносимите компютри, тъй като по този начин служителите ще имат възможност да работят и извън офиса, при необходимост и когато посещават клиентите на място, както и в случаите когато се организират и провеждат обучения извън офиса и се изисква наличието на компютри. За челите на наетото лице на длъжност "Организатор обучения" и с оглед на организирането и провеждането на обучения от същото лице са предвидени за закупуване флипчарт и бяла магнитна дъска. Мултифункционалното устройство е необходимо за всички новонаети лица, с оглед на спецификата на длъжностите им и ежедневните им ангажименти. Чрез закупуването на предвиденто по поректа оборудване, новонаетите лица по проекта ще имат възможността да изпълняват своите професионални задължения, тъй като спецификата на длъжността изисква ежедневна работа с посоченото оборудване. От друга страна предвиденото оборудване създава условия на новонаетите лица да работят със съвременно оборудване, което ще гарантира както по-високо качество на крайния продукт, така и ще бъде предпоставка за по-добри условия на труд. Закупуването на предвиденото оборудване е необходимо, за да се създадат условия на наетите лица да изпълнява своите служебни ангажименти, предвид спецификата на работата им и с оглед дейността, което се осъществява в дружеството. Оборудването, предвидено за закупуване в рамките на дейност 2 е пряко свързано със спецификата на работните места и произтичащите от тях служебни ангажименти на лицата, които ще бъдат назначени в Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД . Изключително важно за осигуряването на заетост и гарантирането на нейната устойчивост е създаването на добри условия на труд в дружеството. Чрез закупуването на необходимото за целите на работните места оборудване, ще се подобри конкурентноспособността на дружеството и ще бъдат постигнати по-добри финансови резултати, което ще гарантира устойчивостта на работните места, респективно по-доброто качество на живот на работещите в Ди Ай 76 Консулт “ ЕООД . По-добрите финансови резултати ще спомогнат развитието на дружеството и възможността на мениджмънта да разширява капацитета и да развива фирмата, за да осигури устойчивостта на заетостта и в бъдеще да открива нови работни места. 15 000.00 0.00
Информация и публичност на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на УО на ОПРЧР. В рамките на дейност 3 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и информация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, разработен от Управляващия орган на ОПРЧР. За целите на проекта и постигане на публичност на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълненение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела- 1 бр 2. Изработване на 150 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 19 брой 4. Изработване на информационни плакати - 50 броя Всички изготвени в рамките на проекта документи и материали и материали ще бъдат визуализирани, с цел да бъде промотирана безвъзмездната помощ и източниците на финансиране. 550.00 0.00
Организация и управление на проекта: Предвид спецификата и обема на работа в рамките на настоящия проект, екипът на проекта ще бъде съставен от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Ръководителят на проекта, заедно с останалите членове на екипа, ще изготви подробен план за реализиране на дейностите. Планът ще включва подробно разписване на ангажиментите на всеки член, в зависимост от неговите проектни задължения; актуализиране на план за действие, ако е необходимо и прецизиране на отделните етапи за реализиране на дейностите. В рамките на дейността ще бъде разработена Процедура за вътрешен мониторинг и контрол. Процедурата ще отчита в максимална степен задълженията на бенефициента и отговорностите, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ, съхраняването на проектното досие и финансовата документация и др. Управлението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на УО и Оперативното ръководство за управление на проекти по настоящата схема. Членовете на екипа на проекта ще има следните задължения и отговорности: Ръководител на проекта: - Отговорен за цялостното управление, организация, и изпълнение на заложените дейности по проекта; - Контролира навременното и качествено изпълнение на дейностите, съобразно времевия график и в съответствие с изискванията на бенефициента; - Ръководи екипа за организация и управление на проекта; - Контролира и координира процеса по изготвяне на Технически доклади (междинни, окончателни) и финансови отчети от името на бенефициента до УО по ОПРЧР; - Утвърждава изготвените отчети преди входирането им в Управляващия орган; - Отговаря за точната и навременна комуникация с целевите групи, изпълнителите по проекта, както и всички заинтересовани страни; различните страни-кореспонденти по проекта: изпълнители и други участници в изпълнение на заложените дейности; - Организира и провежда работни срещи на екипа по проекта; - Следи и контролира предприемането на всички необходими стъпки за визуализация, информация и публичност по проекта в съответствие с изискванията на УО. Координатор на проекта: - Води текущата кореспонденция със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта, както и с представителите на целевите групи; - Осъществява цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Участие в срещите на екипа по проекта; - Координира провеждането на процедурите по избор на изпълнители; - Събира и класифицира на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека; - Изготвя съвместно с Ръководителя междинните и окончателен технически доклади. Счетоводител на проекта: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта, съгласно одобрения бюджет; - Отговаря за законосъобразното изразходване на средствата по проекта; - Изготвя на финансовите отчети; - Осигурява на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта, в съответствие с правилата за добро финансово управление и при спазване на принципите за ефективност и целесъобразност при разходването на средства, предоставяни от Структурните фондове на ЕС; - Надлежно съхраняване на счетоводната и финансовата документация по проекта; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Подготовка и участие при изработването на процедури за избор на изпълнители; - Изготвяне на междинните и окончателния финансов доклад; - Участва в срещите на екипа по проекта. Целта на дейността е осигуряване на качествено управление на проекта и успешно реализиране на предвидените дейности. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност по отношение на качеството и срока й за реализация. Управлението на проекта ще се извърши съгласно изискванията на УО на ОПРЧР и нормативната уредба на Република България. 5 500.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.