Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

„Ина Систем България“ ЕООД се занимава с инсталиране, поддръжка и оптимизация на информационни и логистични системи. Фирмата предоставя информационни и логистични услуги (електронни конвейери и системи за управление на производството) в качеството си на посредник между производителите и клиентите на текстилни продукти на ишлеме. Избраните насока и модел за работа осигуряват стабилни позиции на националния и международен пазар в това направление. В стремежа си за икономическата ефективност и конкурентоспособността на дружеството, ръководството се фокусира върху регулярни инвестиции за поддържане и подобряване равнището на производителност и качество. В този смисъл настоящото проектно предложение има за цел повишаване на производствения капацитет и увеличаване на експортния потенциал. С оглед спецификата в дейността на фирмата инвестицията е насочена към създаване на нов модел за работа (автоматизиран склад) и оптимизация на логистиката в обслужването на клиентите. Инвестицията е насочена към:
1)	Повишаване обема и качеството на предлаганите услуги;
2)	Оптимизация на работния процес;
3)	Разширяване на дистрибуционните канали и пазарното присъствие на националния и международен пазар;
4)	Подкрепа за развитие интернационализацията на бизнеса в България – опосредстване на комуникацията и работата между българските МСП и чуждестранни контрагенти;
5)	Повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност на дружеството.
Изпълнението на проекта се свързва с внедряването на електронизирана система за комисиониране, обслужваща 16 работни места, за електронно управление на информацията и дистрибуцията. С негова помощ ще бъде проектиран специфичен склад, който осигурява електронно обслужване според нуждите на производителите и връзката с техните клиенти. Инвестицията следва да се осъществи в рамките на 18 месеца, като за целта ще бъде разкрит нов стопански обект на територията на град Пловдив.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет: Настоящият проект е насочен към подобряване на производствен капацитет на „Ина Систем България“ ЕООД, като в тази дефиниция ръководството разпознава увеличаване на своя обслужващ потенциал. Планираната инвестиция се фокусира върху повишаване броя на предоставяните услуги с информационен и логистичен характер и броя на техните потребителите, чрез внедряване на нова система за поддръжка и оптимизация на информационния и логистичен процес и неговото разнообразяване. Посочената инсталация представлява внедряване на електронизирана система за комисиониране, обслужваща 16 работни места, на основата на които дружеството ще модернизира, автоматизира и интензифицира обслужването на своите клиенти. Внедряването на новото оборудване внася промени в цялостната организация на работния процес и прилагания модел за работа. Новата система ще замени досегашната практика за инсталиране на отделни електронни устройства при всеки от клиентите и поддръжката им от разстояние. Вместо това ще бъде обособено отделно работно помещение на територията на гр. Пловдив, където автоматизираният конвейер ще обединява и обработва комплексно информацията и логистичния процес на производителите на текстилни продукти и техните клиенти, ползващи услугата. Идеята е фирмата изцяло да се ангажира с електронното управление на доставките като стоките постъпват в новоразкритата фирмена база и от там биват разпределени към крайните клиенти и потребителите. Служителите на фирмата ще бъдат ангажирани с електронна обработка на информацията и продуктите, както и с процеса по оптимизация на логистиката. Характерна особеност е възможността за едновременна обработка на данните на няколко производителя и представянето им на различни клиенти с възможност за комбиниране и обединяване на поръчките. Новото оборудване е снабдено с баркод принтер и четци за всяка работна позиция, панел за локална визуализация, които улесняват и внасят подобрения в работния процес на фирмата в допълнение към повишените възможности за обработка. Представената концепция за работа акцентира върху обособяването на единна система за управление и оптимизация на информацията и логистиката, която увеличава надзорната и контролна функция на дружеството при изпълнението на предлаганите услуги и осигурява по-интензивно обслужване на по-голям брой клиенти. Благодарение на специфичен техническия профил и възможност за работа, новото оборудване притежават преимущества по отношение на: - Интензитет на обслужващия режим: Инвестиция акцентира върху увеличаване на работния капацитет на наличните електронни мощности. Подмяната се свързва с изменения в обработката на информация за единица време, бързина на логистичния процес, подобрения и интензифициране на обслужването на фирмените клиенти. Избраното оборудване е снабдено с мощен процесор, който осигурява възможност за обработка на по-голям обем данни, високоскоростна връзка при работа и капацитет за обслужване на няколко потребителя едновременно. Подобренията в обслужващия режим на фирмата ще се обуславят и от оптимизация при обработката на продукцията и логистиката, където ще се ползват сканиращи устройства за разпределение и елиминиране на човешката грешка, като се постигне абсолютна точност в анализите и дистрибуцията. - Адаптивност към електронно управление: Системата е съобразена с актуалните тенденции в информационното и логистично обслужване и осигурява отдалечен достъп на клиента и възможност за наблюдение в реално време на производството, анализа и логистиката. Налична е обратна връзка с производителя и своевременно констатиране на дефекти и несъответствия с поръчката. - Модернизация и автоматизация на процеса и услугата: Проектът ще осигури комплексна обработка, поддръжка и оптимизация на информацията и логистиката, която до момента не може да бъде постигната. Ще бъде налично изцяло дистанционно управление на информацията и поръчките за производители и клиенти, като се оптимизира административната, аналитична и логистична тежест. 