С настоящия проект кандидатът планира да развие новосъздаденото дружество - "ДИФАР" ООД в приоритетния сектор на Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020 г. „J59. Производство на филми, телевизионни предавания, звукозаписване и издаване на музика“.
СЪЩНОСТТА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ Е:
- Производство на филми;
- Производство на рекламни клипове;
- Производство на телевизионнни предавания;
- Музикално производство/изпълнение на музикални проекти и
- Анимационно производство/ изпълнение на анимационни проекти.
ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ ЩЕ БЪДАТ ИЗПЪЛНЕНИЕ СЛЕДНИТЕ ДЕЙНОСТИ:
- Реализиране на пазара на предприемаческата идея и
- Визуализация на проекта.
ОЧАКВАНИТЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ПОДКРЕПАТА ПО ПРОЦЕДУРАТА СЕ ИЗРАЗЯВАТ В:
1. Сформиран екип от квалифициран персонал.
2. Наето работно помещение в гр. Враца.
3. Закупено оборудване необходимо за реализация на предприемаческата идея.
4. Разработен и внедрен в дейността на дружеството софтуер "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции".
5. Разработена икономическа оценка и маркетингов план за пазарната реализация на предвидените да бъдат произвеждани/ създавани продукти/ продукции.
6. Изпълнени мерки за осигуряване на публичност и визуализация на проекта.
С реализиране на проектното продложение ще се постигне и положителен ефект по отношение на устойчивостта на новосъздаденото предприятие, ще се създаде стабилност на работните места като се осигури УСТОЙЧИВА ЗАЕТОСТ НА 3 ЛИЦА и ще се постигне финансов ръст:
- "ДИФАР" ООД ще реализира общо нетни приходи от продажби за трите последователни години след приключване на проекта повече от 50% от размера на заявената БФП и
- Претеглената стойност на EBITDA 17.76%.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: наемане на 4 лица - квалифициран персонал; закупуване на ДМА: 1 брой камера и 3 броя обективи; разработване на ДНА/ софтуер "Платформа за видео, музикални и анимационни проекти"; наемане на работно помещение; изработване на: икономическа оценка и маркетингови планове за пазарната реализация на продуктите).: С цел реализиране на пазара на произвежданата продукция, като част от дейността ще бъдат/ бъде:
- наети 4 лица/квалифициран персонал;
- закупени ДМА: 1 бр. камера и 3 бр. обективи;
- разработен софтуер "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции";
- наето работно помещение в гр.Враца;
- изработени икономическа оценка и маркетингов план.
ОБОСНОВКА НА ЗАЛОЖЕНИТЕ РАЗХОДИ.
I. НАЕМАНЕ НА КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ.
За да бъде успешно реализирана предприемаческата идея е необходимо да бъде сформиран екип от квалифициран персонал, който да притежава необходимото образувание и професионален опит. С цел завършване на цялостния производствения цикъл на произвежданата продукция от дружеството е предвидено екипът отговорен за осъществяването на предприемаческата идея да бъде съставен от 4 експерта назначени на следните взаимнодопълващи се длъжности: продуцент, режисьор, звукорежисьор и художник.
II. ЗАКУПУВАНЕ НА ДМА: 1 бр. дигитална камера и 3 бр. обективи (с фокусна дължина 24мм,50мм и 85мм)
С новата снимачна техника ДИФАР ООД ще има капацитет да изпълнява по-голям брой поръчки на своите клиенти, вследствие на висока производителност за реализация на единица медиен продукт. С предвиденото по проекта технологично дигитално, HD оборудване, заснемащо и обработващо във видео стандарта “5 К” (формат с висока резолюция на картината, който е утвърден в световното медийно пространство), дружеството ще предлага най-съвременното качеството на произвежданата продукция на пазара.
Новата техника:
- позволява съкращаване на сроковете за подготовка за снимки, възможност за заснемане на неограничено количество материал без прекъсване, възможност за реална проверка и монтаж на готовия материал на самата площадка
- дава възможност за творчески контрол върху кадрите, благодарение на многобройните си настройки и три обектива с различна фокусна дължина. Всеки един от предвидените активи е от изключителна важност за оптимизиране на основните етапи от технологичния процес по създаване на медийния продукт - заснемането, обработката и контрола. Затварянето на производствения цикъл вътре в предприятието е задължително за да имаме оптимизиран производствения процес.
