Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Производството на хартиени чаши е незаета ниша на пазара на страната ни. Това се дължи на почти пълната липса на конкуренти, на голям брой потребители, както и на целогодишно търсене. В днешния забързан свят много хора предпочитат да си вземат по едно кафе или някаква друга напитка от вендинг автомат в чаши за еднократна употреба и в повечето случаи те са пластмасови. Нашето проектно предложение има за цел  да промени това като предлага един алтернативен и много по–екологичен продукт , а именно хартиени чаши за топли, студени напитки и вендинг автомати. Така ще помогнем на нашата прекрасна природа да стане по-чиста.
Високото качество на нашите продукти е от първостепенно значение за нас, затова ние влагаме при производството им най-добрите суровини, материали и технологии, съобразени с европейските и световни норми за стандарт и качество.Чашите и опаковките за еднократна употреба, които ще предлагаме, ще имат нисък коефициент на топлопроводимост и ще запазват температурата на напитката (продукта) за по-дълго време. Опаковките, които ще произвеждаме, ще бъдат съобразени с новите екотенденции. За разлика от пластмасовите чаши, които се разграждат за около 100-120 години, нашите чаши и опаковки за еднократна употреба, произведени от 100% целулозен екструдиран картон, ще се разграждат в природата напълно за седем седмици без вреда за околната среда.Инвестиционното предложение е ново. По проекта се предвижда закупуването на нови дълготрайни материални активи /2 бр./, с които да се обезпечи дейността на цеха за чаши и опаковки на възложителя. Предмет на инвестиционното предложение е доставката на модерно и високоефективно оборудване с цел успешна реализация на основния предмет на дейност на дружеството. Проектното предложение ще се реализира в с. Габаре, общ. Бяла Слатина, обл. Враца, като имотът, в който се предвижда да се осъществи инвестицията, се намира в урбанизираната територия на Габаре, п. к. 3265, общ. Бяла Слатина, обл. Враца, на адрес: ул. „Петър Недялков“ №6
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН: Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат 5 броя процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта.За извършване на избора на изпълнител ще се проведе процедура за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00
Закупуване и доставка на 2 бр.активи /ДМА/ : В рамките на проекта ще бъдат закупени следното оборудване: - Високоскоростна машина за рязане и сгъване на ролки; - Автоматична машина за формиране на чаши. Доставките ще се извършат след проведени процедури по реда на ПМС № 160/01.07.2016г. за избор на доставчици. Избраните инвестиционни активи, предмет на настоящия проект, съответства в най-пълна степен на капацитета на предприятието. Изборът на доставчик ще бъде направен на база съотношението между цена, качествени характеристики и сервизиране на оборудването. Интензитетът на помощта по проекта е 75% от общите допустими разходи по проекта. 119 931.50 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.