Управление на проекта, информация и публичност: I. Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички изисквания, методи и способи за управление на проекти.
С цел прозрачност и ефективност в управлението на проекта ще се създаде екип за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати/индикатори, заложени в ПИИ.
Община Ловеч и екипа за управление и изпълнение на проекта ще упражняват контрол по изпълнението на дейностите с цел предотвратяване на извънредни ситуации, финансово управление и контрол на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. За изпълнението на настоящият проект, КП предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите.
II. Дейности за информация, комуникация и публичност: Екипът за управление на проекта ще съблюдава за спазването и изпълнението на всички изисквания за информация и публичност на проекта, във връзка с правилата на Националния план за възстановяване и устойчивост. Съгласно РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2021/241, проектът предвижда дейности за информация, комуникация и публичност, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от Съюза. Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с чл. 34, ал. 2 от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2021/241, като финансовата помощ от Съюза ще получи публичност чрез поставяне на емблемата на Съюза и указание за финансирането, пр. „финансирано от ЕС-NextGenerationEU“. Община Ловеч ще популяризира действията по проекта и резултатите от тях, като предоставя последователна информация на широката общественост, включително медиите. За целта ще бъдат реализирани две публични събития/пресконференции (за стартиране и в края на проекта); на Интернет страницата на КП ще бъде налична цялата информация за проекта с цел повишаване обществената осведоменост, относно целите и резултатите от проекта и неговото финансиране; ще бъде изготвена постоянна обяснителна табела след приключване на СМР, която ще бъде монтирана на фасадата на сградата.
Обща стойност за дейността - 13 728,48 лв., от които:
Стойност за управление на проекта - 12 978,48 лв.
Стойност за информация, комуникация и публичност - 750,00 лв. с ДДС |
13 728.48
|
0.00
|
Инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство): Тази дейност предвижда възлагане на проектиране, авторски надзор и осъществяване на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ и Наредба 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, както и действащото законодателство в областта на възлагането, на проектирането и строителството и при спазване изискванията на процедурата. За обекта има изготвена количествено - стойностна сметка по окрупнени показатели, която онагледява предвидените интервенции, доклад от енергийно обследване на жилищната сграда и доклад за техническо обследване. При изпълнението на строителството на обекта ще се спазват стриктно изискванията на График за изпълнение на СМР, предложен от избрания Изпълнител, както и указанията на авторския надзор.
Техническият проект ще бъде изготвен съгласно предписаните задължителни мерки в Доклада от енергийно обследване на жилищната сграда и допустими за финансиране по процедурата на действащите законови норми към момента.
Обща стойност на дейността 787 609,20 лв. от които:
- СМР - 757 609,20 лв. с ДДС
- Проектиране и Авторски надзор - 30 000,00 лв. с ДДС. |
787 609.20
|
0.00
|
Осъществяване на строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието: Оценката за съответствие на инвестиционния проект следва да се извърши като Комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, при спазване изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. При извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания на строежите, Изпълнителят отговаря за спазване изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. В тази връзка оценката за съответствие обхваща проверка за съответствие с:
- Предвижданията на подробния устройствен план;
- Правилата и нормативите за устройство на територията;
- Изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ;
- Взаимната съгласуваност между частите на проекта;
- Пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления;
- Изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива;
Съгласно разпоредбите на националното законодателство за изпълнението на строителните дейности се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР.
Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените строителните дейности.
Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще изготвя и подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството.
След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя.
Основни дейности и отговорности:
1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация;
2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне;
3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд;
4. Проверява съответствието и подписва КСС, представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя;
5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях;
6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти;
7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
8. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти;
9. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
10. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за липсващи документи, както и съдейства за тяхното набавяне;
Обща стойност на дейността 14 400,00 лв. с ДДС. |
14 400.00
|
0.00
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността включва разходи, свързани с набавянето на необходими разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи/експлоатационни дружества при съгласуване на Инвестиционния проект, изпълнение на СМР и при въвеждане на обекта в експлоатация.
След изпълнение на строително монтажните работи, предвидени в инвестиционния проект, се съставя Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа /Акт 15/. На основание чл. 168, ал. 6 от ЗУТ се изготвя окончателен доклад до Възложителя от лицето, упражняващо строителен надзор. Непосредствено след това се пристъпва към окомплектоване на необходимата строителна документация и депозирането й пред компетентния орган съгласно ЗУТ за въвеждане на обекта в експлоатация.
Обща стойност за дейността: 600,00 лв. с ДДС |
600.00
|
0.00
|
Изготвяне на доклад за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност: За целите на отчитането на постигнатите резултати по настоящото ПИИ след приключване на дейностите за СМР, в рамките на окончателното отчитане на изпълнявания договор за финансиране на одобрената инвестиция, община Ловеч ще представи доклад от сертифициран енергиен одитор (лица от регистъра по чл.44 ал. 1 от Закона за енергийна ефективност) за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност, чрез който да се докаже потреблението на първична енергия и постигнатите спестявания от обновяването.
Докладът ще се изготви по образец – Приложение 13 Образци за независима експертна оценка, част от документацията по обявената процедура за набиране на проектни предложения:
1. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СГРАДА, В КОЯТО СА ИЗПЪЛНЕНИ МЕРКИТЕ;
2. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СОБСТВЕНИКА НА СГРАДАТА;
3. ЛИЦЕ, КОЕТО ИЗГОТВЯ ДОКЛАДА;
4. ВЪВЕДЕНИЕ;
5. МОДЕЛИРАНЕ НА СГРАДАТА И ИЗЧИСЛЕНИЕ НА ЕНЕРГИЙНИТЕ СПЕСТЯВАНИЯ;
6. ПОТВЪРДЕНИ СПЕСТЯВАНИЯ ОТ РЕАЛИЗИРАНИ МЕРКИ ЗА ПОВИШАВАНЕ НА ЕЕ ПО НАСТОЯЩАТА ОЦЕНКА;
7. ПОСТИГНАТИ ПОКАЗАТЕЛИ.
Ще бъде изготвен по образец и Протокол за потвърждение на постигнатите енергийни спестявания в съществуващи сгради за целите на НПВУ.
Обща стойност за дейността: 3 360,00 лв. с ДДС |
3 360.00
|
0.00
|