Дейност 1: Организация и управление на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта. Екипът по управление ще изпълнява функции по организационни и административни въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл. Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност. Дейността цели да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигането на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението.
Екипът на проекта ще се състои от петима членове:
- ръководител на проекта;
- координатор на проекта;
- счетоводител на проекта;
- юрист на проекта;
- инвеститорски контрол
Екипът ще е запознат и ще използва вече използваните в общината процедури за финансово управление и контрол и по този начин ще се даде разумна увереност за спазване на принципите на добро финансово управление на проекта. Дейността на екипа ще гарантира ефикасно и навременно отразяване на всички възможни рискове при изпълнението. Функциите на екипа по организация и управление на проекта включват:
- мониторинг и контрол за изпълнение на всички договори с външни изпълнители, осъществяващи дейности по проекта;
- изготвяне на доклади по изпълнението на проекта към УО на ОП „Региони в растеж“ 2014- 2020;
- финансово управление на проекта;
- докладване на нередности;
- архивиране;
- информиране и публичност по проекта.
Община Кюстендил разполага с достатъчен административен капацитет, с които да обезпечи качественото и в срок изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта и членовете на екипа за управление ще бъдат служители на общинска администрация, с богат професионален опит. Поради недостатъчния финансов ресурс за изпълнение на проектното предложение не се предвиждат разходи за организация и управление на персонала по администриране на проекта. |
0.00
|
0.00
|
Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта: През целия период на реализиране на проект „Изграждане на Център за грижа за лица с психични разстройства“ ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от осъществяване на публичност на дейностите от проекта с цел още по-голямо популяризиране на резултатите от него и приноса на Оперативна програма "Региони в растеж" 2014 - 2020.
Информирането на широката общественост ще популяризира процеса, насочен към създаване на среда, в която институциите, гражданските организации, обществото и семействата зачитат правата на хората с увреждания, осъществяват политики, насочени към развитие, социално включване и достъп до качествени грижи и услуги в общността. Чрез активна и навременна реклама ще се предизвика разбиране у широката общественост към проблема на хората в психични разстройства, което е пряко свързано с цялостното развитие на Община Кюстендил.
Мерките за информация и комуникация са насочени към следните групи:
- Целевите групи и преките бенефициенти по проекта;
- Широката общественост;
- Разпространителите на информация.
Изпълнението ще съответства на заложените в Националната комуникационна стратегия принципи, а именно:
- Равнопоставеност - изпълнението на мерките за информация и комуникация ще осигури равен достъп до информация както на всички заинтересовани страни, така и на широката общественост като цяло;
- Навременност - всички мерки за информация и комуникация са планирани и ще бъдат изпълнени с оглед своевременното задоволяване на идентифицираните нужди на отделните групи и аудитории;
- Адаптивност - всички мерки за информация и комуникация са съобразени със специфичните особености както на идентифицираните групи и аудитории, така и на конкретната ситуация, в която се изпълняват;
- Партньорство - всички мерки ще се изпълняват в открит диалог и взаимодействие с всички заинтересовани страни;
- Прозрачност - ще се предоставя информация за изпълнението на мерките по информираност и публичност, съгласно Единния наръчник за бенефициента.
Основна цел на дейността е достигането до различни аудитории с широка гама от активни мерки. Изпълнението има за цел и да повиши публичността и прозрачността на процеса на реализация на проектното предложение.
Комуникационни канали, които ще бъдат използвани при реализацията на тази дейност:
- Електронни медии;
- Печатни медии;
- Директна комуникация – пресконференции и официална церемония;
- Външна реклама - постоянна обяснителна табела.
Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл. 115 § 4 от Регламент 1303/2013 г . и в чл. 3, чл. 4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020г .
Поради ограничения финансов ресурс при остойностяване на дейността са заложени единствено разходи за изработване, доставка и монтаж на 1 брой временен билборд и на 1 брой постоянна обяснителна табела.
