Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение има за цел подпомагане на жителите от малките населени райони на Северозападна България за улеснен достъп до фармацевтични продукти от първа необходимост и хранителни добавки. Само в около 160 от 5000 села в България има аптеки, а селата в северозападния регион са от т.нар. изчезващ тип и икономически изостанали.Хората са принудени да пътуват за лекарства до най-близките градове или да разчитат на роднини и съседи.За нуждата от аптеки в Северозападна България се говори от много дълго време.Те са необходимост за жителите на населените места в региона, защото хората трябва да имат достъп до медикаменти и консумативи за първа помощ по всяко време.Според европейския стандарт, през деня човек трябва да стигне до аптека най-много за 10 минути, а през нощта за 30.Това в малките населени места обаче е невъзможно. 
Ето защо предприемачите от КРИСТАЛ КОРП ЕООД вярват в успешната реализация на предприемаческата идея в помощ на жителите в региона и искат да насърчават хуманното здравеопазване със социален ефект, срещайки подкрепата на община Враца. Предвидените за закупуване т.нар. вендинг автомати за фармацевтични продукти ще бъдат разположени на леснодостъпни места в малките населени места и ще осигуряват лесен достъп на хората до консумативи от първа необходимост, както и лекарствени продукти, отпускани без рецепта по всяко време на денонощието;   
Проектното предложение попада в обхвата на приоритетно направление"лечебни и лекарствени форми и средства"от тематичната област на ИСИС„Индустрия за здравословен живот" и отговаря на Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020г за развитие на нови предприятия в специфични сфери,свързани с преодоляването на европейски и регионални предизвикателства,насърчаване на предприемачеството,развитие на конкурентно и ефективно производство и гарантиране на стабилен икон.растеж,както и устойчива заетост,чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески продукти и услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки и/или услуги): Основна цел на проектното предложение е преодоляване и разрешаване на проблема с липсата на аптеки в малките населени места, подпомагане на жителите от малките населени райони на Северозападна България за улеснен достъп до фармацевтични продукти от типа OTC-лекарства отпускани без рецепта от първа необходимост.Само в около 160 от 5000 села в България има аптеки, а селата в северозападния регион са от т.нар. изчезващ тип и икономически изостанали.Хората са принудени да пътуват за лекарства до най-близките градове или да разчитат на роднини и съседи.За нуждата от аптеки в Северозападна България се говори от много дълго време.Те са необходимост за жителите на населените места в региона, защото хората трябва да имат достъп до медикаменти и консумативи за първа помощ по всяко време.Според европейския стандарт, през деня човек трябва да стигне до аптека най-много за 10 минути, а през нощта за 30.Това в малките населени места обаче е невъзможно. За да съществува една аптека, са необходими поне двама фармацевта на заплата, което за беден регион като северозападна България е очевидно немислимо. Ето защо предприемачите от КРИСТАЛ КОРП ЕООД вярват в успешната реализация на предприемаческата идея в помощ на жителите в региона и искат да насърчават хуманното здравеопазване със социален ефект.Предвидените за закупуване т.нар. вендинг автомати за фармацевтични продукти - OTC-лекарства отпускани без рецепта ще бъдат разположени на леснодостъпни места в малките населени места и ще осигуряват лесен достъп до консумативи от първа необходимост, както и лекарствени продукти, отпускани без рецепта по всяко време на денонощието; Потенциалните клиенти на предприемаческата идея са всички потребители нуждаещи се от фармацевтичен продукт от първа необходимост. Предвидените за закупуване 3 броя Вендинг автомати ще предоставят възможност на човек да спести време и средства за закупуването на желан продукт от аптеката, тъй като пътуването до най-близкото населено място,може да повлияе негативно върху състоянието на лицето. Повечето малки населени места имат нужда от подобна новост,за да се подобри качеството на живот. Вендинг автоматите, реално могат да се използват от всеки-млади хора, които нямат време за пътуване от 30-40 мин до най-близкото населено място с фармацевтични услуги, майки на малки деца, които често имат нужда от продукти от първа необходимост,възрастни хора (пенсионери),които са по трудно подвижни, боледуващи. Основните предимства са: • локацията-в малките населени места, където липсват аптеки и фармацевтични продукти отпускани без рецепта и консумативи от първа необходимост; • лесния достъп до необходим продукт-използват лесно,дори и от по-възрастните хора; • спестяване на време и средства-не се налага да се пътува до най-близкото населено място; • В използването на технологията, машината замества човешкия фактор,като по този начин потребителя не трябва да се съобразява с работно време-услугата е налична по всяко време на денонощието; • При изчерпването на конкретен продукт, машината ще самосигнализира в офиса на компанията, за да се реагира за максимално кратко време; Веднага след подписването на административния договор за БФП и назначаването на екипа по проекта, следва да започне изпълнение на заложените дейности по проекта. Ще се закупят предвидените-3 бр. вендинг автомати за фармацевтични продукти; Ще бъде избран изпълнител за създаване на интернет страница на компанията. С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени информационна табела 1 брой и стикери 3 броя. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 249 500.00 240 988.42
Дейност за визуализация на проекта;: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъде изработена и поставена информационна табела 1 брой, която ще бъде поставена в офиса на компанията и 3 броя стикери за предвиденото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. 130.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.