Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 036 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектно предложение включва активи,с които ще се подобри производствения процес, ще се добавят нови продуктови характеристики,ще бъдат внедрени технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес, което ще позволи повишаването на конкурентното качество и добавяне на уникални характеристики на продукта /параметрично качество/.С изпълнението на проекта Ортотех ЕООД си гарантира предлагане на стандартни и индивидуални ортопедични медицински изделия с повишено качество и естетичност,което позволява формиране на конкурентни предимства и предлагане на продуктите на международен пазар; ще позволи клиентите да получават комплексна услуга-диагностика, анализ,продукт със сериозна медицинска стойност и в допълнние съхранение на текущи данни и проследяване на "проблема" в бъдеще. Проектът е насочен към здравословен начин на живот и устойчиво развитие.Заложените активи:
Трииглова петконечна плоска покривна машина
Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове
Чeтирииглова шестконечна флатлог машина
Електрическа ножица с вертикален нож
Машина за автоматично, студено рязане с различни форми
Конзолен щанец
Позволяват създаване на по-добър дизайн, по-добър естетически вид,възможност за комбиниране на специфични материали,повишаване на производствения капацитет.
От друга страна благодарение на:
Системата за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи 
Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване
Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел 
Софтуера за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки
е възможно прецизно и бързо диагностициране и изпращане на генерирания 3D образ чрез Интернет,моделиране на специфични индивидуални стелки и задаването им за фрезоване,бързо производство на крайния продукт.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Трииглова петконечна плоска покривна машина -1 брой/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Трииглова петконечна плоска покривна машина -1 брой; Чрез закупуване на Трииглова петконечна плоска покривна машина се постига скъсяване на времето в процеса на поставяне на бие. Намалява се технологичния брак в продукцията и съответно се спестява време за отстраняване на дефектите, което подобрява производствения процес. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 2 880.00 2 790.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой; Поставянето на съединителен шев, който има страндартно зададена форма - например окръжност или дъга се постига трудно без шевен автомат. В момента такива шевове се изпълняват, но винаги има отклонение от стандартно зададената форма. Чрез използването на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове времето за изработване ще се съкрати и работния персонал ще бъде облекчен при изработването на тези детайли. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 45 581.00 45 480.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове - 1 брой; Шевен автомат за програмируеми съединителни и декоративни шевове позволява изпълнението на огромен брой съединителни или корективни шевове с различни характеристики. По този начин ще могат да се прикрепят към ортопедичните изделия стабилизиращи елементи със сложна, съобразена с анатомичните контури форма. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 0.00 0.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Четирииглова шестконечна флатлог машина - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Четирииглова шестконечна флатлог машина - 1 брой; Този тип машина позволява присъединяване на текстили с различни дебелини и еластичности. Това е необходимо за конструиране на ортопедични изделия - ортези и брейсове, прилягащи по контурите на крайниците. От медицинска гледна точка този тип съшиване е важен, защото се избягва формирането на обемни, изпъкващи към кожата шевове, което може да бъде причина за увреждане на кожата Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 18 727.00 18 620.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Електрическа ножица с вертикален нож - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Електрическа ножица с вертикален нож - 1 брой; Този тип ножица позволява разкрой на няколко ката от даден вид материал. В нашето производство често се кроят материи с дебелина на всеки кат - 4мм, 6мм., 8мм., затова вертикалният нoж увеличава скоростта на разкроя. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 2 240.00 2 240.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой; Машината за автоматично, студено рязане с различни форми ще подобри производствените процеси като увеличи производствения капацитет на този тип разкрой, ще се постигне стандартно оформяна на среза. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 9 300.00 8 890.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Машина за автоматично, студено рязане с различни форми - 1 брой; Изрязването на велкро елементи с елипсовидна форма, с форма на окръжност или придаване на камбановидна форма в края на лентата е възможно чрез закупуване и внедряване на Машина за автоматично, студено рязане с различни форми. Такива детайли ще позволят разнообразяване на функционалния /медицински/ и естетическия дизайн на продукцията на Ортотех ЕООД Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 10ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (10ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Конзолен щанец - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Конзолен щанец - 1 брой; Щанцоването на детайли със сложна форма и по няколко ката от материала ще оптимизира процеса на разкрой, като ще намали времето и ще увеличи прецизността му, което е важно при конструирането на медицински изделия. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти месец) 13 000.00 11 800.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Конзолен щанец - 1 брой;/: Като част от дейността ще бъде закупен и пуснат в експлоатация Конзолен щанец - 1 брой; Чрез изпълнението на тази дейност се намалява разходната норма на материал за единица продукция, което резултира в повишаване на ресурсната ефективност Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуването на Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя; Тази система позволява производство на някои видове индивидуални стелки в момента на медицинския преглед. Същевременно се осигурява запазване на 3D образ, както на произведената ортопедична стелка, така и на ходилото. По този начин значително се оптимизира целия производствен цикъл от диагностиката, през производството до създаването и съхраняването на база данни. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 40 000.00 16 540.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за експресно формоване на индивидуални ортопедични стелки с възможност за създаване на база данни на триизмерните им образи - 2 броя; При възможност да се приложи тази система, тя оптимизира голяма част от производствените разходи - не се употребява ортопедична пяна, гипс, вода и електричество. Практически производството и мястото за консултация се намират в едно помещение, което оптимизира разходи за отопление, вентилация и електричество. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ Полученият дигитален триизмерен отпечатък отчита при динамични и статични условия състоянието на ходилата. Въз основа на този образ произвежданите индивидуални ортопедични стелки ще бъдат с добавени нови корекционни зони. Ще се подобри ефекта от тяхната употреба Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 172 000.00 112 420.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварване- 4 броя;/ : Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация Система за триизмерно сканиране на ходила и определяне зоните на ходилното натоварван- 4 броя;/ Получения дигитален триизмерен образ ще намали употребата на консумативи за производството - ортопедична пяна за ходилно отпечатване, строителен гипс, и вода. Дигиталният образ се запазва в системата и при нужда от втори чифт стелки няма да се повтаря отново гипсово отливане. Намалява и нуждата от складово пространство за съхраняване на ортопедична пяна. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване на Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой Намалява се времето за производство на чифт индивидуални стелки. По зададените корекции милинг машината произвежда точно и без отклонения проектираният модел. Подобряват се условията на труд в производствените помещения по отношение на нивата на запрашеност и се постига оптимизирането на производствените площи. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 72 000.00 70 854.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес /ще бъде изпълнена чрез закупуване на Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой;/ : Като част от дейността ще бъде закупена и пусната в експлоатация Милинг машина за фрезоване на индивидуални ортопедични стелки по създаден 3D модел - 1 брой Използването на милинг машина ще намали технологичния отпадък и използването на лепила за производство на индивидуални стелки. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00
Дейност за подобряване на производствените процеси/ще бъде изпълнена чрез закупуване и внедряване на Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;: Като част от изпълнението на дейността ще бъде закупен и внедрен Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой; Използването на този софтуер ще позволи по-висока прецизност на нанесените корекции. Той позволява разиграване на няколко възможни модела, без да се налага да се правят пробни гипсови отливки; 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 27 000.00 17 800.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги /ще бъде изпълнена чрез закупуване, внедряване и валидиране на Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой;/: Като част от изпълнението на дейността ще бъде закупен, внедряван и валидиран Софтуер за нанасяне на ортопедични корекции върху триизмерен модел на ходилото и 3D моделиране на индивидуални стелки- 1 брой; Библиотеката от възможни корекции, налична в базата данни на софтуера е изключително широка. Това прави произвежданите ортопедични стелки с големи възможности за конструктивно разнообразие. По този начин изиксванията на медицинските специалисти и пациентите ще бъдат спазени в пълна степен. 1.Избор на изпълнител - (от 2ри-ти до 6-ти месец) 2.Сключване на договор (от 6-ти до 8ми месец) 3.Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 8ми до 13ти месец) 4.Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален приемо-предавателен протокол (13ти -15ти месец) 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.