Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият инвестиционен проект е по процедура BG06RDNP001-19.233 „МИГ-Берковица и Годеч“ мярка 19.2-4.1 „Инвестиции в земеделски стопанства“ към Стратегията за ВОМР на „МИГ - Берковица и Годеч“, финансирана по Програма за развитие на селските райони“ 2014- 2020 г. Проектът е насочен към закупуване на земеделска техника – трактор и плуг. 
Целта на настоящия проект е да модернизира стопанството на Александър Пламенов Консулов, като въведе в експлоатация съвременна, икономична и високопродуктивна техника. Кандидатът не е подпомаган до сега по "Програма за развитие на селските райони“.
Александър Консулов е земеделски стопанин. Във стопанството си той отглежда на територията от 842,98 дка естествени ливади, пасища и мери, коне за месо. За целта е наета селскостопанска сграда - краварник в землището на община Годеч. За осигуряването на необходимото количество фураж за изхранване на животните освен окосяването на част от стопанисваните ливади Консулов обработва и 24,42 дка ниви за производство на фуражни зеленчуци. За осигуряването на необходимото количество фураж за изхранването на конете фермата се нуждае от закупуването на трактор и олекотен плуг, с който ще се обработват нивите и ливадите.
Предмет на настоящият проект е: 
1. Закупуване на Трактор, марка Kubota, модел М5111
2. Закупуване на Олекотен плуг 4 корпусен, марка MASS, модел E00000000414
Проектът ще бъде изпълнен на един етап. За закупуване на техниката, кандидата ще използва собствени и други финансови средства.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на процедура за избор на изпълнител по реда на ПМС 160 / 01.07.2016 г. : Целта на настоящата процедура е да бъде избран доставчик на земеделска техника и да бъде сключен договор за доставката. Дейността е от ключово значение за по-нататъшната успешна реализация на останалите дейности по проекта. Възлагането на дейността на изпълнител ще стане по правилата на договаряне на ПМС 160/01.07.2016 г. Етапи на изпълнение: 1/ Разработване на План за външно възлагане и съгласуването му с УО. Тази дейност ще започне веднага след подписването на договора за предоставяне на БФП и стартиране изпълнението на дейностите по проекта. 2/ Подготовка на документация за избор на изпълнител, съгласно изискванията на ПМС 160/01.07.2016 г., а именно процедура „Избор с публична покана“. 3/ Избор на изпълнител – на този етап ще бъде проведена процедура „Избор с публична покана“. Процедурата ще бъде предоставена за публикуване на УО. След изтичане на срока за събиране на оферти от потенциални кандидати, ще се пристъпи към оценка на постъпилите оферти. 4/ Сключване на договор с избраните изпълнители – след получаване на одобрение от УО на проведената процедура за избор на изпълнител чрез публикуване на публична покана по реда на ПМС 160/01.07.2016 г., ще бъдат уведомени неуспелите кандидати, а на класираните на първо място кандидати ще бъде изпратена покана за сключване на договор, в която ще бъдат изброени необходимите за предоставяне документи за сключване на договор. Договорите за изпълнение с класираните на първо място кандидати ще бъдат сключени непосредствено след получаване на одобрение от страна на УО. 0.00 0.00
Закупуване на земеделската техника : Целта на настоящия проект е закупуване на нова земеделска техника за стопанството на Александър Пламенов Консулов. Съгласно представената оферта от фирма АГРО КГ ЕООД гр. Монтана, техниката е: Трактор, марка Kubota, модел М5111 Олекотен плуг 4 корпусен, марка MASS, модел E00000000414 В резултат на закупената нова техника ще се повиши конкурентоспособността на стопанството на Александър Пламенов Консулов. Ще се повиши количеството и качеството на произвежданата продукция, ще се снижи себестойността на същата. По настоящия проект се предвижда назначаването на едно лице в стопанството. Посочената техника ще се използва за обработка на 867,399 дка земеделска земя. Етапи на изпълнение: 1. Сключване на договор с доставчик. 2. Доставяне на техниката. 3. Оформяне на документите по доставката и изготвяне на приемо-предавателен протокол. 4. Застраховане на новата техника. 118 560.00 118 560.00
Разходи за организация и управление на проекта. Визуализация и публичност.: Александър Пламенов Консулов има сключен договор с фирма "Юнион шус" ООД, с Управител Светлана Ангелова за изготвяне и управление на проекта. Целта на дейността е да се осигури плавно и безпроблемно изпълнение на проектните дейности, вътрешното наблюдение и оценка, както и изготвянето и съхранението на изискваната проектна документация. След стартирането на проекта ще бъде сформиран екип за управление, който ще осигури точното и качествено изпълнение на проектните дейности. Екипът ще се състои от двама човека: 1/ Ръководител - Александър Пламенов Консулов Отговорности: Ръководи проекта и упражнява контрол върху дейностите; Текущо планира и разпределя непосредствените задачи между членовете на екипа с цел спазване на плана за действие; Предприема корективни мерки при евентуално възникване на проблеми при изпълнение на плана за действие. Осъществява комуникация с доставчиците; Осъществява комуникация с Договарящия орган; Изготвя отчети за хода на изпълнението на дейностите по проекта; Носи отговорност за воденето и съхраняването на проектната документация. Събира и съхранява цялата проектна документация; Издава документи, необходими за проекта; Спазва срокове. 2/ Консултант - Светлана Кирилова Ангелова Отговорности: Консултира ръководителя на проекта по отношение: 1. Изпълнението на проекта съгласно изискванията на процедурата чрез подбор BG06RDNP001-19.233 „МИГ-Берковица и Годеч“ - мярка 19.2-4.1 „Инвестиции в земеделски стопанства“ от Стратегия за водено от общностите местно развитие на „Местна инициативна група - Берковица и Годеч” и свързаните с нея документи. 2. Навременното изпълнение на дейностите съобразно времевия график. 3. Финансовото управление по изпълнението на Проекта. 4. Изготвянето на документите за избор на външен изпълнител и провеждането на процедурата. 5. Изготвянето на заключителен доклад по проекта и други приложими доклади и документи свързани с отчитането на проекта. След одобрението на проекта кандидата ще постави информационна табела на видно място, изработена съгласно единния наръчник за информация и комуникация. 4 000.00 4 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.