Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 763 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е в съответствие с нуждите на целевата група по отношение на осигуряване на заетост, стабилни доходи, повишена квалификация и конкурентноспособност на пазара на труда, социално сближаване по отношение на социално - икономическия им статус и развитие, като същевременно  e израз на потребността от квалифицирана работна ръка, адаптирана към реалните нужди на работодателя, с цел да се повиши конкуретноспособността и производителността на заетите лица, като гаранция за успешно развитие на компанията.
Планът е това да се случи, чрез чрез придобиване на професионална квалификация и ключови умения от 30 представители от целевата група на служители на МОДАК ООД посредством изпълнение на следните дейности:

Дейност 1 - Предоставяне на професионално обучение ;
Дейност 2 - Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетенции ;

Целева група:
Общо 30 заети на трудов договор лица, които са с нисък образователен ценз и/или над 54 години и са служители в МОДАК ООД, средно предприятие работещо в сферата на шивашкото производство с код 14.14 по НКИД

Очаквани резултати:
Заети лица, придобили професионална  квалификация - минимум 30 лица;
Заети лица преминали успешно обучение по КК - минимум 30 лица;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Професионално обучение по професия "Оператор в производството на облекло", специалност "Производство на облекло от текстил" ( II СПК) и професия „Работник в производство на облекло“, специалност „Производство на облекло“ ( I СПК) : Във връзка с конкретната дейност e предвидено да се проведе професионално обучение за 30 лица от целевата група, с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност, а именно придобиване на 2-ра степен на професионална квалификация по професия "Оператор в производството на облекло", специалност "Производство на облекло от текстил" ( II СПК) и професия „Работник в производство на облекло“, специалност „Производство на облекло“ ( I СПК), удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство). За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1. Избор на Изпълнител на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение ", включващ следните обучения: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 542050 "Оператор в производството на облекло", специалност 5420501 "Производство на облекло от текстил" ( II СПК); 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 660 учебни часа (45 минути); 2.1. Теория - не повече от 40% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 60% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица – минимум 16 лица; 2.Наименование и код на професията, и код на специалността - 542090 Работник в производство на облекло, специалност 5420901 „Производство на облекло“ ( I СПК); 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 300 учебни часа (45 минути); 2.1. Теория - не повече от 30% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 70% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица – минимум 8 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за придобита професионална квалификация. 5.Място на провеждане - об. Кърджали, село Резбарци, ул. Детелина №5. Шивашки цех на "Модак" ЕООД 6.Форма на обучение - присъствена; 7.Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма) 8.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 10.Изискване за правосубектност на обучаващата организация., съгл.чл.18 от ЗПОО, както и за капацитет и опит в провеждането на професионални обучения. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация , включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на държавен изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на свидетелства за придобита квалификация по професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 28 800.00 19 200.00
Обучение за придобиване на ключови компетенции по дигитална компетентност: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение по ключови компетенции за 30 лица по „Дигитална компетентност“ (45 у.часа - Работа с офис пакет и ползване на специализиран софтуер) и с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: 1. Необходимостта за работа с различни видове софтуерни продукти, свързана с отчитането на работа, нови преки задължения, обработка на работни задания и прочее задачи, за осъществяване на които има качествен контрол или пряк мениджмънт на изпълнението на място от техни супервайзори, включително, приложния софтуер от който се генерират заданията; 2.Наличието на определено ниво на "Дигитална компетентност" по отношение използването на общо офис приложения (Excel) и различни системи, свързани предимно с не-инженерна работа (с визуализирането и направата на справки за кройки, извършена работа и др,). Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014 г.на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност курс по „Дигитална компетентност“ Провеждане на входящ тест за определяне на нивото. За "Дигитална компетентност" (Работа с офис пакет и ползване на специализиран софтуер) 1. Хорариум на обучението - 45 учебни часове (45 минути); 1.1. Теория - максимум 20 уч.часа 1.2. Практика - минимум 25 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 30 лица(разделени в минимум 2 групи);; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - производствена база на Работодателя в об. Кърджали, село Резбарци, ул. Детелина №5; 5.Форма на обучение - присъствена 6.Програма за обучение (съгласно предложена утвърдена програма) 7.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 8.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 9.Изискване за капацитет и опит в провеждането на такива обучения. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 7 500.00 7 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.