Проект „Ръка за ръка с Хенди” цели разкриване на 50 нови работни места в сферата на търговията на дребно с телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения.
Дейността по организация и управление обхваща техническото и финансовото управление и отчитане, имащи за цел успешната реализация на проекта.
Дейността по закупуване има за цел да обезпечи новите работни места в администрацията с необходимото оборудване.
Дейността по информиране и публичност има за цел да запознае обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането, като в резултат от нея се очаква да бъдат изработени и поставени/ тиражирани плакати, стикери и платени публикации.
Дейността по наемане на безработни и/или неактивни лица има за цел да осигури човешки ресурс за търговските обекти и администрацията на дружеството и включва наемането на 45 служителя на длъжност Помощник, магазин (52490002), 1 Икономист, финанси (26316024), 1 Аналитик, бази данни (25216001), 1 Асистент, офис (33433011), 1 Продавач, Интернет търговия (52440002) и 1 Чистач/ Хигиенист (91120004), интегрирането им в трудовия процес и оказването на подкрепа за придобиване на практически умения и трудов опит.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта.
Дейността включва:
•Техническо управление на проекта, включващо планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни по проекта; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране;
•Финансово управление на проекта, включващо осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта.
Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвително-заключителни операции, а и планираният брой нови работни места е голям, тя е предвидено да започне преди останалите и да приключи малко след изтичането периода на субсидирана заетост.
29 000.00
32 097.27
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места в администрацията с необходимото оборудване.
Дейността включва закупуване на 4 броя преносими компютри с инсталирани операционни системи за работните места на новите служители в администрацията, за които не е налична свободна техника в дружеството.
3 600.00
3 560.00
Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020.
Дейността включва:
•Изработване и поставяне на 50 броя плакати с размер минимум А3;
•Изработване и поставяне на 4 броя стикери;
•Подготвяне и отпечатване на 3 броя платени публикации.
644.00
538.60
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на допълнителен човешки ресурс за търговските обекти и администрацията на дружеството.
Дейността включва наемане на 50 безработни/ неактивни лица, които да работят в сферата на търговията на дребно с телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения на следните новоразкрити длъжности:
1.Помощник, магазин (52490002), който да подпомага продажбата на телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения в магазина, в който работи; да подпомага продажбата на специализирания застрахователен продукт „Handy Guard”, както и на останалите продукти на Handy Broker; да подпомага работата на останалите си колеги и поддръжката на магазина в изряден вид; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността;
2.Икономист, финанси (26316024), който да отговаря за намирането на източници на финансиране, подготвянето на документацията за и воденето на преговорите; да извършва финансово-икономически анализи и изготвя финансови прогнози; да осъществява финансов контрол; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността;
3.Аналитик, бази данни (25216001), който да отговаря за извършването на анализи на информация, извлечена от базите данни на дружеството; да подпомага извършването на финансово-икономически анализи и изготвянето на финансови прогнози; да подпомага поддръжката и развитието на базите данни на дружеството; да оказва съдействие при решаването на проблеми от неговите компетенции; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността;
4.Асистент, офис (33433011), който да отговаря за организацията на работни срещи, пътувания, кореспонденция и други административни задачи, свързани с висшето ръководство на дружеството; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността;
5.Продавач, Интернет търговия (52440002), който да отговаря за поддръжката и развитието на електронния магазин на дружеството и осъществяването на продажби през Интернет, както и да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността;
6.Чистач/ Хигиенист (91120004), който да отговаря за поддържането на чистотата в административната сграда на дружеството.
На първата длъжност ще бъдат назначени 45 служители, а на останалите по 1.
403 008.00
453 526.67
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN