Дейност за реализиране на пазара на предприемаческиата идея: Разходи за придобиване на ДМА, необходими за реализиране на пазара на архитектурни услуги:
Архитектурата е творческа дейност. Тя е симбиоза между инженерни знания, креативност и художнически и дизайнерски способности. Трудът на архитекта е сериозна и отговорна дейност, без която не може да се построи дори и барака. Архитектурата е същевременно идеята, проектирането, процесът на създаване и видимият окончателен материален резултат.
Предприемачът „Дизайнерски и архитектурни решения” ще предоставя цялостни архитектурни услуги: проектиране, изготвяне на строителни документи и количествено-сметна документация. Екипът ще предлага и голямо разнообразие от услуги, включително проучвания за осъществимост, архитектурно програмиране и управление на проекти.
Всеки архитектурен проект, включва следните етапи:
• Начало на проекта - Планирането на проекта съвместно с с архитекта и клиента – споделяне на проектните нужди, мечти и цели.
• Заснемане на обекта – Изключително важен етап, на който с прави заснемане на обекта – инфраструктурни мрежи, а за съществуващи обекти – стени и инсталации.
• Схематичен дизайн - По време на този етап екипа започва подготовката на предварителни дизайнерски скици, базирани на изискванията и бюджета на клиента, за да проучи и илюстрира възможните варианти.
• Развитие на дизайна - Този етап прецизира съгласувания схематичен дизайн за по-ясно определяне на обхвата и качеството на завършения проект.
• Документи за строителството - Когато се вземат решения за проектирането, екипа подготвя работни чертежи и спецификации. Те са необходими за получаване на разрешителни за строеж и оферти и за насочване на изпълнителя в строителството.
• Офериране и водене на преговори – Екипът на предприемача помага при оценяване на офертите и избера на изпълнител
• Строителство и договорена администрация – Дава съвети по време на строителството. На място посещенията ще определят дали строителството е в съответствие с договора и че проектът, материалите и изработката отговарят на приемливи стандарти.
• Значително изпълнение на сертификат за строителство / заетост - предоставя редовни доклади за напредъка, за да информира клиента и остава ангажиран, докато проектът бъде завършен.
За реализиране на тези услуги, предприемача ще оборудва архитектурно студио.
Предприемачът ще внедрява последните световни тенденции в архитектурното заснемане, основа на всеки архитектурен проект. За целта по проекта ще се закупи Лазерен скенер, с помощта на който ще се извършва съвременно заснемане на инфраструктурните мрежи . По този начин се избягват корекции в архитектурните проекти в последствие, когато в практиката често се налага изцяло да се преработва архитектурата. При реализиране на проекти за реконструкция на съществуващи сгради с помощта на актива ще се заснемат съществуващи стени и инсталации.
Скоростта на сканиране на актива е от 122000 до 976 000 т/сек., при точност на сканиране ±1 мм. Активът има камера – мин. 165 Мрх.
Освен съкращаване на време, новият актив е идеалното решение за измервания всеки път, навсякъде, без значение на времето и мястото. Новите характеристики като екстра големия обхват - 330 m, правят актива лесен за употреба и безопасен за очите сканиращ инструмент дори при открити заснемания - архитектура, исторически паметници. Лазерният скенер записва до милион измервателни точки в секунда и изготвя прецизна, триизмерна карта на заобикалящата среда.
Заснетата информация с Лазерният скенер ще се обработва в студиото с помощта на предвидения за закупуване по проекта Настолен компютър – шест ядрен, с памет от мин. 16 GB.
Очакваните приходи, които „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД ще реализира от архитектурните дейности е левовата равностойност на 12 - 15 евро на м2.
Прогнозира се през първата година след реализиране на проекта да се проектират средно 5 обекта със средна площ от 1200 м2.
Разходи за суровини и материали не се калкулират. Разходите за външни услуги са от порядъка на 20-25% от приходите за архитектурни дейности.
|
183 270.38
|
181 370.00
|
Дейност 1-част 2: Разходи за Квалифициран персонал, необходими за реализиране на пазара на продуктите на предприемача: За реализиране на предприемаческата идея ще се сформира Екип по проекта, който ще включва:
Квалифициран персонал, който е обект на оценка:
1. Предприемач
Предприемачът ще бъде назначен на длъжност: Архитект интериор – код 2161 7003
Брутно месечно възнаграждение: 1800,00 лева
Осигуровки от работодател при мин. 1 година стаж – общо: 342,60 лева
Общо при 8 часова заетост: 2 142,60 лева
Общо за 12 мес. – 25 711,20 лева
2. Експерт, които предстои да бъдат наети на трудов договор в предприятието-кандидат.
