Изготвяне на стратегически документи и Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект за рехабилитация и модернизация на Зоопарк “Гергана” в гр. Кнежа: Дейността включва разработването на следните видове документи:
1. План за развитие на зоопарк "Гергана", вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимости целесъобразността на инвестиционната идея - документът ще предоставя информация за текущото състояние на зоологическата градина по изпълнение на изискванията на чл.60, ал.2 и 3 от Закона за биологичното разнообразие и наредбата по чл.61, ал.1 от същия.;
2. План за колекция, включващ и план за размножаване - документът следва да посочва какви и колко са животните, живеещи в зоологическата градина, какви са наличните условия за отглеждането им, дали животните се размножават и какво ще се прави с поколението , като се отчете дали има условия за отглеждането му при родителите или е необходимо ново заграждение, дали наличните животни ще останат в колекцията, или нови видове трябва да бъдат получени, как ще се постигне това и какво ще се направи с животните, които няма да бъдат част от колекцията, но все още са в нея;
3. План за консервационни дейности - тези дейности могат да са свързани с отглеждане на екземпляри в адаптирана среда и тяхното размножаване, и където е подходящо последващо въвеждане в природата, организиране или участие в научни и други изследвания от значение за опазване и отглеждане на видовете, осъществяване на обучения в съответни консервационни умения, изпълнение на консервационни дейности и организиране на природозащитни кампании;
4.План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план - с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години) - документът следва да съдържа специфични цели на всяка дейност в него, индикативни бюджети, отговорни служители, системи за оценяване на напредъка и система за докладване;
5.Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза "технически проект" или във фаза "идеен проект" за идентифицираните строителни дейности - .
Документите от т.1 до т.4 следва да бъдат одобрени от Общински съвет-Кнежа.
Горепосочените документи имат отношение към функционирането и развитието на зоологическата градина в зоопарк "Гергана", Община Кнежа, включително с осигуряване на адаптирана среда за всяко животно за удовлетворяване на неговите физически, психологически и социални нужди, характерни за биологичния му вид.
Разработените документи ще послужат за последващо финансиране на инвестиционен проект. |
172 188.00
|
0.00
|
Подготовка на проектното предложение: Дейността включва изпълнението на всички необходими действия и мерки, съгласно Указанията за кандидатстване за подготовка и разработване на настоящото проектно предложение, включително изготвянето на анализ относно остойностяването на дейностите, включени в проектното предложение /по образец Приложение № 1 към УК/, както и подготовка на документация за обявяване на обществени поръчки за дейностите по проекта, които ще се изпълняват от външни изпълнители.
Действията, извършени във връзка с подготовката на проектното предложение са съобразени с принципа на ефективност и ефикасност и водят до постигане на целите на настоящата процедура и на Приоритет "Биологично разнообразие" на ПОС 2021-2027 г.
Дейността е в съответствие с принципа за "ненанасяне на значителни вреди" и с принципите за равнопоставеност на жените и мъжете и осигуряване на равни възможности за всички. |
3 400.00
|
0.00
|
Организация и управление, мерки за видимост, прозрачност и комуникация, подготовка на документация за възлагане на обществени поръчки: Дейността включва:
1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта и определяне на ръководител на проекта, с цел осигуряване на качествено изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от ръководител, счетоводител и координатор.
1.1. Ръководителят следва да притежава необходимата квалификация и образование, опит в ръководенето, управлението и изпълнението на проекти, финансирани със средства от ЕС. Задачите и функциите на ръководителят на проекта се свеждат до:
- ръководене и контролиране цялостното изпълнение на проекта;
- спазване на сроковете и условията за изпълнение на дейностите;
- подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по проекта;
- контролиране изпълнението на сключените с външни изпълнители договори;
- подготовка и подаване на междинни и окончателен технически доклад;
- следене за правилното, целесъобразно и ефективно разходване на средствата по проекта;
- осъществяване на контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта;
- предоставянето на достъп на проверяващите органи до всички документи и информация по проект;
2.1. Счетоводителят следва да притежава необходимото образование и опит в изпълнението и отчитането на проекти, финансирани със средства от ЕС. Неговите функции са:
- подготовка на финансови документи, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите;
- приемане и обработване на първичните счетоводни документи за извършване на разходи по проекта;
- отговаря за пълното, вярното, точното и своевременно осчетоводяване на всички първични счетоводни документи, като спазва хронологична и аналитична отчетност по съответните счетоводни сметки;
- отговаря за съхранението на всички счетоводни документи и приложенията към тях, съгласно указанията към проекта, като осигурява защита на информацията и данните;
- предоставяне на необходимата счетоводна информация по проекта;
- изготвя на справки и доклади и съдейства на извършвани проверки от контролни органи;
- изготвяне на финансови отчети и искания за плащане по проекта.
3.1. Координаторът следва да е служител с подходящо за целите на проекта образование в сферата на биологията, зоологията или друга подобна. Функциите му са свързани с:
- дейности по техническото обезпечаване на проекта;
- организиране съвещанията и работните срещи на проектния екип;
- изпълнение на мерки по видимост, прозрачност и комуникация;
. координация на дейностите по проекта;
- поддържане и съхранение на пълната техническа документация по проекта и цялостното досие на проекта;
- Йерархично подчинен и със задължение да докладва на Ръководителя.
2. Видимост, прозрачност и комуникация за постигане на гарантирана видимост и информираност на подкрепата при всички дейности , които се отнасят до операции, получаващи подкрепа от фондовете, като предоставят последователна, ефективна и пропорционална целева информация на различни видове публика, включително на медиите и обществеността в съответствие с буква "а" на чл.46 "Видимост" от Регламент (ЕС) 2021/1060. Дейностите за видимост, прозрачност и комуникация ще отговарят на условията и изискванията на дял IV, глава III "Видимост, прозрачност и комуникация" на Регламент (ЕС) 2021/1060.
3. Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители на основната дейност на проекта, а именно изготвянето на документи за последващо финансиране на инвестиционен проект. |
22 721.09
|
0.00
|