237 000.00 0.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги: Включването на нова система за информация и логистика в работния процес на „Ина Систем България“ ЕООД дава отражение върху характеристиките на предлаганите услуги по отношение на: -скорост за изпълнение: чрез подобряване на техническите възможности на използваното оборудване за поддръжка, оптимизация и управление на информацията и логистиката фирмата ще извършва своята дейност по обслужване на производители и крайни клиенти в пъти по-бързо. Очакванията на ръководството са изпълнението на ангажиментите по договорите и информационното обслужване да се интензифизират до 3 пъти. -качество и точност: употребата на модерен автоматизиран склад позволява изпълнението на предлаганите от фирмата информационни и логистични услуги да достигне по-висок равнище на качество, което е определящо в конкурентния свят на информационно обслужване. Посоченото оборудване притежава характеристики, които пряко кореспондират с коректното изпълнение на поетите ангажименти. Обработката на данните и артикули, както и част от логистичния процес се извършват електронно, като по този начин се елиминира възможността за човешка грешка. Засилва се автоматизацията и роботизацията (намаляване дела на човешката ангажираност), като служителите имат аналитична и контролна функция, което обуславя по-голяма точност при изпълнението. -разнообразяване и адаптивност: с внедряването на автоматизирания конвейер и последващото му ИТ адаптиране към специфичната работа на фирмата се търси развитие на обслужването в направление по-разнообразни услуги и по-широк профил потребители. На първо място „Ина Систем България“ ЕООД ще предложи по-комплексни услуги по обработка и анализ на данни, които отговарят на съвременните тенденции в бизнеса. В допълнение ръководството планира да включи към пакета услуги и възможност за пряка и своевременна намеса на от страна на клиентите. Потребителят ще има възможност в реално време сам да направи поръчката и подбора на материалите за нейната изработка, както и да контролира и коригира в реално време нейните параметри. Второто насока се свързва с адаптиране на самите услуги с профила и изискванията на отделните потребители. В обслужването им ще бъдат включени функции по задание и интерес, като акцентът е върху възможността за работа между разнородни икономически направления. -достъпност: инвестицията е насочена пряко към потребителите на предлаганите услуги. Характерна особеност е наличието на функционален и лесен за управление интерфейс на софтуера, който е лесен за разбиране от потребителя. Допълнително преимущество е възможността за работа на български език, което използваните вносни системи не предлагат. Ръководството планира системата да работи с отворен достъп за потребителя, като по този начин всеки заинтересован, независимо от своя профил свободно да ползва услугите на бъдещия електронен склад. -оптимизация на цена-качество: новото оборудване предлага оптимален баланс между себестойност на услугите, ниво на качество и удовлетвореност на потребителите. Чрез въвеждането на дистанционно управление и премахване на необходимостта от проверки на място се оптимизират разходът на финансови, материални и човешки ресурси. Новият профил на услугите елиминира наличието на грешки в логистичния процес, връщане на пратките, финансови санкции за „Ина Систем България“ ЕООД като посредник и разочарованието на крайните клиенти. В основата на представените качествени подобрения е въвеждането на нова процедура за обслужване и работа с клиенти. Моделът се свързва с разширяване обхвата на информационно обслужване и концентриране на управлението на логистичния процес в ръцете на дружеството. Търси се разширяване обхвата на работа с клиенти с различен икономически профил и интереси и опосредстване на контактите и работата помежду им. 0.00 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги: Сред основните мотиви за изпълнението на настоящата проекта идея е стремежът на ръководството на „Ина Систем България“ ЕООД за разширяване обхвата на предлагане и конкурентоспособност чрез внедряването на нови продукти и услуги. Намеренията на управата се фокусират върху: 1) Създаване на електронен склад – С реализацията на проекта фирмата инициира обособяването на автоматизиран склад с електронно управление на производствените бази и система за електронна дистрибуция. Изпълнението на идеята няма аналог на българския пазар и позволява бързо и лесно информационно обслужване и групиране на поръчките към производители и крайни клиенти. Сред особеностите на нововъведението е комплексната функция, която изпълнява. На първо място той предлага по-високо равнище на обработка и оптимизация на информационния и логистичен процес, който ще се извършват в специално обособено работно помещение за целта в град Пловдив. Съоръжението ще бъде инсталирано в нов стопански обект на фирмата, като работата ще протича в две направление. На първо място новата система ще обработва по-бързо и качествено информацията от инсталираните в производствените бази на клиентите устройства за управление на информацията и логистиката. Функцията на тези устройства ще бъде изменена посредством новата система като се осигури възможност за корекции и контрол в реално време. Самият склад ще изпълнява ролята на основен информационен, контролен и логистичен център в готовност за обработка и изпълнение на множество заявки без да се допускат грешки. Фирмата ще поеме ролята на разпределител на поръчки от различни национални и чуждестранни клиенти, като отговаря за цялостното обслужване – от обработка и анализ на данните и поръчките, до наблюдение и контрол получаване на материали, тяхното разпределение, производство и доставка на готовия продукт. В допълнение намеренията на ръководството се свързват с разработването и внедряването на 3D система за специфична обработка на дънки, която технология предстои да бъде патентована от „Ина Систем България” ЕООД. 2) Създаване на система „make to measure” – В рамките на своята специализация и посредством новото оборудване фирмата ще изгради система, която да бъде свързана с хардуер на различни магазини в Европа и посредством сканиращи устройства (body scanner) за всеки клиент да бъдат изработвани персонални облекла по индивидуални размери. Изработката ще извършва от български производители, като целия процес по информация и логистика ще се извършва от „Ина Систем България“ ЕООД. В този смисъл изборът на оборудване за представената инвестиция е напълно съобразен с представената идея и високите изискванията към техническите характеристики на система за обработка на такъв обем и специфика на информация. Възможността за разработване и пускане на подобна електронна система притежава значителен потенциал. Според направените от ръководството проучвания тя е приложима и за поръчка и изработване на униформени облекла за армията, училища, работни облекла и други. По този начин ще се избегнат проблемите с неточните и унифицирани размери. Това от своя страна ще подобри перспективите на фирмата, като е налице възможност за участие в тръжни процедури за униформени облекла на полицията в Германия, за енергийни компании във Франция и училища в Италия. 0.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.: Въвеждането в експлоатация на автоматизирана система за информационно и логистично обслужването рефлектира положително върху нивото на ресурсна ефективност и ефикасност. Избраната технология обуславя оптимизация на работния процес и комуникацията с клиенти от гледна точка на: - Разход на време: Основното преимущество на новата система се свързва с възможността за дистанционно наблюдение, управление и контрол на информацията и логистиката. Всяка от дейностите по обработка и анализ на информацията, оптимизация и проверка на поръчките се извършва в реално време, без необходимост от посещения на технолози и експерти на място при доставчика за проверка изпълнението на заявките. С новото оборудване процедурата по контрол ще се намали своята обща продължителност като се фокусира единствено върху проверката и напълно елиминира съпътстващото пътуване до и от производствената база на производителя. Посочените пътувания са скъпоструващ разход както за клиента, така и за „Ина Систем България“ ЕООД, в качеството на обслужващо звено в сделката, който разход отпада при установяване на новата система и модел за работа. - Рационализация на капиталовите, енергийни и човешки ресурси: Въвеждането на автоматизирания конвейер осигурява редица икономии на разходите на „Ина Систем България“ ЕООД за организация и управление на предоставяните услуги. На първо място това се елиминира извършването на допълнителни разходи за командировки на представители на фирмата за управление на информацията и логистиката на място, които с натрупване представляват значителен дял от потока на разходите. Направените икономии ще бъдат пренасочени към перспективни направления за развитие на продуктовата и обслужваща гама на фирмата. В допълнение, с оглед техническите характеристики на новото оборудване то ще поеме работата на няколко ИТ устройства, като въпреки мащабите си за функциониране, консумира по-малко енергия спрямо актуалните мощности. Автоматизираният конвейер внася оптимизация по отношение на ролята и ангажираността на персонала. Той притежава по-голям капацитет за обработка на данни, като разширява списъка с анализи и поддръжка, която се осигурява автоматично. По този начин служителите ще имат контролна функция върху работата на машината и потенциалът им ще се използва за високо интелектуална дейност. Допълнително системата ще ползва кадри за обработка на поръчките при логистичния процес, като самите работни места ще осигуряват комфорт при изпълнение на отговорности. Това от своя страна води до тяхната по-висока продуктивност и качество на дейност. - Съотношение същност – цена – качество на предлаганите услуги: Ресурсната оптимизация пряко рефлектира върху цената на предлаганите услуги като за единица широко обхватно обслужване потребителите на услугата заплащат конкурентна цена. В тази връзка новото оборудване оказва въздействие върху нивото на икономическа ефективност не само на фирмата кандидат, но и на нейните настоящи и бъдещи клиенти, което влияе положително върху нагласата им за работа. - Рационализация на информационно и логистично управление на поръчките: Автоматизираната система за обслужване на информационна и дистрибуционна дейност намалява технологичната ангажираност на персонала като позволява паралелна обработка на няколко поръчки и съкращаване продължителността на процедурата по анализ поддръжка и управление на база данните и заявките. Служителите дистанционно отстраняват грешките и по този начин елиминират връщането на цели партиди поръчки поради несъответствие с поставените параметри. Допълнително се предоставя комбинирано изпълнение на поръчки с различен профил от един или от няколко клиента. Представената проектна инвестиция изяло е подчинен на пазарните условия и съответства на актуалните тенденции и изисквания по отношение на енергийна и ресурсна ефективност както за „Ина Систем България“ ЕООД като кандидат по процедурата, така и за нейните настоящи и бъдещи клиенти. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.