Средствата за организиране и провеждане на официалната церемония - "Първа копка" на обекта и провеждането на двете публични събития - пресконференции (стартова и заключителна) ще се обезпечат от бюджета на Община Кюстендил. |
480.00
|
480.00
|
Дейност 3: Изпълнение на СМР и авторски надзор : Изпълнението на дейност „Изпълнение на СМР и авторски надзор “ ще се осъществи за обект: Център за грижа за лица с психични разстройства - самостоятелно обособена сграда – ново строителство в имот, находящ се в поземлен имот с идентификатор 38474.6.34 по кадастралната карта и кадастрални регистри на село Копиловци, Община Кюстендил с обща площ – 4 175 кв.м., актуван с АЧОС № 5566/09.09.2020 г., определен за изграждане на Център за грижа за лица с психични разстройства с капацитет 15места, съгласно Актуализираната карта на услугите.
Дейността се разделя на две водещи направления: (1) Дейности, свързани с изпълнението на Авторски надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи на строежа: Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния Технически проект; провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; извършване на допустими от закона несъществени промени в Техническия проект; изработване на екзекутивна документация във връзка с възникнали несъществени отклонения по време на строителството. (2) Дейности, които са свързани с изпълнението на строително - монтажните работи на строежа: Строителните работи, изпълнявани съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга; При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите – за временно строителство, за складиране на материали и техника и други, във връзка със строителството, установени с Плановете за безопасност и здраве, когато същите са извън територията на обектите; Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство; Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта. |
879 600.00
|
879 600.00
|
Дейност 4: Упражняване на консултантски услуги по реда на чл. 166 от ЗУТ: По време на строителството независима компания, ще упражнява консултански услуги със следния обхват:
(1) Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите;
(2) Организира законосъобразно започване на строежите;
(3) Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
(4) Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
(5) Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
(6) Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението;
(7) Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи;
(8) Издава технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новоизградения обект;
(9) Окомплектова цялата документация, необходима на Община Кюстендил за въвеждане на обекта в експлоатация.
След завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания се предвижда изпълнителят на строителен надзор с оглед въвеждане на обекта в експлоатация да представи:
- окончателен доклад по чл. 168, ал. 6;
- технически паспорт, документ за собственост /или документи удостоверяващи качеството на възложител на строежите;
- акт обр. 14 за приемане на конструкциите, констативни актове по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежите, с приложени протоколи за успешно проведени единични изпитвания,
- документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите и др.
|
8 000.00
|
8 000.00
|
Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се осигури необходимия материален актив за качествено предоставяне на социалната услуга с оглед задоволяване на потребностите на потребителите. За изпълнението на тази дейност бенефициентът планира да обяви процедура за избор на изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване, обзавеждане и инвентар за Центъра за грижа за лица с психични разстройства. Оборудването и обзавеждането за ЦГЛПР, които ще бъдат закупени в рамките на тази дейност ще бъдат съобразени с основните композиционни и функционални изисквания и ще включват най-общо обзавеждането на следните помещения: Спални помещения - индивидуални и са за по 2 лица. Пространството ще осигурява уютна атмосфера на лицата и няма да затруднява свободното им придвижване; Санитарни помещения с баня - едно санитарно помещение към всяка спалня; Едно санитарно помещение с баня за персонала; Стая/стаи за персонала - За преобличане и съхраняване на документи; Кухненски бокс (кухня), разливочно и трапезария (кът за хранене)- Кухненския бокс (кухня) ще е обзаведен с необходимото за съхранение и приготвяне на храна и хранене оборудване, домакински електроуреди, съдове и прибори; Дневна стая - Място, където през деня могат се събират всички живущи. В дневната ще са разположени библиотека, аудио-визуална техника, подходящи маси и столове, удобна и мека мебел за разговори и почивка; Втора дневна стая - В нея ще се провеждат срещи на персонала, представители на институции или други официални лица, роднини, гости. Обзаведено е с мека мебел, маса и столове; Стая за терапия, която ще е обзаведена с меки модули и различни форми, с тапицирани стени и под; Мокро помещение - За пране, сушене и гладене; Складови помещения - Обособени за санитарно-хигиенни, перилни и миещи препарати и за други материали и пакетирани хранителни продукти. |
28 991.56
|
12 593.45
|