Организация и управление на Проекта.: Създаване на организация за ресурсно обезпечаване, ефективно управление и успешна реализация на ПРОЕКТА.
За изпълнението на ПРОЕКТА е предвидено формирането на управленски ЕКИП. При стартиране на ПРОЕКТА ще бъдат сключени Граждански договори с ръководителя на проекта, координатора и техническия сътрудник, в които ще се разпишат конкретните ангажименти и обхватът на Управленската отговорност на всеки член от ЕКИПА. Счетоводителят на проекта ще бъде лице от фирмата на трудов договор, на което ще бъде възложено със заповед на директора да изпълнява счетоводната дейност на проекта. Задълженията и отговорностите по проекта ще бъдат включени в длъжността му характеристика.
За Екипа за управление на ПРОЕКТА е планиран следният състав:
- Ръководител на Проекта 1 бр.,
- Счетоводител- 1 бр.
- Координатор- 1 бг.,
- Технически сътрудник- 1бр,
За по-качествено изпълнение на дейностите се изготвя Месечен план за действие и се предвиждат минимум по две заседания месечно на ЕКИПА. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по ПРОЕКТА и за защита на личните данни, се изготвят и съхраняват в посочените от българското и европейско законодателство начини и срокове. Актуализират се и се съхраняват подредени и съхранени в специални шкафове, визуализирани с името на ПРОЕКТА и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006.
Отговорност за спазване на Законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на ПРОЕКТА и Работодателят.
По време на реализирането на ПРОЕКТА ще се осъществява непрекъснат мониторинг на всички дейности за спазване на сроковете и качеството по времето за изпълнението им. Резултатите от мониторинга ще се документират и прилагат към изготвените ежемесечни отчети за извършен вътрешен контрол и отчитат с доклад от Ръководителя на проекта. При констатирани пропуски или проблеми се предприемат необходимите спешни действия за отстраняването им.
За провеждане на обучение по ключови компетентности Английски език 300 ч. ще бъде избран изпълнител с нужния опит и технически ресурс, покриващ всички изисквания на Програмата.
СРЕДСТВА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: 8299,74
I. ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ ЕКИП: 8073,74 лв.
1. Ръководител проект
12 месеца по 16 часа= 192 часа + осиг. вноски възложител
2. Счетоводител на проекта
12 месеца по 11 часа= 132 часа + осиг. вноски възложител
3. Координатор на проекта
12 месеца по 20 часа= 240 часа + осиг. вноски възложител
4. Технически сътрудник
12 месеца по 20 часа= 240 часа + осиг. вноски възложител
II. МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ПРОЕКТА: 226,00 ЛВ.
Класьор 10 бр. х 3.00= 30.00 лв.
Папка PVC 100 бр. х 0,24= 24,00 лв.
Хартия А4 8 бр. х 5,00 лв. = 40,00 лв.
Джоб А4 2 бр. х 4,00= 8,00 лв.
Тонер зареждане 3 бр. х 40.00= 120,00 лв.
Дневник входящ/ изходящ 1 бр. х 4,00 = 4,00 лв.
ОБЩО 226,00 ЛВ |
8 299.74
|
7 837.19
|
Подбор на безработни и неактивни лица за работа в "ГАЛИЛЕО. БГ"АД.: Непосредствено след стартирането на Проекта ще бъде проведена среща с представители от Дирекциите на бюрата по труда в София, с които ще се уточнят възможностите за изпълнение на параметрите, заложени за подбор на целевата група. Ще бъде подадена Заявка-образец до Дирекциите по бюра в София за необходимост от безработни и неактивни лица за целите на Проекта - 4 лица, завършили висше образование по съответната специалността: 2 бр.безработни младежи до 29-годишна възраст и 2 бр. лица от следните групи: безработни и неактивни младежи до 29 год възраст и 2 бр. лица от следните групи: безработни и неактивни лица; продължително безработни и неактивни лица; безработни или неактивни лица с увреждания; безработни лица на възраст над 54 г.
Желателно е кандидатите да притежават Свидетелство за правоуправление кат. В.
Ще бъде изготвена обява, която ще бъде разпространена и разлепена на информационните табла в Дирекциите на бюрата по труда в София, на места където живеят предимно неактивни лица - хора в трудоспособна възраст, които не работят, не са регистрирани в бюрата по труда и не се обучават.
ЗА АКТИВИРАНЕ НА НЕАКТИВНИТЕ ЛИЦА е предвидено популяризиране на Проекта при неговото стартиране - гласност в електронните медии, на сайта на Изпълнителя, съдействие на НПО "Активна грижа", изработени от Работодателя хартиени обяви, които ще се разпространяват в големите обекти и оживени места като спирки, Метро, гари, магазини, молове и др. , обяви в печатни и ефирни радио-медии.
Със съдействието на отговорните за ресора служители ще се извърши конкурентен ПОДБОР, на принципа на РАВНИ възможности и НЕДОПУСКАНЕ на дискриминация, РАВЕНСТВО между половете, насочен към осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст за работа в "Галилео.БГ" АД.
По тази дейност конкретна сума не е заложена, защото е в задълженията на Екипа на проекта.
|
0.00
|
0.00
|
Назначаване. Изпълнение на трудова дейност на новоназначените по Проекта лица.: По Проекта ще бъдат назначени 2 бр.безработни младежи до 29-годишна възраст и 2 бр. лица от следните групи: безработни и неактивни младежи до 29 год възраст и 2 бр. лица от следните групи: безработни и неактивни лица; продължително безработни и неактивни лица; безработни или неактивни лица с увреждания; безработни лица на възраст над 54 г,, след направен подбор и издадена заповед от Изпълнителния директор на "Галилео.БГ" АД
1. РАЗХОДИ ЗА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ НА НАЗНАЧЕНИТЕ ПО ПРОЕКТА ЛИЦА: 48 764,00 ЛЕВА
Програмист, комуникации НКПД 25216003- 2 бр.
Специалист, телекомуникации и мрежи за данни- 2 бр.
Общо 4 бр. лица клас 2
КИД 47.19;
Заплата по действащия МОД за длъжността + осигуровки за сметка на работодател за назначените 4 броя лица за 10 месеца - 48764.00 лв.
2. РАЗХОДИ ЗА ТРУДОВА МЕДИЦИНА.
За назначаване на лицата ще бъдат оборудвани нови работни места . Ще има нужда от замервания и подготовка на документацията от служба по трудова медицина. Ще се сключи договор за срок от 10 месеца със служба по трудова медицина.
СТОЙНОСТ НА РАЗХОДИТЕ :150 лв.
ОБЩА СТОЙНОСТ : 48 914,00 ЛВ.
|
48 914.00
|
42 617.46
|
Провеждане на обучение по КК-2 : Проектът предвижда обучение на 4 новоназначени лица по ключова компетентност 2 „Изучаване на английски език” 300 учебни часа
НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК:
Работодателят "Галилео.БГ" АД "Галилео. БГ" АД извършва успешен мениджмънт за развитие на дейността си и навлизане в пазара на целия Балкански полуостров.
Това естество на работа, налага новоназначените лица да преминат обучение по Английски език, за да могат да вършат качествено своята трудова дейност и отговорят на изискванията и стремежа на дружеството да има своята европейска визия. Професионалните познания по английски език цели въвеждането на европейски стандарти по отношение на персонала, следвайки стратегиите на ЕС за създаване на икономика с устойчиви работни места, чрез изпълнение на специфичните изисквания в конкретния бранш.
НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО - ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ ЩЕ ИЗИГРАЕ КЛЮЧОВА РОЛЯ ЗА УСТОЙЧИВОСТ НА РАБОТНИТЕ МЕСТА, ЗА ПОВИШАВАНЕ ЗНАНИЯТА НА ЛИЦАТА ОТ УЯЗВИМИТЕ ГРУПИ И ПОДОБРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО ИМ НА ЖИВОТ.
Работодателят ще издаде Заповед за включване в обучение на наетите лица, съобразно графика на обученията и трудовата им заетост.
Обучението ще се извърши от Външен изпълнител след проведен избор и подписване на Договор за възложение.
ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЕТО - СПАЗВАНЕ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ДЪРЖАВНИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ:
ОБУЧЕНИЕ по ключова компетентност 2 „Изучаване на английски език”
Провеждане на първоначален тест за определяне на входящо ниво по Английски език.
Хорариум: 300 учебни часа - 50 дена по 6 учебни часа
Продължителност на 1 учебен час: 45 минути
Нивата на обучение се определят след проведен тест за входящо ниво.
Брой на обучаваните лица- 4 броя
Издаден документ: Сертификат или Удостоверение
Стойност на обучението за 1 бр. обучаем 700.00 лв
ОБЩА СТОЙНОСТ КК2-2 800.00 ЛВ. |
2 800.00
|
2 800.00
|
Обзавеждане и оборудване на работните места.: За извършване на дейността на новоназначените лица ще се оборудват 4 работни места , като за нуждите ще бъде закупена техника и оборудване.
I. ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА РАБОТНИ МЕСТА - 23 440 лв.
1. Компютърна конфигурация 2 бр. х 1200,00 =2 400,00 лв.
2. Лаптоп 2 бр. х 1400,00 =2 800,00 лв преносим за нуждите на офиса и при мобилност, за схеми и проектиране, поръчки, работа с клиентите на място, поддържа база данни клиенти.
3. Windows - 4 броя х 280,00 лв.= 1120,00 лв.
4. Microsoft office pack 4 броя х 390,00 лв.= 1560, 00 лв.
5. Офис стол 4 бр. х 140,00 лв.= 560,00 лв.
6. Автомобил 1 бр. х 15 000 лв. - 15 000,00 лв. За изпълнението на трудовата дейност на новоназначените лица е необходим автомобил за обслужване на клиентите на територията на страната за по- бързо и качествено обслужване, по- лесно предвижване.
Оборудването и автомобилът ще се ползват от новоназначените лица при изпълнение на трудовата им дейност.
IV. ЗАСТРАХОВАНЕ НА ПРИДОБИТОТО ИМУЩЕСТВО- 1000,00 лв.
Застраховка на автомобил - автокаско.
Застраховка на техника и имущество, закупени със средства от Проекта за периода на Проекта., не повече от 10 месеца.
РАБОТОДАТЕЛЯТ ЗА СВОЯ СМЕТКА ЩЕ НАПРАВИ ЗАСТРАХОВКА НА НОВОНАЕТИТЕ ЛИЦА ЗА ЗЛОПУЛУКА ЗА ВСИЧКИ ОСИГУРИТЕЛНИ ПРАВА!
СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 24 440,00 лв.
|
24 440.00
|
23 677.16
|
Публичност и визуализация на Проекта.: Целите на дейността са да се информира широката общественост относно проект "НА РАБОТА В "ГАЛИЛЕО. БГ" АД- ПРЕСТИЖ И СИГУРНОСТ“- целите и заложените дейности, сроковете за изпълнението им и източниците на финансиране по схема BG05M9OO001-1.003 „Ново работно място 2015”, приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места.
За популяризиране на Проект "НА РАБОТА В "ГАЛИЛЕО. БГ" АД- ПРЕСТИЖ И СИГУРНОСТ“ ще бъдат изработени 3 бр. табели с размери 80/55 см. Едната ще бъде поставена в офиса на фирмата , една отвън на сградата и една, която ще се ползва при подбора и по време на обучението. Табелите ще съдържат информация, която ще информира обществеността, относно схемата и източниците на финансиране.
Ще бъдат направени обяви формат А4 от екипа при стартиране на проекта за информация на безработни и неактивни лица за 4 вакантни работни места.
Ще бъдат направени 2 информационни съобщения за информиране на широката общественост за целите заложени в проекта, финансовата помощ и подкрепа на бизнеса в България и постигнатите резултати.
Ще бъдат изработени брошури, с логото на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, с информация за целите и дейностите по проекта, дейността на фирмата и очакваните резултати.Ще се поръчат самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Всички материали, свързани с осигуряване на публичност ще бъдат изработени съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП "РЧР"
По дейността са предвидени следните разходи:
1. Табела 3 бр.
2.Информационни съобщения - 2 броя
3. Брошури 200 бр.
4 Стикери 10 бр.
5. Стикер за транспортното средство- 100,00 лв.
СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 1 500,00 ЛВ. |
1 500.00
|
1 500.00
|