За реализиране целите на проекта ще се назначи експерт на длъжност: Архитект - код 2161 7002
Брутно месечно възнаграждение: 900,00 лв.
Осигуровки от работодател при над 26 години стаж – 196,84 лв.
Общо при 8-часова заетост: 1096,84 лв.
Общо за 6 месеца – 6 581,04 лв.
Квалифициран персонал, който не е обект на оценка:
По проекта ще се назначи квалифициран персонал - 1 лице на длъжност Длъжност: Архитект - код 2161 7002
Брутно месечно възнаграждение: 656,00 лв.
Осигуровки от работодател при мин. 2 години стаж – 125,61 лв.
Общо при 8-часова заетост: 781,61 лв.
Общо за 6 месеца – 4 689,66 лв.
Общо разходите за заплати на Екипа, с включени осигуровки от работодателя са в размер на 36 981,90 лева.
Кандидатът ще осигури устойчива заетост, в резултат от реализиране на проекта като запази работните места на членовете на екипа за период от 6 месеца през първата година след верифициране на разходите по проекта.
|
36 981.90
|
29 892.79
|
Дейност 1 – Част 3: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за изработване на маркетингов план за пазарна реализация на Архитектурните дейности:
Предприемачът „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД , съзнава, че в наши дни архитектурата не е индивидуално занимание, а съвкупност от експертни оценки - специалисти в различни области, които съвместно работят за достигане на най-добрия резултат при проектиране и строеж. Тя е ежедневно променяща се наука, според нуждите и предпочитанията на хората и откриването на нови технологии и средства за улесняване процеса на строителство.
Като новосъздадена компания, „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД съзнава, че е необходимо изработване на маркетингов план за пазарна реализация на архитектурните дейности, които ще предоставя, изготвен на базата на задълбочено пазарно проучване на тенденциите у нас и в света.
Този подход е задължително условие за успеха на всеки нов бизнес. Той трябва да бъде добре обмислен и да съдържа правилните стратегии. Става дума за осигуряване на дългосрочна визия и планове за действие, а това изисква доста усилия.
Дейността за изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на услуги ще включва: описание на идеалния клиент; анализ на ситуацията и пазарната ниша ; SWOT анализ; конкурентен анализ; план за PR; определяне на маркетингови цели; избор на маркетингова стратегия; избор на маркетингова тактика; идея за прилагане на плана и контрол на изпълнението.
Планирането в маркетинга представлява управленски процес. Най-просто казано това е начинът ресурсите на компанията да се организират така, че тя да постигне поставените цели. Планирането е още и връзката между това, което организацията представлява в момента, и това което може да представлява в бъдеще.
Едно от предимствата на Архитектурата е, че тя е много фокусирана върху дизайна и създава красиви структури и форми за хората. Използвайки този начин на мислене в полза на бизнеса, архитектурните фирми могат да се възползват от маркетинговите техники. С помощта на маркетинг на съдържанието или маркетинг за архитекти те могат да изградят връзка с клиентите си, архитектурните услуги изграждат трайна основа.
|
21 200.00
|
42 400.00
|
Дейност 1 – Част 4: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Разходи за създаване на интернет страница на „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД :
Интернет страницата е жива система. Тя е визитката на всеки бизнес.
Предприемачът „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД ще разработи чрез възлагане на външен изпълнител, собствен сайт, като един от основните инструменти за реализиране на дългосрочните си цели и като начин да достигне до повече потенциални клиенти.
Интернет страницата е най-переспективния канал на 21 век, а именно Интернет. Тя е идентичност, визия, история и философия за утрешния ден.
Бизнесът е там, където са потребителите, а днес те са онлайн и това можем да видим навсякъде и по всяко време в ежедневието си.
Интернет страницата ще се отличава с:
- Уеб дизайн – професионално изглеждащ и структуриран, съобразен с фирмената идентичност на предприемача;
- Бърз и функционален уеб сайт – ефективен и бързо зареждащ се;
- Удобен за поддръжа и обновяване – платформите, с които ще се изработи уеб сайта ще разполагат с едни от най-лесните за ползване административни интерфейси, което ги превръща в идеално средство за контрол и управление на интернет съдържанието. Това ще позволи на „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД да има достъп до почти всички аспекти на уеб сайта и ще има възможност да извършва актуализации по него.
|
1 800.00
|
1 745.00
|
Дейност 2: Визуализация на проекта : През цялото време на реализиране на проекта „Дизайнерски и архитектурни решения” ООД ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г.
Финансовият принос, предоставен от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 “ ще бъде упоменат във всички документи, издадени от предприятието.
На външен изпълнител ще се възложи изготвяне на 2 табели и стикери за закупения по проекта актив, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК.
|
0.00
|
0.00
|