Фирма АСТЕРИКС ЕЛЕКТРОНИК ООД е регистрирана 2000г. с основна дейност производство на монтирани печатни платки. Продукцията ни е свързана с битовата техника, комуникации, медицината и промишлеността. За нашите клиенти ние проектираме и изработваме печатнит платки, насищаме с електронни елементи и записваме софтуер. Извършваме функционален и качествен контрол на продукцията.
Проектното предложение предвижда закупуване и въвеждане в експлоатация на машина за повърхностен монтаж на електронни компоненти с което ще разширим пазарното покритие на територията в страната, на външните пазари и диверсификация на продукцията. Инвестициите в нови и производителни машини е сериозен принос в развитието на експортния потенциал на компанията.
Основните дейности свързани с изпълнение на проектното предложение са:
- сформиране на екипа изготвящ проекта, проучване и подготвяне на необходимата документация,
- подготвяне на тръжна документация, избиране на доставчик на оборудване чрез провеждане на търг,
- доставка на оборудване, монтиране и пускане в експлоатация на оборудването, обучение на персонала,
- изготвяне и предаване на технически и финансов отчет,
Като резултат от изпълнение на проекта може да очакваме:
-повишаване на производителността, повишаване на качеството на продукцията, обем на износа на стоки и услуги,
Вследствие на горните два показателя фирмата ще повиши конкурентоспособността си на вътрешния и външния пазар. Ще се повиши не само автоматизацията, но със закупуването на ново оборудване ще назначим и допълнителен персонал за обслужване на производството. Покупката на ново оборудване ще доведе до производство, което е по-безопасно и ще създаде условия за опазване на околната среда. Новите работни места ще бъдат привлекателни като работна среда.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност свързана с подобряване на производствените капацитети, посредством закупуване и въвеждане в производство на машина за повърхностен монтаж на електронни елементи се свежда до: организация, създаване на екип, тръжна документация и провеждане на търг, въвеждане в експлоатация, отчет и визуализация на резултатите.: ВСЛЕДСТВИЕ НА ДЕЙНОСТТА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИЯТ ПРОЦЕС ЩЕ БЪДЕ ЗАКУПЕН И ВЪВЕДЕН В ПРОИЗВОДСТВО МАШИНА ЗА ПОВЪРХНОСТЕН МОНТАЖ НА ЕЛЕКТРОННИ ЕЛЕМЕНТИ. Плана за изпълнение ще бъде сведен до реализиране на следните основни мероприятиа по проекта.
1: СФОРМИРАНЕ НА ЕКИП ПО ПРОЕКТА. Срок за изпълнение: 12 месеца. (Реално ще приключи след изпълнение на всички етапи по проекта и подаване на финалния отчет по проекта пред Управляващия орган
1.1 Подготовка на дейността:
- Сформиране на екип по проекта.
1.2 Изпълнение на дейността:
- Планиране
- Управление на доставки
- Финансов мениджмънт
- Вътрешно фирмена отчетнос
- Отчетност пред Договарящия орган и финален отчет
- Координация и комуникация със заинтересованите страни
- Мониторинг и контрол
Неодходимост от прилагане на дейността:
Администрирането и управлението на проекта имат за цел да обезпечат ефективното управление и изпълнение на проектните дейности. Фирмата – кандидат се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на тяхното реализиране.
2: ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ. Срок за изпълнение: 2-3 месец
2.1 Подготовка на тръжната документация:
2.1.1 Изготвяне на документация за участие в процедура за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/20.05.2014г. за процедура по открит избор;
2.1.2 Издаване на Заповед/Решение за откриване на процедурата за избор;
2.1.3 Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите;
2.1.4 Изпращане на документацията за предварителен контрол до ДО, чрез съответния РК, корекции по документацята, в случай, че има такива и получаване на одобрение;
2.2 Провеждане на тръжната процедура:
Съгласно ПМС № 118/20.05.2014г. кандидадът по настоящата схема ще проведе процедура по избор с публична покана при спазване на всички изисквания, изложени в цитираното постановление
2.2.1 Публикуване на обява за откриване на процедурата в национален ежедневник;
2.2.2 Изпращане на електронно копие от обявата в деня на нейното публикуване до Управляващият орган;
2.2.3 Изпращане на покана за сесия по отваряне на офертите до Представител на УО;
2.2.4 Получаване и регистрация на офертите;
2.2.5 Провеждане на процедурата по оценяване на офертите;
2.2.6 Изготвяне на протокол от дейността на комисията;
2.2.7 Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидати и определяне на изпълнител;
2.2.8 Изпращане на документацията от проведената процедура за одобрение до ДО и получаване на одобрение;
2.2.9 Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител;
2.2.10 Проверка за липса на обстоятелства по чл.22, ал1 и 2 от ПМС № 118/20.05.2014
2.2.11 Изпращане на проекта на договора и представените документи по чл.22, ал1 и 2 от ПМС № 118/20.05.2014г към УО за одобрение;
2.2.12 Получаване на одобрение и подписване на договор с избрания изпълнител.;
2.2.13 Подписване на договор с избрания/те изпълнител/и;
3:ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ЗАКУПЕНО ОБОРУДВАНЕ. Срок за изпълнение: 3-8 месец
3.1 Доставка на закупеното оборудване.
3.1.1. Авансово плащане по договора/ите за доставка;
3.1.2. Доставка и приемане на закупеното оборудване;
3.1.3. Окончателно плащане по догора/ите за доставка;
3.2. Въвеждане в експлоатация на доставените машини;
3.2.1. Инсталация на машините;
3.2.2. Провеждане на 72 часови проби;
3.2.3. Въвеждане в експлоатация.
3.3. Организация, контрол и логистика
4: ВИЗУАЛИЗАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТА. Срок за изпълнение: 8 месец
Подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII наРегламент (ЕС) № 1303/2013
5: ИЗГОТВЯНЕ НА ФИНАЛЕН ТЕХНИЧЕСКИ И ФИНАНСОВ ОТЧЕТ. Срок за изпълнение: 8-12 месец
Техническо и финансово описание на дейността
272 956.00
272 916.52
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN