Проектиране: Дейност 1 „Проектиране“ включва изготвяне на проекти за модернизация на жп участък Оризово-Михайлово - 355 175,81 евро за окончателно плащане по участъци, както следва:
Участък 812 гара Оризово и участък: 814 РП Чирпан запад – РП Чирпан изток - подучастък: 12 гара Чирпан
Част: геодезия, част: хидрология, част: земни конструкции, част: железен път, безнаставов релсов път, съоръжения - подчаст: малки съоръжения, контактна мрежа, контактна мрежа - подчаст: SCADA, сигнализация, сигнализация - подчаст: тръбна кабелопроводна мрежа, телекомуникации - подчаст: оптичен кабел, телекомуникации - подчаст: опазване на магистрален кабел, видеонаблюдение, сгради - подчаст: архитектура, гарови съоръжения, подчаст: конструкции - подобект: пешеходна пасарелка, гарови съоръжения - подчаст: ВиК – пожарен водопровод, подобект: резервоар за пожарогасене – част конструкции, гарови съоръжения - подчаст: електрическа – външно захранване - подобект: подлез за селскостопански животни, железен път - подобект: прелез на км 43+021,53, временни пътища, пътища-подобект: паркинг гара Оризово, електрическа – външно осветление, електрическа – отопление стрелки, електрозахранване - подчаст: резервно ел. захранване от контактна мрежа за МКЦ, съоръжения - подчаст: шумозащитни стени и предпазни огради, подобект: шумозащитни стени и предпазни огради в гара Оризово, технологична, план за безопасност и здраве, план за управление на строителните отпадъци, вертикална планировка – възстановяване на нарушени терени и пожарна безопасност, геология, сборен ситуационен план, контактна мрежа – механични разчети, контактна мрежа – математически симулации, сигнализация -подчаст: тръбна кабелопроводна мрежа - подобект: конструктивна – шахти, екология, сигнализация-подчаст: конструктивна – фундаменти и стълбове за светофори, контактна мрежа - подчаст: стълбове и фундаменти – статически изчисления, контактна мрежа - подчаст: албум елементна база.
Участък 813: гара Оризово-РП Чирпан запад, участък 814-11: РП Чирпан запад – гара Чирпан, участък 814-13: гара Чирпан-РП Чирпан изток, участък 814-21: РП Чирпан запад - РП Чирпан изток, участък 815: РП Чирпан изток – гара Михайлово, участък 816: гара Михайлово
Част: геология; геодезия; железен път; безнаставов релсов път; съоръжения; контактна мрежа; сигнализация - тръбна канална мрежа; телекомуникации; сгради - архитектура; конструкции; външно осветление и ел. инсталации; енергийна ефективност; електрическа – резервно захранване; ОВК; отопление на стрелки. временни пътища; пътна; шумозаглушителни и предпазни огради – конструктивна; вертикална планировка – възстановяване на нарушени терени; рекултивация; план за безопасност и здраве; план за управление на строителните отпадъци; технологична.
Участък 816: подучастък 1: гара Михайлово – гара Димитровград
Част: геодезия; железен път; рекултивация; план за безопасност и здраве; план за управление на строителните отпадъци.
|
7 180 215.01
|
60 093.85
|
Строителство и изграждане: В обхвата на тази дейност попадат следните под-дейности:
1. Компонент 1 - Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации по железопътната линия Пловдив-Бургас със стойност на СМР 1 579 793,07 лв.. Изпълнение на Дейности: МКЦ (Маршрутно-компютърни централизации) - 25% в Етап II; Диспечерска централизация - 99 % в Етап II; ETCS - 92 % в Етап II, достигайки 100% за дейността; Устройства за контрол на подвижния състав - 100%; Оптичен кабел и телекомуникационна апаратура - 53 % в Етап II; Глобална система за мобилни комуникации – в железопътния транспорт (GSM-R), участък Пловдив-Бургас - 55 % в Етап II; Център за управление на телекомуникационната мрежа - 100%; Отопление на стрелки - 25 % в Етап II; Строителни работи по техническите помещения в участъка Калитиново-Карнобат - 60 % в Етап II; Телекомуникационни системи - 100%; Телефонни централи и терминали - 100%; Часовникови механизми - 100%; Система за информация на пътниците - 100%; Екологични мерки - 17% в Етап II; Резервни части за системите за сигнализация и телекомуникации - 100%; Тестове за приемане на системите за сигнализация - 68% в Етап II; Телекомуникации – тестове за приемане на системите - 100%; ТСОС - 100%.
2. Компонент 2 - Изграждане на надлези/подлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези със стойност на СМР 39 176 023,76 лв. Изпълнение на Дейности: Пътен надлез (ПН) при км 85+083 - 26% в Етап II; ПН при км 92+598 - 25% в Етап II; ПН при км 97+617 - 10% в Етап II; ПН при 100+113 - 10% в Етап II; ПН при км 23+800 - 10% в Етап II; ПН при км 26+306 - 10% в Етап II; ПН при км 114+730 - 64% в Етап II; ПН при км 119+450 - 41% в Етап II; ПН при км124+657 - 14% в Етап II; ПН при км 145+787 - 21% в Етап II; ПН при км 151+770 - 75% в Етап II; ПН при км 158+777 - 43% в Етап II; Пеш. надлез при км 160+300 - 55% в Етап II; ПН при км 18+607 - 100% в Етап II; ПН при км 21+890 - 100% в Етап II; ПН при км 32+000 - 100% в Етап II; ПН при км 39+092 - 100% в Етап II; ПН при км 192+625 - 100% в Етап II; ПН при км 219+390 - 100% в Етап II.
3. Компонент 5 - Модернизация на железопътен участък Оризово-Михайлово, със стойност на СМР 89 118 092,28 лв. Изпълнение на дейности: Сигнализация - 55% в Етап II; Външни електрически инсталации - 58% в Етап II; Екзекутивна документация - 53% в Етап II; Железен път - 29% в Етап II; Контактна мрежа - 27% в Етап II; Дейности по околна среда - 36% в Етап II; Съоръжение, Предпазни огради - 1% в Етап II; Тестове - 66% в Етап II; Оптични кабели и GSM-R - 88% в Етап II; Пътен надлез при км 52+114.46 - 27% в Етап II; Пътен надлез при км 55+840.82 - 27% в Етап II; Пътен подлез при км 62+816.91 - 31% в Етап II; Диспечерски устройства - 100% в Етап II; Пътен надлез при км 44+212.33 - 100% в Етап II; Пътен надлез при км 48+777.60 - 100% в Етап II; Пътен надлез при км 52+114.46 - 100% в Етап II; Пътен надлез при км 55+840.82 - 100% в Етап II; Пътен надлез при км 59+317.22 - 100% в Етап II; Пътен подлез при км 65+164.26 - 100% в Етап II; Пътен подлез при км 66+961.80 - 100% в Етап II; Тунел - 100% в Етап II; Резервни части за железен път, контактна мрежа, сигнализация и телекомуникации - 100% в Етап II.
4. Компонент 7 - Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница и рехабилитация на контактната мрежа на гарите Зимница и Стралджа, със стойност на СМР5 395 561,74 лв. Изпълнение на дейности: Железен път - 13% в Етап II; Съоръжения - 48% в Етап II; Сграда и стълбове - 37% в Етап II; Контактна мрежа на гара Зимница - 64% в Етап II; Сигнализация, отопление на стрелки и електрозахранване - 21% в Етап II; Документация за ТСОС - 92% в Етап II; Околна среда - 100%; Резервни части - 100%.
5. Компонент 6 - Модернизация на железопътен участък Ямбол – Зимница, при гара Завой, със стойност на СМР 17 151 973,41 лв. Изцяло изпълнени дейности в Етап II. |
414 399 559.77
|
13 141 466.61
|
Съоръжения и машини или оборудване: В дейността са включени доставките, монтирането и тестването на машини и съоръжения/оборудване на следните под-дейности:
1. Компонент 1 - Проектиране и изграждане на системи за сигнализация и телекомуникации по железопътната линия Пловдив-Бургас, със стойност на съоръженията 99 987 234,35 лв., достигайки 100 % напредък в Етап II. В етап I финансовия напредъка е 47 %.
2. Компонент 2 - Изграждане на надлези/подлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези, със стойност на съоръженията 951 748,26 лв., достигайки 100 % напредък в Етап II. В етап I финансовия напредъка е 30 %.
3. Компонент 5 - Модернизация на железопътен участък Оризово-Михайлово със стойност на съоръженията 13 434 046,62 лв., достигайки 100 % напредък в Етап II. В етап I финансовия напредъка е 12 %.
4. Компонент 7 - Реконструкция на стрелковото развитие на гара Зимница и рехабилитация на контактната мрежа на гарите Зимница и Стралджа, със стойност на съоръженията 4 275 919,57 лв., достигайки 100 % напредък в Етап II. В етап I финансовия напредъка е 21 %.
5. Компонент 6 - Модернизация на железопътен участък Ямбол-Зимница, при гара Завой, със стойност на съоръженията 1 877 587,05 лв. – в пълен обхват в Етап II.
|
239 709 762.72
|
14 712 684.86
|
Непредвидени разходи: Непредвидени разходи могат да се дължат на изпълнителите на отделните компоненти/под-дейности в обхвата на проекта при обоснована необходимост от извършване на непредвидени дейности. Непредвидените работи са такива, които не са могли да бъдат предвидени в етапа на подготовка на документация/ Техническата спецификация/ от страна на Възложителя/Бенефициент и оттам в офертата на участник в процедура за изпълнение на дадена под-дейност в обхвата на проекта - например необходимост от допълнителни тестове или изследвания или строително монтажни работи, възникнали поради непредвидени обстоятелства, които са доказано необходими за целите на проекта.
Непредвидени разходи се отнасят към отделните под-дейности/компоненти и са разпределени и включени в стойностите на планираните процедури за тяхното изпълнение (или в стойностите на вече сключените договори), попадащи в обхвата на проекта.
Стойността за непредвидени разходи за отделните договори се формира като процент (средно 4%) от индикативната стойност за всеки от тях. Стойностите за непредвидени са представени като процент в Дейности 3 и 4 и като суми, включени в индикативната стойност на процедурите в част "Външно възлагане" на проектното предложение в ИСУН. |
26 650 994.59
|
0.00
|
Публичност: Дейностите по изпълнение на мерките за информация и комуникация (публичност) ще бъдат съобразени с указанията за мерките за информация и публичност от Насоките за кандидатстване по ПТС и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2021-2027 г.
Бенефициентът ще възложи изпълнението на минималните изисквания по отношение всички мерки за информация и комуникация на изпълнителите на отделните под-дейности с обща стойност 345 354,70 лв., разпределени по под-дейности/компоненти.
Стойността за публичност за отделните договори се формира като процент (до 0,1%) от индикативната стойност за съответната под-дейност/компонент на проекта. |
565 754.71
|
16 060.10
|
Упражняване на надзор по време на строителните работи: В тази дейност са включени следните под-дейности:
1. Оценка на съответствие и строителен надзор и координация на договори, за който е подписан договор, който включва администриране и цялостен контрол по изпълнението на договорите за строителство и инженеринг, подпомагане финансовото управление на проекта, координация на договорите за строителство и инженеринг, изготвяне на оценка на съответствието на всички части на проектите със съществените изисквания към строежите и Комплексен доклад за оценка на съответствието на проектите на Изпълнителите по договорите за инженеринг, упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи, съгласно изискванията на ЗУТ, по договорите, попадащи в обхвата на проекта, участие в процедурите за изготвяне на Акт образец 15 за приемането на работите, в съответствие с клаузите на договорите за строителство и инженеринг и ЗУТ, оценяване на искания за непредвидени работи и свързаните с тях непредвидени разходи, както и искания за промени в одобрения и приет линеен график за изпълнение на договорите за строителство и инженеринг, подготовка на документи за назначаване на държавна приемателна комисия за установяване годността за ползване на строежа и издаване на разрешения за ползване.
2. Авторски надзор за модернизацията на железопътен участък Ямбол-Зимница, при гара Завой
3. Оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС)
|
24 457 130.01
|
429 515.65
|
Техническа помощ: Началото на дейността съвпада с началото на проекта - януари 2024 г. - и включва следните под-дейности:
Под-дейност 1: Техническа помощ за изпълнение на проекта
Под-дейност 1 включва изпълнение на дейности от експертите от ЗПУИП по проекта и разходи за тях, както следва:
- осигуряване на възнаграждения (ОМЗ, осигуровки, клас, болнични, социални суми, извънреден труд и др.) за експертите, които участват в подготовката, управлението и изпълнението на проекта;
- провеждане на командировки във връзка с изпълнението на проекта (вкл. разходи за пътни, дневни, нощувки);
- разходи за транспорт и гориво;
- осигуряване на необходимото техническо оборудване за работата на експертите от ЗПУИП (напр. компютърни конфигурации, вкл. софтуер; мултимедийно устройство; лаптопи и софтуер; стационарни монитори; външни мишки; мрежови принтер; мултифункционални устройства; сървър; поддръжка и обслужване на оборудването);
- осигуряване на необходимите офис оборудване, офис консумативи и канцеларски материали;
- осигуряване на външни консултанти и специфична експертиза, при възникнала необходимост;
- участие в обучения;
- разходи за такси и разрешителни.
ДДС не е начислен за стойността за техническата помощ по проекта.
Под-дейност 2: Теренни проучвания и археологическо наблюдение по време на строителството
Под-дейност 2 е на стойност 1 881 885 лв. и включва извършване на необходимите действия по опазване на културното наследство в обхвата на рехабилитацията на железопътната линия Пловдив-Бургас, в съответствие с изисквания на Глава втора и трета на Наредба № Н-00-0001 от 14.02.2011 г. за извършване на теренни археологически проучвания (обн. ДВ, бр. 18 от 2011 г., в сила от 01.03.2011 г.; изм. ДВ., бр.101 от 18 Декември 2012 г.), издадена от министъра на културата, а именно:
2.1. Наблюдение по време на строителството в участъци в рамките на сервитута.
2.2. пълни спасителни археологически проучвания на обекти, регистрирани при предварително археологическо проучване или археологическо наблюдение по време на строителството.
|
18 358 299.99
|
1 072 999.24
|