Чрез закупуването на ДМА, дружеството ще има възможност да предлага на своите клинти продукция: със съвременни характеристики, висока добавена стойност и качеството.Възможността да бъде наемана техника не е опция заради скъпата цена на подобен вид оборудване.
III. РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕР "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции".
Разработеният софтуер ще спомага за мултикултурното развитие на бранша и ще улеснява сложните процеси на управление на проектите като спомага за поетапното изпълнение на проектите и минимизира риска от забавяне. Софтуерът ще създаде предпоставки дружеството да се превърне в сериозен конкурент и на най-утвърдените компании в бранша.
IV. НАЕМАНЕ НА РАБОТНО ПОМЕЩЕНИЕ в гр. Враца.
За успешното изпълнение на проекта е необходимо да бъде наето работно помещение, в което експертният екип да изпълнява професионалните си задължения/ отговорности, да съхранява и оперира със закуното оборудване по проекта.
V. ИЗРАБОТВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКА ОЦЕНКА И МАРКЕТИНГОВ ПЛАН.
Целта на заложения разход "Разработване на икономическа оценка" е дружеството да получи/ да разполага с ценна информация по отношение на:
1. Пазара - възможностите за реализация на произвежданата продукция.
2. Приходни и разходни парични потоци.
3. Икономически рискове.
Целта на заложения разход "Разработване на маркетингов план" е именно маркетирането/налагането на предприемаческата идея. В резултат от разработения маркетингов план, дружеството ще притежава:
- Анализ на размера и характера на пазара;
- Проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти;
- Анализ на тенденциите за развитие, рекламна политика и т.н.
247 827.96
244 263.70
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела и 4 броя стикери).: Дейност "Визуализация на проекта" ще бъде изпълнена с оглед спазване правилата и процедурите за изпълнение на проекти, финансирани по ОПИК и осигуряване на публичност и широка обществена информираност за получената финансова подкрепа от ЕС чрез ЕФРР и бюджета на Република България.
Целта на дейността е да бъде популяризиран приносът на ЕС по отношение на насърчаването на предприемачеството на "ДИФАР" ООД, посредством изпълнение на следните мерки:
- поставяне на информационна табела на място на изпълнение на проекта, работното помещение в гр. Враца и
- поставяне на информационни стикери на закупените по проекта ДМА: 1 брой камера и 3 броя обективи.
"ДИФАР" ООД ще изпълни дейността в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 год.
Период на изпълнение: от 2-ри до 17-ти проектен месец.
Необходим бюджет: 1 020.00 лв. без ДДС, от които:
1 брой табела х 900.00 лв. без ДДС и
4 броя информационни стикери х 30.00 лв. без ДДС = 120 лв. без ДДС
Изпълнението на дейността е отговорност на "ДИФАР" ООД.
В рамките на проекта дейността ще бъде изпълнена посредством прилагане на различни похвати и методи, чрез които ще се постигнат желаните резултати.
На всеки етап от реализацията на дейността екипът отговорен за управление на проекта ще прилага методи за:
- Планиране/ формиране на график за изпълнение на всяка от задачите, включени в дейността, определяне на срокове, необходими ресурси и отговорни за изпълнението лица;
- Наблюдение и съгласуване/ провеждане на работни срещи, мониторинг и контрол, преглед на изготвени проекти за визуализация на информационните материали, обсъждане и съгласуване на задачите, сроковете за изпълнение и пр.
- Договаряне - дейността ще бъде възложена на външен изпълнител и изпълнението й ще протече при спазване на ПМС 160 - избор без провеждане на процедура (по указание на УО) на база на събрани поне 2 съпоставими оферти и съставен протокол за направения избор и указанията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и при съобразяване със спецификите на настоящия проект.
- Докладване - изготвяне на периодични и извънредни доклади/отчети във връзка с изпълнението - техническо и финансово на дейността.
- Отчетност и архивиране - приемане на система за водене на писмена комуникация и архивиране на документацията, с цел създаване на одитна пътека и съхранение на информацията.
- Информационни и комуникационни методи - приемане и утвърждаване на правила и процедури за комуникация между страните по проекта, непрекъсната координация между "ДИФАР" ООД и избрания изпълнител.
Технически параметри: всички предвидени информационни материали трябва да съдържат информацията съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
За времетраенето на проекта във всички документи, съставяни във връзка с изпълнението му, ще бъде посочвана информация за финансиращата оперативна програма - ОПИК и подкрепата на ЕФРР.
1 020.00
950.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN