Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти) (Дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 5 броя експерти; закупуване на ДМА; външни услуги: за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез:
1. Наемане на квалифициран персонал - 5 бр.:
В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 2 лица,които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат,притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит,пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ.Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети и още 2 лица на ТД.
Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на производство, неговото правилно протичане, за развитието на продукта и неговия асортимент, определяне на влаганите материали за производство и всички други, съпътстващи и породени от спецификата на производството операции и дейности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА.
2. Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за производство на продукта-обект на ПИ, е необходимо закупуването на ДМА, обхващащи пълния производствен цикъл на производството на седалки и неговите основни технологични стъпки.
За организиране на производствената дейност по реализация на предприемаческата идея е планирано закупуване на следните ДМА: Машина за полиуретан с високо налягане - 1 брой, Автоматична едноиглова машина прав шев, троен транспорт - 1 брой и Тапицерска маса - 1 брой.
Предприемаческата идея има за цел реализиране на пазара на седалки за автомобили - произведени от полиуретан. В този смисъл, основен етап на производствена дейност на предприятието е именно производството на седалка с ергономична форма от полиуретан, за което е необходимо закупуването на Машина за полиуретан с високо налягане. Процесът преминава през следните последователни технологични операции – смесване под високо налягане и при поддържане на определена температура на автоматично дозирани количества полиол и изоцианат в течна форма. Смесеният материал се изсипва в течна форма в матрица, която поддържа друга, по-висока от тази при смесване на материала определена температура (48-50 градуса по целзий). В матрицата протича химичен процес на експандиране на течността (раздува се) и материалът заема формата на матрицата. След отваряне на матрицата е налице готова полиуретанова седалка или облегалка. За целите на осъществяването на изложените производствени дейности е планирано закупуването на машина за полиуретан с високо налягане.
След преседяване на вече формованата полиуретанова седалка/облегалка, с цел елиминиране на риска от деформации, тя е готова за последващите операции по закрепване към сглобената метална конструкция и тапициране, в т.ч. ушиване на тапицерията. Именно с цел създаване на необходимите технологични предпоставки за извършване на дейностите по ушиване на тапицерията е планирано закупуването на специализирана шевна машина - Автоматична едноиглова машина, прав шев, троен транспорт - 1 брой, а за същинското тапициране на седалките е необходимо закупуването на тапицерска маса - 1брой.
Метални конструкции за седалките ще бъдат закупувани от дружеството-кандидат на части и сглобявани/асемблирани от дружеството в рамките на организираното производство.
С оглед на изложеното, планираните за закупуване ДМА са абсолютно необходими за осигуряване на технологичните предпоставки за реализация на автоматизиран производствен процес по производство на седалки за автомобили и в този смисъл - за реализация на пазара на предприемаческата идея. |
249 320.00
|
247 225.60
|
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти) (Дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 5 броя експерти; закупуване на ДМА; външни услуги: за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 3. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на производствената дейност по реализация на продукта - обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 7 месеца в рамките на периода на реализация на проекта.
4.Външни услуги (ВУ) за:
4.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ:
ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес. С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители, конкуренти и тяхната маркетингова политика, доставчици, посредници и др. с техните ключови характеристики) и на макромаркетингова среда (социо-културната, икономическата, политико-правната и технологична). Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на предприемаческата идея, възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на продукта на пазара и пазарната му реализация.
4.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на това, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея - национален и световен, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта, данни за контакт, форма за запитвания, както и информация за разпространение на продукта в търговската мрежа.
С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. |
0.00
|
0.00
|
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 6 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност.
С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда:
- при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност.
По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като:
-към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа.
- постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение.
- ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора.
С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. |
400.00
|
389.00
|