Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 763 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда модернизация на съществуващо предприятие за преработка на био сертифицирана продукция (орехи). Инвестиционното намерение включва изграждане на автономна ФЕЦ за задоволяване на нуждата на производството от електро енергията; закупуване на машини (допълнителна сушилня и машина за опаковане), и внедряване на цифровизирана иновативна технология за управление и администриране на процесите, енергията и суровините в предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Дейността е свързана с успешното изпълнение на проекта, спазване на нормативната уредба и клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ. За целта ще бъде сформиран екип в консултантската фирмата, вкл. счетоводител и експперт, които ще управлявят процеса. За надлежното администриране, осчетоводяване на разходите и отчитане на проекта ще бъде отговорен счетоводителя, който ще бъде под контрола на управителя на възложителя. Екипът ще има задължение да : 1. Да подготви нужните тръжни документации за провеждане на процедурите за избор на доставчик. 2. Верификация на първични счетоводни документи;3. Документира редовно и точно изпълнението на финансовата част по проекта, съгласно изискванията на българското законодателство; 4. Подготвя всички необходими финансово-счетоводни документи и води отделна пълна и прозрачна финансово-счетоводна отчетност; 5. Участва при осигуряване на достъп до документацията на представители на финансиращата организация; 6. Докладва на управителя и осъществява пълен финансов контрол върху действията на изпълнителите; 7. Подпомага административното изпълнение на проекта; 8. Координира действията на всички участващи в изпълнението на проекта страни; 9. Получава, обработва и съхранява информацията и документацията, свързана с хода на проекта; 10. Следи за спазване на изискванията за публичност и мерките за информиране по проекта. 11. Изготвя заявки за междинни и окончателни плащания. 13 000.00 0.00
Избор на доставчици по реда на ПМС 160 за: 1. Внедряване на цифровизирана система за енергиен и ресурсен мениджъмънт в производството и фотоволтаична инсталация: Дейността включва подготовка на документи за провеждане на процедура за избор на изпълнители на останалите дейности заложени в проекта. 335 750.00 0.00
Доставка и Внедряване на цифровизирана система за енергиен и ресурсен мениджъмънт в производството и изграждане на фотоволтаична централа за собствени нужди: След избор на изпълнител по дейност 2 проектът ще продължи с доставка. След като бъде завършен цялата предвидена инвестиция за този проект ще бъде подготвена документацията за нейното отчитане. Дейността ще се извършва съгласно техническите параметри заложени и одобрени в проекта. 335 750.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.